Στο προεκλογικό πεδίο η ακτοπλοΐα



IMGP7665Το σοβαρό θέμα των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών, τίθεται, ίσως για πρώτη φορά, στο τραπέζι του πολιτικού διαλόγου, ενόψει των εκλογών της 25ης Ιανουαρίου. Η κοινή επιστολή  των δημάρχων Πόρου, Ύδρας και Σπετσών, έδωσε δημοσιότητα στο θέμα κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου.

Στην ανοιχτή συζήτηση της Παρασκευής (16/1), μπορεί να μην απαντήθηκε εκτενώς το ερώτημα, σχετικά με την ακτοπλοϊκή σύνδεση, που έθεσε ο Δήμαρχος Πόρου Γιάννη Δημητριάδης προς τους υποψηφίους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, με την σημερινή του δήλωση  όμως, ο υποψήφιος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και υπεύθυνος του τμήματος Ναυτιλίας και Τουρισμού Στάθης Λεουτσάκος, άσκησε έντονη κριτική πάνω στην πολιτική που ασκείται μέχρι σήμερα, αφήνοντας να εννοηθεί ότι ο ΣΥΡΙΖΑ αντιλαμβάνεται τα πράγματα διαοφορετικά.

Από την άλλη, οι εφοπλιστές που εξυπηρετούν τη γραμμή, κάνουν κάποια δειλά βήματα, προκειμένου να καθησυχάσουν τους νησιώτες και τις Αρχές τους. Η επιστολή της Hellenic Seaways προς τους δημάρχους Πόρου, Ύδρας και Σπετσών, με την οποία η εταιρεία ανακοίνωσε την ενίσχυση της γραμμής με το Catamaran Flying Cat 1, μπορεί να ενίσχυσε την προοπτική της συνεννόησης ανάμεσα στους νησιώτες και τους εφοπλιστές, αλλά σε καμία περίπτωση δεν λύνει το πρόβλημα.

Η Hellenic Seaways με την επιστολή της υποστηρίζει πως «τα τελευταία περιστατικά βλαβών οφείλονται σε αστάθμητους παράγοντες και καθόλου δεν έχουν να κάνουν με την προγραμματισμένη και συνεχή συντήρηση των πλοίων».

Είναι η πρώτη φορά που η εταιρεία παραδέχεται με επίσημο τρόπο το πρόβλημα που αντιμετωπίζει η γραμμή και τις συχνές βλάβες που αντιμετωπίζουν τα πλοία της, ωστόσο δεν δείχνει να γνωρίζει εξίσου καλά, το τι ακριβώς συμβαίνει στην περιοχή. Αυτό άλλωστε φαίνεται από το γεγονός ότι ο συντάκτης της επιστολής, πιστεύει ότι στον Πόρο είναι ακόμη δήμαρχος ο κ. Δημήτρης Στρατηγός(!). (φωτό)

epistoli

Μια ακόμη κίνηση «καλής θέλησης», ήταν η αλλαγή του δρομολογίου του συμβατικού πλοίου της Κυριακής 25 Ιανουαρίου – έπειτα από παρέμβαση του Γ.Γ. Αποκ. Διοίκησης Αιγαίου Σπύρου Σπυρίδωνα – προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι… ψηφοφόροι. Αν και η συγκεκριμένη κίνηση έχει θετικό πρόσημο, αντιμετωπίζεται από την κοινή γνώμη, ως «πατρονάρισμα» και εμπαιγμός.

«Μακάρι να είχαμε κάθε μέρα εκλογές» ήταν ένα από τα σχόλια που ακούσαμε και που πιστεύουμε πως αντιπροσωπεύει την πλειοψηφία των νησιωτών. Κάποια στιγμή οι πολιτικοί θα πρέπει να αντιληφθούν ότι οι ανάγκες των νησιωτών είναι καθημερινές και είναι ανάγκες Πολιτών και όχι Ψηφοφόρων.    

Το μόνο λοιπόν που απομένει να δούμε είναι αν θα ελαττωθούν οι συχνές βλάβες και αν θα καλυτερεύσει έστω και στο ελάχιστο η ακτοπλοϊκή σύνδεση τους επόμενους μήνες, όπως επίσης κι αν θα αλλάξουν κάποια πράγματα με μια πιθανή αλλαγή κυβέρνησης. 

Μ. Κανατσίδης




Comments (1)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Παναγιώτης Μουστάκας says:

    Βεβαίως η δρομολόγηση ενός ακόμη ταχυπλόου διευκολίνει την κατάσταση.Αυτό το οποίον θα έλυνε το πρόβλημα είναι η τακτική και καθημερινή δρομολόγηση συμβατικού Ε/Γ-Ο/Γ λαμβανομένης υπ’όψιν και της διαφοράς κομίστρου.

Σχολιάστε