Προς μια κοινοπραξία οδεύουν τα φέρρυ Πόρου – Γαλατά



Με στόχο αφενός την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και αφετέρου το κοινό τους συμφέρον – μέσα από τη μείωση των λειτουργικών τους εξόδων – ήρθαν σε συνεννόηση οι πλοιοκτήτες των οχηματαγωγών του πορθμείου Πόρου – Γαλατά, και όλα δείχνουν ότι σύντομα θα ενώσουν τις δυνάμεις τους σε μια κοινοπραξία.
Σύμφωνα με πληροφορίες, μέχρι σήμερα συνεργάζονται 5 από τα 6 φέρρυ μποτ, ενώ είναι ζήτημα χρόνου να ολοκληρωθεί ομόφωνα η κοινοπραξία.
Η φετινή χρονιά, ήταν χρονιά επένδυσης, εν μέσω οικονομικής κρίσης, περίπου της τάξης των 3,5 εκατομμυρίων ευρώ για τους ντόπιους πλοιοκτήτες, που αναζητούσαν τρόπους συνεννόησης προκειμένου να αντιμετωπίσουν τον υπέρμετρο ανταγωνισμό και να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους.
Να σημειώσουμε ότι φέτος ήρθαν τρία νέα πλοία – μεγάλης χωρητικότητας – στη γραμμή, από τα οποία τα δύο είναι νεότευκτα.

Ακατάλληλη η προβλήτα του Γαλατά

Με τον Πόρο να έχει αρχίσει να λύνει το πρόβλημα ελλιμενισμού με την επέκταση της υπάρχουσας προβλήτας, μπροστά από το Συγγρού, γίνονται εμφανέστερα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο Γαλατάς σε αυτό το θέμα.
Η υπάρχουσα προβλήτα του Γαλατά παρουσιάζει καθίζηση, η οποία θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια των οδηγών και των πληρωμάτων, ενώ παράλληλα είναι και πολύ μικρή για την εξυπηρέτηση των αναγκών του πορθμείου.
Σε περιόδους αιχμής, δημιουργείται τεράστιο κυκλοφοριακό πρόβλημα, από το οποίο δεν ταλαιπωρούνται μόνο οι οδηγοί που επιθυμούν να περάσουν απέναντι, αλλά και όσοι ταξιδεύουν με τα ΚΤΕΛ Αργολίδας, αφού τα λεωφορεία, αναχωρούν από την ίδια προβλήτα.
Μέχρι σήμερα δεν έχουν δρομολογηθεί οι ενέργειες βελτίωσης της προβλήτας ή η μελέτη για την κατασκευή καινούργιας στη θέση “Βαγιάννη”.




Comments (1)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Οι οργανωμενες κοινωνιες, εχουν αναγαγη την αποκεντρωση σε μιζον θεμα, και εκει επικεντρωνουν τις προσπαθειες τους, για να επιτυχουν οσον δυνατον καλυτερη, και πιο ανθρωπινη συμβιωση των πληθυσμων, τοσο των μεγαλουπολεων, οσο και μικρων πολεων, και πολυ μικρων.Καιοταν λεμε πληθυσμων ενοουμε μονιμους κατοικους και εποχουμενους[τουριστες[. Η αποκεντρωση δεν αφορα μονο τα γραφεια και τις δημοσιες υπηρεσιες αλλα και τα κεντρα αφετηριας και τερματισμου συγκοινωνιακων μεσων και εμπορικων σταθμων.Αεροδρομεια,Λιμανια κ.λ.π.Ας δουμε λοιπον ποσο εφικτο ειναι να μεταφερθει ο προβλητας που εξυπηρετει το πορθμειο ΠΟΡΟΥ-ΓΑΛΑΤΑ στον μεν ΓΑΛΑΤΑ 2,5 νμ δυτικα στη θεση Μαγουλα στον ηδη υπαρχοντα προβλητα απο 15ετιας,στον δε ΠΟΡΟ στον ορμο μετα τον ΡΩΣΙΚΟ Ναυσταθμο.Μην βιαστητε να πειται για αλοιωση του φυσικου περιβαλοντος γιατι οι πλωτοι προβλητες δεν αλοιωνουν το φυσ.περιβ.Με αυτον τον τροπο θα ανασανουν οι παραδοσιακοι ιστοι των πιο ομορφων μικρων πολεων της πατριδας μας,εμεις και τα παιδια μας θα το χαιρομαστε και μαζι με εμας και οι τουριστες που θα πολαπλασιαστουν.Τα παραπανω ειναι καποιες σκεψεις και ονειρα,που θελει να μοιραστη μαζισας ο ηθαγενης Ταβερνιαρης ελπιζωντας να το δουν και να το εκτιμησουν ενθεν και ενθεν οι Δημοτικοι αρχοντες.

Σχολιάστε