Τ. Χατζηπέρος: Εκτός ΕΣΠΑ ο δρόμος Δρυόπης – Γαλατά



xatziperosΠρόβλημα χρηματοδότησης αντιμετωπίζει το έργο του δρόμου Δρυόπης – Γαλατά. Σύμφωνα με δημοσίευση του mymethana.gr, την αποκάλυψη αυτή, έκανε στην εκπομπή “Κάθε λιμάνι και καημός” στο www.portokaliradio.gr ο αντιπεριφερειάρχης κ. Τάκης Χατζηπέρος μιλώντας στον Σάββα Αθανασίου.

Στη συζήτηση – απολογισμός του έργου της Αντιπεριφέρειας Νήσων ο κ. Τ. Χατζηπέρος τόνισε ότι η χρηματοδότηση του έργου Δρυόπη – Γαλατάς σταμάτησε από το ΕΣΠΑ και πλέον για να συνεχιστεί η κατασκευή του έργου πρέπει να βρεθούν ίδια κεφάλαια.

Ο κακός προγραμματισμός και η καθυστέρηση είχε ως αποτέλεσμα να απενταχθεί το έργο από το ΕΣΠΑ. Απαντώντας σε σχετική ερώτηση είπε ότι μέχρι τώρα έχουν εκταμιευθεί 1,7 εκατ. ευρώ! Ελπίζουμε ότι σύντομα θα πρέπει να έχουμε διευκρινιστικές εξηγήσεις γύρω από την δραματική εξέλιξη του έργου.

Πάντως τόνισε ότι τα υπόλοιπα έργα προχωρούν ομαλά και πρόσθεσε ότι προγραμματίζονται και άλλα. Υπενθυμίζεται ότι η μελέτη του δρόμου έγινε την τριετία 2007 -2009, η μελέτη ολοκληρώθηκε τον Μάιο του 2010 και στοίχισε 1 εκατ. ευρώ!. Επιπλέον να προστεθεί ότι το έργο ξεκίνησε προεκλογικά το 2014 από τον περιφερειάρχη Σγουρό, χωρίς να εξασφαλιστεί καμία άδεια από το Δασαρχείο, δεν έχουν απαλλατριωθεί οι ιδιοκτήτες των οικοπέδων και των αγρών, αλλά το κυριότερο εντοπίστηκαν τεράστια σφάλματα στη μελέτη.




Comments (3)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Γιάννης Γκούμας says:

    Στα μέρη που έχουν γίνει εργασίες, έχει διατηρηθεί το αρχικό πλάτος του δρόμου και πάχος της ασφάλτου, ενώ δεν υπήρχαν φθορές. Θα φτιάξουν ότι έχουν αφήσει χαλασμένο ή θα ψάξουν να βρουν χρήματα, για να μας ταλαιπωρούν χωρίς λόγο;

  2. Παναγιώτης Μουστάκας says:

    Ποτέ δεν κατάλαβα την σκοπιμότητα αυτού του έργου.δεδομένου ότι,όπως και Ο Κ.Γκούμας γράφει,το πλάτος του δρόμου παρέμεινε το ίδιο,ενώ από πλευράς οδοστρώματος η κατάσταση ήταν καλή με την ανάγκη επιδιορθώσεως κάποιων μικρών τμημάτων.Αυτό που μου προκαλεί υποψίες είναι προβλέπονται κάποιες αποζημιώσεις για απαλλοτριώσεις,αλλά εγώ δεν έχω δει σε κάποιο σημείο να έχει πάρει ο δρόμος κάποια μέτρα ιδιωτικών ιδιοκτησιών

  3. Τάσος Γκούμας says:

    Έλλειμα εισαγωγών – εξαγωγών:
    Το 2017 και όλα τα σχεδόν τα προηγούμενα χρόνια οι εξαγωγές μας ήταν 29δις έναντι 50 των εισαγωγών μας. Αυτή η κατάσταση δείχνει και την ελλειματική Πραγματκή Οικονομία που αν δεν διορθωθεί όσα χρηματοοικονομικά μέτρα και αν πάρουμε άσπρη μέρα δεν θα δούμε.
    Κάμπος της Τροιζηνίας: Γη υψηλής παραγωγικότητας έχει κατακλυσθεί κατά 50% από τη θάλασσα.
    Οι γεωργικές Υπηρεσίες από το 1995 έχουν προειδοποιήσει ότι χρειάζονται έργα εμπλουτισμού του Υδροφόρου Ορίζοντα που είναι η υπ’ αριθμόν 1 προϋπόθεση για γεωργική παραγωγή, η οποία είναι κομμάτι της πραγματικής οικονομίας.
    Μπα, εμείς άσφαλτο.
    Διαβάζουμε στο περιοδικό ”Γεωργία και Κτηνοτροφία” δήλωση του φυτωριούχου κ. Σωτήρη Σαλή που διευθύνει φυτώριο δεύτερης γενιάς, μετά τον πατέρα του, που το ίδρυσε πριν πολλά χρόνια στο Ξυλόκαστρο:
    ” Η σημασία της πιστοποίησης είναι πολύ σημαντική για μας. Καλά φυτά μπορεί να παράγει ο οποιοσδήποτε, εγγυημένα όμως φυτά δεν μπορεί κανένας να παράγει χωρίς πιστοποιημένες μητρικές φυτείες. Εμείς θέλουμε να κάνουμε εξαγωγές και χωρίς πιστοποίηση αυτό είναι αδύνατο. Οι Ισπανοί παράγουν πιστοποιημένα φυτά και έχουν γεμίσει την αγορά, αδύνατο να τους ανταγωνιστούμε αν δεν πάμε και μεις με πιστοποιημένα φυτά.”
    Το παραπάνω απόσπασμα προέρχεται από σειρά άρθρων που δημοσίευσε το περιοδικό ”Γεωργία και Κτηνοτροφία” για να υποστηρίξει την συνέχιση της λειτουργίας του Δενδροκομικού Σταθμού Πόρου όπου υπάρχουν 105 πιστοποιημένες ποικιλίες εσπεριδοειδών που τις αφήνουμε να ξεραθούν. Οι άχρηστοι.
    Η επαναλειτουργία του απαιτεί ψίχουλα από πλευράς χρημάτων αφού το προϊον που διαθέτει στους φυτωριούχους και τους αγρότες το πωλεί, εισπράττει δηλ. χρήματα.
    Αλλά εμείς άσφαλτο.

Σχολιάστε