Σύλληψη για άγρα πελατών στα Χανιά



1461782Βρισκόμαστε στα μέσα καλοκαιριού και τα τουριστικά μαγαζιά για μια ακόμα χρονιά έχουν προσλάβει τους γνωστούς, σε όλους, κράχτες για να προσελκύουν τουρίστες. Μια τέτοια περίπτωση απασχόλησε τις διωκτικές αρχές χθες στα Χανιά.
Συγκεκριμένα, συνελήφθη ένας 55χρονος το απόγευμα στο ενετικό λιμάνι για άγρα πελατών, καθώς εντοπίστηκε να παρενοχλεί διερχόμενους για να τους… ψαρέψει και να τους προσφέρει τα αγαθά του μαγαζιού. Οι αρχές συνέλαβαν και τον 66χρονο ιδιοκτήτη του καταστήματος.

Πηγή: cretapost.gr




Comments (2)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. njk says:

    αγρα πελατων στον Πορο??? Συμβαινει τετοιο πραγμα…

  2. Η λαϊκή σοφία, που είναι όντως σοφή και δεν είναι σαν αυτούς που για να δικαιολογήσουν το μισθό, ή τις αργομισθίες τους, ψηφίζουν ό,τι να ‘ναι και εφαρμόζουν ό,τι λάχει, λέει Όταν πρέπει δεν βροντά, και το Μάη δροσολογά. Αντί, λοιπόν, να συλλαμβάνει η αστυνομία αυτούς που διαπράττουν το “αδίκημα” της άγρας πελατών, ας κυττάξει να κάνει …άγρα διαρρηκτών, κλεφτρονιών, ληστών και λοιπών εγκληματιών.

    Μια παλιά γραφική συνήθεια που ενοχλεί μόνον κάτι ξινούς, στρυφνούς κι αναποδιάρηδες ανθρώπους. Σιγά την “παρενόχληση” που “πλήττει την εικόνα της χώρας” και σιγά μη στάξει η ουρά του γαϊδάρου!

    Όσο για την εφαρμογή του νόμου, δεν άκουσα να έχουν συλλάβει (και καλά κάνουν που δεν έχουν συλλάβει) τις εργαζόμενες κοπελιές ή τους υπεύθυνους των εταιρειών που κάνουν άγρα πελατών (“προώθηση προϊόντος” το ονομάζουν αυτό)σε κάθε διάδρομο των σούπερ μάρκετ. Ούτε τους υπεύθυνους πωλήσεων της Vodafone ή των τραπεζών που μας βαράνε ολημερίς τα σταθερά και κινητά τηλέφωνά μας για να πουλήσουν τα δικές τους υπηρεσίες. Στο τέλος τέλος, και η επιθετική διαφήμιση της τηλεόρασης, και η γκρίζα διαφήμιση προϊόντων που τώρα κάνουν ΚΑΙ οι δημοσιογράφοι μέσα από τις εκπομπές τους, στην άγρα πελατών στοχεύουν. Όλα αυτά γιατί δεν είναι …αδικήματα;

    Για χρόνια διαπράττεται το “αδίκημα” της “άγρας πελατών” στα νησιά, κυρίως, και στην αγορά γύρω από το Μοναστηράκι και ποτέ δεν αισθάνθηκα ενόχληση. Λέω χαμογελώντας “ευχαριστώ, καλές δουλειές”, αν δεν θέλω τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα τους, και συνεχίζω το δρόμο μου.

Σχολιάστε