Σχολή Γονέων: Ομιλία στο Πνευματικό Κέντρο Πόρου με θέμα τη Γιόγκα



Στα πλαίσια της Σχολής Γονέων, το Πνευματικό Κέντρο Πόρου διοργανώνει ομιλία με θέμα: “Είναι η Γιόγκα σωματική άσκηση – γυμναστική;”, με ομιλητή τον εκπαιδευτικό κ. Ιωάννη Μηλιώνη.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 26 Μαΐου 2018 στις 7μ.μ. στο Πνευματικό Κέντρο Πόρου (έναντι του Ι.Ν. Αγίου Κωνσταντίνου & Ελένης).




Comments (12)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Ποριώτης says:

    Εξαιρετική πρωτοβουλία! Για να ενημερωθούμε για τον δήθεν γυμναστικό χαρακτήρα της γιόγκα. Πολλοί πέφτουν θύματα μιας ψευδοπροοδευτικής θολοκουλτούρας παραθρησκευτικών αιρέσεων της ανατολής. ( Βουδισμού και Ινδουισμού).

  2. ΑΝΤΑΝΗΣ says:

    Πώς ξέρετε από τώρα τι θα υποστηρίξει ο ομιλητής;
    Μήπως βιάζεστε λίγο; Εσείς τόσο καλά τα ξέρετε; Γιατί δεν κάνετε εσείς μια διάλεξη;
    Όποιος δεν ξέρει ότι δεν ξέρει, νομίζει ότι… ξέρει!
    Ακούστε πρώτα, αγαπητέ κύριε!
    Έχω και μια υποοψία ότι δεν θα πάτε στη διάλεξη!
    Συγγνώμη κιόλας, αλλά τόση προκατάληψη δεν μπορώ να μη τη σχολιάσω! Αν και δεν πρέπει, το ομολογώ. Δεν βγάζουμε άκρη και δεν βγαίνει και συμπέρασμα, τελικά. Τέλος πάντων…

  3. Ποριώτης says:

    Επειδή είναι καλόπιστη η κριτική θα σας απαντήσω:
    1) Ο κ. Ιωάννης Μηλιώνης είναι εντεταλμένο μέλος του γραφείου αιρέσεων της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, τα γραφεία του οποίου βρίσκονται στον Δήμο της Αγ. Παρασκευής, ( πίσω από την ΕΡΤ). Έχω παρακολουθήσει αρκετές ομιλίες του.
    2) Στο αν τα ξέρω τόσο καλά: Όχι τόσο καλά όσο ο κ. Μηλιώνης, αλλά τόσο αρκετά ώστε να εξάγω το πιο πάνω συμπέρασμα, διότι τα έχω διδαχθεί στο Πανεπιστήμιο ( Θεολογική Σχολή ΕΚΠΑ) στα μαθήματα ανατολικής θρησκειολογίας ( βουδισμός κ ινδουισμός).
    3) Στο αν παρεβρέθηκα στην ομιλία η απάντηση είναι πως οχι διότι βρίσκομαι στην Αθήνα. Αν ήμουν στο νησί θα πήγαινα.

    ΥΓ.: Είμαι βέβαιος ότι ο λόγος της ομιλίας οφείλεται εδώ : https://www.porosnews.gr/latest-news/γιόγκα-στο-ρώσικο-ναύσταθμο/

  4. Γιάννης Γκούμας says:

    Ο Βουδισμός και ο Ινδουισμός δεν είναι παραθρησκευτικές οργανώσεις, είναι ανεξάρτητες θρησκείες. Επίσης η έννοια “παραθρησκευτική” χρησιμοποιείται αποκλειστικά σε κύκλους θρησκειών που χρησιμοποιούν δόγμα, για να θίξουν μέλη και ομάδες της θρησκείας που έχουν πάρει τον “κακό δρόμο” της ελεύθερης βούλησης και επιλογής.
    Η λογική του “είσαι μαζί μας ή με τους άλλους” είναι πολύ έντονη και το δόγμα έχει χρησιμοποιηθεί απευθείας από τα ιερατεία για την δημιουργία κάποιας μορφής εξουσίας επί των πιστών, επί της γης, χωρίς κάποια άμεση επαφή των πιστών με την σχετική θεότητα.
    Το δόγμα άλλαζε ανά τους αιώνες και σε μερικές περιπτώσεις η θρησκείες διασπάζονταν σε περισσότερες, με την δημιουργία παράλληλων δογμάτων και συνέπεια την διαίρεση της εξουσίας.
    Οι θεοί δεν είχαν παίξει κάποιο ρόλο σε αυτό, καθώς έτσι κι αλλιώς ο αριθμός των πιστών τους δεν άλλαζε με αυτή την διαδικασία.

    Η γιόγκα είναι κάτι επίγειο και είναι άσκηση και σωματική και πνευματική, όπως σχεδόν κάθε άλλη μορφή άσκησης. Η ισοροπία μεταξύ των δύο αλλάζει κάθε φορά.

  5. Ποριώτης says:

    “Όποιος δεν ξέρει ότι δεν ξέρει, νομίζει ότι… ξέρει!”

    Τάδε έφη Αντάνης

  6. Ποριώτης says:

    Αγαπητέ κ. Γκούμα.
    Σας απαντώ δεχόμενος την τοποθέτησή σας ως καλόπιστη. Εκτιμώ ότι έχετε πέσει θύμα μιας θολής, οπισθοδρομικής, απαρχαιωμένης και μεσσαιωνικής επόχης ιδέας η οποία δεν εδράζεται σε επιστημονικά τεκμήρια. Οι επιστήμες και τα γράμματα έχουν προοδεύσει και έχουν απορρίψει αυτήν την ιδέα, ότι δήθεν η γιόγκα είναι (και) γυμναστική. Και όταν λέω επιστήμες δεν ενοοώ μόνο την επιστήμη της θεολογίας αλλά και αυτήν της γυμναστικής όπως αυτή διδάσκεται στις αναγνωρισμένες γυμναστικές ακαδημίες παγκοσμίως. Θα με ρωτήσετε : Και πως κάποιοι γυμναστές, πτυχιούχοι μάλιστα, (π.χ.ΤΕΦΑ) υποστηρίζουν τον γυμναστικό χαρακτήρα της γιόγκα; Απάντηση: Ψάχνουν ευκολόπιστα θύματα για να προβάλλουν κάτι δήθεν καινούριο. Δεν υπάρχει αναγνωρισμένη επιστήμη παγκοσμίως που να αποδέχεται την γιόγκα ως γυμναστική.
    ΥΓ.: Κάτι αντίστοιχο ισχύει για τα ζώδια και τους μελοντολόγους που σκοπός τους είναι να θολώνουν και να εξαπατούν.

  7. ΑΝΤΑΝΗΣ says:

    ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΓΙΑΝΝΗ ΓΚΟΥΜΑ. ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΑ ΝΑ ΤΑ ΑΝΑΓΑΓΟΥΜΕ ΣΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΣΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ, ΟΣΟ ΣΤΗΝ ‘ΙΕΡΑΡΧΙΑ’. ΚΑΤΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ, ΔΙΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΠΑΙΔΙΟΘΕΝ ΜΕ ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΑΣ. ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΜΑΘΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΘΕΛΕΙ ΘΡΗΣΚΟΛΗΠΤΟΥΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΥ ΕΚΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ. ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΞΑΙΡΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΑΝΑΤΙΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ (ΠΧ ΣΤΟΝ ΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟ, ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΙΑΥΤΑ), ΔΙΟΤΙ Ο ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΩΝΥΜΟΣ ΤΟΥ ΠΑΡΩΠΙΔΙΣΜΟΥ. ΓΕΝΙΚΑ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ)

    ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ – ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΣΤΗΛΗ ΤΟΥ ΠΟΡΟΣΝΙΟΥΖ- ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ, ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΑ ΧΑΡΑΣ ΚΑΙ ΑΓΑΛΛΙΑΣΗΣ, ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΤΗΣ ΑΠΟΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗ ΜΥΣΤΙΚΙΣΤΙΚΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ, ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΕ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΑΔΟΥΝ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΚΡΙΣΗ. ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΧΑΣΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΔΙΔΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΓΗΙΝΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ. ΑΣ ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΤΗ ΣΑΜΑΡΕΙΤΙΔΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΞΕΔΙΨΑΣΕ (ΙΩ.Δ) Πνεύμα ο Θεός και τους προσκυνούντας Αυτόν εν Πνεύματι και Αληθεία δει προσκυνείν.
    ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣΥΝΗΣ. ΙΣΩΣ ΕΠΕΙΔΗ-ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ- ΕΙΝΑΙ ΕΟΡΤΗ ΧΩΡΙΣ… ΕΟΡΤΑΖΟΝΤΕΣ, ΑΡΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΡΝΙΑ ΣΤΗ ΣΟΥΒΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΡΤΕΣ. (ΜΙΑ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΣ ΕΙΝΑΙ –ΙΣΩΣ-ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΑ. ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ.)
    ΜΑΚΑΡΙ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΝΑ ΜΑΣ ΦΩΤΙΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΕΙ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΘΕΟΥΣ (ΑΘΕΟΥΣ, ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ, ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΤΟΥΣ ΑΓΝΩΣΤΙΚΙΣΤΕΣ), ΤΟΥΣ ΑΠΑΤΡΙΔΕΣ, ΤΟΥΣ ΤΥΧΟΔΙΩΧΤΕΣ, ΤΟΥΣ ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΠΙΤΣΙΚΟΜΙΔΕΣ ( BEACH COMBERS).
    ΛΙΓΟΙ ΕΙΝΑΙ, ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΛΟ ΛΑΟ, ΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΠΡΟΤΕΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ. ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΜΟΝΩΣΟΥΜΕ, ΑΜΑ ΤΟ ΘΕΛΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΜΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΛΗΣ ‘ΚΟΙΝΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ’.
    ΘΕΡΜΟΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ
    ΑΝΤΑΝΗΣ
    arimari@otenet.gr
    υγ Στα πλαίσια της Κοινής Λογικής, ως προνομίου που χάρισε ο Θεός στον άνθρωπο, πρέπει να είναι – εκτός λάθους μου, διότι είμαι Φιλόλογος και όχι Θεολόγος- και η μη συνάφεια της γυμναστικής ‘Γκιόγκα’ με τη θρησκεία μας και την πίστη μας στο Θεό.
    Τέλος, αυτό τον καιρό, ευχής έργο θα ήταν να οργανωθεί και μια χρησιμότατη διάλεξη με θέμα τη φοροδιαφυγή, η πάταξη της οποίας αποτελεί το μόνο μέλημα που πρέπει να απασχολεί τους ιθύνοντες. Ένα θέμα έχουν να λύσουν και δεν μπορούν. Ένα είναι – ούτε καν δύο! Και για να μη το θεωρήσεςτε άσχετο με το πιο πάνω αντικείμενο, ο φοροφυγάς δεν είναι πραγματικός Χριστιανός. Ας ξεκινάμε από αυτό το σημείο όλες τις θρησκευτικές διαλέξεις μας. (Εδώ γνωρίζω πολύ καλά τι λέω, διότι εκτός από Φιλόλογος είμαι και Τραπεζικός και τα έχω ζήσει και μελετήσει όλα αυτά, εδώ και 55 χρόνια, τώρα.)
    Α. ΑΝΤΑΝΗΣ
    arimari@otenet.gr

  8. Ποριώτης says:

    Αγαπητέ κ. Αντάνη.
    Στην απάντηση που έδωσα στον κ. Γκούμα, όπως θα παρατηρήσατε, δεν αναφέρθηκα πουθενά στην θρησκεία, αλλά στο γεγονός ότι η γιόγκα δεν αναγνωρίζεται από καμμία επιστήμη, ούτε καν και από αυτήν της γυμναστικής! Και επομένως όσοι την ακολουθούν είναι αθώα ή ένοχα θύματα. Δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια είτε μας αρέσει είτε οχι. Το επιχείρημά σας “ΚΑΤΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ, ΔΙΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΠΑΙΔΙΟΘΕΝ ΜΕ ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΑΣ”, νομίζω ότι είναι σχετικά άστοχο διότι η ημιμάθεια είναι χειροτέρα της αμαθείας. Όπως κι εγώ ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο πεδιόθεν δεν σημαίνει οτι μπορώ να γίνω προπονητής στην Ρεάλ Μαδρίτης, ούτε καν στον Ποσειδών Πόρου, έτσι δεν μπορεί να εξάγει κάποιος επιστημονικά συμπεράσματα για θέματα που δεν είναι του επιστημονικού αντικειμένου του. Αλλά οι Έλληνες έχουμε το ιδιαίτερο χαρακτηρηστικό να τα γνωρίζουμε όλα και να μην θέλουμε να ακούσουμε τις επιστήμες και τους ειδικούς επιστήμονες. Κλεινόμαστε στον εαυτό μας, δεν επιδιώκουμε την πρόοδο και τις επιστήμες, μας βολεύει το βόλεμα της ημιμάθειας.

  9. Β.Τ. says:

    Αχ δεν μπορω να κρατηθω….θα σχολιασω…
    Η ΓΙΟΓΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ!
    ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΥΜΝΑΣΤΕΙΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ,
    ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΑΤΕ ΣΤΟ ΝΕΡΟ
    Χαχαχαχα

  10. ΑΝΤΑΝΗΣ says:

    Κύριε… Ποριώτη,
    Μόλις διάβασα το γεμάτο χριστιανική αγάπη, ευγενικό, σεβαστικό και καλοσυνάτο σχόλιό σας: “Τάδε έφη Αντάνης”.
    Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για το… σεβασμό που δείχνετε. Προφανώς, εκτός από τις θεολογικές σας καταβολές και γνώσεις, θα έχετε εμπεδώσει και το 17σύλλαβο χαϊκού μου:
    Μάθε σεβασμό
    και δεν θα χρειαστείς πια
    άλλη μάθηση.
    Κρίμα που κρύβετε το επώνυμό σας και δεν μπορώ κι εγώ να σας ανταποδώσω την ευγενική προσφώνηση, προσθέτοντας φυσικά και το “Κύριε”. Εκτός εάν γνωριζόμαστε τόσο καλά και έχουμε πιει και κάποιο κρασάκι παρέα, ώστε να δικαιολογείται η τόση σας οικειότητα, που αγγίζει τα όρια της κακεντρεχούς ειρωνίας και σαρκασμού. Αυτό προφανώς δεν θα το μάθω ποτέ. Ούτε εγώ ούτε οι άλλοι επώνυμοι Ποριώτες.
    “Πάσα πνοή δόξαζε Πνεύμα Κυρίου. Δε ού πονηρών πνευμάτων φρούδα θράση”
    Τάδε, ως εικός, ουκ έφη
    Αντάνης

  11. Ποριώτης says:

    Αγαπητε κ. Β.Τ.
    Επι της ουσίας δεν απαντάτε.

    Αγαπητέ κ. Αντάνη.
    Το σχόλιο σας “Οποιος δεν ξερει οτι δεν ξερει νομιζει οτι ξερει Ταδε εφη Αντανης” το χρησιμοποιησα ως απαντηση στον κ. Γκουμα.

  12. ΑΝΤΑΝΗΣ says:

    Αγαπητέ κύριε “Ποριώτη”,
    Επιτρέψτε μου να σας δώσω μια συμβουλή, ως μεγαλύτερος, μετά από το σχόλιο που απευθύνατε σε μένα προσωπικά. Μόλις το διάβασα. (Σίγουρα πρέπει να είμαι μεγαλύτερος, αφού όλοι είναι μικρότεροι από μένα).
    Μη συνεχίζετε, παρακαλώ σας, τα 100% άτοπα και φανατικά σχόλιά σας, διότι θα πάθετε ό,τι παθαίνω κι εγώ όταν τολμώ να θίξω κάποια κακώς κείμενα γενικώς. Πέφτουν όλοι οι Ποριώτες απάνω μου να με φάνε, και να! τα σε βάρος μου σχόλια από διάφορους, αδιάφορους, ανώνυμους και ψευδώνυμους. Και τα περισσότερα θέματα, όπου τρώω άγριο βρισίδι έχουν παραταξιακό χαρακτήρα, ενώ αυτό ακριβώς αυτό προσπαθώ να αποτρέψω με τα λόγια μου: την ανόητη παραταξιοποίηση των πάντων σε ένα πανέμορφο νησί. (Εγώ δεν ανήκω σε καμία παράταξη, κανένα κόμμα, καμία στοά, κανένα σωματείο, ούτε καν σύλλογο επαγγελματικό. Και ξέρετε γιατί; Γιατί ποτέ δεν θα ‘ηθελα να ανήκω σε κάποιο χώρο που θα είχε μέλη σαν κι εμένα. Τόσο απλά).
    Σκεφθείτε λοιπόν τι έχετε να τραβήξετε εσείς, αν συνεχίσετε να συγχέετε ένα απλό και διαδεδομένο παγκοσμίως είδος σωματικής ίσως και πνευματικής άσκησης- που δεν το γνωρίζετε, αφού δεν το έχετε ασκήσει- με τη θρησκευτικότητα των συνανθρώπων μας. Σας ομολογώ ότι με το σχόλιο του Β.Τ. δεν μπόρεσα να συγκρατήσω τα γέλια μου, γιατί πράγματι ήταν παρα πολύ έξυπνο και πολύ αστείο. Και οι σχολιαστές δεν μας έχουν συνηθίσει σε έξυπνες ατάκες και χιούμορ, διότι δεν έχουν αντιληφθεί πόσο πολύ σοβαρή υπόθεση στη ζωή μας, είναι ο έξυπνος αστεϊσμός).
    Καταλήγοντας θα επαναφέρω ζήτημα προτεραιοτήτων στην Ελλάδα της “σήμερο픨. Αν με τη διάλεξη κατά της γιόγκας, μου λύνατε τα προβλήματα που αντιμετωπίζω ως Έλληνας (ασύστολη μείωση συντάξεων, άκρατη και αναιδέστατη φοροδιαφυγή, χειρίστη ιατρική περίθαλψη, παντελής έλλειψη παιδείας, έλλειψη ασφάλειας, νέας κοπής ληστείες, διαρρήξεις, κακή διοίκηση, κάπιταλ κοντρόλ, ασυδοσία, λωβιτούρα, ωχαδερφισμός, ρουσφετιλίκι, αναξιοκρατία, αδιαφορία, ξεπούλημα των πάντων και δεν συμμαζεύεται), σας δίνω το λόγο μου ότι θα σας ζητούσα 1000 συγγνώμη που ξεκαρδίστηκα με το αστείο του Β.Τ.)
    Σας ζητώ όμως συγγνώμη αν τα σχόλιά μου υπερέβησαν τα εσκαμμένα. Δεν σας γνωρίζω κι όλας, ενώ εσείς προφανώς με ξέρετε και μπορεί να είμαστε και φίλοι. (Αυτά παθαίνουμε όταν δεν βάζουμε το όνομά μας σε αυτά που υποστηρίζουμε).
    ΕΓΚΑΡΔΙΑ
    Άρις Αντάνης
    (Εκ Πόρου)
    ΥΓ Αν θέλετε είμαι στη διάθεσή σας να συζητήσουμε και εκτός ιστοσελίδας. Δεν διατηρώ facebook, διότι δεν πιστεύω σε αυτού του είδους την επικοινωνία, αλλά σας δίνω ελεύθερα την ηλεκτρονική μου δ/νση, (E-mail, επί το …ελληνικότερον) : arimari@otenet.gr
    Προς Porosnews: Μπάμπη δεν έχεις παράπονο. Όποτε σχολιάζω γεμίζει κάθε ανάρτηση με σχόλια. Δεν είναι υπέρ μου αυτό, βέβαι αλλά σίγουρα όλο και κάποιος ωφελείται. Έτσι δεν είναι;
    Χαιρετισμός.

Σχολιάστε