Στο 1.239.598,91€ οι οφειλές από την κατανάλωση του νερού στο Δήμο Τροιζηνίας – Μεθάνων



Με 2η ανακοίνωση του, ο Δήμαρχος Τροιζηνίας – Μεθάνων Σπύρος Πολλάλης, ενημερώνει τους δημότες για την οικονομική κατάσταση που παρέλαβε από την προηγούμενη δημοτική αρχή.

Σύμφωνα με την ενημέρωση του κ. Πολλάλη, οι οφειλές, προς τον Δήμο από την κατανάλωση του νερού, ανέρχονται στο αστρονομικό ποσό του 1.239.598,91€.

 

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Δημάρχου Τροιζηνίας-Μεθάνων, Σπύρου Πολλάλη:

 

Πολίτες του Δήμου Τροιζηνίας – Μεθάνων,

Δυστυχώς, η συνέχεια της εξέτασης των οικονομικών του Δήμου, μας έφερε ενώπιον μιας κατάστασης που απαιτείται να τη γνωρίζετε όλοι. Αφορά στις οφειλές προς το Δήμο, για την κατανάλωση νερού, οι οποίες φτάνουν στο αστρονομικό ποσό, για τα δεδομένα του τόπου μας, του ενός εκατομμυρίου, διακοσίων τριάντα εννιά χιλιάδων πεντακοσίων ενενήντα οχτώ ευρώ (1.239.598,91€/ευρώ)! Κι οι οφειλές αυτές αφορούν στην περίοδο μέχρι το τέλος του 2018, αφού η καταμέτρηση για το 1ο και το 2ο τρίμηνο του 2019 δεν έγινε από την προηγούμενη Δημοτική Αρχή (μέχρι την 31η Αυγούστου), για λόγους που προκαλούν ακόμη πιο δυσάρεστη έκπληξη.

Ο αρμόδιος υπάλληλος ενημέρωσε εγγράφως και ενυπόγραφα, (κατόπιν γραπτού αιτήματος του Δημάρχου), ότι είναι ο μοναδικός που ασχολείται με την ύδρευση και στα καθήκοντά του περιλαμβάνονται:

α) η καταμέτρηση της κατανάλωσης σε τέσσερις χιλιάδες είκοσι ένα (4.021) υδρόμετρα,

β) η εισαγωγή των στοιχείων, για τους 4.021 καταναλωτές, σε ηλεκτρονικό υπολογιστή,

γ) η έκδοση Βεβαιωτικών Καταλόγων,

δ) η αποστολή αρχείου ειδοποιητηρίων στα ΕΛΤΑ,

ε) η διεκπεραίωση των αιτήσεων των δημοτών, σε ό,τι αφορά στην ύδρευση (αλλαγές ονομάτων, διευθύνσεων υδρομετρητών, νέες παροχές, μεταφορές οφειλών, διακανονισμοί οφειλών και αιτήσεις προς το Δ.Σ. του Δήμου),

στ)  κάθε Δευτέρα ασκεί χρέη εισπράκτορα κι όταν λήγουν οι λογαριασμοί εισπράττει και κάθε Παρασκευή.

Όλα αυτά, είναι υποχρεωμένος να τα προλαβαίνει ένας άνθρωπος, όπως αναφέρει!

Για τις μετρήσεις του 1ου και 2ου τριμήνου του 2019, ο ίδιος-αρμόδιος υπάλληλος αναφέρει ότι, δεν έγιναν και όταν τον Ιούλιο του 2019 ξεκίνησε τις μετρήσεις, για να χρεωθούν συνολικά οι καταναλώσεις του πρώτου εξαμήνου του τρέχοντος έτους, τον σταμάτησε ο «υπεύθυνος αντιδήμαρχος ύδρευσης, για να εκδώσει τους λογαριασμούς που αφορούσαν το 4ο τρίμηνο του 2018»!

Τόσο καλά αντιμετωπιζόταν το κεφάλαιο Ύδρευση, στο Δήμο Τροιζηνίας Μεθάνων…

Το αποτέλεσμα είναι σήμερα, στα οικονομικά του Δήμου να έχει διαμορφωθεί μια «μαύρη τρύπα» στα έσοδα, από τις ανείσπρακτες χρεώσεις, ως το τέλος του 2018, συνολικού ύψους 1.239.598,91€/ευρώ. Σε αυτήν, τη «μαύρη τρύπα», πρέπει να προστεθούν και μερικές εκατοντάδες χιλιάδες €/ευρώ, που αφορούν τις καταναλώσεις του 1ου εξαμήνου του 2019, οι οποίες δεν είχαν καταγραφεί και βεβαιωθεί μέχρι την 31η Αυγούστου 2019.

Εύλογα, λοιπόν, θα αναρωτηθεί, κάθε καλόπιστος δημότης, που θα διαβάσει την παρούσα ανακοίνωση:

Γιατί η πρόσφατα απελθούσα διοίκηση του Δήμου μας, δεν έκανε χρήση των νόμιμων δικαιωμάτων της ώστε να μη φτάσουν οι ανείσπρακτοι λογαριασμοί σε τέτοιο ύψος;

Δεν γνώριζε ότι υπάρχουν πειθαρχικές και ποινικές ευθύνες; Μήπως υπάρχουν άλλοι λόγοι;

Συνδημότισσες και Συνδημότες,

δυστυχώς, οι απαντήσεις, στα ερωτήματα αυτά, αλλά και σε πλήθος άλλων, που μπορεί να θέσει ο καθένας από εσάς, είναι προφανέστατες… Ωστόσο, η νέα δημοτική αρχή, με τη δική σας στήριξη, είναι αποφασισμένη να βάλει τάξη, σε όλους τους τομείς λειτουργίας του Δήμου μας. Επεξεργαζόμαστε εναλλακτικούς τρόπους, για να αντιμετωπίσουμε το ζήτημα των ανείσπρακτων οφειλών, με γνώμονα την αντικειμενική αδυναμία της συντριπτικής πλειοψηφίας των δημοτών, να εξοφλήσουν εφάπαξ τα ποσά που οφείλουν. Τις επόμενες ημέρες θα προβούμε σε σχετική ανακοίνωση, κι είμαστε βέβαιοι ότι, όλοι μαζί, θα αντιμετωπίσουμε το συγκεκριμένο, τεράστιο πρόβλημα που κληρονομήσαμε, αλλά και όσα άλλα έρθουν στην επιφάνεια, στη συνέχεια. Μαζί, θα θέσουμε τις βάσεις, προκειμένου να μην ξαναβρεθεί ο τόπος μας, οι πολίτες και η έκφραση της τοπικής δημοκρατίας, ο Δήμος μας, αντιμέτωποι με τέτοια προβλήματα.

Σας ευχαριστώ, για την κατανόηση, την εμπιστοσύνη, τη στήριξη και τη συμμετοχή στην προσπάθεια, που τώρα αρχίζει ο τόπος μας. Να γίνει ένας Δήμος κανονικός, υπεύθυνος, ειλικρινής, νοικοκυρεμένος.

Με ιδιαίτερη εκτίμηση,

Σπυρίδων Χρ. Πολλάλης
Δήμαρχος Τροιζηνίας – Μεθάνων




Comments (1)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Νοβελίξ says:

    Ποιος είσαι ρε, Φάββα Ρωποπερπερήθρα*;
    Μια φανταστική ιστορία, για έναν αρχιλίπαρο**, που συνήθιζε να «το παίζει» τιμητής των πάντων, σε ένα τόπο που βρίσκεται σε σκιά ηφαιστείου.

    Μια φορά κι έναν καιρό, σε ένα τόπο που βρισκόταν κάτω από τη σκιά ηφαιστείου, ζούσε ένα πολύ «κομψό» και μορφωμένο πλάσμα: Ήταν ο Φάββας, ο επονομαζόμενος και Ρωποπερπερήθρας! [*Ρωποπερπερήθρας: ο άνδρας που ξεστομίζει ακατάπαυστα χαζομάρες. Από το ρώπος (=φτηνόπραγμα) και το πέρπερος (=φλυαρία)].
    Ως προς τις διαστάσεις, το λόγο του και ορισμένες από τις συνήθειές του, ο Φάββας ήταν η επιτομή της αμετροέπειας. «Αθλητικό» σουλούπι αρσιβαρίστα υπερβαρέων βαρών, ύφος δοκησίσοφου (αυτού που θεωρεί τον εαυτό του σοφό), με προφορικό και γραπτό λόγο, που διακρινόταν στο ευγενές άθλημα του βδέειν (δηλ. στο πέρδεσθαι. Από το ρήμα βδέω=πέρδομαι).
    Με τέτοια προτερήματα, ο Φάββας δεν δυσκολεύτηκε να πείσει τον εαυτό του, ότι πρέπει να του απονεμηθεί, τιμής ένεκεν και εκτός συναγωνισμού, ο ρόλος του πάνσοφου, ει δυνατόν και του κληρονομικού ηγέτη του χωριού. Ποιου χωριού; Του Δήμου! Ποιου Δήμου; Της Χώρας, της γηραιάς ηπείρου, της υφηλίου, του σύμπαντος και βάλε! Γιατί, είπαμε πως ήταν Ρωποπερπερήθρας, αλλά αυτό δεν ήταν τίποτα, μπροστά στο άλλο, το κορυφαίο προτέρημά του:
    Ο Φάββας ήταν πρώτα και κύρια αρχολίπαρος** (δηλαδή, ποθούσε σφοδρά την εξουσία)! Γι΄ αυτό, δώστου και …εξέθετε τον εαυτό του, στην κρίση των Συνδημοτών του, πιστεύοντας πως, κάποτε θα πράξουν, αυτό που θεωρούσε …αυτονόητο: Θα του δώσουν, δηλαδή, τα …κλειδιά του τόπου τους, γιατί, ποιος άλλος τα δικαιούται;… Αυτοί, όμως, οι «αθεόφοβοι» οι αμόρφωτοι και άξεστοι, πού να αντιληφθούν το μέγεθος του Φάββα; πού να καταλάβουν το καλό τους; Η συντριπτική πλειοψηφία εξ αυτών, πάντα του απαντούσε εμπράκτως, με την ψήφο και τη στάση της: «Αποσκότισόν μας» (πάψε να μας σκοτίζεις), ρε Φάββα Ρωποπερπερήθρα! Τέτοιο θράσος, οι κύντεροι (οι αναίσχυντοι), απέναντι σε έναν κολοσσό!…
    Έτσι, πριν λίγο καιρό, ο Φάββας «τα πήρε στο κρανίο», που λένε στις μέρες μας οι νέοι, κι αποφάσισε, ο πολυμήχανος, να τους τιμωρήσει περαιτέρω, πάλι δια του βδέειν (δια του πέρδεσθαι), που το κατέχει άριστα: Επέλεξε, λοιπόν, να «ισοπεδώσει», όλους αυτούς τους κόβαλους (τα παράσιτα), που …τόλμησαν να είναι ανθυποψήφιοί του, αλλά κι εκείνους που ασκούν επιρροή σε πολλούς συμπατριώτες, αλλά τον έκριναν ακατάλληλο… Έτσι, ο Φάββας το έριξε, λοιπόν, στην ανάδειξη του συγγραφικού του ταλέντου, που αναμφισβήτητα έχει, στη λογοτεχνική κατηγορία, «ρυπαρογραφικό παραμύθι».
    Ξεκίνησε, λοιπόν, ο Φάββας ο Ρωποπερπερήθρας, να γράφει παραμύθια, που ξεχώριζαν, επειδή ήταν εξαιρετικά σποδηρίλαυρα (από το σποδή=καταβροχθίζω και τη λέξη λαύρα, που σημαίνει απόπατο).
    Κι επειδή, ο Φάββας, δεν ήταν όποιος κι όποιος, αφού είχε χρηματίσει και δημοσιολόγος (αμ πώς!), και μάλιστα δημοσιολόγος Κίνουρης (δηλαδή, αυτός που περπατά, δείχνοντας τα γεννητικά του όργανα. Κίνουρης=κινέω+ουρά), δεν αντιμετώπισε το παραμικρό δίλημμα, για το είδος της λογοτεχνίας που θα επέλεγε να υπηρετήσει: Εύλογα ήταν «μονόδρομος» γι΄ αυτόν, ο ρόλος του βωμολόχου παραμυθά!…
    Και, κάποιοι δεν θα θυμούνται, ποιος και τι ήταν ο βωμολόχος, αξίζει ο κόπος να θυμίσουμε: Βωμολόχος ήταν εκείνος, ο αρχαίος επαίτης, που, ανυπόμονος, θρασύς και πεινασμένος, ζητούσε πιεστικά, με αισχρές φράσεις, τη δική του μερίδα, από τους τελεστές των θυσιών. Η στάση του προκαλούσε μία συνομιλία ανταλλαγής ύβρεων, με τους υπεύθυνους των εν λόγω θρησκευτικών τελετών. Μια χυδαία στιχομυθία, που ονομάστηκε βωμολοχία, διότι, βωμολόχος ήταν ο περί τους βωμούς λοχών, ο παραμονεύων, ο ενεδρεύων επαίτης (ζητιάνος), με σκοπό να λάβει μερίδιο από τα κρέατα των θυσιών!…
    Βέβαια, ως γνήσιος πιθηκαλώπηξ (άνθρωπος πανούργος. Πιθηκαλώπηξ= πίθηκος+αλώπηξ), ο Φάββας «κατορθώνει» να ξεγλιστράει από τις κακοτοπιές: Ο σποδηρίλαυρος, βαφτίζει – απονέμει «έξυπνα» ονόματα, σε όσους φταίνε, κατά την άποψή του, για το γεγονός ότι, δεν του επιτράπηκε ποτέ, άλλοτε και τώρα, να γίνει αυτός, ο …τελεστής της θυσίας!
    Έτσι, τα πρόσωπα που αναφέρονται, στα ρυπαρογραφικά παραμύθια του Φάββα του Ρωποπερπερήθρα, όλοι είναι αμαρεύματα (κατακάθια) της κοινωνίας και κόπρειοι (τιποτένιοι)!.. Ο συγγραφέας τους, όμως, δεν είναι δειλός νεοφασίστας και νεοναζί του κερατά! Είναι προοδευτικός ο κύριος ρυπαρογράφος, επειδή τα γράφει στον «τοίχο» του, και δεν ξεχνά να αναφέρει, στη μετόπη των παραμυθιών του, τη φράση που συνηθίζουν οι «λεβέντες» που ανήκουν στο είδος του: «οποιαδήποτε ομοιότητα, με πρόσωπα και γεγονότα, είναι εντελώς συμπωματική»!… Επαναλαμβάνω κι εγώ, την ίδια φράση, γι΄ αυτόν που τυχόν, αναρωτήθηκε, αν ο Φάββας, που περιέγραψα, είναι η αφεντιά του!
    Όχι, ρε Φάββα, ο παραμυθάς πόσθων (ο άνδρας με μεγάλο πέος), ο τιμητής των πάντων, ο σκωραμίς (απατεώνας) ηθικολόγος, ο γυναικοπίπης (μπανιστιρτζής /γυναίκα+οπιπτεύω), ο σποδηρίλαυρος του Facebook, δεν θα γράψω ότι είσαι εσύ! Είναι ένα πρόσωπο, τόσο φανταστικό, όσο αυτά που επιχειρείς -εκ του ασφαλούς- να διασύρεις, στα δικά σου παραμύθια!… Γιατί, υπάρχει κι αυτός ο τρόπος -αρχαϊστί- απάντησης, στα απορρίμματα του μυαλού σου! Τι δεν κατάλαβες;;;

    Ένας βραβευμένος Νοβελίξ παραμυθάς
    ομότεχνος του κυρ-Φάββα

Σχολιάστε