Στη γερμανική Fraport τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια



Fraport_logo_klΗ απόφαση ελήφθη κατά την διάρκεια του Κυβερνητικού Συμβουλίου Οικονομικής Πολιτικής που συνεδρίασε στις 13 Αυγούστου και δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης. Η υλοποίηση της συγκεκριμένης απόφασης περιλαμβανόταν στο Μνημόνιο που έγινε νόμος του κράτους στις 14 Αυγούστου.

Την απόφαση υπογράφουν ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Γ. Δραγασάκης και οι υπουργοί Οικονομικών Ευκλ. Τσακαλώτος, Οικονομίας Γ. Σταθάκης και Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Π. Σκουρλέτης.

Όπως προκύπτει από το ΦΕΚ δεν υπάρχει κάποια αλλαγή και η σύμβαση θα γίνει βάση των όρων του διαγωνισμού που είχε κατακυρωθεί στην γερμανική εταιρία. Το τίμημα που θα καταβάλει η Fraport ανέρχεται σε 1,23 δισ. για χρήση 40 συν 10 ετών, με βάση το σχετικό διαγωνισμό, ο οποίος ολοκληρώθηκε πριν από μερικούς μήνες και την υλοποίηση του οποίου εισηγήθηκε η διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ στις 3 Ιουλίου. Η γερμανική εταιρεία προσέφερε ετήσιο μίσθωμα 22,9 εκατ. ευρώ κατ’ έτος, ποσοστό 25% από τα από τα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων έσοδα και τέλη υπέρ ΥΠΑ, που φτάνουν 1,23 δισ. ευρώ για όλη την περίοδο της παραχώρησης, ενώ παράλληλα, δεσμεύθηκε για επενδύσεις 330 εκατ. στην πρώτη τετραετία και συνολικά 1,4 δισ. ευρώ για τις επόμενες τέσσερις δεκαετίες.

Η ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων περιλαμβανόταν στο τρίτο μνημόνιο, το οποίο ψηφίστηκε στη Βουλή στην συνεδρίαση της 14ης Αυγούστου.

Για την πρώτη πράξη εφαρμογής του νέου μνημονίου για το γενικό ξεπούλημα της Ελλάδας κάνει λόγο η Αριστερή Πλατφόρμα μέσω κεντρικού άρθρου της ιστοσελίδας iskra που τιτλοφορείται: «Ξεπουλήθηκαν άρον-άρον σε γερμανικά συμφέροντα 14 αεροδρόμια φιλέτα». Όπως σημειώνεται «έπεται συνέχεια με το turbo – ταμείο ιδιωτικοποιήσεων των 50 δισ. ευρώ

Τα 14 αεροδρόμια είναι: Της Θεσσαλονίκης, της Κέρκυρας, των Χανίων, της Κεφαλλονιάς, της Ζακύνθου, του Ακτίου, της Καβάλας, της Ρόδου, της Κω, της Σάμου, της Μυτιλήνης, της Μυκόνου, της Σαντορίνης και της Σκιάθου.

thepressproject.gr




Comments (5)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Πάνος says:

    Σειρά έχουν τα λιμάνια

    Ελπίζω να μην εχουν υπάρξει συμπολίτες μας που ακολούθησαν την συμβουλή “ψηφίστε κόμματα που είναι αντιθετα στην ιδιωτικοποίηση του λιμανιού μας”, και αρχίσουν να κυκλοφορούν τίποτα κοψοχέριδες στο νησί 😛 😀

  2. Πάρε, πάρε κόσμε. Τ’ αφεντικό τρελλάθηκε και πουλάει τζάμπα.

    Σε λίγο και τα λιμάνια στο σφυρί.

  3. sporty says:

    Ε βέβαια, μόνο το ΚΚΕ ξέρει πώς ειναι η σωστή αξιοποίση και η πρακτική πώλησης.

    Απέλυσε τους εργαζόμενους στον 902 (χωρις αποζημίωση) και πουλήθηκε ωστε να μεγιστοποιηθει το κέρδος του.

    Γιατι ως γνωστόν, οπως ειναι απέξω απ το χορό πολλες θεωρητικούρες λέει. Οι πράξεις ομως μαρτυρουν τα πάντα.

  4. ΠΑΚΩΜΟ says:

    Η παραχώρηση του λιμανιού του Πόρου πότε και σε ποιόν θα γίνει κ. Δρίτσα;

  5. Γιάννης Γκούμας says:

    Δεν υπάρχει λόγος να ασχολούμαστε με δήθεν κόμματα, που δεν θέλουν να κυβερνήσουν, αν γίνουν κυβέρνηση θα οργανώνουν πορείες και τώρα λένε όχι στο ΟΧΙ και όχι στο ΝΑΙ…..

    Κατά τα άλλα, πείσαμε τον κόσμο ότι δεν μπορούμε να διοικήσουμε τη χώρα μας, και πείσαμε ότι οι Γερμανοί είναι καλύτεροι. Φυσικά οι Γερμανοί φρόντισαν να αποδείξουν το αντίθετο με την περίπτωση του ΟΤΕ και τα κατάφεραν με εξαιρετική επιτυχία!

    Και ναι, οι Γερμανοί ξέρουν να κλέβουν καλύτερα από μας. Ας κάνουμε κάτι άλλο!

Σχολιάστε