Προβολή μαθητικής ταινίας “Το μουσείο αφηγείται…”



Το Γυμνάσιο Πόρου σας προσκαλεί στην πρεμιέρα της ταινίας μικρού μήκους “Το μουσείο αφηγείται…” . Πρόκειται για ταινία που δημιούργησαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ τάξης στο πλαίσιο εκπαιδευτικής δράσης του Αρχαιολογικού Μουσείου Πόρου.

Η ταινία θα προβληθεί στην αίθουσα εκδηλώσεων του Β’ Δημοτικού – Γυμνασίου Πόρου την Κυριακή 14 Απριλίου 2019, στις 7:30μ.μ.

Σχεδιασμός και υλοποίηση εκπαιδευτικής δράσης: Εύη Πίνη, αρχαιολόγος.

Μουσική σύνθεση: Άννα Παπαζαφειροπούλου.

Διοργάνωση: Γυμνάσιο Πόρου.




Comments (3)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Παναγιώτης Γ. Ανδρέου says:

    Είναι θαυμαστό να μπορείς να “ακούς” τα εκθέματα ενός Μουσείου. Παράλληλα, αξιέπαινο να θέλεις να μοιραστείς αυτό το βίωμα με τους άλλους. Η χαρά και το μεγαλείο της Παιδείας.

    Συγχαρητήρια, λοιπόν, στους συντελεστές αυτού του έργου και, κυρίως, στις μαθήτριες και τους μαθητές.

    Μπράβο!

    ΥΓ: Καλό θα ήταν, αργότερα, να αναρτηθεί η ταινία, ώστε να την παρακολουθήσουμε και όσοι δεν θα παραβρεθούμε στην εκδήλωση. Ευχαριστώ. Και πάλι ΜΠΡΑΒΟ.

  2. ΑΡΙΣ ΑΝΤΑΝΗΣ says:

    Μία ακόμα απόδειξη τρανταχτή, ότι και η παιδεία είναι θέμα …παιδείας. Οι άλλες … ατράνταχτες αποδείξεις βρίσκονται σε σχόλια άλλων αναρτήσεων στο Porosnews, κυρίως σε αυτά με τη μεγάλη επισκεψιμότητα, όπου διαπιστώνουμε ότι ενώ “τα… παιδία παίζει”, η Παιδεία δεν παίζει. Καθόλου μάλιστα.
    Μακάρι να ληφθεί σοβαρά υπόψη η πρόταση του Κου Ανδρέου, ώσρτε να απολαύσουμε κι εμείς οι εκτός Πόρου, κατοικούντες, Τροιζήνιοι, αυτή την προσπάθεια των παιδιών και των επιστημόνων που τα εμπνέουν και τα επικουρούν.
    Με τιμή
    Άρις Αντάνης
    arimari@otenet.gr

  3. ΑΡΙΣ ΑΝΤΑΝΗΣ says:

    Ζητώ συγγνώμη, αλλά ξέχασα το σπουδαιότερο, κατά την ταπεινή άποψή μου, στοιχείο, στο αυτεπαγγέλτως σπουδαιότατο ζήτημα της Παιδείας: Σε αντίθεση με το “αξίωμα” (δηλαδή κάτι που είναι αυταπόδεικτο) του διεθνούς “μάρκετινγκ”, ότι πρέπει να τοποθετείται ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση, στο Υπουργείο της Παιδείας τοποθετούνται από τους εκάστοτε κυβερνώντες, ανέκαθεν, οι πιο ακατάλληλοι-να μην πω και απαίδευτοι- άνθρωποι, με το γράφημα της ακαταλληλότητας να βρίσκεται σήμερα στο πιο αιχμηρό σημείο και στο άκρον άωτον της ακαταλληλότητας. Δηλαδή κάθε πέρσι και καλύτερα, αντί το αντίθετο.
    Δηλαδή δεν επιλέγουμε τον πιο κατάλληλο, αλλά … ξεφορτωνόμαστε κάποιον από την πλάτη μας, λόγω των πιέσεων που μας ασκούνται και φορτώνουμε, με αυτό το βαρύτατο φορτίο τον ίδιο, ενώ τον φορτώνονται οι τρεις “γωνίες” του ισόπλερου τριγώνου του σοφιστή Πρωταγόρα, που είναι ο δάσκαλος, ο μαθητής, και το υλικό της μάθησης.
    Φυσικά μπορεί να κάνω και λάθος, αλλά αυτό είναι το προσωπικό και άνευ ουδεμιάς προκατάληψης, αμερόληπτο -και θλιβερό- συμπέρασμα πολυετούς εμπειρίας, κάποιων γνώσεων, και ερασιτεχνικού επιπέδου μελετών, μικρής απόπειρας έρευνας και συγγραφής.
    Άρα, αυτή η άποψή μου σηκώνει πολύ… νερό, και όποιος θέλει να την αντικρούσει μπορεί να σηκώσει το χεράκι και να πάρει το λόγο.
    Μόνο με ευπρέπεια παρακαλώ, κι όχι όπως κάποιος που βρίζει τα γουρούνια, όταν είναι ζωντανά, αλλά τα… ξεσκίζει όταν τα βρίσκει σε ψησταριές, σε πιτόγυρους και κοντοσούβλια.
    Με τιμή
    Άρις Αντάνης

Σχολιάστε