Προβληματισμός για την διαπλάτυνση της επαρχιακής οδού στην Τροιζηνία και τις απαλλοτριώσεις



driopiΠροβληματισμό στους κατοίκους της Τροιζηνίας προκαλεί το έργο της διαπλάτυνσης της επαρχιακής οδού Δρυόπη – Γαλατά, που προβλέπει απαλλοτριώσεις οικοπέδων και αγροτεμαχίων επί της οδού. Δυστυχώς για το θέμα, δεν υπάρχει κάποια επίσημη ενημέρωση, ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες, το Σάββατο πραγματοποιήθηκε συνάντηση με ιδιωτική πρωτοβουλία σε περιοχή της Τροιζηνίας, στην οποία οι εμπλεκόμενοι ιδιοκτήτες ενημερώθηκαν από νομικούς.

Επιπλέον, ο επικεφαλής του Δικτύου Πολιτών  «ΑλλάΖΟΥΜΕ τα Μέθανα και την Τροιζηνία» κ. Σάββας Ν. Αθανασίου ανακοίνωσε τα εξής: «Σε λίγες ημέρες θα αρχίσει η αποστολή ειδοποιητηρίων από την Περιφέρεια Αττικής σε όλους τους ιδιοκτήτες οικοπέδων και αγροτεμαχίων στην επαρχιακή οδό Δρυόπη – Γαλατά. Επειδή σε αρκετούς παίρνουν από 0,50 μ. μέχρι και 4 μέτρα και συνολικά σε όλη τη διαδρομή θα απαλλοτριωθούν περί τα 80 στρέμματα απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή. Η διαπλάτυνση του δρόμου έχει αποφασιστεί από την Περιφέρεια Αττικής και η συνολική δαπάνη ανέρχεται σε 35 εκατ. ευρώ, ενώ οι απαλλοτριώσεις προσεγγίζουν τα 3,5 εκατ. Αν υπογραμμιστεί το γεγονός ότι οι τιμές απαλλοτρίωσης είναι ιδιαίτερα χαμηλές, τότε εύκολα κανείς αντιλαμβάνεται ότι θα υπάρξουν προβλήματα σε μεγάλο αριθμό περιουσιών. Ο Δήμος Τροιζηνίας παρά το γεγονός ότι του έχουν κοινοποιηθεί όλες οι αποφάσεις και τα σχέδια, ο δήμαρχος και η ηγεσία των αντιδημάρχων και σια δεν έχει ενημερώσει ούτε καν το δημοτικό συμβούλιο. Εμείς δηλώνουμε ότι θα είμαστε στο πλευρό των ιδιοκτητών, για την άρση κάθε αδικίας, και με πολιτική κάλυψη και με νομική υπεράσπιση. Ωστόσο, οι ιδιοκτήτες να σπεύσουν να ενημερωθούν. Θα γίνουν ενημερωτικές συσκέψεις για την υπεύθυνη ενημέρωση. Είμαστε στη διάθεση κάθε ενδιαφερομένου».

 

 

 




Comments (4)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Γιάννης Γκούμας says:

    Θα βοηθούσε πολύ περισσότερο τον κόσμο αν υπήρχε πρόσβαση στη μελέτη και να έβλεπε κάθε ιδιοκτήτης τι προβλέπεται στο τμήμα μπροστά στην ιδιοκτησία του, αν θα επιρρεαστούν αρτιότητες και οικοδομησιμότητες. Καλό θα ήταν να μάθουμε τους στόχους του έργου και αν θα επιρρεαστούν τυχόν δίκτυα που έχουν κατασκευαστεί κάτω από το δρόμο, ή στο πλάι.

    Τέλος καλό θα ήταν να μαθαίναμε αν θα μείνουν και χρήματα για την παιδεία και την υγεία του τόπου μας ή θα τα ρίξουν όλα πάλι στην ομάδα έργων, ασφαλτοστρώσεις, πλακοστρώσεις, ξυλώματα των παραπάνω για να περάσουμε τα δίκτυα που ξεχάσαμε, όπως γίνεται συνήθως.
    Όταν η περιφέρεια καταλάβει ότι ο δρόμος είναι αρκετά φαρδύς για να περάσει ένα ασθενοφόρο ή ένας γιατρός ή να έρθουν 5 δάσκαλοι και μερικά βιβλία, αλλά δεν έρχονται γιατί είναι αλλού το πρόβλημα, να μας το πει.

  2. Ηλιας says:

    Τα ιδια και τα ιδια στην ελλαδα.
    Αντι να φτιαξουν εναν περιφερειακο δρομο στο βουνο,επιμενουν να περνανε δρομους ταχειας κυκλοφοριας μεσα απο τις κατοικημενες περιοχες με οτι αυτο συνεπαγεται.
    Ατυχηματα,δυστυχηματα,νεκρα ζωα,ηχορυπανση.
    Θα υποβαθμιστει η περιοχη και βεβαια θα γινει ο Γαλατας ακομη πιο “μιζερος” σε σχεση με τον Πορο.

  3. ΚΩΣΤΑΣ ΛΙΤΣΑΣ says:

    ΑΔΑ: Β4ΘΒ7Λ7-ΚΥΘ

    Τίτλος του έργου: «ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΕΠΑΡΧΙΑΚΗΣ ΟΔΟΥ ΔΡΥΟΠΗΣ (ΚΟΜΒΟΣ ΚΑΛΛΟΝΗΣ) – ΓΑΛΑΤΑΣ (ΔΙΑΚΡΙΤΟ ΤΜΗΜΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ)»
    8. Ουσιώδη στοιχεία, φύση του έργου: Το έργο αφορά στην βελτίωση της Επαρχιακής Οδού Δρυόπη – Γαλατάς και περιλαμβάνει τα παρακάτω επιμέρους έργα:
     βελτίωση και διαφοροποίηση της χάραξης της οδού όπου κρίνεται απαραίτητο. Εφαρμογή
    διατομής τύπου β2 (ενιαία επιφάνεια κυκλοφορίας), με μια λωρίδα ανά κατεύθυνση πλάτους 4,0μ. εκ
    των οποίων 0,25μ. για τη λωρίδα καθοδήγησης, με συνολικό πλάτος οδοστρώματος 8,0μ. και με
    ερείσματα εκατέρωθεν της οδού με πλάτος 0,50μ. Στις περιοχές όπου η οδός διέρχεται από
    κατοικημένες περιοχές με έντονη παρόδια δόμηση το πλάτος του οδοστρώματος θα μειώνεται στα
    6,50 μ. ενώ θα εφαρμόζονται εκατέρωθεν αυτού πεζοδρόμια μεταβλητού πλάτους ανάλογα με τους
    περιορισμούς που θέτει η παρόδια δόμηση. Πλήρης ανακατασκευή του ασφαλτοτάπητα
     Διαμόρφωση 3 αστικών και 6 υπεραστικών ισόπεδων κόμβων.
     Τεχνικά έργα που περιλαμβάνουν α) κατασκευή 15 τοίχων αντιστήριξης με μέσα ύψη που
    κυμαίνονται από 1,5 έως 3,0μ. και μήκη από 5 έως 90μ. β) κατασκευή νέων οχετών και ανακατασκευή
    άλλων υφιστάμενων γ) ανακατασκευή 2 υφιστάμενων γεφυρών
     Έργα αποχέτευσης – αποστράγγισης για την απομάκρυνση των ομβρίων από το οδόστρωμα, τα
    οποία περιλαμβάνουν τις παρόδιες τάφρους, τους απαραίτητους αγωγούς ομβρίων και τα
    απαιτούμενα φρεάτια υδροσυλλογής και επίσκεψης.
     Έργα σήμανσης και ασφάλισης της οδού που περιλαμβάνουν την απομάκρυνση των
    υφιστάμενων ακατάλληλων πινακίδων και στηθαίων, την τοποθέτηση των προβλεπόμενων από την αντίστοιχη μελέτη πινακίδων (πληροφοριακών, ρυθμιστικών, αναγγελίας κινδύνου κλπ) και στηθαίων καθώς και την οριζόντια διαγράμμιση της οδού και των κόμβων.

    Διάρκεια της σύμβασης : 26 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης

    Τα παραπάνω είναι κάποια από τα στοιχεία της τεχνικής περιγραφής του έργου που αναφέρονται στην προκήρυξη του.
    Το συγκεκριμένο έργο είναι από άποψη οικονομικών μεγεθών της τάξης έργων ΚΑΚΙΑ ΣΚΑΛΑ, ΠΕΤΑΛΛΟ ΜΑΛΙΑΚΟΥ, ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΓΝΑΤΕΙΑΣ κλπ και οι εταιρείες που συμμετείχαν είχαν πτυχία 5ης και 6ης Τάξης για οδοποιία.
    Σε ότι αφορά την συνάντηση που αναφέρει το άρθρο, οι πολίτες που συμμετείχαν ενημερώθηκαν ακριβώς για τις ιδιοκτησίες τους αφού υπήρχαν κτηματολογικοί πίνακες και χάρτες.
    Σε ότι αφορά τις αποζημιώσεις και για τα ποσά που ακούγονται νομίζω ότι θα δοθούν στην ΔΕΗ, τον ΟΤΕ και τους Δήμους για την μεταφορά των δικτύων τους και ότι περισσέψει θα δοθεί στους πολίτες που θίγονται.
    Το βασικό όμως θέμα είναι τί έχουμε να κερδίσουμε εμείς ως πολίτες. Μεγαλύτερη και ευκολότερη επισκεψιμότητα, ταχύτερη μετακίνηση (με όλα τα αρνητικά που σημαίνει αυτό), περισσότερο τουρισμό αλλά αυτό απαιτεί και άλλες υποδομές εκτός από έναν δρόμο.

  4. Γιάννης Γκούμας says:

    Μάλιστα.
    Από τα παραπάνω συμπεραίνουμε τα εξής:
    1) Οι τουρίστες δεν έρχονται γιατί ο δρόμος είναι στενός και πάνε αλλού, λόγω συχνού μποτιλιαρίσματος στο τμήμα Καλλονή-Αγ. Γεώργιος.
    2) Τα δίκτυα της ΔΕΗ και του ΟΤΕ (τα υπέργεια) βρίσκονται και από τις δύο πλευρές του δρόμου και θα χρηματοδοτηθεί η μετατόπιση των στύλων από την μία πλευρά κατά 1-2μ.
    3) Ο δρόμος είναι σε χαμηλότερη στάθμη από τις γύρω ιδιοκτησίες εκατέροθεν και πλυμμηρίζει συχνά
    4) Τα δίκτυα των δήμων είναι υπέργεια και στο πλάι του δρόμου και θα πρέπει να γίνει νέο έργο για να ταφούν ή να μεταφερθούν.

    Ρε μας δουλεύουν ψιλό γαζί κανονικότατα!

    Α και κάτι άλλο… μας περίσσεψαν μερικά κυβικά μπετό που δεν μας αφήσανε (σκέφτονται αυτοί τώρα), να ρίξουμε σε κάτι δάση και ρέματα, να τα ρίξουμε εδώ. Μάλλον δεν θα μας πούνε τίποτα τώρα.

Σχολιάστε