Πληροφορίες πρόσβασης για τη συναυλία του Βασίλη Παπακωνσταντίνου



Ο Δήμαρχος Πόρου Γιάννης Δημητριάδης ανακοινώνει τα ακόλουθα, σχετικά με τη συναυλία του Βασίλη Παπακωνσταντίνου στο Ρώσικο Ναύσταθμο: 

Για τη διευκόλυνση των θεατών που θα παρακολουθήσουν τη συναυλία του Βασίλη Παπακωνσταντίνου το Σάββατο 1η Σεπτεμβρίου 2018 στο Ρώσικο Ναύσταθμο, ο Δήμος Πόρου ενημερώνει για τα εξής:

• ΒΑΡΚΕΣ: Από τις 19:00 και μετά θα εκτελούνται δρομολόγια λέμβων προς την περιοχή της συναυλίας (προβλήτα οικίας Τσιλίδη, στον όρμο αμέσως μετά τον Ρώσικο), με επιστροφή μετά την ολοκλήρωση της συναυλίας.
• ΤΑΞΙ: Τα ταξί μπορούν να κατεβαίνουν στο χώρο της συναυλίας για αποβίβαση – επιβίβαση από το χωματόδρομο που βρίσκεται στο πίσω μέρος του Ναύσταθμου.
• ΔΙΚΥΚΛΑ ΚΑΙ ΟΧΗΜΑΤΑ ΑΜΕΑ: Μπορούν επίσης να κατεβαίνουν από τον πίσω χωματόδρομο και να σταθμεύουν πίσω από τα κτίσματα του Ναύσταθμου (όχι όμως στο πλάι).
• ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ: Όσοι προσέλθουν με ΙΧ, θα πρέπει να σταθμεύσουν επί της κεντρικής οδού και απαραιτήτως με την «μούρη» του οχήματος στραμμένη προς Νεώριο, ώστε να μην γίνει μποτιλιάρισμα κατά την αναχώρηση.
• ΠΕΖΟΙ: Ο κύριος – μπροστινός χωματόδρομος που οδηγεί στο χώρο της συναυλίας θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την άνοδο – κάθοδο πεζών και θα απαγορεύεται η διέλευση κάθε οχήματος μέσω αυτού.

Ο Δήμος Πόρου παρακαλεί για την τήρηση των ανωτέρω οδηγιών, της σχετικής σήμανσης και των υποδείξεων του προσωπικού του Δήμου που θα βρίσκεται στον χώρο.

Επίσης, παρακαλούμε όλους τους θεατές να φροντίσουν για τη διατήρηση της καθαριότητας του χώρου και να χρησιμοποιούν τους κάδους που θα βρίσκονται διάσπαρτοι για την απόρριψη απορριμμάτων.

Ευχόμαστε καλή διασκέδαση σε όλους




Comments (2)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Τάσος Γκούμας says:

    Πολύ ωραία βραδυά.
    Παρά τις διακοπές της παροχής ηλ. ρεύματος πήγε θαυμάσια και αυτό ωφειλεται και στην ισχυρή προσωπικότητα του Παπακωνσταντίνου που όχι μόνο δεν έχασε το κέφι του αλλά κατάφερε να μετατρέψει το πρόβλημα σε μια ευκαιρία να αναδείξει το χιούμορ του και τη δυναμική του.
    Θα αδράξω όμως την ευκαιρία να ”βγάλω” την αγανάκτησή μου για αυτή τη μόδα που φαίνεται να έχει υιοθετηθεί, από όλα τα συγκροτήματα που παίζουν στο ύπαιθρο γιατί το ίδιο συνέβη και στην συναυλία στα Μέθανα τις προάλλες.
    Εκεί που λόγω της νύχτας, του σκοταδιού, η κόρη των ματιών όλων μας είναι διεσταλμένη εκεί ο κουμανταδόρος του φωτισμού το βρίσκει ευεργετικό να σου ρίξει μέσα στο μάτι όλους τους δυνατούς προβολείς που διαθέτει και να σε στραβώσει.
    Πίσω μου μια μητέρα προσπαθούσε να καλύψει τα ματάκια του παιδιού της με το χέρι της αλλά δεν το κατάφερνε γιατί ο κουμανταδόρος των προβολέων δεν της άφηνε το χρόνο να αντιδράσει. Έχωνε το φως των προβολέων στο μάτι μας ξαφνικά, για να μας αιφνιδιάσει, που το κατάφερνε θαυμάσια.
    Ήθελα νάξερα ποιος (δεν γράφω χαρακτηρισμό) έχει εφεύρει αυτή τη μόδα την οποίαν έχουν ζηλέψει όλα καθώς φαίνεται τα συγκροτήματα.
    Δεν ξέρω ρε παιδιά, μήπως υπερβάλλω;

  2. ΑΡΙΣ ΑΝΤΑΝΗΣ says:

    Φίλε Τάσο, όχι μόνο δεν υπερβάλλεις, αλλά μου δίνεις την “πάσα” να προσθέσω κι εγώ 2-3 … τρίποντα:
    1/Τα ντεσιμπέλ στα ανώτατα επίπεδα. Δεν φτάνει που μας έχουν κουφάνει οι πολιτικοί, μας ξεκουφαίνουν και στις συναυλίες. Επειδή ασχολούμαι με τη μουσική όπως γνωρίζεις πολύ καλά, θα σου πω και την αιτία των υψηλών ντεσιμπέλ: καλύπτουν τα “στοναρίσματα” των τραγουδιστών, τα φάλτσα των συνεργατών που κάνουν φωνητικά και των, χωρίς πρόβα “on stage”, μουσικών.
    Ξέρεις πόσο δύσκολο είναι να κάνεις σεκόντο, τέρτσο,κλπ; Πρέπει να κόβει το αφτί σου. Και δεν κόβουν τα άτιμα. Και βέβαια αρκεί να έχεις ωραία … εμφάνιση, αφού τη φωνή την “πειράζει” το “audacity” της κονσόλας και του κομπιούτερ, στο στούντιο. Αλλά στη συναυλία πού να προλάβει ο ηχολήπτης; Είναι ο ίδιος που σε στραβώνει και με τους προβολείς! Στρίβει το Volume, λοιπόν, στο φουλ, και μπορεί έχεις κουφαθεί μέχρι την επόμενη συναυλία, αλλά δεν ακούς τα λάθη και τα φαλτσαρίσματα.
    2/Όλοι οι λόγω ηλικίας κάπως… ξεζουμισμένοι καλλιτέχνες, δεν βγάζουν φωνητικά ολόκληρη δίωρη συναυλία. Γι αυτό πέφτει ενδιάμεσα πολύ μπλά-μπλα, ανέκδοτα, ιστορίες, και κουβεντούλα με το κοινό. Αλλά αν θέλαμε να γελάσουμε, και μάλιστα υποχρεωτικά, δεν θα πηγαίναμε σε συναυλία πχ του Παπακωνσταντίνου, που δεν φημίζεται και για τις ατάκες και το έξυπνο χιούμορ, ή του Σαββόπουλου, αλλά θα φωνάζαμε το Μάρκο Σεφερλή, που εκτός από πλάκα (γελοία βέβαια και όχι αστεία, αλλά ξεδίνεις και ξεχνάς τη φτώχεια σου), λέει και κανα τραγουδάκι. Το μπλά- μπλα των καλλιτεχνών κατα τις συναυλίες θα το έχετε προσέξει σε όλους. Και βέβαια σε όλες τις συναυλίες λένε τα ίδια αστεία.
    3/Αυτοί οι φτασμένοι και… ξεζουμισμένοι πλέον, λόγω ηλικίας, (που είναι αμείλικτη για όλους μας) καλλιτέχνες, καλό θα ήταν να κάνουν τις συναυλίες τους εντελώς δωρεάν. Πχ να μας έλεγε ο Βασιλάκης Παπακ/νου ότι όλη την αμοιβή του διαθέτει για τους σκοπούς των παιδιών ΑΜΕΑ “Αγιος Κήρυκος” Τροιζηνίας. Δεν θα μας συγκινούσε μέχρι δακρύων;
    Αντίθετα, ίσως θυμάστε περσινή συναυλία στη Βόρεια Ελλάδα, που είχαν διαθοθεί διάφορα, τα οποία δεν αναφέρω, γιατί δεν γνωρίζω αν διαψεύσθηκαν, ως fake news. Μακάρι. Επειδή δεν είδα καμία διάψευση, και θα ήθελα να γνωρίζω, ας μας πληροφορήσει όποιος γνωρίζει τι απέγινε με κείνη την ιστορία, διότι ο κάθε καλλιτέχνης που αποτελεί το είδωλό μας, είναι για μας σαν να φοράει φωτοστέφανο. Κι αλήθεια έτσι πρέπει να είναι. Και για μένα προσωπικά η φωνή του με το σπάνιο ηχόχρωμα, η σκηνική παρουσία, η μουσική που επιλέγει, ο στίχος και η δραματοποίηση, (δηλ. όχι μόνο το τραγούδισμα αλλά και η ερμηνεία) όλων των τραγουδιών του Παπακωνστανίνου, τον είχε καταστήσει πόλο έλξεως των μουσικών μας ανησυχιών, όταν είμαστε πιο νέοι και φυσικά πιο αγνοί και πιο ευάλωτοι.
    Πάντα φίλος σου
    ΑΝΤΑΝΗΣ
    ΥΓ Τώρα βέβαια, σπεύδω να προλάβω, ότι θα βρεθεί πάλι ο/η ανώνυμος να μας πει ότι “μίλησε” πάλι ο Αντάνης που έχει άποψη επί παντός επιστητού. Αφού του/της έχω πει ότι από υδραυλικά δεν σκαμπάζω… Αυτός/ή εκεί: Κόλλημα!

Σχολιάστε