Ο Κώστας Κατσαφάδος… δικαιολογεί το push back




Αίσθηση έχουν προκαλέσει οι δηλώσεις του βουλευτή Α’ Πειραιά Κώστα Κατσαφάδου, κατά τη διάρκεια συνέντευξης του στο Kontra Chanel.

Οι δηλώσεις του κ. Κατσαφάδου αφορούν το καυτό θέμα του προσφυγικού και έχουν προκαλέσει δριμιά κριτική από μερίδα του τύπου, καθώς ούτε λίγο ούτε πολύ ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας δικαιολογεί την τακτική της “αποτροπής” στη θάλασσα – γνωστής ως “push back”- τακτική που ως γνωστόν απαγορεύεται στο Διεθνές Δίκαιο.

Διαβάζουμε στο thepressproject.gr

 

Βουλευτής της ΝΔ δεν βρίσκει τίποτα κακό με το παράνομο push back σε προσφυγικές λέμβους

Αδιάβαστος σχετικά με το διεθνές Δίκαιο και το Δίκαιο της Ε.Ε εμφανίστηκε ο βουλευτής Α’ Πειραιά της ΝΔ, Κώστας Κατσαφάδος, ο οποίος σε συζήτηση για το προσφυγικό σε τηλεοπτική εκπομπή αναρωτήθηκε «πού είναι το κακό» με τις επαναπροωθήσεις στη θάλασσα, τα λεγόμενα push backs και υπερασπίστηκε την παράνομη αποτροπή για είσοδο στα ελληνικά χωρικά ύδατα.

Μιλώντας στην τηλεόραση του Kontra ο Κατσαφάδος καλείται να απαντήσει για το τι σημαίνει προστασία των θαλασσίων συνόρων.«Τι σημαίνει φύλαξη συνόρων. Τι κάνει το ναυτικό με πολιτική οδηγία αυτής της κυβέρνησης που δεν έκανε η προηγούμενη κυβέρνηση;»

Ο βουλευτής της ΝΔ απαντάει ότι «τους αποτρέπουμε να εισέλθουν στα ελληνικά χωρικά ύδατα» και όταν ο δημοσιογράφος σχολιάζει ότι «αυτό είναι το push back. Τους σπρώχνετε πίσω», ο βουλευτής αναρωτιέται «και τι αυτό είναι κακό; Δεν κατάλαβα» Συνεχίζει λέγοντας ότι «αυτή εδώ η χώρα δεν μπορεί να γίνει αποθήκη μεταναστών και προσφύγων».

Το push back απαγορεύεται ρητά από το ευρωπαϊκό και διεθνές Δίκαιο, γεγονός που παραδέχθηκε ακόμα και ο Άδωνις Γεωργιάδης.

 

H zougla.gr γράφει: 

 

Η ανοησία είναι ανίκητη

 

Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Κώστας Κατσαφάδος, υιός του απόστρατου αξιωματικού της ΕΛΑΣ, ξεπέρασε ακόμη και τον εαυτό του. Από ένα πάνελ του τηλεοπτικού σταθμού KONTRA εκστόμισε το φοβερό «κανένας μετανάστης ως τώρα δεν πνίγηκε ηθελημένα». Το επανέλαβε μάλιστα για να το εμπεδώσουμε.

Ο κ. Κατσαφάδος είναι από εκείνους τους ανθρώπους που διαθέτουν υψηλότατο IQ και που ξέρουν πώς κάποιοι πνίγονται ΗΘΕΛΗΜΕΝΑ ιδίως όταν είναι μετανάστες και η λέμβος τους ανατρέπεται. Είναι δε από εκείνους τους σκεπτόμενους πολιτικούς που ξέρουν πως το push back , ο εξαναγκασμός (τίνι τρόπω άραγε;) των μεταναστών να επιστρέψουν από εκεί που έφυγαν (δηλαδή στις ακτές της Τουρκίας) είναι επιβεβλημένος διότι «το χρωστάμε στους πολίτες αυτής της χώρας». Αυτά είπε ο κ. Κατσαφάδος.

Εγώ δεν θέλω να μου χρωστά κάτι ο κ. Κατσαφάδος. Επιθυμώ όμως να μου εξηγήσει πώς μπορεί κάποιος να αναγκάσει μία φουσκωτή λέμβο γεμάτη ανθρώπους να επιστρέψει πίσω από εκεί που ξεκίνησε χωρίς τη θέληση τους. Αυτό γίνεται είτε απειλώντας τους με όπλα, είτε πυροβολώντας τους, είτε ανατρέποντας την λέμβο, είτε σύροντας την λέμβο, οπότε οι επιβαίνοντες προφανώς θα πέσουν στην θάλασσα.

Θα είχε ενδιαφέρον να ακούσουμε τον βουλευτή της ΝΔ από το βήμα της Βουλής να μας εξηγεί με λεπτομέρειες πώς θα καταφέρει ένα push back των μεταναστών στη Λέσβο. Επίσης να μας εξηγεί πώς θα δικαιολογήσει την απώλεια ζωών, πολλών ανθρώπινων ζωών ,στα ανοιχτά του νησιού ως άμεση συνέπεια του επιχειρούμενου push back.

Το πρόβλημα προφανώς δεν έγκειται σε όλα τα παραπάνω αλλά στο γεγονός πως κάποιοι πολίτες ψήφισαν ΗΘΕΛΗΜΕΝΑ τον κ. Κατσαφάδο για να είναι μέλος του Κοινοβουλίου!

 

Δείτε το επίμαχο απόσπασμα της συνέντευξης του Κώστα Κατσαφάδου στο Kontra Chanel:

 




Comments (15)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Γιάννης Γκούμας says:

    Και αν και οι Τούρκοι εφαρμόσουν και αυτοί push back τι θα γίνει βρε εξυπνότατε;
    Ε, ρε, τι ψηφίσατε!
    Υπογραφή
    Τάσος Γκούμας

  2. ΑΡΙΣ ΑΝΤΑΝΗΣ says:

    ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ 100% ΟΤΙ Η ΑΝΟΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΗΤΗ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ. ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΠΟ ΠΟΙΑ ΓΩΝΙΑ ΤΗ ΒΛΕΠΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ.
    ΔΙΟΤΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΗ ΑΝΟΗΣΙΑ ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΑΡΑΣΑΓΚΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ.
    Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΑΝΟΗΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΜΕΧΡΙ… ΒΛΑΚΕΙΑΣ.
    ////////
    ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
    ΕΤΣΙ ΚΙ ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΚΑΠΟΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΠΑ ΚΑΠΟΤΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΠΟΤΕ ΕΚΕΙΝΟΣ; ΜΟΥ ΕΙΠΕ:
    >ΦΙΛΕ, ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ΚΙ ΕΣΥ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΜΟΥ.
    >ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΣΟΥ;
    >ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΜΙΑ… ΛΥΣΗ!
    /////////
    ΑΝ ΕΙΧΑ ΣΕ ΕΥΡΩ ΤΙΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΞΕΣΤΟΜΗΘΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΘΑ ΕΙΧΑ ΧΤΙΣΕΙ ΒΙΛΑ ΣΤΟΝ ΠΟΡΟ, ΚΑΙ ΜΕ ΒΑΡΚΟΥΛΑ ΝΑ ΨΑΡΕΥΩ ΖΑΡΓΑΝΕΣ.

  3. Γιάννης Γκούμας says:

    Τρεις επιλογές υπάρχουν:
    1) υποδοχή και στήβαγμα στις περιοχές υποδοχής μέχρι νεωτέρας (ότι εφαρμόστηκε κατά κύριο λόγο μέχρι σήμερα).
    (ΣΥΡΙΖΑ)

    Οι διαδικασίες ήταν γενικά χρονοβόρες και δεν υπήρχε συνολικός συντονισμός κράτους, ΜΚΟ, πολιτών και εθελοντών, ώστε πολύ πριν την ξεκαθάριση να απομακρύνονται από τις περιοχές αυτές και να απλώνονται περισσότερο. Υπήρξαν μερικά κακά παραδείγματα που τους μετακινούσαν όλους μαζί σε άλλη περιοχή, κυρίως στην Αθήνα, και μεταφέρανε το πρόβλημα. (ΣΥΡΙΖΑ)

    2) αποτροπή (η νέα επιλογή από την σημερινή κυβέρνηση).
    (ΝΔ)

    Υπάρχει η πρόθεση να ακολουθήσουν τα ίδια, με επιπλέον θεσμοθέτηση, όταν οι πρόσφυγες δεν θέλουν να ακολουθήσουν την διαδικασία, αυτόματα να απελλάσονται. Με τεχνητό τρόπο δρομολογούν πολλαπλά ΟΧΙ σε μεγάλο αριθμό αιτήσεων για να ξεμπλοκάρουν με αυτό τον τρόπο το σύστημα.

    3) διασπορά τόσο στην Ελλάδα, όσο και σε ΕΕ, με διπλωματία και οργάνωση.
    (ΜεΡΑ25 / DiEM25)

    Όταν κάποιοι από αυτούς γνωρίζουν αγγλικά ή ελληνικά ή και άλλες Ευρωπαϊκές γλώσσες, είναι πολύ εύκολο να αυξήσεις το προσωπικό υποδοχής χρησιμοποιώντας τους ίδιους τους πρόσφυγες.
    Για την ΕΕ, έχουμε ακόμα το δικαίωμα του βέτο. Για να μπορέσουμε να βοηθήσουμε αυτούς τους ανθρώπους χρειαζόμαστε ρευστότητα και ενίσχυση από την ΕΕ. Στο κομμάτι της ρευστότητας θα ασκήσουμε βέτο στην απόφαση να μειωθεί η ρευστότητα από την ΕΚΤ, και θα λάβουμε αντίθετα μέτρα μονομερώς (έχουμε το δικαίωμα λόγω του βέτο) και θα χρησιμοποιήσουμε παραδοσιακές υποσχετικές, όπως αυτές που χρησιμοποιεί και το τραπεζικό σύστημα τα τελευταία 10 χρόνια.
    Για την ενίσχυση, θα πατήσουμε στις Ευρωπαϊκές συνθήκες και θα χρησιμοποιήσουμε αρχικά, ως ποσά ενίσχυσης τις οφειλές μας προς άλλες χώρες της ΕΕ και προς την ίδια την ΕΕ, στην περίπτωση που αρνούνται να δεχθούν μέρος του προσφυγικού κύματος. Θα συμψηφίσουμε τις οφειλές αυτές με την ενίσχυση που απαιτείται και η ΕΕ έχει αναλάβει να παρέχει στα μέλη της, σε περιόδους κρίσης.
    Ταυτόχρονα θα κάνουμε καμπάνια απ’ευθείας στους άλλους Ευρωπαϊκούς λαούς, αυστηρά χωρίς τα συστημικά ΜΜΕ ανά χώρα, για να κάνουμε μπαϊπάς την προπαγάνδα που θα δεχθούμε για να κερδίσουν πολιτικές εντυπώσεις εναντίον μας οι άλλες ακροδεξιές και φασιστικές κυβερνήσεις (αυτές που θέλουν να κλείσουν τα σύνορά τους και να διαλύσουν την ΕΕ, όπως Γαλλία, Ιταλία, Αυστρία, κλπ)

  4. Nikl says:

    Δεν με ενδιαφέρει τι πιστεύει ή τι είπε ο Κατσαφάδος.Αυτό το οποίο ξέρω είναι ότι κάθε Χώρα που σέβεται τον εαυτό της πρέπει να αποτρέπει την παράνομη είσοδο σ’αυτήν οποιουδήποτε, από ξηράς αέρος και θαλάσσης,με κάθε νόμιμο τρόπο.

  5. Σπύρος says:

    Κατσαφαδιές…

  6. Παναγιώτης Γ. Ανδρέου says:

    Καλημέρα.

    Στην Α΄ Γυμνασίου, στο μάθημα της Ιστορίας, διδαχτήκαμε τον Αποικισμό. Ομάδα, συχνά «ανεπιθύμητων», αναλάμβανε το επικίνδυνο εγχείρημα να μετοικήσει σε περιοχές που είχαν γεωγραφική και οικονομική (γεωπολιτική τη λένε σήμερα) σημασία για τη μητρόπολη. Η αποστολή αυτή, μάλιστα, είχε επίσημο χαρακτήρα και ενίσχυε τη δύναμη της πολιτικής, στρατιωτικής και οικονομικής παρουσίας της τελευταίας.
    Ακολούθως, μάθαμε για αυτοκρατορίες (Ρωμαϊκή, Βυζαντινή, Οθωμανική κ.ά.) που είχαν πολυπολιτισμικό χαρακτήρα και εξωστρέφεια. Η παρακμή τους, μάλιστα, άρχισε, όταν έχασαν αυτά τα χαρακτηριστικά και στράφηκαν στην εσωστρέφεια. Βέβαια, η ύπαρξή τους στηριζόταν σε βάσεις κοινής αποδοχής από όλους τους λαούς που αποτελούσαν το μωσαϊκό της κρατικής τους συγκρότησης (δικαίωμα του Ρωμαίου πολίτη – νομοθεσία, γλώσσα – στρατός, οικονομία). Κάτι ανάλογο, δηλαδή της ανταλλαγής και συνύπαρξης στοιχείων μεταξύ των λαών, ίσχυε και για τις «μεγάλες» θρησκείες (συγκρητισμός). Αυτό, ίσως, εξηγεί και την έκταση της διάδοσής τους.

    Ειδικά για τον ελλαδικό χώρο, τα δεδομένα από την Ιστορία είναι πειστικότατα. Αλλεπάλληλες και συχνές μετακινήσεις πληθυσμών, δεν δημιούργησαν ποτέ φοβίες και ανασφάλειες. Αντίθετα, η αφομοίωση και η ένταξη των νέων πληθυσμών αποτέλεσε αιτία αναγέννησης και ισχυροποίησης των κοινωνικών, οικονομικών και πολιτισμικών δομών.

    «Η ξενιτιά, η φυλακή, η φτώχεια, η ορφάνια
    τα τέσσερα ζυγιάστηκαν σ’ ένα βαρύ καντάρι
    και πιο βαριά η ξενιτιά με τα πολλά φαρμάκια» .

    Ο πρόσφυγας ή ο μετανάστης βιώνει το βάρος της ζωής στην ξενιτιά. Λέξη, όπως κι άλλες (έρωτας, θάνατος) χωρίς υποκοριστικό ή μεγεθυντικό.
    Ο Αϊλάν; Θυμάσαι; Καλοκαίρι. Αλικαρνασσός. Πρόσφυγας ή μετανάστης;
    Το «Τζιβαέρι» για ποιον θρηνεί; Το «Ξενιτεμένο μου πουλί» σε ποιον λαλεί; Η «Χαλασιά» ποιον παρακαλεί;

    Ας μπορέσουμε να καταλάβουμε τη «γλώσσα των δακρύων».

  7. Τάσος Γκούμας says:

    Δεν αναφέρεσαι καθόλου, Κωστάκη, ούτε στις σχέσεις Τουρκιας – Ε.Ε. ούτε και στο Διεθνες Δίκαιο.
    Στην Τουρκία έχουν μαζευτεί 100άδες χιλ.πρόσφυγες ή όπως αλλιώς τους λέμε. Αν ο Τούρκος, θέλει να τους σπρώξει προς τα νησιά μας, πως εμείς θα τους ξανασπρώξουομε πίσω, βρε παληκάρι μου;
    Δηλ. οι Τούρκοι θα κάνουν push από κει και εμείς push buck από δω;
    Για προσπάθησε να το φανταστείς: Ένα φουσκωτό να βρίσκεται στο θαλάσσιο σύνορο ανάμεσα Ελλάδα – Τουρκία και ένα Ελληνικό λιμενικό να το σπρώχνει προς την Τουρκία (push buck) και ένα Τούρκικο λιμενικό να το σπρώχνει (push) προς τα εδώ!!!
    Χαίρετε, αγαπητοί ψηφοφόροι.
    (Το push back απαγορεύεται ρητά από το ευρωπαϊκό και διεθνές Δίκαιο, γεγονός που παραδέχθηκε ακόμα και ο Άδωνις Γεωργιάδης του ΛΑΟΣ.
    Η τακτική της “αποτροπής” στη θάλασσα – γνωστής ως “push back”- ως γνωστόν απαγορεύεται στο Διεθνές Δίκαιο).
    Αλλά τα περί δικαίου ‘’τα μασσάει’’ ο Κώστας.
    Αλλά έχουμε καιρό μέχρι να λύσετε το πρόβλημα το οποίο σαν Αντιπολίτευση, το είχατε ήδη λύσει κατακρίνοντας τον τρόπο που το αντιμετώπιζε ο ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ.
    Άρα είχατε τη λύση. Ε; Ή όχι;

  8. ΠΑΚΩΜΟ says:

    Το μεταναστευτικό/προσφυγικό είναι ένα από τα μεγάλα .ίσως το μεγαλύτερο ,σημερινό πρόβλημα της Χώρας.Την λύση του.σωστή ή λανθασμένη ,θα δώσουν τα αρμόδια όργανα,λαμβάνοντας υπ’ όψιν όλες τις παραμέτρους του προβλήματος και όχι οι θαμώνες των ανά την Ελλάδα καφενείων,μεταξύ καφέ και αναψυκτικού,οι οποίοι ,πάντοτε έχουν να προτείνουν την “καλύτερη”λύση παντός εθνικού ή παγκοσμίου προβλήματος

  9. ΑΡΙΣΤ. ΠΑΝ. ΑΝΤΑΝΗΣ says:

    Λόγια, λόγια, λόγια, λόγια, λόγια, κατσαφαδιές, μπαρουφαδιές, πολακιδιές, Βελοπουδιές και χρυσαυγές, πάσης φύσεως και παραφύσεως, μαζί με τις αιώνιες φραπεδιές.
    Ποιος δίνει μια ιδέα για λύση; Λόγια λόγια λόγια. Καταγραφή του θέματος, περιγραφή του προβλήματος συν ή πλην μηδέν υπόλοιπον.
    Θέλεις λύση, ρε φίλε; Να σου δώσω μία; (λύση)
    Αν πάρουμε από 2-3 κατατρεγμένους μετανάστες, ο καθένας από μας στο σπίτι του, λύθηκε το ζήτημα. Αυθωρεί και παραχρήμα.
    <<>>
    Και αυτό δεν είναι δήθεν “μπηχτή” στους “λογάδες και πάσης Ελλάδος”. Ο αείμνηστος πατέρας μου Παναγιώτης Αριστείδου Αντάνης, έφερνε στο σπίτι μας στον Πόρο, κάθε χρόνο, έως 2 παιδιά από χωριά της ιδιαίτερης πατρίδας μας της ευρύτερης Τροιζηνίας, που δεν είχαν τρόπο ή μέσο να πηγαινοέρχονται για το Γυμνάσιο, και μένανε μαζί μας. (Ας μην προχωρήσω άλλο, γιατί τα κρατάω 60 χρόνια μέσα μου, κάθε φορά που διαβάζω λόγια, λόγια, λόγια, λόγια. Το μόνο που θα πω, για ειδικούς λόγους- επειδή η αγνωμοσύνη και η άγνοια περισσεύει- είναι ότι εγώ προσωπικά, έχω κοιμηθεί στο πάτωμα γι αυτά τα παιδιά. Αλλά άξιζε τον κόπο γιατί έγιναν επιστήμονες).
    Αλλά… λόγια, λόγια, λόγια, λόγια, λόγια …

  10. ΑΡΙΣΤ. ΠΑΝ. ΑΝΤΑΝΗΣ says:

    Είναι ξεκάθαρη υποχρέωσή μου, να υπογραμμίσω και να τονίσω την αλήθεια ότι δεν πρέπει να καταλογίζουμε ευθύνες φασίστα, σε όποιον μέμφεται τους συμπολίτες του, συμπατριώτες και συντοπίτες του, για τις επιλογές τους στις εκλογές, με την οικτρή και απαίσια παρατήρηση:
    “Τι ψηφίσατε;”, θεωρώντας προφανώς ότι έπρεπε όλοι να ψηφίσουμε αυτούς που ψήφισε εκείνος.
    Ειλικρινά μη τον κρίνετε αυστηρά και μην τον θεωρήσετε φασίστα.
    Δεν είναι πάντα θέμα φασιστικής νοοτροπίας. Μπορεί να είναι και απλή αιτία αέναης και κυρίως ανίατης βλακείας.
    Εάν κάποιος είναι βλαξ, τι μπορεί να κάνει κανείς γι αυτόν; Μπορεί να κάνει κάτι;
    Γενικά μιλάμε βέβαια και δεν έχουμε στο νου μας κανένα συγκεκριμένο άνθρωπο. Γενικώς και εξαδιαιρέτου.
    Όχι, δεν είναι όλοι φασίστες όσοι μας λένε τι να ψηφίσουμε. Βλάκες είναι. Γι αυτό αγάπα τον, το φίλο σου, κι ας είναι μέγας βλάκας.

    Και κάτι ακόμα σε χαΙκού:
    Δεν είν’ ο χρόνος
    που όλα τα γιατρεύει,
    μα η αγάπη.

  11. Τάσος Γκούμας says:

    Άρι, τα κατάφερες να με κάνεις να παραβώ την υπόσχεσή μου, ότι δεν θα σου απαντώ όταν δεν μου απαντάς και εσύ.
    Δε μου λες….
    Τη λύση που προτείνεις, αυτήν πρότεινες και επί Τσίπρα; Ή κάνεις χιούμορ; Γιατί χιούμορ για τους ανθρώπους που πνίγονται στη θάλασσα και στοιβάζονται σε καταβλυσμούς και υποφέρουν δεν χωράει.
    Εχω μια αρχή. Όταν συνομιλώ υποθέτω πάντα, ότι ο συνομιλητής μου είναι εξυπνότερος από μένα. Κάνω λιγότερα λάθη. Σε συμβουλεύω να το ακολουθείσεις και συ.

  12. ΑΡΙΣΤ. ΠΑΝ. ΑΝΤΑΝΗΣ says:

    Τον Αύγουστο 2019 φιλοξενήσαμε 3 ξένα παιδάκια για 15 ημέρες. Αδελφάκια ηλικίας 10, 8 και 6 ετών αντίστοιχα.

    Μια μέρα τα πήγαμε στην παιδική χαρά να παίξουν, στο Μαρούσι.
    Τους πήραμε και από ένα μικρό μπουκάλι νερό, για να δροσιστούν λόγω της ζέστης.
    Όταν ήρθε η ώρα να φύγουμε, μόνα τους πήγαν κι έριξαν το νεράκι που τους είχε περισσέψει, το κάθε παιδί στη ρίζα ενός διαφορετικού δέντρου και μετά και τα τρία παιδιά μαζί, έριξαν τις τρεις πλαστικές φιάλες σε μπλε κάδο ανακύκλωσης.

    Χαίρεσαι ή στενοχωριέσαι; Να! που τα δύο αντίθετα ρήματα, στη σημερινή Ελλάδα, είναι …συνώνυμα.

    Αλλά ευτυχώς που έχουμε καλούς δασκάλους και νηπιαγωγούς, που αγαπάνε τη δουλειά τους και πιο πολύ ακόμα, αγαπάνε τα παιδιά. Όλα τα παιδιά. Μηδενός εξαιρουμένου. ΕΥΤΥΧΩΣ!

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ: ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΧΟΛΙΟ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΜΥΡΕΣ. ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΟΛΟΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ …ΚΑΤΣΑΦΑΔΟ, ΤΟ ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΚΙ ΕΔΩ.
    ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΠΟΙΟΣ ΑΣΧΟΛΕΊΤΑΙ ΜΕ ΤΣΙΠΡΑ; ΚΑΤΣΑΦΑΔΟΣ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ. (ΑΛΛΟΣ ΚΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΕΡΗΜΟΣ ΚΙ Ο ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ. ΚΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ 10000 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙ; ΝΑ ΛΕΝΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΒΛΆΚΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΤΙΣ ΛΕΜΕ…ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ! ΑΡΑ, ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΒΛΆΚΕΙΑΣ Η ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ; ΑΘΩΟΙ…)

  13. ΑΛΦΑΣ says:

    Ακόμα και ο κ. Βούτσης τα έβγαλε στη φόρα, τι έλαβε χώρα στη χώρα μας το 2015.
    Τί έγινε κ. Πρόεδρε; Τι πάθατε; Τύψεις; Διαβάστε εκέινους που μας κατηγορούνε αν δεν ψηφίσαμε τον κ. Τσίπρα που ήθελα σώνει και καλά να έχουμε ψηφίσει όλοι οι Έλληνες. Και μάλιστα χωρίς να ξέρει αν τον ψηφίσαμε, αφού στη δημοκρατία η ψηφοφορία είναι μυστική, κι έτσι πρέπει να είναι και στα μυαλά των δημοκρατικών πολιτών. (Άλλο αν κατά το περπάτημά μας από το καράβι μας πάνε σούρνοντας και τσουλώντας τα τσιράκια μέχρι το παραβάν. Άλλο αυτό! Αυτό είναι από… αγάπη. Χαρήκανε που μας είδανε και δεν μπορούνε να κρύψουν τη χαρά τους. Είναι οι ίδιοι που τώρα δεν μπορούν να κρύψουν τη πιπεριά στο στόμα τους. Καίει… ρε πώς καίει! Αυτά παθαίνουνε όσοι είναι φανατίλες και μάλιστα χωρίς λόγο. Και μορφωμένοι άνθρωποι. Σπουδαγμένοι! Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου! Ομάδα η πολιτική!
    Και ο κ.Βούτσης; Ω! Ο Κ. Βούτσης! Κρίση ειλικρίνειας;
    Κάποιος πρέπει να του είχε πει τότε που μίλαγε ότι η σιωπή είναι αστείρευτη δεξαμενή της ευγλωττίας. (Αυτό κάποιος πρέπει να μου το πει κι εμένα, βέβαια!)
    Μάλλον κάποιος φιλοδοξεί να προταθεί για Πρόεδρος της Δημοκρατίας.
    Όλα για την καρέκλα, ρε παλιόφιλοι. Για μια καρέκλα. Και ξεχνάνε τα λόγια του Ελύτη:
    Έφτασες κι εσύ να γίνεις, ποιος ο νικητής
    βασιλιάς, αλλά μιας χώρας… ακατοίκητης.

    (Κάπως έτσι, δεν το θυμάμαι καλά και βαριέμαι να ψάξω τώρα. Είναι και μελοποιημένο ποίημα από τον εξαίρετο μουσικοσυνθέτη Δημήτρη Παπαδημητρίου. Το τραγούδησε η Ελευθερία Αρβανιτάκη, με τίτλο: Αγαμέμνων. Όποιος θέλει το ψάχνει. Όλα έτοιμα τα θέλετε. Είναι και ρυθμικότατο χασάπικο).

  14. Κάποια πράγματα αξίζει να τα δίνουμε έτοιμα:
    Ο Αγαμέμνων

  15. ΑΛΦΑΣ says:

    Πράγματι, δέχομαι απροκάλυπτα ότι άξιζε τον κόπο.
    Τόσο για την απίστευτα αξιοπρόσεκτη φορεσιά με την οποία έντυσε μελωδικά και ρυθμικά, ένα – κατά τη γνώμη μου- από τα πιο συμβολικά και διδακτικά ποιήματα του Οδυσσέα Ελύτη, ο Δημήτρης Παπαδημητρίου – επιλέγοντας δε και την Ελευθερία Αρβανιτάκη για να το αποδώσει- όσο και για την φιλοξενία τού άσματος αυτού, σε ένα ζηλευτό διαδικτυακό τοπίο. (Το έχω ξανατονίσει αυτό, στο παρελθόν. Κρίμα που δεν ανανεώνεται πια και πολλοί άνθρωποι ούτε καν το έχουν υπόψη τους!).
    <<>>
    Με την ευκαιρία διορθώνω κι ένα μικρό- που ίσως εκληφθεί ως μεγάλο- παρόραμα στο από 10/10/19, ώρα 11.39 σχόλιό μου, όπου στην 4η γραμμή ήθελα να γράψω “ήθελαν” και…άθελά μου γράφτηκε “ήθελα”.
    Είναι από αυτές τις περιπτώσεις όπου καταστρατηγείται παταγωδώς η παροιμία “Η αλήθεια πάει μπροστά”.
    Ήθελαν λοιπόν. Ποιοι; Αυτοί που ήθελαν να ψηφίσουμε όλοι μας αυτούς που εκείνοι ήθελαν. Τώρα έχουν έναν ακόμα λόγο να κάτσουν με ησυχία, κι αν είναι δυνατόν μόνοι τους, να ακούσουν τον… “Αγαμέμνων”. Ειδικά τώρα που τους τον δώσανε κι έτοιμο. Κάνουν ένα απλό κλικ, και …συνέρχονται!
    (α.)

Σχολιάστε