Ο Ε.Ε.Σ.Π. για τα δρομολόγια του λεωφορείου



 
Από το Δ.Σ. του Ε.Ε.Σ.Π. λάβαμε το ακόλουθο δελτίο τύπου:
“Τις τελευταίες ημέρες το Διοικητικό Συμβούλιο του Εμπορικού Επαγγελματικού Συλλόγου Πόρου, έγινε δέκτης παραπόνων από μέλη του Συλλόγου σχετικά με την διακοπή κυκλοφορίας του λεωφορείου (Πόρος-Ασκέλι-Μοναστήρι) από το εσωτερικό της Σφαιρίας. Σύμφωνα με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Πόρου (156/2017), η οποία “ενεργοποιήθηκε” με το 3296/19-6-2018 έγγραφο του Δημάρχου Πόρου, το λεωφορείο της άγονης γραμμής (Πόρος-Ασκέλι-Μοναστήρι), απαγορεύεται να εισέρχεται στη παραλιακή οδό του Οικισμού, αλλά πρέπει να έχει αφετηρία στο Νέο Δυτικό Λιμάνι, όπου και θα κάνει αναστροφή για Ασκέλι-Μοναστήρι.

Η απόφαση αυτή δημιουργεί πάρα πολλά πρακτικά προβλήματα σε κατοίκους, επαγγελματίες και κυρίως σε επισκέπτες του νησιού (ειδικά σε όσους κατοικούν στην περιοχή της Πούντας), μιας και πρέπει πλέον να περπατήσουν από/έως το Νέο Λιμάνι για να επιβιβαστούν στο λεωφορείο. Η ιστορική λεωφορειακή γραμμή Πόρος-Ασκέλι-Μοναστήρι δεν αποτελεί μόνο χαρακτηριστικό γνώρισμα του Πόρου, αλλά και είναι άκρως απαραίτητη για την εξυπηρέτηση του κοινού. Η απόφαση για την απαγόρευση προφανώς αποτελεί τμήμα του σχεδίου της Δημοτικής Αρχής Πόρου, η οποία προβλέπει μεταξύ άλλων και κυκλική κίνηση δημοτικού mini-bus στη Σφαιρία με σκοπό τη μετεπιβίβαση στο λεωφορείο για Ασκέλι-Μοναστήρι. Το mini-bus όμως δεν έχει ακόμα δρομολογηθεί, αλλά και όταν αυτό γίνει, η διαδρομή π.χ Πούντα-Ασκέλι απόστασης μόλις 2,5 χλμ θα γίνεται αναγκαστικά με δύο διαδοχικά λεωφορεία και την ταλαιπωρία που αυτό συνεπάγεται.

Ο Εμπορικός Επαγγελματικός Σύλλογος Πόρου, θεωρεί χρήσιμη τη δρομολόγηση του δημοτικού λεωφορείου για την Σφαιρία, αλλά παράλληλα θεωρεί άκρως απαραίτητη και την διατήρηση της επί δεκαετίες υφιστάμενης διαδρομής του λεωφορείου (Πόρος-Ασκέλι-Μοναστήρι), εντός της Σφαιρίας και με αφετηρία έναντι των λέμβων Πόρου-Γαλατά. Καλούμε έστω και τώρα τη Δημοτική Αρχή Πόρου να αναθεωρήσει την εσφαλμένη απόφαση της για το θέμα αυτό.

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ε.Ε.Σ.Π.”




Comments (1)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Αν η διακοπή τού γνωστού δρομολογίου αποτελεί τμήμα του σχεδίου που προβλέπει και κυκλική κίνηση δημοτικού mini bus, τότε η Δημοτική Αρχή έβαλε το κάρο μπροστά από το άλογο – παναπεί ότι άρχισε να υλοποιεί το σχέδιό της ανάποδα. Πρώτα έπρεπε να ξεκινήσει τα δρομολόγια το mini bus -με προγραμματισμένη, ακριβή, ανταπόκριση των δύο μέσων- και μετά, ή ταυτοχρόνως, να απαγορευθεί η κυκλοφορία του λεωφορείου στην παραλιακή οδό.

Σχολιάστε