Μια ακόμη βλάβη ιπταμένου στον Πόρο



Eνημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Πόρου, μεσημβρινές ώρες σήμερα, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Υ/Γ ”F/D XVIII” Ν.Π. 11500, ότι κατά τη διάρκεια εκτέλεσης προγραμματισμένου δρομολογίου από Πειραιά για Πόρο – Ύδρα – Ερμιόνη – Σπέτσες – Π. Χέλι, και συγκεκριμένα ενώ βρισκόταν στη θαλάσσια περιοχή πλησίον ν. Πετροκάραβο, διαπιστώθηκε βλάβη στη δεξιά κύρια μηχανή (αύξηση θερμοκρασίας ψύξεως νερού).

Το πλοίο συνέχισε με συμβατική πλεύση και κατέπλευσε στο λιμένα του Πόρου όπου αποβίβασε με ασφάλεια τους εκατόν δώδεκα (112) επιβάτες του, οι οποίοι προωθήθηκαν στους προορισμούς τους με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας.

Από το Λιμεναρχείο Πόρου απαγορεύτηκε ο απόπλους του ”F/D XVIII” μέχρι αποκατάστασης της βλάβης και προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα.




Comments (3)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. ΠΑΚΩΜΟ says:

    Οι συχνές βλάβες των F/D είναι φυσιολογικές και αναμενόμενες για πλοία της ηλικίας τους.Αυτό το οποίο είναι απαράδεκτο είναι το ότι η αρμοδία υπηρεσία του ΥΕΝ επιτρέπει την κυκλοφορία τους.Και φυσικά γεννάται το ερώτημα.Τι γίνεται με το εισιτήριο που έχουν πληρώσει οι επιβάτες;Επιστρέφεται;Υπάρχει αποζημίωση για την καθυστέρηση και την εν γένει ταλαιπωρία των επιβατών;

  2. Βλάβη σε ιπτάμενο;! Πρωτοφανές! Παίφτο από τα σίνεφα.

    Και, εννοείται, αν τύχει να συμβεί -μακάρι ποτέ- κάποια βλάβη, από αυτές τις …ασυνήθιστες στα γερασμένα ιπτάμενα, που θα έχει σοβαρές συνέπειες, όλοι οι συναρμόδιοι ανευθυνοϋπεύθυνοι θα εκφράσουν τη λύπη τους και θα γυρίσουν πλευρό να χαλαρώσουν κάνοντας νέα σχέδια για την καριέρα τους.

  3. Γιάννης Γκούμας says:

    Οι συχνές βλάβες είναι φυσιολογικές για κάποια σκαριά, αλλά δεν είναι φυσικές και αναμενόμενες για την δημόσια συγκοινωνία.
    Λογικά σύντομα (θα δείξει πότε), οι μετακινήσεις μεσοβδόμαδα θα περιοριστούν αρκετά, ώστε να μην μας ενδιαφέρει πότε χαλάνε και πότε φτιάχνουν.
    Θέλουμε μόνο να μειωθεί η γραφειοκρατεία, οι πολίτες (και οι επαγγελματίες) να εξυπηρετούνται είτε τοπικά, είτε διαδικτυακά (μάλλον για εκεί πάει το πράμα), και να αναπτυχθεί μια καταναλωτική αγορά που δουλεύει με παραγγελίες και όχι με το να υπάρχουν τα πάντα στη βιτρίνα.

    Κοντεύουμε! Αγάντα.

Σχολιάστε