Ερωτηματολόγιο της καθηγήτριας φυσικής αγωγής Β. Τρασάνη με θέμα το Branding του Πόρου



Στα πλαίσια του μεταπτυχιακού της προγράμματος στο ΔΠΘ , «Αθλητικός Τουρισμός, Οργάνωση Δρώμενων, Χορός», η Ποριώτισσα καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής Βάσω Τρασάνη, διεξάγει την έρευνα που επισυνάπτουμε παρακάτω, με σκοπό να μελετηθεί η ποιότητα της τουριστικής εμπειρίας, οι αντιλήψεις για την ανταγωνιστικότητα του Πόρου, το branding του Πόρου (δηλαδή η εικόνα του προορισμού, η επίγνωση του προορισμού και οι αντιλήψεις για την ποιότητα του προορισμού) και η τουριστική ικανοποίηση.
Με αυτόν τον τρόπο θα αναδειχθούν τα δυνατά και αδύναμα σημεία του Πόρου ως τουριστικού προορισμού και θα δοθούν προτάσεις για ενίσχυση του branding του Πόρου.
Συμπληρώστε το παρακάτω ερωτηματολόγιο, το οποίο παραμένει ανώνυμο και εμπιστευτικό.
BRANDING ΝΗΣΙΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ –Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΠΟΡΟΥ ΤΡΟΙΖΗΝΙΑΣ




Σχολιάστε