Επιστολή – ενημέρωση από τη Ζ. Κεφαλληνού και τη Χ. Τζανετοπούλου



Από τις κυρίες Ζ. Κεφαλληνού και Χ. Τζανετοπούλου, λάβαμε την ακόλουθη επιστολή αναφορικά με τις ενέργειες τους σχετικά με το Σύλλογο Γυναικών “Η Ποριώτισσα”: 

 

2ηΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΜΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΥΝΑΙΚΩΝ «Η ΠΟΡΙΩΤΙΣΣΑ»

Σε συνέχεια της επιστολής που δημοσιεύσαμε στις 11-7-2018, ενημερώνουμε κάθε ενδιαφερόμενο για τις νεότερες εξελίξεις αναφορικά με τον Πολιτιστικό Σύλλογο Γυναικών «Η Ποριώτισσα».

Μετά την απόφαση αναστολής των εκλογών που έγιναν στις 5-3-2018 από το αρμόδιο δικαστήριο, για την οποία απόφαση ενημερώσαμε με την προηγούμενη επιστολή μας, το «καθαιρεθέν» Δ.Σ. υπέβαλε στο Δικαστήριο αίτηση για αναστολή της απόφασης, η οποία ήταν βέβαιο ότι θα απορριφθεί ως απαράδεκτη, αφού πλέον το Δ.Σ.αυτό δεν είχε τη νομιμοποίηση να εκπροσωπεί το Σύλλογο ενώπιον δικαστηρίων. Τα πρόσωπα που μετείχαν στο«καθαιρεθέν» Δ.Σ. επέλεξαν την ενέργεια αυτή, παρότι ήταν βέβαιο ότι θα απορριφθεί, από το να ζητήσουν τον ορισμό προσωρινής διοίκησης, ο οποίος και αποτελούσε τη μοναδική νομικά ορθή ενέργεια. Έτσι, με την επιλογή τους αυτή, δημιούργησαν μια τεχνητή δικαιολογία για να αποδώσουν σε εμάς και στην δικαστική απόφασηαναστολής των εκλογικών αποτελεσμάτων, την δική τους επιλογή να μην κάνουν τη Γιορτή της Λεμονιάς.

Μάλιστα, με δημόσια ανακοίνωσή τους, οι εν λόγω κυρίες ισχυρίστηκαν αναληθώς ότι η Γιορτή της Λεμονιάς δεν έγινε και το Λαογραφικό Μουσείο δεν θα λειτουργεί, επειδή δήθεν εμείς ζητήσαμε την παύση όλης της δράσης του Συλλόγου. Η αλήθεια είναι όμως ότι εμείς ζητήσαμε (και κερδίσαμε) μόνο την ακύρωση των εκλογικών αποτελεσμάτων και ότι οι δράσεις του Συλλόγου για τις οποίες δεν χρειάζονται αποφάσεις του Δ.Σ. και οικονομικές συναλλαγές, μπορούν να συνεχίζονται κανονικά. Η Γιορτή της Λεμονιάς, με την εξαίρεση ελάχιστων εκδηλώσεων (και μάλλον μόνο μίας), περιελάμβανε εκδηλώσεις για τις οποίες δεν απαιτείτο καμία απόφαση του Δ.Σ. και καμία οικονομική συναλλαγή και επομένως μπορούσαν να γίνουν χωρίς κανένα πρόβλημα. Όμως δεν έγιναν, επειδή οι κυρίες του πρ. Δ.Σ. δεν ήθελαν να τις κάνουν. Το ίδιο ισχύει και για τη λειτουργία του Μουσείου. Επομένως, η ματαίωση της Γιορτής και το κλείσιμο του Μουσείου οφείλονται σε προσωπική επιλογή των κυριών του πρώην Δ.Σ..

Από την μεριά μας, βλέποντας ότι οι κυρίες είχαν σκοπό να ματαιώσουν τις δράσεις του Συλλόγου, ώστε να αποδώσουν σε εμάς την ευθύνη, υποβάλαμε έγκαιρα αίτηση για ορισμό προσωρινής διοίκησης (δηλαδή κάναμε αυτό που έπρεπε να είχαν κάνει εκείνες αν πράγματι η έλλειψη Δ.Σ. ήταν για αυτές «εμπόδιο» για τη συνέχιση των δράσεων). Ωστόσο, η αντίδικη πλευρά ζήτησε την αναβολή της εκδίκασης, με αποτέλεσμα η προσωρινή διοίκηση να ορισθεί από το δικαστήριο αφού πλέον ήταν πολύ αργά, ενώ όταν η προσωρινή διοίκηση επρόκειτο να συνεδριάσει, η δική τους πλευρά ζήτησε αναβολή ακόμα και στη συνεδρίαση. Με λίγα λόγια, οι κυρίες του πρ. Δ.Σ. έκαναν «ό,τι πέρναγε από το χέρι τους» ώστε η προσωρινή διοίκηση να συγκροτηθεί αφού παρήλθε η περίοδος των εκδηλώσεων, πράγμα το οποίο κατάφεραν.

Μάλιστα, στο διάστημα που μεσολάβησε μέχρι την αναβολή, προσέγγισαν σχεδόν όλα τα πρόσωπα που εμείς είχαμε προτείνει για μέλη στην προσωρινή διοίκηση και «απέσπασαν» υπεύθυνες δηλώσεις με τις οποίες δήλωναν ότι δεν επιθυμούν να συμμετέχουν σε αυτή, σβήνοντας ακόμα και την ελάχιστη αμφιβολία για το αν ήθελανπράγματι να γίνει η Γιορτή και επιβεβαιώνοντας έτσι ότι ο πραγματικός τους σκοπός ήταν να μην γίνει, ώστε να εκδίδεται κάθε μέρα μια δημοσίευση με την οποία μελοδραματικά να αποδίδεται (ψευδώς) η ευθύνη σε εμάς.

Σε ό,τι αφορά τη στελέχωση της προσωρινής διοίκησης, επιδεικνύοντας το μέγιστο ενδιαφέρον για τον Σύλλογο και στερούμενες κάθε άλλης σκοπιμότητας, επιλέξαμε να προτείνουμε ως μέλη της άτομα με καθολική αποδοχή στην κοινωνία μας, και μεταξύ αυτών: την κ. Ειρηνοδίκη του Πόρου, τον κ. Δήμαρχο, την αντίδικό μας τ. Πρόεδρο του Συλλόγου κ. Νάγια Μακρή(!), την πρ. Πρόεδρο κ. Ε. Στρουχέλη, τον διευθυντή της δημοτικής βιβλιοθήκης κ. Γ. Μανιάτη, την πρ. συμβολαιογράφο κ. Σ. Μανέττα, καθώς και όλες σχεδόν τις κυρίες που στελέχωναν προηγούμενα Δ.Σ. του Συλλόγου. Αφού οι αντίδικη πλευρά κινητοποιήθηκε και φρόντισε για την άρνηση οχτώ ατόμων εκ των ανωτέρω, δεν είχαμε άλλη επιλογή από το να προτείνουμε στην εξ αναβολής συζήτησης του θέματος μόνο φίλους και φίλες μας, ώστε να εξασφαλίσουμε ότι η άλλη πλευρά θα έχει αδυναμία να τούς προσεγγίσει και να τους ζητήσει να αρνηθούν. Η αντίδικη πλευρά, παρότι δεν είχε ζητήσει τον ορισμό της προσωρινής διοίκησης, παρενέβη στην δική μας πρόταση και αξίωσε να τοποθετηθούν μόνο «δικά της» μέλη σε αυτήν, μεταξύ των οποίων η κ. Αν. Στάικου, η κ. Ρ. Μάνδηλα, η κ. Α. Δεκούλου – Μακρή κ.α.

Όπως ήταν αναμενόμενο, οι σκοπιμότητες της αντίδικης πλευράς, σε αντιδιαστολή με την δική μας ειλικρινή στάση, έγιναν αντιληπτές από το Δικαστήριο, το οποίο με την απόφαση που εξέδωσε τη Δευτέρα 23-7-2018 έδωσε στα δικά μας προτεινόμενα μέλη την πλειοψηφία στην προσωρινή διοίκηση, η οποία συγκροτήθηκε τελικά τηνΤετάρτη 1-8-2018 με θητεία μέχρι τις 7-8-2018 (Σύνθεση: Ε. Κανατσίδη Ελένη, Λ. Νικολοπούλου, Μ. Κοντογιάννη, Γ. Σουλιώτη, Αν. Στάικου, Ρ. Μάνδηλα, Α. Δεκούλου – Μακρή), έχοντας μοναδική αρμοδιότητα να ορίσει τον δικηγόρο που θα εκπροσωπήσει τον Σύλλογο στην εκδίκαση των ασφαλιστικών μέτρων που έχουν καταθέσει κατά των αποτελεσμάτων των εκλογών.

Με τιμή,
Ζωη Κεφαλληνού
Χρύσα Τζανετοπούλου
3-8-2018




Comments (12)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Nikl says:

    Και το ερώτημα που ,εύλογα,τίθεται είναι.Η νέα διορισμένη Διοίκηση θα κάνει τις εκδηλώσεις ή όχι;Και εάν όχι γιατί;
    Στο ερώτημα περιμένω απάντηση από τις κυρίες συμβούλους.

  2. sferos says:

    Έλα πέστε την αλήθεια τώρα η αντιπολίτευση σας έβαλλε για να κάνετε ζημιά στον δήμαρχο χαχαχαχα

  3. Πάνος Θεοχάρης says:

    Ο ορισμός του παραλόγου….

    Αν δεν έκαναν ασφαλιστικά μέτρα οι κυρίες Κεφαλληνού και Τζανετοπούλου 15 μέρες πριν τις εκδηλώσεις, αυτές θα γινόντουσαν κανονικά. Είχαν περιθώριο για την αγωγή 6 μήνες, δηλαδή μέχρι τις αρχές Σεπτεμβρίου, ενώ τα ασφαλιστικά μπορούσαν να κατατεθούν οποτεδήποτε μετά την αγωγή.

    Δεν ζητήσαν λένε με τα ασφαλιστικά να μην γίνουν οι εκδηλώσεις. Είτε μας κοροϊδεύουν, είτε κοροϊδεύουν τον εαυτό τους. Χωρίς ΔΣ δεν υπήρχαν και εκδηλώσεις, όπως και έγινε.

    Γιατί ζήτησαν στον ορισμό προσωρινής διοίκησης την δυνατότητα να κάνουν τις εκδηλώσεις ? Επιβεβαιώνουν ότι με τα ασφαλιστικά τους σταμάτησαν τις εκδηλώσεις.

    Δεν καταλαβαίνουν ότι αποδοκιμάστηκαν από 8 μέλη (και μη) του συλλόγου που αρνήθηκαν να αποτελούν μέλη της δοτής προσωρινής διοίκησης ?

    Και δεν αποδοκιμάστηκαν μόνο από τα συγκεκριμένα 8 άτομα, αλλά και από άλλες, και έτσι κατέληξαν να έχουν προτείνει 4 άντρες για την διοίκηση ενός γυναικείου συλλόγου !!!

    Πρότειναν την Ειρηνοδίκη Πόρου που δεν είναι καν μέλος, αλλά προϊσταμένη της δημοτική συμβούλου της Παράταξης Δημητριάδη κας Κανατσίδου. Πρότειναν μέλη που είχαν γραφτεί την ημέρα της Γενικής Συνέλευσης (και ψήφισαν παρανόμως εξαιτίας των καλών προθέσεων των παλαιών μελών της συλλόγου). Όλοι οι υποψήφιοι συνδεόμενοι άμεσα ή έμμεσα με την παράταξη Δημητριάδη, αλλά και ο ίδιος ο Δημητριάδης. Μια ξεκάθαρα παραταξιακή διοίκηση.

    Όρισαν δε δικηγόρο για τα ασφαλιστικά τον δικηγόρο του δήμου, που είναι επιλογή της παράταξης Δημητριάδη. Χάθηκαν οι ντόπιοι δικηγόροι….

    Οπότε απαντήστε μας κυρίες Τζανετοπούλου και Κεφαλληνού. Γιατί τορπιλήσατε τις εκδηλώσεις του συλλόγου 15 μέρες πριν αυτές αρχίσουν και δεν περιμένατε να τελειώσουν ?

    Γιατί γραφτήκατε στον σύλλογο κ. Τζανετοπούλου, και την ίδια μέρα βάλατε υποψηφιότητα και αμέσως κινηθήκατε δικαστικά εναντίων του συλλόγου ?

    Ποιος είναι ο σκοπός σας ? Να πάρει τον έλεγχο η παράταξη Δημητριάδη ? (γιατί κατά 99% ο ορισμός της προσωρινής διοίκησης θα παραταθεί μέχρι την έκδοση της απόφασης των ασφαλιστικών, όπου και τότε πάλι κατά 99% θα παραταθεί μέχρι την τελεσίδικη απόφαση επί της αγωγής που κάνατε κατά της ΓΣ.

    Πείτε μας που είναι η ειλικρινή σας στάση ?

    Στο να έχει ο σύλλογος Γυναικών ανδρική διοίκηση ?

    Στο να έχει άμεση και έμμεση σχέση η διοίκηση με την παράταξη Δημητριάδη ?

  4. ΑΡΙΣΤ. ΠΑΝ. ΑΝΤΑΝΗΣ says:

    Σας συγχωρώ. Όχι μόνο επειδή είναι η Μεγάλη Γιορτή της Παναγίας σε λίγες μέρες, αλλά επειδή:
    >Διέκρινα σε αυτό που εσείς ονομάζετε «ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ», μια λανθάνουσα ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟΤΗΤΑ. Διακρίνω μία ΣΥΓΓΝΩΜΗ.
    >Σας συγχωρώ που δεν γνωρίζετε ούτε το σωστό τίτλο του Πολιτιστικού Συλλόγου Γυναικών Πόρου «Ποριώτισσα» και έχετε βάλει και το άρθρο «ήτα», δηλαδή «Η Ποριώτισσα». Καταλαβαίνετε ότι είστε ασυγχώρητες, που το αγνοείτε, αλλά εγώ σας συγχωρώ.
    >Ακόμα σας συγχωρώ για την παρέμβασή σας, με την «Επιστολή – Ανακοίνωσή» σας, σε θέματα που εκφεύγουν των αρμοδιοτήτων σας (δεν γνωρίζω τις αρμοδιότητές σας, αλλά από ό,τι γνωρίζω δεν είστε δικαστές και μάλιστα επί το έργον). Διαβάστε αποσπάσματα του κειμένου σας, τα οποία παραθέτω αυτούσια και τα θέτω στην κρίση όλων, με την παράκληση να σας συγχωρήσουν:

    >Συγχωρώ ακόμα και όσους με κορόιδεψαν με τη δήθεν φιλία τους, διότι είναι μεν ασυγχώρητοι, που με κορόιδεψαν την πρώτη φορά, αλλά είμαι εγώ ασυγχώρητος, που με κορόιδεψαν και τη δεύτερη, την τρίτη, και τις άλλες φορές, που με κυνηγούσαν να μου αποσπάσουν την ψήφο.
    >Συγχωρώ ακόμα και όσους υποτίμησαν τη νοημοσύνη μου και μου πάσαραν ψηφοδέλτια που είχαν ήδη το σταυρό στο όνομά τους. Φυσικά τα πέταξα.
    >Συγχωρώ επίσης όσους έφερναν τους υπερήλικες συγγενείς τους, μη ικανούς προς άσκησιν δικαιοπραξίας, αλλά ικανούς να ψηφίσουν, με έτοιμα σταυρωμένα τα ψηφοδέλτια, που εξείχαν μέσα από τις ρηχές τσεπούλες που διαθέτουν τα παντελόνια και οι ποδιές τους.
    >Συγχωρώ τέλος όλους εκείνους που για να αποφύγουν την ανίατη ανία τους, κάνουν χρήση της άνοιάς τους και νομίζουν ότι θα σκοτώσουν μια ώρα από την άσκοπη μέρα τους, σκοπεύοντας σε λάθος σκοπούς. Δεν περνάει έτσι η ανία, ιδιαίτερα στα μικρά μέρη, ακόμη πιο ιδιαίτερα στα νησιά, και ακόμη πιο ιδιαίτερα τις ερημικές μέρες και τις κρύες νύχτες του χειμώνα.
    Η ανία παύει να είναι ανίατη και θεραπεύεται μόνο με αγνή φιλία, με σύμπνοια, με καλοσύνη, με χόμπις. Στα μικρά μέρη δεν υπάρχει πλέον το αθώο κουτσομπολιό. Έχει μεταλλαχθεί σε λασπολογία αίσχιστου είδους, σε χυδαία υβρεολόγια και άλλες ασχήμιες, που όταν βρίσκεται κανείς σε παρέα κοιτάει να φύγει τελευταίος, γιατί όλοι οι άλλοι θα βγάλουν τα… φτυάρια τους, αμέσως μόλις στρίψει στη γωνία.
    >Εγώ προσωπικά σας συγχωρώ όλους. Αν μπορείτε συγχωρήστε μου κι εμένα τις αλήθειες έχοντας υπόψη τα λόγια του Τειρεντίου «Veritas odium parit». Δηλαδή η αλήθεια προκαλεί μίσος.
    <<>>
    Κι αν η ψηφοφορία με εξουσιοδοτήσεις είναι παράτυπη, μήπως μπορείτε να μου βρείτε ένα σωματείο σε ολόκληρη την Ελλάδα που να δρα 100% νόμιμα; Ένα θέλω, όχι δύο. Μόνο ένα…
    Επίσης εάν οι εξουσιοδοτήσεις δεν είναι νόμιμες, όλα τα άλλα που ανέφερα παραπάνω είναι; (Να σε κυνηγάνε οι υποψήφιοι από της αποβίβασής σου από το πλοίο ή από το φέρι -μποτ, μέχρι την κάλπη, να φτάνουν μαζί σου σχεδόν έξω από τα παραβάν, για να τους ψηφίσεις, να σου πασάρουν σταυρωμένα ψηφοδέλτια, να φέρνουν τα γεροντάκια να ψηφίσουν με το ζόρι, αλλά και το πιο απλό να σου υπόσχονται λαγούς με πετραχήλια, για να αποσπάσουν την ψήφο σου και άλλα τέτοια τερτίπια; Αυτά είναι νόμιμα; Θα μου πεις έτσι γίνεται από συστάσεως του Ελληνικού κράτους. Α! Για το κράτος δεν μας νοιάζει, αλλά για ένα συλλογάκο τόσο δα, μας νοιάζει. Και ό,τι κάναμε ήταν από απλό νοιάξιμο και από αγάπη προς τη νομιμότητα που πρέπει να τηρεί απαρέγκλιτα ένα μικρό τοπικό Πολιτιστικό σωματείο που εδώ και πολλά χρόνια παράγει αντιστρόφως ανάλογη προς το μέγεθός του, ποσότητα και ποιότητα πολιτισμού, με πλήρη αφιλοκέρδεια και πλήρη ανιδιοτέλεια, παρά τα τρωτά, τα προβλήματα και τα γνωστά σε όλους μικροζητηματάκια, που ανακύπτουν κατά καιρούς, αλλά που δεν έχουν καμία συνάφεια με λοβιτούρες και υλικά, προσωπικά ή οικογενειακά οφέλη, αλλά μόνο απλούς ψιλοεγωισμούς, ασήμαντα τσακωματάκια, και μικροδιαφορούλες, που συμβαίνουν καθημερινά και στις καλύτερες των οικογενειών. Τόσα χρόνια ο Σύλλογος Γυναικών «Ποριώτισσα» ( “άναρθρα”και σχεδόν σιωπηρά) ήταν πάντα εδώ. Φέτος μόνο δεν ήταν.
    Και μας λέτε πως φταίνε τα μέλη του ΔΣ, γι αυτό; Δεν σκέφτεστε ότι οι χρονολογίες είναι αμείλικτες;
    Έγραψε πλέον η ιστορία του Πόρου: Πότε δεν έγινε η Γιορτή της Λεμονιάς; Το καλοκαίρι του 2018.Το ίδιο καλοκαίρι που έπαιξαν διάσημα ονόματα της «εξωστρέφειας» μπροστά σε χιλιάδες θεατές, το ίδιο καλοκαίρι που… άστο καλύτερα γιατί πονώ και που το σκέφτομαι…
    Εδώ θα κλείσω το μακροσκελές σχόλιό μου, με τη δήλωση ότι εγώ προσωπικά σας συγχωρώ όλους και με συγχωρείτε για την παρέμβαση.
    Με ευχές να πάνε όλα κατ’ ευχήν, με την ευλογία της Παναγιάς.
    Άρις Αντάνης

  5. ΑΡΙΣΤ. ΠΑΝ. ΑΝΤΑΝΗΣ says:

    Για κάποιο λόγο, προφανώς τεχνικής φύσεως, δεν αποτυπώθηκε το χαρακτηριστικό απόσπασμα απο την Επιστολή- Ανακοίνωση των αξιοτίμων Κυριών. Γι αυτό αναγκάζομαι να το παραθέσω ξεχωριστά, σε δεύτερο σχόλιο. Ιδού:
    ….το «καθαιρεθέν» Δ.Σ. υπέβαλε στο Δικαστήριο αίτηση για αναστολή της απόφασης, ‘η οποία ήταν βέβαιο ότι θα απορριφθεί ως απαράδεκτη’, αφού πλέον το Δ.Σ.αυτό δεν είχε τη νομιμοποίηση να εκπροσωπεί το Σύλλογο ενώπιον δικαστηρίων. Τα πρόσωπα που μετείχαν στο«καθαιρεθέν» Δ.Σ. επέλεξαν την ενέργεια αυτή, παρότι ‘ήταν βέβαιο ότι θα απορριφθεί’, από το να ζητήσουν τον ορισμό προσωρινής διοίκησης, ο οποίος και αποτελούσε τη ‘μοναδική νομικά ορθή ενέργεια’…
    ΑΑ

  6. Magna Moralia says:

    >Η μεν πενία πολλών εστίν ενδεής, η δ’ απληστία, όλων.
    [Η φτώχεια αποτελεί έλλειψη πολλών πραγμάτων, η δε απληστία,
    όλων των πραγμάτων-Αριστοτέλης].
    >Avaritia, unus de septem peccatis mortiferum.
    [Απληστία: Ένα από τα επτά θανάσιμα αμαρτήματα.
    (Πάπας Γρηγόριος ο Α’ 590-604 μ .Χ.)]
    >Είδα μια μέλισσα πνιγμένη μέσα στο μέλι και… κατάλαβα!
    (Νίκος Καζαντάκης- “Αναφορά στον Γκρέκο”)
    <<>>
    Πρώτα η αποβολή, και μετά η αναβολή. Για να κρατήσει. Τι διάλο; Μόνο για ένα επταήμερο τα οφίτσια; Να μην το τραβήξουμε όσο πάει; Έτσι δεν κάνουν όλοι, με τις καρέκλες τους! Εμείς θα αλλάξουμε την ντιρεκτίβα;
    Και μετά; Πώς θα σκοτώσουμε την ώρα μας; Με ποιον θα ανταλλάξουμε μια κουβέντα της προκοπής;
    Όπως έλεγε και ο Σάρλ Μποντλέρ, «Βρήκες μια όαση τρόμου, μέσα στην πλήξη σου».
    Άντε και σ’ ανώτερα. Και… πάπισσα!.
    ΜΜ

  7. Ερώτημα 1: Και γιατί αφού δεν χρειαζεται Δ.Σ δεν πραγματοποιησατε τη γιορτή εσείς κύριες μου?την ύστατη στιγμη γινατε μέλη….τόσο πολύ το θελατε…θα σας πω εγώ γιατί!Γιατί είστε τόσο πολύπλευρες προσωπικότητες με ατέλειωτες νομικές γνώσεις,επιχειρηματίας,πιστοποιημένη αναλυτρια δέρματος,υποψήφια δημ.σύμβουλος με την παρούσα τοπ.αυτοδιοίκηση(αν ξεχναω κάποιο ΑΕΙ συγχωρέστε με) και μπλα μπλα μπλα που δεν δυνασθε να καταθεσετε αυτό που χρειαζεται το ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟ και ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ έργο του συλλογου.ΨΥΧΗ και ΑΦΟΣΙΩΣΗ!ΜΟΝΟ!και εσείς δεν τα χετε ουτε σε σταγόνες!πολύ λάδι και τηγανιτα τιποτα!

  8. Συνεχίζοντας επισημαινω οτι δεν είναι τα δικαστήρια ο πιο σημαντικός κριτής στη ζωή αλλά η κοινωνία που ζούμε καθημερινά και οι ποριωτες γνωρίζουν πόσες παρατάξεις τοπ.αυτοδιοίκησης του παρελθόντος και του παρόντος προσέγγισαν προφορικά τη Νάγια Μακρή να συμπράξει μαζί τους και η απάντηση παντα ίδια:ΟΧΙ!γιατί ανεξάρτητος σύλλογος με πρόεδρο και μέλη πολιτικοποιημένα χάνει την ταυτότητα του!εξαρτάται δηλ.απο την εκάστοτε παράταξη και εξυπηρετεί συμφέροντα!αυτό το καταλαβαίνετε η να το αναλυσω κι άλλο?ένας τροπος υπάρχει…ΨΥΧΗ και ΑΦΟΣΙΩΣΗ για τη φιλανθρωπία και τον πολιτισμο!κανένας άλλος!

  9. Ερώτημα 2:Είναι ποτε δυνατόν τα ατομα καθολικής αποδοχής απο την κοινωνία του Πορουπου προτεινατε να “επηρεάστηκαν” απο “παρεμβάσεις” του πρωην Δ.Σ ώστε να παραιτηθούν?Δηλ.για παράδειγμα ο Δήμαρχος και η Κα.Ειρηνοδίκης είναι ανίσχυρες και αβουλες προσωπικότητες και δεν μπορούν να αποφασίσουν μόνοι τους?ποιανού τη νοημοσύνη υποτιματε?του Δημάρχου?της ΚαςΕιρηνοδικη?τη δικιά μου?των Ποριωτων ολων?μάλλον τη δικιά σας…αρκετό κοσμο έχετε προσβάλλει!έλεος πια!πήγαινε να αναλυσετε δέρματα καλυτερα…που ξέρετε?ίσως βρείτε λύση και για τα παχυδερμα να λεπτυνουν..

  10. Poriotis says:

    Αν μπορεί κάποιος να μου απαντήσει τον εκτιμώ γιατί έχω μπερδευτεί.

    Γιατί χρειαζόταν ΔΣ για την γιορτή της Λεμονιάς; Δεν μπορούσε η προσωρινή Διοίκηση; Ο Δήμος δεν δίνει τους ίδιους χώρους κάθε χρόνο; Αυτός που νομίζει ότι Θίγεται σε κάτι δεν μπορεί να πάει στη δικαιοσύνη; Τι κερδίζει ο Δημητριάδης με τον έλεγχο του Συλλόγου;

  11. ΑΡΙΣΤ. ΠΑΝ. ΑΝΤΑΝΗΣ says:

    Αγαπητέ Κύριε Ποριώτη, επιστρέψτε μου να σας ξεμπερδέψω, όσο μπορώ:
    1/Φυσικά και έχει το δικαίωμα να πάει στη δικαιοσύνη αυτός που ‘νομίζει’ ότι θίγεται, ακόμα και αν πρόκειται για απλό… “νόμισμα”. Δεν έχει όμως το δικαίωμα να προκαταλαμβάνει και την απόφαση του Δικαστηρίου, γράφοντας με περισσό θράσος τα ακόλουθα στην επιστολή-«ανακοίνωση»- άκουσον: Ανακοίνωση! (Τα παραθέτω αυτούσια για 2η φορά. Διαβάστε πάλι την επιστολή – ανακοίνωση των δύο ¨κυριών” παρακαλώ, και πείτε μου τη γνώμη σας).

    Έγραψαν λοιπόν, μεταξύ άλλων, οι δύο αξιότιμες κυρίες:
    “…το «καθαιρεθέν» Δ.Σ. υπέβαλε στο Δικαστήριο αίτηση για αναστολή της απόφασης, ‘η οποία ήταν βέβαιο ότι θα απορριφθεί ως απαράδεκτη’, αφού πλέον το Δ.Σ. αυτό, δεν είχε τη νομιμοποίηση να εκπροσωπεί το Σύλλογο ενώπιον δικαστηρίων. Τα πρόσωπα που μετείχαν στο «καθαιρεθέν» Δ.Σ. επέλεξαν την ενέργεια αυτή, παρότι ‘ήταν βέβαιο ότι θα απορριφθεί’, από το να ζητήσουν τον ορισμό προσωρινής διοίκησης, ο οποίος και αποτελούσε τη ‘μοναδική νομικά ορθή ενέργεια’…

    Το διαβάσατε; Πώς ήξεραν ότι ήταν βέβαιο; Ποιος αποφασίζει επί δικαστικών υποθέσεων; Το δικαστήριο ή ο ενάγων, και εν προκειμένω οι δύο ενάγουσες; Και το δικαστήριο τι ρόλο παίζει;
    Πρώτα να δείτε αυτό, που σίγουρα αποτελεί εντελώς απερίσκεπτη- για να μη πω τίποτα άλλο- παρέμβαση σε ξένα χωράφια. Και μια και υπήρξε αναβολή της δικασίμου, που ήταν να γίνει στις 7/8/2018, εσείς, κύριε Ποριώτη, δεν θα θέλατε να μάθετε τους λόγους της αναβολής και από ποια πλευρά ζητήθηκε; Εγώ ελπίζω να μη ζητήθηκε από τις ενάγουσες, γιατί τότε δεν χρειάζεται να ασχολούμεθα άλλο. Τότε καλά θα κάνουν τα μέλη του “καθαιρεθέντος” ΔΣ- όπως το αποκαλούν αι δύο Κυρίαι- να παραδώσουν εξωδίκως την “Ποριώτισσα” εις τας χείρας αυτών και όσων τας υποστηρίζουν και να προβούν στην ίδρυση ενός νέου πολιτιστικού σωματείου, που ίσως θα φέρει και τον τίτλο «Η Νέα Ποριώτισσα», με άρθρο αυτή φορά, για να θυμίζει σε όλους και το ιστορικό. Και τέλος και τελεία με την «Ποριώτισσα» και του χρόνου με υγεία. Αν και δεν φαίνεται να έχουν λάβει υπόψη τους οι δύο κυρίες ότι αυτές οι χαρακτηριστικές φράσεις τους, με τις οποίες επιχειρούν προκαταλάβουν την απόφαση του αδέκαστου δικαστή μπορούν και να χρησιμοποιηθούν από το… «καθαιρεθέν» ΔΣ κατά τη διαδικασία. Ούτε γνωρίζουν ότι «δεν πρέπει να παρακαλάνε το Θεό να τους δώσει πράγματα, γιατί μπορεί και να τους τα… δώσει!» Κι έτσι και τους δώσει την «Ποριώτισσα», τι θα την κάνουν; Ιδού η απορία.
    2/ Αλήθεια, αν οι προθέσεις τους ήταν αγαθές και αν αγαπούσαν τον Πόρο μας, δεν θα έπρεπε να περιμένουν να γίνει πρώτα η γιορτή της Λεμονιάς, που την είχε εξαγγείλει ο ίδιος ο Δήμαρχος (και δεσπόζει ακόμα στο φετεινό πρόγραμμα των εκδηλώσεων μαζί με τον Δάντη, τον Δεληβοριά, τον Παπακωνσταντίνου και τα ρέστα και τα σέα και τα μέα; (Βλ. μόνιμο πρωτοσέλιδο Porosnews)
    3/ Στην χαρακτηριστική ερώτησή σας αγαπητέ Κε Ποριώτη, “τι κερδίζει ο Δημητριάδης με τον έλεγχο του Συλλόγου ‘Ποριώτισσα’ ” μπορώ να σας απαντήσω πολύ εύκολα, ότι κατά αρχάς είναι σωστή η απορία σας. Εκ δευτέρου, ο φίλος και αγαπητός και εκλεκτός και εκλεγμένος και αξιότιμος Κος Δήμαρχος Πόρου (δηλαδή Δήμαρχος όλων των Ποριωτών, μηδενός εξαιρουμένου) δεν κερδίζει απολύτως τίποτα, από τον έλεγχο του μικρού, αλλά θαυματουργού αυτού συλλόγου, που επί σειράν ετών παράγει σοβαρότατο πολιτιστικό έργο, με θεματολογία και προτάσεις, με αφιλοκέρδεια και ανιδιοτέλεια, χωρίς φιλοδοξίες και οφίτσια, χωρίς κομματικές παρεμβάσεις, χωρίς παραταξιακές ανακατωσούρες, αθόρυβα και απρόβλητα, χωρίς κομπασμούς και αυτοπροβολές, με μεράκι και από κοινού, όλων μαζί και εν μια καρδία, αυτών των Κυριών του προσφάτως καθαιρεθέντος ΔΣ, αυτών των πραγματικών Κυριών του Πόρου μας, των πραγματικών Ποριωτισσών, που συνέθεσαν κατά καιρούς όλα τα εναλλασσόμενα Διοικητικά Συμβούλια, από τον καιρό της ίδρυσής του Συλλόγου μέχρι πριν τις… τρέξουν στα δικαστήρια, νοικοκυρές γυναίκες, που τις γνωρίζω από τα παιδικά μου χρόνια, από το σχολείο και έχω και τις φωτογραφίες τους στο αρχείο μου, κορίτσια της εφηβείας τότε να βοηθάνε στις δύσκολες εποχές, συμμετέχοντας σε φιλανθρωπικές οργανώσεις, σε bazaar, σε γιορτάδες, σε χορωδίες, σε εράνους, στις εκκλησίες, στα κατηχητικά, στις χριστιανικές μαθητικές ομάδες, με θυσίες, με ευγένεια, με καλοσύνη, με νοιάξιμο, ώσπου “ήρθαν τα άγρια να διώξουν τα ήμερα” (παλιά Ποριώτικη παροιμία).
    Όχι ο Κος Δημητριάδης δεν έχει τίποτα να κερδίσει με τον έλεγχο αυτού του Συλλόγου. Όμως κάποιος/κάποια, άλλος / άλλη, κάποιο λόγο θα είχε. Και ο αγαπητός Δήμαρχος δεν μπορεί και να τα παρακολουθεί όλα. Και αν τον/την βρει, αυτόν/αυτήν, που προκάλεσε όλον αυτό τον αναβρασμό, τι να τον/την κάνει; Να τον/την καθαιρέσει; Να τον/την επιπλήξει; Να τον/την εξοστρακίσει; Να τον/την τιμωρήσει; Γίνονται αυτά; Αμ δεν γίνονται. ( Σε ξαναρωτάω κύριε Ποριώτη, ή μάλλον Συν-Ποριώτη, γιατί κι εγώ Ποριώτης είμαι, σαν κι εσένα: Γίνονται;)
    Πάντως, αγαπητέ κύριε Ποριώτη, αν θέλετε, ανατρέξτε στην αρχική δήλωση των 2 Κυριών -που τότε ήταν τρεις- στο αρχείο του porosnews, και ίσως ανάμεσα στα 30 σχόλια, να βρείτε και απάντηση στην απορία σας. Ίσως, λέω. Δεν είναι βέβαιο.
    Το μόνο βέβαιο είναι ότι “μωραίνει Κύριος ον/ην βούλεται απωλέσαι”.
    4/Κατά τα λοιπά συμφωνώ σε πολλά και με τον Κο Νάσο Μακρή, αν και δεν τον γνωρίζω προσωπικά. Σε αυτά που δεν μπορώ να πω ότι συμφωνώ, είναι όσα δεν γνωρίζω γι αυτές τις 2 Κυρίες που έχουν αναστατώσει το νησί. (Πχ περί αναλύσεως δερμάτων και πιστοποιημένων νομικών γνώσεων και πολύπλευρων προσωπικοτήτων. Δεν τις γνωρίζω τις κυρίες. Δεν πήγα σχολείο μαζί τους, δεν ήταν φίλες μου δεν ήρθαν ποτέ στην Εθνική τράπεζα να τις εξυπηρετήσω όταν εργαζόμουν εκεί, μάλλον θα είναι και πολύ μικρότερες από εμένα, αλλά και εγώ, μπορεί να είμαι πολύ μικρότερος, ως προσωπικότητα, και να μη τις φτάνω ούτε στο μικρό τους δαχτυλάκι. Αλλά αυτό που μπορώ να πω με βεβαιότητα είναι ότι μέχρι στιγμής δεν δικαιούνται, αφού εκείνες ήταν η αιτία να μη λάβει χώρα για πρώτη φορά η γιορτή της λεμονιάς στον Πόρο, να κουνάνε και τον δείκτη των δακτύλων τους προς το ΔΣ που εκείνες φρόντισαν να καθαιρεθεί, με τυπικές και νόμιμες διαδικασίες, ομολογουμένως αφού έτσι αποφάσισε το δικαστήριο, στο οποίο κατέφυγαν, επειδή δεν εκλέχθηκαν εκείνες. Ταυτόχρονα όμως επιχειρούν με την 2η πιο πάνω επιστολήν τους που ονομάζουν και ανακοίνωση, να πείσουν κι εμένα – και εν μέρει το κατάφεραν- ότι η φράση «γηράσκω αεί διδασκόμενος» έπαψε πλέον να ισχύει. Και τούτο διότι όσες γνώσεις και να έχουν, εγώ από αυτές δεν έχω μάθει τίποτα αξιόλογο και -κυρίως- τίποτα αξιοπρεπές. Μπορεί να φταίει και ο σκληρός δίσκος του εγκεφάλου μου, που δεν δέχεται πλέον άλλη άχρηστη data, αλλά, εκτός από μένα, στον Πόρο “υπάρχει” και «παιδία», που δεν “παίζει” μόνο, αλλά “διδάσκεται” κιόλας. Τι να “μάθει” λοιπόν τα παιδία; Ότι δεν πρέπει να φτειάχνουμε αλλά πρέπει να χαλάμε στη ζωή μας; Ότι δεν χτίζουμε αλλά καταστρέφουμε; Ότι δεν αγαπάμε αλλά μισούμε; Ότι δεν προσελκύουμε αλλά κυνηγάμε; Και μάλιστα αυτούς που μας καλοδέχθηκαν. Τι να μάθει τα παιδία; Ότι “ουδείς αγνωμονέστερος του ευεργετηθέντος;» Τα παιδία μπορεί να παίζει αλλά όσοι ασχολούνται με αυτά και με την παιδεία δεν πρέπει να παίζει. Διότι εξ αιτίας διαφόρων αδιάφορων παιγνιδιάρηδων τα έχει «παίξει» και η Παιδεία και αυτό είναι ηλίου φαεινότερον, πλέον.
    Με τιμή
    Άρισ. Παν. Αντάνης
    (Εκ Πόρου)

  12. Magna Moralia says:

    Μετά την απελευθέρωση από την τούρκικη σκλαβιά των Ελλήνων, είχαν καλέσει σε επίσημο δείπνο των Μεγάλων Δυνάμεων και τους πρωταγωνιστές της Επανάστασης του 1821, Κολοκοτρώνη και Πλαπούτα. Κατά το δείπνο έπρεπε να τηρηθεί κάποιο πρωτόκολλο, αλλά μόλις οι σερβιτόροι έφεραν μια σουπιέρα από ακριβή πορσελάνη και την ακούμπησαν προς την πλευρά του Πλαπούτα πάνω στο τραπέζι, ο Πλαπούτας, νομίζοντας πως προοριζόταν γι αυτόν, άνοιξε το καπάκι, μύρισε το αχνιστό περιεχόμενο, και καθώς πεινούσε κιόλας, άρπαξε τη σουπιέρα και άρχισε να ρουφάει, και με θόρυβο, το περιεχόμενο. Όλοι οι επίσημοι τον κοίταξαν με περιέργεια.
    Οπότε ο Κολοκοτρώνης έσκυψε και του είπε στο αφτί:
    -“Ορέ Πλαπούτα, ορέ κάλλιο οπού μας ακούγανε, παρά οπού μας βλέπουνε, ορέ!
    <<>>
    Σήμερα, ορέ, είδαμε στην ΤV, κατά σύμπτωση, έστω και για ελάχιστα δευτερόλεπτα, μίαν εκ των περί ών ο λόγος προσωπικοτήτων.(!!!)

Σχολιάστε