Εντυπωσιακό βίντεο με το μεγαλύτερο Χασάπικο που έχει χορευτεί στον Γαλατά Τροιζηνίας



Στις 8 Ιουλίου 2018 ο Πολιτιστικός Σύλλογος Γαλατά “Οι Φίλοι της Παράδοσης”, διοργάνωσαν στα πλαίσια των εκδηλώσεων των “Σαρωνείων 2018”, ένα εντυπωσιακό δρώμενο στην παραλία του Γαλατά Τροιζηνίας, περισσότεροι από 100 πολίτες της πόλης, για μήνες έκαναν εντατικές πρόβες και τελικά χόρεψαν το μεγαλύτερο Χασάπικο, στο παραλιακό μέτωπο της πόλης τους.

Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό, όπως μπορείτε να διαπιστώσετε στο ακόλουθο βίντεο.

Συγχαρητήρια στον Σύλλογο και σε όσους συμμετείχαν και τους ευχόμαστε του χρόνου να είναι οι διπλάσιοι…




Comments (16)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. G.Roumeliotis says:

    Καλή προσπάθεια. Μπράβο τους!

  2. ΑΡΙΣΤ. ΠΑΝ. ΑΝΤΑΝΗΣ says:

    Καλησπέρα σας.
    Πράγματι αξίζουν θερμοτάτων συγχαρητηρίων και ευσήμων, τόσο οι Τροιζήνιοι χορευτές του χασάπικου, όσο και ο Σύλλογος που, όντας δεκτικός στην πρόταση που του έγινε, τόλμησε να την κάνει αποδεκτή και μπήκε στον μεγάλο κόπο να την υλοποιήσει και να την οργανώσει, κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
    Αυτό το λέω διότι τέτοιες εκδηλώσεις που απαιτούν πειθαρχία από πολλά άτομα, και μόνο που τις ακούει κάποιος, μπορεί να λέει μέσα του: “Απελθέτω απ’ εμού το ποτήριον τούτο”. Διότι μπορεί να του αρέσουν ως ιδέες, αλλά θέλουν και κάποιον να
    αναλάβει υπεύθυνα την … ευθύνη.
    Πριν από 2 1/2 -3 χρόνια περίπου – δεν ψάχνω τώρα στο αρχείο μου, διότι δεν χρειάζεται- είχα κάνει την ίδια ακριβώς πρόταση στο σημερινό μας αξιότιμο Δήμαρχο Πόρου. Η μόνη διαφορά ήταν ότι εγώ είχα προτείνει να γίνει η εκδήλωση μέσα στο γήπεδο ποδοσφαίρου (ΚΕ ΠΟΡΟΣ), ώστε να μαζευτούν όσο το δυνατόν περισσότεροι χορευτές και να μην είναι όλοι σε μία οριζόντια σειρά, αλλά σε πολλές, η δε μουσική να παίζεται από τα γνωστά τοπικά συγκροτήματα και τους γνωστούς Τροιζήνιους σολίστες, ώστε να σταλεί το θέμα στο Guinness Book of records, και να καταγραφεί ως το μεγαλύτερο “χασάπικο” στον κόσμο.
    Η φράση “τα παράπονά σου στο Δήμαρχο” δεν ισχύει εν προκειμένω, καθότι ο Κος Δήμαρχος μου απάντησε αμέσως και με κάλεσε να αναλάβω εγώ την οργάνωση αυτής της εκδήλωσης. Εγώ φυσικά δεν μπορούσα να αναλάβω αυτή την μεγάλη ευθύνη για τρεις λόγους:
    1/Διότι αν και Ποριώτης “γέννημα-θρένημα”, δεν κατοικώ στον Πόρο, ούτε διαθέτω οικία.
    2/Διότι δεν έχω τα απαιτούμενα “οφίκια” γι αυτό το σκοπό, δηλαδή δεν είμαι μέλος του ΔΣ του Δήμου και δη ο αρμόδιος απί του Πολιτισμού Αντιδήμαρχος, όπως δεν είμαι μέλος κανενός Πολιτιστικού ή Πατριωτικού σωματείου (η ‘Ποριώτισσα’ που εγκρίνω και θαυμάζω αποτελείται μόνο από γυναίκες, και από το Σύνδεσμο των εν Αθήναις και Πειραιεί Τροιζηνίων, όπου υπήρξα κάποτε Γενικός Γραμματέας, έχω διαγραφεί, εδώ και πολλά χρόνια, για αυστηρά προσωπικούς λόγους).
    3/Παρ’ όλα αυτά θα το τολμούσα, αν ήμουν… 2-3 μήνες νεότερος στην ηλικία.
    Αυτά πιο πολύ τα γράφω μόνο και μόνο για να μη θεωρήσουν κάποιοι … αθώρητοι, ότι δεν έχουμε τίποτα να κάνουμε και απλώς σχολιάζουμε στο Ποροσνιουζ, όπως μας γράφουν.
    Γιατί από τον καιρό της παύσης της εργασίας μας, λόγω συνταξιοδότησης, οι ώρες της ημέρας δεν επαρκούν για να καλύψουν τις δραστηριότητές μας. Απλώς η αγάπη μας για τον Πόρο και το γεγονός ότι μας λείπει το χωριό μας, το βάζει πάντα σε …εκλόγιμη θέση στο συμβούλιο της προσωπικής μας επικρατείας.
    Και κάτι τελευταίο: Όπως στο ποδόσφαιρο, που τυγχάνει να είναι η άλλη μεγάλη μας αγάπη, κάθε τόσο ο προπονητής ανεβαίνει στην κερκίδα για να δει πώς παίζει η ομάδα, διότι από το ίδιο επίπεδο του πάγκου δεν βλέπει αυτά που πρέπει να δει, και όπως πριν από κάθε αγώνα παρακολουθεί με προσοχή το βίντεο του προηγούμενου ματς αλλά και του αντιπάλου, έτσι κι εγώ βλέπω, πολλές φορές, πιο καλά τι γίνεται στον Πόρο “μου”, από μακριά, ή μέσα από τα ΜΜΕ και τα βίντεο, ιδιαίτερα του porosnews, που με το μεράκι και το ταλέντο του Κου Μπάμπη Κανατσίδη, μας παρέχει τις πιο έγκαιρες (το “έγκυρες” είναι στη κρίση του κάθε αναγνώστη) πληροφορίες, με ρεπορτάζ, βίντεο, φωτογραφίες και όλα όσα πρέπει να διαθέτει μια ιστοσελίδα που σέβεται – πρώτα τον εαυτό της και μετά- τους αναγνώστες της.
    Μια τέτοια ιστοσελίδα είναι και η παγκόσμιας εμβέλειας http://www.Diasporic Literature spot.org,με έδρα τη Μελβούρνη, όπου έχω την μεγάλη τιμή να είμαι ενεργό μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής. (Ήδη αν ανατρέξετε σήμερα θα δείτε και την τελευταία μου ανάρτηση, αλλά και σχόλια επί άλλων αναρτήσεων.)
    Όλα αυτά κυκλοφορούν σε όλη την υφήλιο με σκοπό τη διάδοση των Ελληνικών Γραμμάτων και της Τέχνης, όπου υπάρχουν Έλληνες, και όχι μόνο.
    Συγγνώμη για την πολυλογία! (Ομολογώ είναι μεγάλο ελάττωμα. Ασκούμαι κάθε μέρα στην άμβλυνσή του, αλλά προς ώρας, με πενιχρά αποτελέσματα. Με συγχωρείτε…)
    ΑΡΙΣ ΑΝΤΑΝΗΣ
    arimari@otenet.gr

  3. Τάσος Γκούμάς says:

    Σε ποια παράταξη ανήκουνε;

  4. ΑΡΙΣ ΑΝΤΑΝΗΣ says:

    Τασούλη, επειδή έχω θάρρος μαζί σου, ως παλιόφιλος, “παιδιόθεν”, τολμώ να σου πω ότι αυτές οι 4 λέξεις σου, εκτός από κάποιον εμφανέστατο σαρκασμό και ανεπιτυχή δηκτικότητα, δεν προσφέρουν την θετική αύρα που απαιτείται εν προκειμένω. Και μόνο ο αριθμός και η τεράστια προσπάθεια, αρκούν για να μας κάνουν να καμαρώνουμε για τη μεγάλο και πρωτοφανές αυτό δρώμενο, χωρίς υπαινιγμούς. Θα χαιρόμουν αν ήσουν ένας από τους χορευτές, μια και κατοικείς πολύ κοντά, στην παραλία του Γαλατά. Και να είσαι βέβαιος ότι θα σε βάζανε στη μέση, λόγω και του παραστήματός σου, με όποια παράταξη και αν ήσουν.
    <<>>
    Συγγνώμη. Το παραδέχομαι ότι έχω κακογεράσει και με ενοχλούν όλα. Είναι το λεγόμενο “σύνδρομο του εκκρεμούς”. Όταν είσαι πολύ καλός επί 50 ολόκληρα χρόνια, μετά γίνεσαι παραπολύ κακός. Όπως εγώ.
    Φιλία και φιλιά.
    ΑΡΙΣ.

  5. Τάσος Γκούμας says:

    Άρι, αυτό το ”έγκυρες είναι στην κρίση του κάθε αναγνώστη” για ανάλυσέ μου το λίγο.

  6. Τάσος Γκούμας says:

    Αριστείδη οι 4 λέξεις δεν απευθύνονται στο σύλλογο ”Φίλοι της Παράδοσης” που είμαι μέλος του από πολύ παληά και όπου μπορώ βοηθάω χωρίς να ενδιαφέρομαι να μάθω ή να ανακοινώσω πια παράταξη υποστηρίζει το κάθε μέλος του Δ.Σ. και το κάθε ένα μέλος του συλλόγου.
    Σε αφήνω σε απορία επίτηδες γιατί μια ήπια συζήτηση πάντα είναι ωφέλιμη.
    Περιμένω σχόλιό σου και για το άλλο που έγραψα. Για το ”έγκυρες”.

  7. ΑΡΙΣ ΑΝΤΑΝΗΣ says:

    Πήγες σε άλλο θέμα, Τάσο μου, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί δεν καταλαβαίνεις την υποκειμενικότητα της λέξης “έγκυρες”. Ειδικά αφού γνωρίζεις πολύ καλά ότι αντικειμενικότητα δεν υπάρχει σε κανένα τομέα, όχι τώρα, αλλά ανέκαθεν. Εν προκειμένω, άλλοι πχ θεωρούν έγκυρες τις πληροφορίες του SKY, άλλοι της “Καθημερινής”, άλλοι του Μπαξεβάνη, άλλοι του Ντελατόλα, (εδώ αναφέρω ονόματα γιατί το θέμα δεν αφορά τα ΜΜΕ αλλά αυτούς που τα έχουν που κάθε φορά γέρνουν και γλείφουν ξεροκόμματα από τα κυβερνώντα κάθε φορά κόμματα), άλλοι θεωρούν έγκυρες τις πληροφορίες του Ριζοσπάστη, άλλοι -λίγοι- του Χωνιού, άλλοι της εφημερίδας των .. Α-συντακτών κ.ο.κ.
    Δεν το γνωρίζεις ότι ο καθένας θεωρεί έγκυρο και αγοράζει το ΜΜΕ που του γράφει μόνο αυτά που θέλει να διαβάσει, κι ακούει μόνο αυτούς που του λένε όσα θέλει να ακούσει; Γι αυτό έχουμε κι εφημερίδες του Ολυμπιακού, της ΑΕΚ, του ΠΑΟ, του ΠΑΟΚ. Γιατί οι Έλληνες κατά 90% έχουμε μπερδέψει την μπάλα με την πολιτική, τη γραβάτα με τη μη γραβάτα, το ζιβάγκο (το θυμάσαι;) με το πουκάμισο, και τη βούρτσα με το… “εκούρασα το σώμα μου κι απολαβή καμία”.
    <<>>
    Τώρα αυτό που έγινε στην παραλία του Γαλατά στις 8/7/18, είναι αξιοθαύμαστο και θα σταθώ μόνο σε αυτό που ευχήθηκε ο ρεπόρτερ του Porosnews:
    “Συγχαρητήρια στον Σύλλογο και σε όσους συμμετείχαν και τους ευχόμαστε του χρόνου να είναι οι διπλάσιοι…”
    Με φιλία και υπόληψη
    Εγκάρδιος Χαιρετισμός
    Πάντα φίλος σου
    Άρις
    ΥΓ Η καλοπροαίρετη διαφωνία είναι ευλογία στις μέρες μας, όπου ψηφίζουν τα πρόβατα και αρμέγονται, αδιαμαρτύρητα, οι άνθρωποι. Οι Έλληνες μάλλον πάσχουμε και από το “Σύνδρομο της Στοκχόλμης”. Κι αυτό είναι πολύ ανησυχητικό. Όχι για μάς, φίλε Τάσο. Για τη νεολαία.
    ΑΑ

  8. Ομιλώντας περί υποκειμενικότητας της λέξης “έγκυρες”, και έχοντας ήδη παρουσιάσει τον εαυτό του ο κύριος Αντάνης ως άνθρωπο που γράφει ανοιχτά τη γνώμη του, υποθέτω ότι δεν θα αρνηθεί την …υποκειμενικότητα, το πώς δηλαδή ο ίδιος αντιλαμβάνεται το πράγμα και να απαντήσει στην ερώτηση του κ. Γκούμα γράφοντας ανοιχτά τη γνώμη του, αντί να υπεκφεύγει αφήνοντας να αιωρούνται ερωτηματικά και αμφιβολίες στον περιστασιακό αναγνώστη περί της εγκυρότητας ή μη του porosnews. Κάτι που, λέγοντας κι εγώ ανοιχτά τη γνώμη μου, χαρακτηρίζω ως ενέργεια που θίγει το πόρταλ που μας φιλοξενεί.

    Αν και θα ήταν παράδοξο και αντιφατικό να δημοσιεύει τακτικά ο ίδιος αποσπάσματα από το έργο του ή να ζητά να δημοσιεύονται κείμενά του σε μία διαδικτυακή πύλη που θα θεωρούσε ότι δεν μεταδίδει έγκυρες πληροφορίες, οπότε, κατά συνέπεια, δεν θα την έβρισκε αξιόπιστη.

  9. Τάσος Γκούμας says:

    Αριστείδη,
    νομίζω ότι οι επισημάνσεις σου είναι σωστές και δεν μπορεί κανείς να διαφωνήσει.
    Νομίζω ότι επιχειρούν να απαντήσουν στο αν υπάρχει αντικειμενική εγκυρότητα όπως αναφέρεις και καταλήγεις στο ότι η εγκυρότητα είναι υποκειμενική. Το βλέπω σωστό υπό την απόλυτη έννοια. Λύνεις το πρόβλημα εύκολα.
    Εκεί που βλέπω το θέμα διαφορετικά είναι στο ερώτημα. Στην προσπάθεια δηλαδή για ”περισσότερη εγκυρότητα”, τη σχετική. Αυτή η αντιμετώπιση νομίζω ότι σε ωθεί να προάγεις την κρίση σου την ανεξαρτησία σου.
    Να αναφέρω και ‘γω μερικά παραδείγματα.
    Αν θέλω να έχω πληροφόρηση για εξοπλιστικά ή θέματα Άμυνας προτιμώ να ανοίγω την ιστοσελίδα του Μιχάλη Ιγνατίου.
    Όπως θα ξέρεις ο Μιχάλης Ιγνατίου και ο Αθανάσιος Έλλις ήταν διαπιστευμένοι δημοσιογράφοι του Στέιτ Ντιπάρτμεντ, ο Ιγνατίου είναι μέλος ερευνητικής ομάδας, η οποία ασχολείται συστηματικά με τον αποχαρακτηρισμό εγγράφων του Λευκού Οίκου, του Στέιτ Ντιπάρτμεντ και της CIA. Ξεκίνησε την καριέρα του από την εφημερίδα Πρωινή της Νέας Υόρκης. Εργάστηκε στον Εθνικό Κήρυκα της ¬Νέας Υόρκης και στη Μεσημβρινή. Έχει διατελέσει ανταποκριτής του Mega και του Έθνους στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και στο Στέιτ Ντιπάρτμεντ.
    Ψάχντοντας για το βιογραφικό του στις ιστοσελίδες έπεσα σε μια είδηση από κάποια ιστοσελίδα που είχε πηγή την ”Καθημερινή”:
    Οι Αμερικανοί πετάνε έξω από το ΠΝ και την ελληνική ναυπηγική βιομηχανία τους Ευρωπαίους!
    Επίσημη πρόταση στην κυβέρνηση κατέθεσε η εταιρεία -αμερικανικών συμφερόντων- ΟΝΕΧ Shipyards, για την εξαγορά των ναυπηγείων Ελευσίνας και Σκαραμαγκά.
    Η δημοσιοποίηση της πρότασης εξαγοράς έγινε από τον επικεφαλής της ΟΝΕΧ, Πάνο Ξενοκώστα, το πρωί του Σαββάτου στην ΔΕΘ, παρουσία του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα, του Αμερικανού υπουργού Εμπορίου, Γουίλμπουρ Ρος, του Αμερικανού πρέσβη, Τζέφρεϊ Πάιατ, και του καθ’ ύλην αρμόδιου υπουργού Οικονομίας, Στέργιου Πιτσιόρλα.
    Η συνολική πρόταση εξαγοράς για Σκαραμαγκά και Ελευσίνα έρχεται από την αμερικανική εταιρεία, η οποία ήδη αποκτά μέσω του άρθρου 106 το Νεώριο Σύρου κατόπιν και της σχετικής συζήτησης που έγινε την Πέμπτη στο μονομελές πρωτοδικείο Σύρου.
    Όσον αφορά στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ), ο Π. Ξενοκώστας εξηγεί στην «Καθημερινή» πως η ΟΝΕΧ εκδήλωσε ενδιαφέρον τόσο για τo εμπορικό τμήμα, όσο και για το στρατιωτικό τμήμα των ναυπηγείων. Η πρόταση αναμένεται να προχωρήσει μέσω της διαδικασίας του ειδικού διαχειριστή που έχει τοποθετηθεί στα ΕΝΑΕ.
    Όσον αφορά στα ναυπηγεία Ελευσίνας, συμφερόντων του ομίλου Ν. Ταβουλάρη, η πρόταση εξαγοράς αναμένεται να προχωρήσει μέσω διαδικασίας εξυγίανσης με τη συναίνεση των πιστωτών, την οποία ήδη «τρέχει» η κυβέρνηση.
    Η επένδυση στο Νεώριο ανέρχεται στα 110,9 εκατ. ευρώ ενώ πολλαπλάσια αναμένεται να είναι η αξία της συνολικής συμφωνίας εφόσον αυτή ολοκληρωθεί.
    ΠΗΓΗ: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
    Δεν βλέπω το λόγο Αριστείδη να μην δεχτώ την είδηση ως έγκυρη. Όχι την ιστοσελίδα, την είδηση.
    Και ένα άλλο παράδειγμα:
    Αν θέλω να πληροφορηθώ για θέματα Οικονομίας προτιμώ να ανοίγω την ”Ναυτεμπορική” από να ακούω τον Πρωτοσάλτε.
    Αντιμεπωπίζω δηλ. το θέμα της εγκυρότητας αποσπασματικά, ανά κείμενο και σε αναζήτηση του σχετικά ”περισσότερο αντικειμενικού”.
    Π.χ. Με άλλη εμπιστοσύνη διαβάζω το φύλλο της μεγάλης κυρίας της δημοσιογραφίας Ελένης Βλάχου, που αντιλαμβανόταν τη Δημοσιογραφία σαν λειτούργημα (πάντα εντός των σχετικών συνθηκών) και με άλλη ενός (υπόδικου προς το παρόν) ναρκέμπορου που έχει αγοράσει τη ναυαρχίδα του άλλοτε προσκείμενου στον Κεντρώο χώρο Συγκροτήματος, ο οποίος έχει ασφαλώς άλλες προτεραιότητες από της Κυρίας Ελένης Βλάχου.
    Να εικάσω ότι ο Μπάμπης, βλέποντας μια συζήτηση να μπορεί να εξελιχθεί σε μια πραγματικά Πολιτική αντιπαράθεση γνωμών με την συμμετοχή και άλλων συζητητών, με ήπια εκφορά γνωμών, δεν θα μας καταχωνιάσει στα Τάρταρα του αμείλικτου Χρόνου και της αδυσώπητης και πολλές φορές μη σημαντικής επικαιρότητας.
    Πάντα φίλος
    Τάσος Γκούμας

  10. ΑΝΤΑΝΗΣ says:

    Φίλε μου Τάσο, το θέμα μας ήταν το “χασάπικο” που χόρεψαν οι Τροιζήνιοι στο Γαλατά. Για τα άλλα σε παρακαλώ να τα πούμε με e-mail ή τηλεφωνικά, γιατί βρίσκουν ευκαιρία κάποια ανεπιθύμητα πλέον για μένα άτομα, πάντα εκτός θέματος, λόγω της εκτός εαυτού κατάστασής τους, και “χώνονται” όταν βλέπουν το όνομά μου, παρά το ότι έχω πλέον παραιτηθεί και το έχω δηλώσει δημόσια και με ειλικρινή ευγένεια και σεβασμό, ότι δεν επιθυμώ να συνομιλώ μαζί τους. Αλλά αυτά εκεί! Για κάποιο λόγο άγνωστο σε μένα, αφηνιάζουν, εναντίον μου, άλλοτε με κανονικό όνομα άλλοτε με ψευδώνυμο. Η μόνη εξήγηση που μπορώ να δώσω είναι το αίσθημα περιφρόνησης που προκάλεσαν και σε μένα. Αλλά για αυτές τις εμμονές τους αρμόδιοι είναι οι ψυχολόγοι. Εγώ, φίλε Τάσο, δεν θέλω να αναφέρουν ή αναφέρονται στο όνομά μου.
    Γι αυτό ας συνεχίσουμε την κουβέντα μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, όπως κάνουμε συχνά, όλοι οι φίλοι και συμμαθητές. Πάντα, από μικρά παιδιά μέχρι σήμερα είχαμε τις διαφωνίες μας, αλλά αυτό δεν μας έκανε να χάσουμε την αγάπη και τη φιλία. Αντίθετα έσπαζε τη μονοτονία και την πλήξη της παρέας.
    Άμα δεις το Σωτήρη δώσε του χαιρετισμούς. Έμαθα ότι είχατε ωραία κιθαροπαρέα. Εσένα μακάρι να σε είχαμε στη χορωδία. Δεν βρίσκεις πλέον τόσο καλούς βαθύφωνους. (Λες να φταίνε τα κοτόπουλα που τρώμε;)
    ΕΓΚΑΡΔΙΟΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ
    ΑΡΙΣ
    Υγ Τάσο, το porosnews έχει αναρτήσει ένα κείμενό μου με τίτλο Βιβλιοπαρουσίαση Τροιζηνίων ποιητών. Και πρόκειται για την 5η ποιητική συλλογή της καλής μας συμμαθήτριας Θάλειας Καραμητσοπούλου. Ο Σωτήρης πήρε κι αυτός 2 βιβλία της και μου είπε ότι του άρεσαν. Στο κείμενό μου που περιλαμβάνει και απαγγελία με υπόκρουση από το αρμόνιό μου, θα δεις λεπτομέρειες περί “αγάπης”, που αν θέλεις τις συζητάμε.
    Υγ2 Θα σου στείλω κι ένα άσμα με στιχοποίηση στην Ελληνική γλώσσα- που είναι και η μόνη Μακεδονική- για το Λεμονοδάσος που εκπροσωπείς επάξια. Είναι ένα τραγούδι από τα 50+1 που περιλαμβάνονται στο 15ο δικό μου βιβλίο. Το συγκεκριμένο είναι βασισμένο στο μοτίβο του παλιού γνωστού τραγουδιού “Petite fleur”

  11. Τάσος Γκούμας says:

    Σύμφωνοι Αριστείδη,
    Αλλά επίτρεψέ μου να κάνω μια παρατήρηση στην αναφορά της κ. Στρατηγοπούλου περί υποκειμενικότητας της εγκυρότητας.
    Είναι αυτό το πρόβλημα που μας άρεσε να σπάζουμε το κεφάλι στο 8τάξιο Γυμνάσιο, αν δηλαδή ή φράση ‘’Όλα είναι σχετικά’’ είναι σχετική ή όχι, και άκρη δεν βρίσκαμε.
    Καλό θέμα ε;

  12. ΑΝΤΑΝΗΣ says:

    Τάσο, η αλήθεια είναι ότι εμείς μάθαμε να σεβόμαστε τον συνάνθρωπό μας, αλλά να λέμε, αν θυμάσαι, και τη γνώμη μας με θάρρος και παρρησία. Επίσης μάθαμε να μη χρησιμοποιούμε πλάγια μέσα, να μη νοιαζόμαστε για υλικά αγαθά, παρά μόνο για τα απαραίτητα, να έχουμε πάντα ως αρχές την τιμιότητα και ακεραιότητα, να μη φθονούμε τις ικανότητες του άλλου, αλλά και τις γήινες υλικές απολαύσεις του, ακόμα κι αν δεν είναι εντελώς θεμιτές. Αλλά όλα αυτά μέχρις ενός ορίου. Και όταν το όριο ξεπερνιέται από κάποιους, τότε δεν αξίζουν πλέον το σεβασμό ουδενός.
    Πχ το παρόν ζήτημα έχει ξεφύγει εντελώς, από μια καλή κουβέντα που ένιωσα την ανάγκη να γράψω για το Σύλλογο Γαλατά και το χασάπικο και ήδη έχει πάει εκεί που θέλουν να το πάνε κάποιοι κακοπροαίρετοι.
    Το δε στοιχείο της δήθεν ανάλυσης της αντικειμενότητας που σωστά θίγεις εσύ, θα το δεχόμουν να το συζητήσω μαζί σου, αλλά όχι με όποιον κουτοπόνηρο πάει να το μεταλλάξει σε επίθεση κατά της άμοιρης… “Αντανικότητας”.
    Κι ενώ θα έπρεπε να ντρέπονται που με κορόϊδεψαν την πρώτη φορά, πρέπει να ντρέπομαι εγώ, που με κορόιδεψαν και τη δεύτερη. (Και να ήταν μόνο δύο! Η κούτρα μου θυμάται τουλάχιστον δεκαδύο και βάλε). Ούτε να τους ακούω ούτε να τους βλέπω δεν θέλω. Ας επισημοποιήσουν την ψευδωνυμία τους σε όλα τα σχόλια, μπας και τα διαβάσω. (Νά που τελικά χρειάζεται και το ψευδώνυμο. Άλλο δικό μου λάθος. Γιατί αν υπέγραφα πχ Φούφουτος, κανείς δεν θα έλεγε κουβέντα). Καληνύχτα και καλή εβδομάδα σε ΟΛΟΥΣ. (Το εννοώ: Σε ΟΛΟΥΣ μηδενός εξαιρουμένου. Με υγεία.).
    “Φούφουτος”

  13. O κ. Αντάνης ζητά από τον κ. Τάσο Γκούμα να συνεχίσουν το θέμα τηλεφωνικώς επειδή, λέει, κάποια “άτομα” -τι λέξη!- βρήκαν ευκαιρία να “χωθούν”. Επειδή το μόνο “άτομο” είμαι εγώ, μιας και άλλος δεν παρενέβη με σχόλιο – αχ αυτή η παρρησία σας! -, κι επειδή στις ασχήμιες έχω δυσανεξία, επιλέγω να μην κάνω πως δεν είδα και να του πω:

    Kύριε Αντάνη, το porosnews.gr ΔΕΝ είναι το σπίτι σας, όπου μπορείτε να επιτρέπετε ή να απαγορεύετε την είσοδο σε “άτομα”. Επίσης, το porosnews.gr δεν είναι τσιφλίκι σας, και οι σχολιαστές δεν είναι κολίγοι που υποχρεούνται να σχολιάζουν όπου και όπως, επιθυμείτε. Θα σχολιάζω επομένως όπου κρίνω, και αν δεν σας αρέσει να “χώνονται” κι άλλοι στα σχόλια των αναρτήσεων, ας δημιουργήσετε έναν δικό σας διαδικτυακό χώρο όπου μπορεί να “δέχεστε” όποιον θέλετε.

    υ.γ.
    Οι κιτρινισμοί τύπου trash tv εκπομπών, χαρακτηρίζουν τον παρουσιαστή και όχι αυτούς που πιάνει στο στόμα του. Οι εκλεκτικοί τηλεθεατές δεν ασχολούνται με την τρασίλα.

  14. ΑΡΙΣΤ. ΠΑΝ. ΑΝΤΑΝΗΣ says:

    Γνωστοποιώ για μία ακόμα φορά στην “Κυρία”, σε εισαγωγικά, ευθέως πλέον, ότι την περιφρονώ δημοσίως κι επισήμως και δεν επιθυμώ να αναφέρω ούτε το όνομά της. Για λόγους καθαρά ανθρωπιστικούς μόνο να συμπληρώσω ότι το porosnews όπως και κάθε ιστοσελίδα δεν μπορούν να καλύψουν και μάλιστα εντελώς δωρεάν τα προβλήματα τού καθενός “μας” – βάζω κι εμένα μέσα, για να φανεί και η διαφορά επιπέδου ή και σταδίου νοητικής και ψυχικής κατάστασης- και για αυτό το λόγο της συνιστώ να δεί το συντομότερον κάποιον ειδικό.
    Πόσες φορές πρέπει να πω, ότι δεν θέλω αυτή η “κυρία” να αναφέρει το όνομά μου; Τι άλλο να κάνω; Αυτό που κάνουν στον Πόρο; Που σέρνουν στα δικαστήρια ο ένας τον άλλον; Έλεος!
    Ο κόσμος καίγεται… βαρκούλες αρμενίζουν.

  15. ΑΝΤΑΝΗΣ says:

    Αν παραφέρθηκα ζητώ συγγνώμη.
    Καλό είναι, όταν δεν μπορούμε να ελέγξουμε το θυμικό μας να μη γράφουμε δημόσια. Εγώ θα το προσπαθήσω. Δίνω το λόγο μου, προς το porosnews που μας φιλοξενεί και προς τους επισκέπτες της ιστοσελίδας, που μας ενημερώνει καθημερινά, ιδίως εμάς που λείπουμε από τον τόπο μας.
    ΑΑ

  16. Αχ ναι, αυτό να κάνετε, κύριε Αντάνη μας – αυτό που σέρνουν στα δικαστήρια. Να καταθέσετε αγωγή κατηγορώντας το porosnews, όπως και κάθε ιστοσελίδα, ότι δεν μπορούν να καλύψουν και μάλιστα εντελώς δωρεάν (!) τα προβλήματα τού καθενός από τους σχολιαστές. Να βάλετε κι εσάς μέσα για να φανεί και η διαφορά επιπέδου ή και σταδίου νοητικής και ψυχικής κατάστασης. Aυτό μην το παραλείψετε, γιατί αλλιώς τα επίπεδο και το στάδιο θα πάνε από καημό που ξεχάσατε να τα αναφέρετε στην αγωγή. Να προσθέσετε και ότι κάποιοι σχολιαστές του διαδικτύου, αναφέρουν το όνομά σας επί ματαίω, και μάλιστα -αν είναι δυνατόν!-χωρίς την άδεια σας.

    Είναι λαμπρή ιδέα, μην το καθυστερείτε.

Σχολιάστε