Εκτοξεύθηκε η επιβατική κίνηση στο Πορθμείο Γαλατά – Πόρου



Η εκτίναξη της επιβατικής κίνησης στο Πορθμείο Γαλατά – Πόρου διαμορφώνει νέα δεδομένα για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής. Οι αριθμοί είναι ιδιαίτερα αποκαλυπτικοί: Το 2013 διακινήθηκαν στο Πορθμείο από και προς τον Πόρο από τον Γαλατά συνολικά 366.446 επιβάτες, ενώ στο 9ηνο του τρέχοντος έτους ανήλθαν σε 715. 418 επιβάτες! Με άλλα λόγια παρατηρείται διπλασιασμός της συνολικής κίνησης μέσα στην τελευταία 5ετία. Ικανοποιητική είναι και η κίνηση των Ι.Χ. Αυτοκινήτων, των φορτηγών και των δικύκλων. Μάλιστα, στο τέλος Σεπτεμβρίου η διακίνηση των φορτηγών ήταν μεγαλύτερη από τους δώδεκα μήνες του έτους 2013. Οι δυνατότητες που διανοίγονται είναι τεράστιες για την ευρύτερη περιοχή, η οποία έχει τις δυνατότητες να απορροφήσει σημαντικό εισόδημα από τους τουρίστες που έχουν τελικό προορισμό τον Πόρο και διακινούνται οδικώς.

Η ΕΠΙΒΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΟ ΠΟΡΘΜΕΙΟ ΑΠΟ ΤΟ 2013 ΕΩΣ ΤΟ 2018

ΕΠΙΒΑΤΕΣ – Ι.Χ. – ΦΟΡΤΗΓΑ – ΔΙΚΥΚΛΑ
2013: 366.446 – 112.361 –  13.677 –  51.651
2014: 365.114 – 104.831 – 12.381 –  44.959
2015: 418.558 –  114.360 –  13.427 –  64.360
2016: 414.985 –  106.210 –  15.905 – 47.944
2017: 405.095 – 116.101 – 16.278 – 41.771
2018: 715.418 – 104.303 – 14.312 – 36.009

 




Comments (1)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Ειρηνη Βγενάκη says:

    Μερικές σκέψεις που μας έχουν προβληματίσει. Η ανάγνωση αριθμών είναι κατά την προσωπική μου άποψη μονοσήμαντη και εξυπηρετεί στο διηνεκές μόνο τους σκοπούς του παρουσιαστή τους. Είναι εντυπωσιακή η αύξηση από το 2013 μέχρι το 2018!! Οικειοποιούμενη τους συνειρμούς αλλοδαπών ή και ημεδαπών φίλων που κατά καιρούς έχουμε φιλοξενήσει στο νησί, θα ήθελα να παραθέσω απαντήσεις στις ερωτήσεις οι οποίες βασίζονται σε δικές τους και δικές μου διαπιστώσεις, προσωπικές για την αποφυγή παρεξηγήσεων. Άραγε υπάρχει άλλος τρόπος όποτε το επιθυμήσω να πάω στον Πόρο με το αυτοκίνητο μου; (όχι, για σημαντικό μέρος των 12 μηνών του χρόνου). Έστω τους θερινούς μήνες, αν υπάρχει άλλος τρόπος δηλαδή με φέρυ πόσο θα κοστίσει για μια τετραμελή οικογένεια (2 x ενήλικες + 2 x παιδιά 9 ετών) με το μικρό μας αυτοκίνητο (>4.25 μέτρα) να πάω και να επιστρέψω; (περίπου 147€). Αν θα πάω οδικώς με πλούσια κατανάλωση στα καύσιμα, διόδια, πορθμείο; (80€ και ίσως είναι πολλά). Αν θέλω να πάω χωρίς αυτοκίνητο; (Με το φέρυ θα πληρώσω περίπου 85€). Αν πάω με το Flying; (190€ τουλάχιστον). Ωραία και φτάσαμε χωρίς αυτοκίνητο. Μετά; Μετά, καταργήθηκε το δημόσιο μέσο να μας μεταφέρει, εκτός του λεωφορείου για το Μοναστήρι ή τους καλοκαιρινού μήνες με τη βάρκα αλλά και ως ένα σημείο, μετά με τα πόδια. (Δηλαδή εναλλακτικά σχεδόν μόνο ΤΑΧΙ με ότι αυτό συνεπάγεται οικονομικά, θετικά και αρνητικά). Στην εξίσωση όμως θα προσθέσω ότι με μέσο όρο 147€ οδοιπορικά σε νησί η επιλογές στην Ελλάδα είναι περιορισμένες. Άρα ο Πόρος φλερτάρει θετικά το μειωμένο μου οικογενειακό προϋπολογισμό ως εύκολα προσπελάσιμος και φθηνός προορισμός διακοπών. Μάλιστα (μιλώντας εκ προσωπικής πείρας) θα μου επιτραπεί εύκολα να διαπραγματευθώ πολύ φθηνό δωμάτιο και να περάσω λίγες ημέρες θερινών διακοπών. Και αν θέλω να επισκεφθώ τον Πόρο τον Νοέμβριο; (Μάλλον θα πρέπει να περιμένω την ανά ώρα αναχώρηση του πορθμείου. Θα πρέπει να τρέξω παραπάνω στο δρόμο για να προλάβω. Θα πρέπει να πληρώνω μετρητά διότι δεν υπάρχει τερματικό υποστήριξης τραπεζικών καρτών στο γκισέ που όταν το ζητάω θα εισπράττω το χλευασμό από τις κατά τα άλλα αναιδέστατες κυρίες που εκδίδουν τα εισιτήρια). Δια ταύθα; Καλά είναι τα νούμερα και οι αυξήσεις και μπράβο, αν και κατά την άποψη μου άλλοι ήταν οι συντελεστές της αύξησης της κίνησης, μην βαυκαλιζόμαστε. Μετά τι γίνεται; Ειρήνη Βγενάκη, συνταξιούχος ΣΔΟΕ

Σχολιάστε