Δύο νέες επιχειρηματικές πρωτοβουλίες για τις θαλάσσιες συγκοινωνίες του Αργοσαρωνικού



IMGP7665Κάτι «ψήνεται» στο θέμα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης με τον Πειραιά. Σύμφωνα με ρεπορτάζ του κ. Σάββα Αθανασίου, που δημοσιεύεται στο http://www.mymethana.gr/?q=node%2F1386, δύο επιχειρηματικές πρωτοβουλίες βρίσκονται σε εξέλιξη και πιθανώς θα επηρεάσουν προς το καλύτερο τις θαλάσσιες συγκοινωνίες του Αργοσαρωνικού και κυρίως των Μεθάνων και του Πόρου. Η πρώτη έχει σχέση με την υπό ίδρυση κοινοπραξία επιβατηγών οχηματαγωγών πλοίων μεταξύ τριών εταιρειών: Της Hellenic Seaways, που διαθέτει δύο πλοία, της εταιρείας του Γιάννη Λεφάκη, που διαχειρίζεται το ΦΟΙΒΟΣ και της εταιρείας της οικογένειας Παπαϊωαννίδη που διαχειρίζεται το πλοίο ΑΧΑΙΟΣ. Η ίδρυση της κοινοπραξίας θα απελευθερώσει πλοία και σύμφωνα με τον προγραμματισμό και τις συζητήσεις το πιθανότερο είναι να αυξήσουν τα δρομολόγια προς τα Μέθανα και τον Πόρο.
Η δεύτερη επιχειρηματική κίνηση έχει να κάνει με την οικογένεια Καλαφάτη, η οποία διερευνά τις προυποθέσεις προκειμένου να δρομολογήσει το επιβατηγό πλοίο της ΦΡΗΝΤΟΜ 3 στη γραμμή Ύδρα, Γαλατάς ή Πόρος, Μέθανα, Αγκίστρι, Πειραιά. Το πλοίο δύναται να μεταφέρει 90 επιβάτες και θα επιχειρήσει να καλύψει με φθηνό εισιτήριο τα κενά τα ταχύπλοων της γραμμής.




Comments (2)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Πάνος Θεοχάρης says:

    Η κοινοπραξία θα σώσει τις εταιρείες, τον Πόρο και τα Μέθανα όμως δεν νομίζω……

    Θα σταματήσει τον ανταγωνισμό μεταξύ τους, θα μειωθούν τα (άδεια) δρομολόγια της Αίγινας, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα ξαναδούμε χειμωνιάτικα καράβι καθημερινά στον Πόρο.

    Είτε το καράβι είναι σε κοινοπραξία, είτε όχι, τα ίδια πετρέλαια θα κάψει για Πόρο-Μέθανα, και τους ίδιους επιβάτες με πέρσι (και λιγότερους) θα πάρει.

    Όσο αφορά το Freedom III, έχει το ίδιο θέμα με το Μιχαήλ. Είναι πολύ μικρά και θα τρώει πολύ ξύλο όποιος μπαίνει μέσα, και φοβάμαι ότι ο κόσμος δεν θα τα προτιμά, παρότι είναι λίγο ποιο γρήγορα από τα συμβατικά. Πάντως στα θέματα της επόμενης συνεδρίασης του ΣΑΣ, δεν είναι μέσα αίτηση για Πειραιά-Σαρωνικό, αλλά μόνο για διακοπή δρομολογίων (ετήσια ακινησία).

    Το Μιχαήλ αντίθετα, έχει κάνει αίτηση να έρχεται μέχρι Πόρο, και μάλλον θα γίνει αποδεκτή, οπότε να το έχετε υπόψιν για τα Χριστούγεννα, μάλλον θα το δούμε στο λιμάνι μας (που άκουσα ότι γίνονται και έργα, αλλά δεν το γράφει πουθενά κανείς 😉 )

  2. Ιωάννης Γκούμας says:

    Όταν δεν έχει τίποτα άλλο για να πας στη δουλειά σου, θα προτιμηθεί. Όταν έχει 2 μέρες απαγορευτικά για τα ιπτάμενα, και το λεωφορείο του Κρανιδιού δεν χωράει να εξυπηρετήσει όλους τους επιπλέον επιβάτες.

    Και τα έργα δεν γίνονται στο λιμάνι. Το λιμάνι είναι πιο κάτω πλέον. Και αν μπορεί να πει κανείς έργα την αντικατάσταση του παλιού μπετού με νέο. Είναι ένας όρος προσφιλής από απαταιώνες για να μας χρυσώνουν το χάπι.

    Πολύ θα ήθελα διαβάσω την μελέτη σκοπιμότητας του έργου και να υποβλιθεί και σε δημόσια συζήτηση, όπως πλέον προβλέπεται από την Ευρωπαϊκή ένωση πλέον.

Σχολιάστε