Απάντηση Χατζηπέρου στην επιστολή Μάνδηλα – Γρίβα




Από τον Αντιπεριφερειάρχη Νήσων Παναγιώτη Χατζηπέρο, λάβαμε την ακόλουθη απάντηση στην ανοιχτή επιστολή των μελών του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πόρου Γ. Μάνδηλα και Δ. Γρίβα. 

“ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΜΑΝΔΗΛΑ-ΓΡΙΒΑ

Ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια!
Το ενδιαφέρον μου δεν περιορίζεται μόνο στον Πόρο και την Τροιζηνία αλλά είναι ισόρροπο και ισοδύναμο προς όλους τους νησιωτικούς δήμους, οι οποίοι για την Περιφέρεια Αττικής έχουν την ίδια βαρύτητα αποδεικνύοντας το έμπρακτα, με έργο.
Σας ευχαριστούμε για τις επίκαιρες και εύστοχες ερωτήσεις σας, που αποτελούν θέματα τα οποία απασχολούν και ταλαιπωρούν κατοίκους και επισκέπτες.
Υπεύθυνος πολίτης είναι ο ενημερωμένος πολίτης, γι’ αυτό φροντίζουμε να σας ενημερώνουμε υπεύθυνα.
Επιθυμία μου ήταν το έργο της αποκατάστασης του κατεστραμμένου τμήματος του λιμανιού του Πόρου να ξεκινούσε αμέσως μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων προκειμένου να είχε ολοκληρωθεί πριν την έναρξη της τουριστικής περιόδου. Δυστυχώς, ένα λάθος της τάξεως των 7.291€ στην σύμβαση έφερε αδικαιολόγητη καθυστέρηση 3 μηνών, τουλάχιστον. Χτες, 13/03 ψηφίστηκε από το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής η Α’ Αναμόρφωση του Προϋπολογισμού με διορθωμένη τη διαφορά. Αναμένουμε την έγκριση της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής. Αυτές είναι οι ανίκητες παθογένειες του συστήματος!
Όσον αφορά το δρόμο Δρυόπης-Γαλατά, έχω επανειλημμένως αναφέρει ότι καταληκτική ημερομηνία του έργου -μέχρι τους Αγίους Αποστόλους- είναι ο Μάρτιος του ’19. Στο προηγούμενο επισκεπτήριο, ήμουν εκεί μαζί με την Τροχαία για να διευκολύνω τους επισκέπτες της Ορκωμοσίας. Έχω ενημερώσει δε τόσο την Τροχαία όσο και τον εργολάβο τις ώρες και ημέρες αιχμής να υπάρχει ιδιαίτερη αστυνόμευση έτσι ώστε να περιοριστεί η ταλαιπωρία κατοίκων και επισκεπτών.”




Comments (2)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Nkli says:

    Ο λόγος σου με χόρτασε…….

  2. Τάσος Γκούμας says:

    Αγαπητέ μου Τάκη
    Πολύ σωστά επισημαίνεις ότι Υπεύθυνος Πολίτης είναι ο πληροφορημένος Πολίτης.
    Αποδέχομαι την πρόσκλησή σου για περισσότερη Υπευθυνότητα ζητώντας να πληροφορηθώ για τα κάτωθι:
    1. Αφού θα υπάρχει, φαντάζομαι, μελέτη σκοπιμότητας του έργου του δρόμου παρακαλώ να δημοσιευτεί το σχετικό με την αναγκαιότητα ξηλώματος του υπάρχοντος οδοστρώματος απόσπασμα της μελέτης σκοπιμότητας προς ενημέρωση των φορολογουμένων.
    2. Για ποιο λόγο απεντάχθηκε το έργο από τα κοινοτικά προγράμματα.
    3. Υποθέτω ότι η αρχική μελέτη έχει ”αναμορφωθεί”. Θέλω σ’ αυτήν τη περίπτωση να μάθω αν τα τεχνικά έργα που γίνονται τώρα προβλέπονταν και στη αρχική μελέτη. Αν όχι να μάθω γιατί δεν προβλέπονταν και αν ο μελετητής της πρώτης μελέτης είναι και ο συντάκτης της αναμορφωμένης.
    Οι προδιαγραφές ενός οποιουδήποτε έργου, νομίζω ότι, συναρτώνται με την οικονομική κατάσταση του εργοδότου δηλ. στην περίπτωσή μας του Κράτους δηλ τη δική μας των φορολογουμένων..
    Άλλες οι προδιαγραφές σε κάποιο Εμιράτο που ξεχειλίζουν τα λεφτά και άλλο σε καταχρεωμένο και επιτηρούμενο. Θα ήθελα να πληροφορηθώ αν οι προδιαγραφές που παρατηρούμε, που φτάνουν έως την ”διόρθωση” της στάθμης του οδοστρώματος, την κατασκευή τοιχείων ύψους 4-5 μέτρων, την κατασκευή τοιχείων εξομάλυνσης στροφών, την κατασκευή προστατευτικών κ.α. ταιριάζουν με τους πεινασμένους που ψάχνουν στα σκουπίδια να βρουν να φάνε ή με εκείνους που αδυνατούν πλέον να εξοφλήσουν τα δάνεια, που μ’ αυτά έφιαξαν ένα σπίτι και τώρα το χάνουν, ή με εκείνα τα παιδιά που βγάλαν τα Πανεπιστήμια και παίρνουν το δρόμο της ξενητιάς για να βρουν δουλειά για να ζήσουν.
    Και να μην προσπερνούμε αδιάφοροι από την προειδοποίηση του MyMethana, γιατί αν υλοποιηθεί δεν αποκλείεται να βρεθούμε προ αναιτιολόγητης καταστροφής δημόσιας περιουσίας.
    4. Ο Δενδροκομικός Σταθμός Πόρου που ήταν το σπουδαιότερο ίδρυμα έρευνας και διατήρησης γενετικού υλικού εσπεριδοειδών στη Χώρα, με 2-3 εκ. Ευρώ θα μπορούσε να συνεχίσει την, γενικά, από όλα τα Πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα της χώρας παραδεδεγμένη επωφελή δραστηριότητά του για κάμποσες 10ετίες. Και αφού η πολιτική ηγεσία, αρμόζει να ιεραρχεί τις προτεραιότητες, θα ήθελα τη γνώμη όχι μόνο τη δική σου αλλά και όλων των πολιτικών ιθυνόντων και συγκεκριμένα των δύο Δημάρχων μας, της Περιφερειάρχου, των βουλευτών που εκλέγονται από εμάς, αν και το θέμα αυτό είναι Πανελλήνιας σημασίας, για αυτήν την προτεραιότητα, σχετικά πάντα με τα χρήματα που πληρώνουμε οι φορολογούμενοι Πολίτες για το δρόμο.
    Η δική μου άποψη είναι ότι όποιος προκρίνει την αναγκαιότητα του δρόμου ως επιλεξιμότερη από τη λειτουργία του Σταθμού η βλακεία του και η παληανθρωπιά του δεν μπορούν να μετρηθούν με το Καντάρι (1 καντάρι = 44 οκάδες = 56,408 κιλά) αλλά χρειάζεται γεφυροπλάστιγκα.
    Παρακαλώ σ’ αυτό το σημείο τον Μπάμπη να διαθέσει ένα χώρο, ίσως στα σχετικά άρθρα σε ένα κείμενό μου που περιγράφει τις δραστηριότητες του Σταθμού που είχε δημοσιευτεί στο Porosnews την 24η-09ου-2014 με τίτλο: ”Δενδροκομικός Σταθμός Πόρου: Η πραγματική οικονομία και η ασυνειδησία των κέντρων λήψης αποφάσεων”.
    Και μην κάνει κανείς την αποκοτιά να δηλώσει αναρμόδιος, την έχει πατήσει. Αναζητάμε Πολίτες.
    5. Είμαι βέβαιος ότι θα έχουμε μια ωφέλιμη συνεργασία για το θέμα του ισοζυγίου του Νερού στην Τροιζηνία που οι προτάσεις που υποστηρίζουμε έχουν τεθεί σε δημόσια διαβούλευση αρκετό καιρό τώρα μέσω του Porosnews και σε λίγο θα προχωρήσουμε στο επόμενο βήμα. Έχουμε ανεπίσημη πληροφόρηση ότι η Περιφέρεια έχει δώσει σχετική οδηγία για να προχωρήσει αυτή η υπόθεση. Ελπίζουμε να έχουμε και επίσημη πληροφόρηση.

    Βέβαιος ότι όχι μόνο δεν σου αντιπαρατίθεμαι αλλά σίγουρα σε βοηθώ να αντιμετωπίσεις ‘’υπέρτερες δυνάμεις’’,

    Τάσος Γκούμας

Σχολιάστε