Απάντηση της Ν. Μακρή στην επιστολή Κεφαλληνού – Τζανετοπούλου



Από την κυρία Νάγια Μακρή, λάβαμε το ακόλουθο μειλ, με απάντηση στην ανακοίνωση των κυριών Κεφαλληνού και Τζανετοπούλου: 

 

“Απάντηση στην επιστολή των κυρίων Κεφαληνου-Τζανετοπουλου σχετικά με τον πολιτιστικό σύλλογο γυναικών “Ποριωτισσα”. Αν και είχαμε αποφασίσει να σας αγνοήσουμε και να μην ξαναγράψουμε στο f/b τα πολλά και παραπλανητικα γραφόμενα σας μας αναγκάζουν να απαντήσουμε στις δήθεν ενημερωτικές δημοσιεύσεις σας. Όταν μιλάτε κυρίες μου για αναστολή θα προσθέτετε τη λέξη Προσωρινή. Από φύγατε την πιθανότητα να χρησιμοποιείτε τη λέξη χωρίς την Προσθήκη Προσωρινή και ζητήσατε στις 7/8 που θα εκδικαζοντο τα ασφαλιστικά μέτρα Αναβολή. Γιατί άραγε? Στέιλατε τον δικηγόρο κ. Αντώνη Βασιλόπουλο που όρισαν οι εκπρόσωποι σας στο προσωρινό Δ. Σ (αγνοώντας την πρόταση μας για δικηγόρο πλήρως ενημερωμένο) να ζητήσει αναβολή γιατί ήταν ανημερωτος. Γιατί δεν τον ενημερώσατε? Και συνεχίζουμε. Υποβαλλαμε αίτημα για ανάκληση της προσωρινής απόφαση με μοναδικό σκοπό όμως την πραγματοποίηση της Λεμονιας. Εσείς όμως δεν αναφέρατε σκόπιμα το σκοπό μας που δείχνει πόσο θέλαμε και προσπαθήσαμε να γίνουν οι εκδηλώσεις. Απ’οσα διαβάζουμε έχετε γνώσεις νομικές και γνωρίζετε τις μοναδικά όπως λέτε ορθές ενέργειες και μας κάνετε υποδείξεις και….. είστε βέβαιες και για τις δικαστικές αποφάσεις. Δεν σκέφθηκα τε όμως ότι αν εμείς κάναμε πρώτες αίτημα για προσωρινό Δ. Σ θα ήταν σαν να δεχόμαστε και μονιμοποιουσαμε την προσωρινότητα της άνευ αιτιολογίας απόφασης.. Ακούστε λοι πον κυρίες μου που τα ξέρετε όλα. Για να πραγματοποιηθούν οι εκδηλώσεις της Λεμονιας και αποφάσεις χρειάζονται και χρήματα. Η παραμικρότερη κίνηση αποφασίζεται γράφεται στα πρακτικά και μετά υλοποιείται. Τα χρήματα του συλλόγου δεν είναι στα χέρια μας.Ειναι κατατέθημενα σε τράπεζα και για να γίνει ανάληψη έστω 1€ προσκομιζουμε ειδικό πρακτικό με την απόφαση και το ποσόν της ανάληψης υπογεγραμμένο από όλα τα μέλη του Δ. Σ του οποίου την σύνθεση έχουμε κοινοποιήσει στην τράπεζα αμέσως μετά τις εκλογές. Μετά την έστω προσωρινή ανάκληση ποιο Δ. Σ θα έπαιρνε απόφαση και θα εκταμιευε χρήματα? Το πρώην όπως μας αποκαλείτε το καθεραιθεν(τι βαριά λέξη πως την ξεστομίζετε) το υπό κρίσιν? Στις εκδηλώσεις υπάρχουν έξοδα κι ας λέτε ο, τι θέλετε. Μπορεί καλλιτέχνες σύλλογοι να έρχονται αφιλοκερδώς όμως κάπου πρέπει να μείνουν κάτι να φάνε τα μεταφορικά τους ο καραγκιόζης αυτός που αναλαμβάνει το φωτισμό και τον ήχο κ. λ. π……… Σας επιστρέφουμε λοιπόν το αναληθές που τολμήσατε να γράψετε για μας ΣΕ ΟΛΑ. Δεν είχαμε κανέναν λόγο να μην θέλουμε να γίνει η Λεμόνια όπως κάθε καλοκαίρι ύστερα από τόσες προετοιμασίας που είχαν γίνει. Δεν έγιναν εξ αιτίας των ασφαλιστικών μέτρων που φροντίσατε να κάνετε στο σύλλογο σκόπιμα πολύ οψιμα 3,5 μήνες μετά τις εκλογές. Και σας ρωτάμε γιατί δεν πραγματοποίησε εσείς τις εκδηλώσεις με το προσωρινό Δ. Σ που ζητήσατε με επείγουσα δικαιοδοσία την πραγματοποίηση τους? Γιατί δεν αναφέρετε ημερομηνίες? Καταθέσατε το αίτημα για προσωρινό Δ. Σ στις 12/7 μας κοινοποιηθηκε στις 16/7 και θα συζητητο στις17/7και η Λεμόνια άρχιζε στις 19/7..Ποτε θα την οργα νωνατε σε δύο μέρες? Ποιον κορόιδευα τε τον εαυτόν σας ή τους άλλους?
Ζητήσαμε δύο μέρες αναβολή γιατί έπρεπε να προτείνουμε κι εμείς κάποια πρόσωπα(μετά από σας………. πάντα) αφού τα ρωτήσουμε όμως αν δέχονται την πρόταση μας γιατί εσείς στην πρώτη πρόταση σας δεν είχατε την ευγένεια να ρωτήσετε κανέναν και πάθατε το φιάσκο με τις παραιτήσεις τους………… Καλά ποιες νομίζετε πως είστε? Προτείνετε πρόσωπα καθολικής αποδοχής χωρίς να τα ρωτήσετε και λέτε ότι ύστερα από δική μας προσέγγιση δεν δέχτηκαν την πρόταση? Υποτιμάτε τόσο πολύ την νοημοσύνη και την προσωπικότητα των προσώπων που εσείς προτείνατε ώστε να παρασύρονται από μας στις αποφάσεις τους ή υπερτιματε τόσο τις δικές μας δυνάμεις ώστε να πειθουμε πρόσωπα πράγματι αξιόλογα και καθολικής αποδοχής στις πράξεις τους? Ντροπή…………….. Όσο για τα πρόσωπα της δεύτερης πρότασης σας αν και δεν είχαμε πρόθεση να τα αναφέρουμε μας προκαλείτε και θα γράψουμε ποιοι είναι οι φίλοι σας που θα διοργάνωναν την Λεμονια και που δεν θα μπορούσαμε να τους επηρεάσουμε: ο κ. Γκιων πρόεδρος του Δ. σ οκ. Αλιφερης πρόεδρος του Λιμ. Ταμ. η κ. Κανατσιδου Ελ. δημ. σύμβουλος οι κ. Κοντογιαννη Νικολό πουλιού Σουλιώτη που γράφτηκαν στο σύλλογο την ημέρα των εκλογών ως τακτικά μέλη και τις κ. Δεδε και Μουρτζουκου Άννα ως Αναπληρωματικες που γράφτηκαν επίσης την ημέρα των εκλογων
. Ακούστε κυρίες μου εκτός από δικαστήρια και δικαστικές αποφάσεις υπάρχει η κοινωνία και λαϊκές αποφάσεις που βγαίνουν από τις καρδιές των ανθρώπων κι εκεί έχετε πληγεί ανεπανόρθωτα με τη στάση σας απέναντι σε έναν πολιτιστικό σύλλογο με συνεχή και αναγνώρισμενη προσφορά στον τόπο μας
Το (υπό κρισην?) Δ. Σ”




Comments (9)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. ΑΝΤΑΝΗΣ says:

    Ατόπημα του porosnews; (;;;) Και είναι απορίας άξιο, διότι σχεδόν πάντα είναι πολύ προσεκτικό το εν λόγω ‘site’. Δεν θέλω να καταλογίσω σκοπιμότητα, λόγω σεβασμού προς την ιστοσελίδα που μας φιλοξενεί.
    Όμως ίσως θα πρέπει να παραδεχθεί το σφάλμα και να επανορθώσει. Εξηγούμαι:Την επιστολή δεν υπογράφει η Κα Νάγια Μακρή, αλλά “Το (υπό κρίσιν?) Δ.Σ.”
    Γιατί χρησιμοποιεί και μάλιστα με “bold” γραμματοσειρά τον τίτλο “Από την κυρία Νάγια Μακρή, λάβαμε το ακόλουθο μειλ, με απάντηση στην ανακοίνωση των κυριών Κεφαλληνού και Τζανετοπούλου”; Γιατί παρακαλώ;
    Προφανώς έγινε και η ανάλογη “περιποίηση” του τίτλου, διότι η απλή αποτύπωση του e-mail, τεχνικά, δεν πραγματοποιείται αυτόματα, με τονισμούς και υπογραμμίσεις. (Bold, Italic, Underline κλπ)
    Άντε, ρε παιδιά, συνέλθετε λίγο. Όλο κολπάκια και δήθεν αθώες παραλειψούλες. Αλήθεια πώς μπορείτε να περνάτε ο ένας δίπλα στον άλλον, και να μη λέτε ούτε καλημέρα; Για όνομα της Παναγίας δηλαδή, που γιορτάζει αύριο. Ούτε ιερό ούτε όσιο, πια. Έλεος! Όλοι Ποριώτες είμαστε! (Σχεδόν όλοι δηλαδή).
    Και το κτήριο Συγγρού, που έσφυζε από ζωή, πώς αντέχετε να το βλέπετε βυθισμένο στα σκοτάδια, Αυγουστιάτικα;
    Κατά τα λοιπά, τι άλλο να πει κανείς! Τα είπε όλα το “Υπό κρίσιν (?)Δ.Σ.” του Συλλόγου “Ποριώτισσα”.
    ΑΝΤΑΝΗΣ
    (Ποριώτης)

  2. sferos says:

    Πολύ καπνός από όλες της πλευρές κάπου πρέπει να υπάρχει φωτιά, περιμένουμε την εγχείριση του ασθενή να δούμε τα αποτελέσματα !!!!!!!!!!!!

  3. Anna M. says:

    Κύριε Κανατσίδη, καλό θα ήταν, πριν ανεβάσετε οποιοδήποτε κείμενο ή επιστολή στη σελίδα σας, να το ελέγχετε και να το στέλνετε πίσω στον αποστολέα του να το διορθώνει. Γιατί το συγκεκριμένο είναι απαράδεκτο από όλες τις απόψεις και δεν διαβάζετε με τίποτα. Κακογραμμένο, όλο λάθη και ασυνταξίες, χωρίς κανένα νόημα. Χειρότερο από greeklish! Λυπάμαι πολύ, αλλά μειώνει πολύ το επίπεδο της εφημερίδας σας, το οποίο πραγματικά είναι ιδιαίτερα υψηλό!
    Με εκτίμηση!!!
    Άννα Μ.

  4. ΑΝΤΑΝΗΣ says:

    Φίλε Sferos, χρόνια σου πολλά κι η Παναγιά μαζί σου.
    Ειλικρινά μερικές φορές θαυμάζω τη λακωνικότητά σου και σε ζηλεύω. Αλλά εν προκειμένω αν βάλουμε το μυαλό να κάνει απλή – όχι σύνθετη και δύσκολη- σκέψη, με βάση την Κοινή Λογική, νομίζεις πως δεν θα βγάλουμε συμπέρασμα, χωρίς να περιμένουμε την εγχείρηση του ασθενή, που δεν ξέρουμε και ποιος είναι;
    Πχ βάζεις εσύ υποψηφιότητα με μια παράταξη και δεν σε ψηφίζει ο κόσμος. Και δεν βγαίνεις Δημοτικός Σύμβουλος. Αυτό σημαίνει ότι έχει γίνει νοθεία σε βάρος σου; Αν ναι, γιατί δεν τους πας όλους στο δικαστήριο;
    Μετά ξαναβάζεις υποψηφιότητα για μέλος του ΔΣ ενός τοπικού σωματείου. Και δεν σε ξαναψηφίζει ο κόσμος. Πάλι νοθεία σε βάρος σου; Αφού για κάποιο λόγο δεν σε θέλουνε. Δεν σε πάνε, ρε παιδί μου, πώς να το κάνουμε. Αλλά τότε τους πας στο δικαστήριο. Κι εμένα δεν με πάνε γι αυτά που γράφω και με βρίζουνε με χυδαίες εκφράσεις. Θα τους πάω στα δικαστήρια; Αφού εγώ, εκθέτοντας τις απόψεις μου, εκτίθεμαι δημόσια. Πρέπει να δεχθώ και τις συνέπειες. Κάποιος έθιξε την οικογένειά μου, και τους γινείς μου που δεν ζουν. Θα τους πάω στα δικαστήρια; Να τους κάνω τι; να τους συμμορφώσω; Όλοι ξέρουν την οικογένειά μου και πιο πολύ τον πατρέρα μου και τη μάννα μου. Όλοι οι Ποριώτες. Μόνο οι μη Ποριώτες δεν τους ξέρουνε. Και λοιπόν;
    Κι αν δεν κάνω λάθος ήσουν πχ ας υποθέσουμε και πρώην Πρόεδρος Συλλόγου Γονέων και κηδεμόνων. Τι έγινε κι έφυγες; Ας καθόσουν εκεί να σπάσεις την ανία σου. Πρόεδρε! (Λέμε τώρα, δεν εννοώ εσένα).
    Και μια αξιωματική τακτική (Δηλαδή αυταπόδεικτη):
    Σε κάθε μέρος που θέλεις να ενταχθείς, πρέπει να φροντίσεις ώστε να κερδίσεις την αποδοχή τους με τη συμπεριφορά σου, την καλοσύνη σου, τη γενναιοδωρία σου, τον εγκλιματισμό σου στο περιβάλλον, την προσαρμογή σου στην τοπική παράδοση, την ιστορία, τα ήθη, τα έθιμα τη δημιουργικότητά σου τη συμμετοχή στο φτειάχνεις και όχι στο να διαλάς. Δεν θα περιμένεις να αλλάξουν όλοι οι άλλοι για χάρη σου, αλλά εσύ πρέπει να αλλάξεις, όχι για χάρη τους, αλλά για δική σου χάρη. Εδώ τυγχαίνει να πας να ψάλλεις σε ένα ψαλτήρι και να τα βρίσκεις μπαστούνια, διότι ο πρωτοψάλτης έχει μια φόρμα και μια οργάνωση. Εσύ θα του την αλλάξεις; Θα σε αποβάλλει ως ξένο σώμα.
    Μου θυμίζουν μερικοί άνθρωποι εκείνους που φτάνουν μετανάστες σε μια ξένη χώρα και θέλουν να αλλάξει η χώρα σύμφωνα με τα δικά τους χούγια. Φαντάσου δηλαδή όλες τις γυναίκες πχ στην Ολλανδία να κυκλοφορούν με μπούργκα, επειδή το θέλουν λίγες μη ολλανδέζες που αποφάσισαν μόνες τους να ζήσουν εκεί.
    Στραβά τα λέω, ρε Sferos; Όχι, αν τα λέω στραβά να μου το πεις. Γιατί εδώ δεν υπάρχει ούτε καπνός ούτε φωτιά. Απλώς, όπως σε όλα τα μέρη, ξεφυτρώνουν κάποιοι -λίγοι- που βαριούνται τη ζωή τους και βρίσκουν τρόπους να καλλιεργούν “happenings”, σπρώχνοντας κάποιους άλλους αδαείς βαριεστημένους, όχι να βγάλουν το φίδι από την τρύπα αλλά να το … κατασκευάσουν. (Χρόνου… φίδου, δηλαδή)
    ΑΑ

  5. Poriotis says:

    Για καθίστε ρε παιδιά γιατί εγώ είμαι απο χωριό και δεν καταλαβαίνω. Απαγορεύεται δηλαδή καποιος που νομίζει ότι θιγεται να πάει στη δικαιοσύνη; Και με τη σειρά της αυτή να κρίνει ποια θέση είναι η σωστή; Ας σοβαρευτουμε! Γιατί κάτι έχει αρχίσει και βρωμάει. Κάποιος που έχει μόνο αγνες και φιλανθρωπες προθέσεις δεν κάνει έτσι. Τι είχε τι έχασε. Τόσο γκρίνια και σκουξιμο άλλα πράγματα φανερώνει πατριώτες!

  6. ΑΝΤΑΝΗΣ says:

    Κυρία Άννα Μ.
    Καλησπέρα σας. Το “διαβάζετε” γράφεται με “αι” (δηλαδή άλφα ιώτα, διότι είναι τρίτο πρόσωπο ενικού, και όχι δεύτερο πληθυντικού. Πρόκειται για τη λεγόμενη “απρόσωπη έκφραση”).
    Αλλά αυτό δεν είναι σπουδαίο, και δεν είναι ασυγχώρητο, ούτε θα πει κανέις στον Κο Κανατσίδη να σας το στείλει πίσω και να το διορθώσετε. Διότι ουδείς…άσφαλτος, και πολλές φορές γίνονται λάθη, ειδικά αν κάποιος βρίσκεται σε συναισθηματική φόρτιση, αν τον πνίγει το δίκιο του, αν δεν αντέχει την ανοησία ή ακόμα και αν απλώς βιάζεται, ή ακόμα και αν δεν γνωρίζει γραφή. Πχ “Τα γράμματα του Μακρυγιάννη” ήταν όλο λάθη γραμματικά, συντακτικά, ορθογραφικά. Οι Αλήθειες όμως δεν έχουν ορθογραφία.
    Όπως και το λανθάνον, από το σχόλιά σας, γενικά -όχι μόνο σήμερα- ξενόφερτο ουσιαστικό “φασισμός” είναι μονολεκτική απόδοση της ελληνικής περίφρασης “αποφασίζω και διατάσσω” και παραπέμπει σε άλλες εποχές που προφανώς νοσταλγείτε. Ατυχώς για σας δεν θα ξανάρθουν, όσο και αν τυγχάνει διακαής πόθος δικός σας και κάποιων ομοϊδεατριών σας, που επιτίθενται λεκτικά ή και με άλλους τρόπους, σε όσους δεν συνεμορφώθησαν προς τας υποδείξεις των. Φυσικά ένα από τα βασικά στοιχεία αυτών των τάσεων είναι και η ανωνυμία. (Εάν θέλετε ανατρέξτε στο αρχείο του Porosnews, να διαβάσετε το χρονογράφημά μου “Ο φασίστας” ή αν βαριόσαστε, δώστε μου το e-mail σας να σας το στείλω, κατ’ ιδίαν.)
    (Εάν εσείς προσωπικά δεν καταλαβαίνετε κάποια πράγματα που γράφονται στα σχόλια, στα χρονογραφήματα, σε κείμενα με υπονούμενα, αυτό δεν σημαίνει ότι φταίνε τα κείμενα ή εκείνοι που τα γράφουν, αλλά το ‘IQ’ και η “σπιρτάδα” του αναγνώστη, όταν δεν ξεπερνάει το επίπεδο του “‘Αρλεκιν”. Πχ σας προλαμβάνω: αν ξενιστείτε από το “χρόνου…φίδου”, θα πρέπει να σταθείτε στα εισαγωγικά και αποσιωπητικά σημεία στίξεως. Αλλά το δικό σας στίγμα είναι πλέον εμφανές και δεν χρειάζεται να μας το επιβεβαιώνετε. Όπως θα ήθελα να μας εξηγήσετε τι νόημα έχουν τα 3 (τρία) θαυμαστικά (!!!) που βάλατε στο κλείσιμο της υπόδειξής σας προς τον Κο Κανατσίδη, προσωπικά και το Porosnews γενικότερα. Τρία (3) θαυμαστικά; Εσείς που ξέρετε να γράφετε τόσο καλά, εξηγήστε μας, γιατί βάζετε τρία θαυμαστικά στο ” Με εκτίμηση”; Κάθε σημείο στίξεως έχει κάποιο ρόλο στο γράψιμο. Θα μου πείτε, παρακαλώ, να μάθω κι εγώ; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
    Χρόνια σας πολλά και η Παναγιά να σας προστατεύει.
    ΑΝΤΑΝΗΣ
    ΥΓ Σας παραθέτω και το προσωπικό μου e-mail μήπως θέλετε -αν έχετε το θάρρος- να ανταλλάξουμε και απόψεις εκτός porosnews, ώστε να μην ενοχλούνται οι αναγνώστες της ιστοσελίδας που μας φιλοξενεί, από τις ανορθογραφίες μας. Αν τολμάτε γράψτε μου απ’ ευθείας στην προσωπική μου διεύθυνση ή δώστε μου τη δική σας, να σας γράψω εγώ. (arimari@otenet.gr)

    ΥΓ2 Αγαπητέ Κε Ποριώτη στο ερώτημά σου αν απαγορεύεται να πας στη δικαιοσύνη αν νομίζεις ότι θίγεσαι, έχω προσπαθήσει να συζητήσω μαζί σου το θέμα, απαντώντας στο ίδιο ερώτημα που έκανες, στα σχόλια της επιστολής-“ανακοίνωσης” των 2 αξιοτίμων κυριών, που “έσυραν” στο δικαστήριο το ΔΣ του Συλλόγου “Ποριώτισσα” και, με σχετική 100% δίκαιη απόφαση, κατάφεραν, να το “καθαιρέσουν”, όπως οι ίδιες χαρακτηρίζουν αυτή την πραγματικότητα. Ρίξε μια ματιά στο άλλο αρχείο του Porosnews που σε παραπέμπω και ίσως βγεις από την απορία σου. Ή δώσε μου κι εσύ το e-mail σου να στο στείλω.
    (ΑΡΙΣ-ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΡΙΩΤΗΣ)

  7. aixmiros says:

    Είναι ηλίου φαεινότερο λόγω σύνταξης του ότι το συγκεκριμένο κείμενο συντάχθηκε εν μέσω κατάνυξης και ευφορίας από ούζα και τσίπουρα σε ένα από τα στέκια των χορηγών τους στα οποία συχνάζουν τις βραδυνές ώρες οι συγκεκριμένες κυρίες.

  8. Οπώς βλέπεις “aihmirouli” όσοι κύριοι υπερασπίζονται τις ΚΥΡΙΕΣ του καθαιρεθέντος ΔΣ της “Ποριωτισσας” το κανουν επώνυμα γιατί έχουν το θάρρος της γνώμης τους και φοράν παντελόνια!Θα μου επιστρέψεις λοιπον να αμφιβάλλω λίγο για σένα επι τουτου λόγω της ανωνυμίας σου..και κλείνοντας έχω όλην την καλη διάθεση να σου δείξω τι σημαίνει πρωτα ευφορία και μετα κατάνυξη…στη διάθεση σου αν μου το ζητησεις και το προσωπικό μου μειλ.

  9. ΑΝΤΑΝΗΣ says:

    Επιτρέψτε μου παρακαλώ να θυμίσω ότι κάποιες εκδηλώσεις που έλαβαν χώρο στον Πόρο, κατά τις ετήσιες θερινές γιορτές τις Λεμονιάς, με την επιμέλεια και τη φροντίδα του Συλλόγου Γυναικών Πόρου “Ποριώτισσα”, είναι αλησμόνητες κι έτσι θα παραμείνουν στην ιστορία του νησιού. Δεν μπορεί κανείς να μη νοσταλγεί εφέτος, το ποιοτικό και ποσοτικό βάρος αυτών των εκδηλώσεων, που δεν θα το φτάσει ποτέ κανείς, ακόμα κι αν φέρει την… Καρντάσιαν στον Πόρο, γιατί προς τα εκεί κλίνει το 70% των συνήθων “παραστάσεων”. Πώς αλλιώς να συγκρίνεις κάτι “απλές” παρουσιάσεις βιβλίων με μουσική και απαγγελίες, δημοτών, γνωστών μόνο στον Πόρο, λόγω καταγωγής, και ένα Κτήριο Συγγρού με 500 θεατές εκ των οποίων οι 100 όρθιοι επί 2, 1/2 ώρες, κι όλο τον κόσμο να τραγουδάει, να συγκινείται να γελάει με το αυθόρμητο χιούμορ, με τα μεγάλα ονόματα της λεγομένης “εξωστρέφειας”; Όλοι οι συντελεστές να είναι Ποριώτες και η Ελένη Μπίστικα να γράφει στη στήλη “Σημειωματάριο” της ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ: “Ο Πόρος, κατά την γιορτή της Λεμονιάς έδειξε, ότι δεν χρειάζεται να κάνει μετακλήσεις γνωστών καλλιτεχνών. Οι Ποριώτες ερασιτέχνες είναι υπεραρκετοί και η ποιότητα πολύ υψηλού επιπέδου”. Και πάω, κι εγώ που λές, μια μέρα να παρακολουθήσω Καραγκιόζη. Δεν μπορώ να σου περιγράψω την απίστευτη ατμόσφαιρα μέσα στο κτήριο Συγγρού. Δεν μιλάμε για γέλιο αλλά μιλάμε για ξεκαρδίσματα γέλιου και όχι από τον Καραγκιοζοπαίχτη μόνο, αλλά από τα πιτσιρίκια που δεν ήταν μόνο θεατές αλλά έπαιζαν από τη θέση τους μαζί, στην υπόθεση του έργου. Να μη γελάνε τα παιδιά με τον Καραγκιοζοπαίχτη, αλλά ο Καραγκιοζοπαίχτης με τα παιδάκια του Πόρου. Κι εγώ μαζί ξανάγινα 7 χρονών. Κι έφυγα με μια εξαγνισμένη ψυχή. Συγχωρηθήκανε όλες οι αμαρτίες μου. (Παιδάκια του Πόρου, πιστσιρίκια μου αγαπημένα, ψυχούλες μας, φέτος σας κόψανε τον Καραγκιόζη. Πού να πάτε; Στα μεγάλα ονόματα; Τι να κάνετε εκεί;)
    Κι άλλες φορές έχω παρακαλουθήσει την ιστορία του Ελληνικού Κινηματογράφου, έχω ζήσει την ιστορία του ρεμπέτικου τραγουδιού, συνάντησα 2000 συνθεατές μου στο Συνοικισμό στην παρουσίαση του βιβλίου του Ποριώτη Κυρ-Μιχάλη Χατζηπέρου ” Ο Φιλόξενος Πόρος”, έχω συμμετάσχει στο μουσικό και οργανωτικό μέρος έκθεσης ανθογραφίας, Ποριώτη Ζωγράφου, έχουν βουρκώσει τα μάτια μου από καμάρι, ακούγοντας να τραγουδάει Ποριώτισσα της Λυρικής σκηνής, έχουμε γίνει όλοι μια ψυχή και ένα πνεύμα σε αφιερώματα σε Ποριώτες που εγκατέλειψαν τα εγκόσμια, κι αφοσιώθηκαν ολοψυχα στο Θεό, με τεράστια μόρφωση, γνώσεις, ταλέντα, έχω παρακολουθήσει διαλέξεις υψηλοτάτου επιπέδου, πλαισιωμένες από δρώμενα και ερασιτεχνικές απαγγελίες επαγγελματικού επιπέδου, Θεατρικές παραστάσεις, χορωδίες. Και όλα αυτά και άλλα, όπως λαογραφικές εκδηλώσεις, παραδοσιακά εδέσματα, αναβίωση εθίμων, συνεργασίες και αδελφοποιήσεις με άλλα μέρη της Ελλάδας, κι όλα αυτά, λέω, από την “Ποριώτισσα”, που από της ιδρύσεώς της και με όλα τα κατά καιρούς Διοικητικά συμβούλια επιχειρούσε και δρούσε αθόρυβα στον τομέα του Πολιτισμού και της ανάδειξης του Πόρου, χωρίς να εισπράξει (από κανένα) ούτε ένα απλό μπράβο, χωρίς ποτέ να τους απονεμηθεί σε μια ειδική γιορτή μια πλακέτα αναμνηστική, ένα δίπλωμα εθελοντισμού. Αντίθετα η Ποριώτισσα απένειμε βραβεία, και το μόνο που εισέπραξε είναι να συρθεί στα δικαστήρια. Σύρεται αλλά βέβαια δεν διασύρεται, όπως διασύρθηκαν ανεπιστρεπτί όσοι προσπάθησαν να τους διαλύσουν μαζί με όσους πιθανόν είναι πίσω από αυτούς. Και για ποιο λόγο; Για κανένα λόγο. Απλώς διότι, όπως είπε ο Αϊνστάιν, “δύο πράγματα είναι απροσμέτρητα: Το άπειρο και η ανθρώπινη βλακεία. Και για το άπειρο δεν είμαι και τόσο βέβαιος”.
    Εγώ προσωπικά είμαι πολύ στενοχωρημένος, διότι ο σύλλογος “Ποριώτισσα” όχι μόνο δεν απαγόρεψε σε κανένα να συμμετάσχει και να βοηθήσει, αλλά μας παρακαλάει κιόλας. ΟΛΟΥΣ, μηδενός εξαιρουμένου. Πάσα προσφορά δεκτή. Όποιος λοιπόν θέλει πραγματικά να βοηθήσει και να προσφέρει, μπορεί να το κάνει χωρίς να είναι και μέλος του Συλλόγου, αλλά να είναι απλός φίλος ή/και αντεπιστέλλον μέλος, αφού πρόκειται για Σύλλογο Γυναικών. Τέλος είμαι στενοχωρημένος και για δύο λόγους ακόμα:
    1/Γνωρίζω πολλές κυρίες που δεν κατάγονται από τον Πόρο και έχουν προσφέρει στο νησί όσα δεν έχουν προσφέρει ούτε οι Ποριώτες. Δεν θα πω ονόματα γιατί ίσως θίξω τη μετριοφροσύνη τους.
    2/Επειδή είμαι εκ πεποιθήσεως “φεμινιστής” και πιστεύω στη γυναικεία υπόσταση σε σημείο που θα προτιμούσα να είχαμε πχ Δήμαρχο Γυναίκα, Πρωθυπουργό γυναίκα, και Πρόεδρο της Δημοκρατίας γυναίκα, διότι και μόνο το Θεϊκό προνόμιο της μητρότητας τις καθιστά ως το ισχυρό φύλο, μένω έκπληκτος όταν κάποιες γυναίκες αυτοϋποβιβάζονται και μου… χαλάνε τη συνταγή. (βλ. και σύγγραμμα της Elisabeth Gould -Davis, με τίτλο “Το πρώτο φύλο”)
    Τελειώνω λοιπόν σήμερα τα σχόλιά μου, σχετικά με το παρόν αντικείμενο, μέχρις οριστικοποίησεως του αποτελέσματος που, όχι μόνο ευελπιστώ αλλά και προτρέπω- αν θέλετε μπορώ και να ικετέψω κιόλας- να λήξει εξώδικα και η “Ποριώτισσα” να συνεχίσει την πορεία της μέχρι τις επόμενες αρχαιρεσίες, που δεν αργούν, οπότε, ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν για οποιαδήποτε επίδοξη Κυρία, να δοκιμάσει τη δημοτικότητά της και να γίνει εκλεγμένη και όχι διορισμένη πρόεδρος ή μέλος του ΔΣ.
    Και θυμίζω κι ένα ιστορικό γεγονός:
    Όταν ρώτησαν ειρωνικά Βασίλισσα της Σπάρτης εάν είναι αλήθεια ότι οι άνδρες συμβουλεύονται και υπακούνε στις γυναίκες, αυτή απάντησε:
    -“Και βέβαια είναι αλήθεια. Διότι μόνο στη Σπάρτη υπάρχουν αληθινοί άντρες”.
    ΕΓΚΑΡΔΙΟΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΡΙΩΤΕΣ, ΜΗΔΕΝΟΣ ΕΞΑΙΡΟΥΜΕΝΟΥ.
    ΑΡΙΣΤ. ΠΑΝ. ΑΝΤΑΝΗΣ
    ΕΚ ΠΟΡΟΥ arimari@otenet.gr

Σχολιάστε