Ψηφίστηκε ο προϋπολογισμός του ΔΛΤ



dltΣυζητήθηκε και ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία, σε συνεδρίαση του Δ.Σ. του ΔΛΤ την Παρασκευή  28/11, ο προϋπολογισμός του ΔΛΤ για το έτος 2015.  

Τον προϋπολογισμό καταψήφισαν τα μέλη της μειοψηφίας κ.κ. Γρίβας και Μάνδυλας. Ο κ. Γρίβας στην εισήγηση του, επιχείρησε να τεκμηριώσει την αρνητική ψήφο της παράταξης του, χαρακτηρίζοντας τον προϋπολογισμό προχειρογραμμένο με αρκετά λάθη και άσκησε κριτική στη διοίκηση και τον Πρόεδρο κ. Αλιφέρη, ενώ διατύπωσε και κάποιες προτάσεις επί του προϋπολογισμού.

Ο κ. Αλιφέρης απαντώντας δήλωσε ο προϋπολογισμός είχε τεθεί υπό διαβούλευση, όμως τα μέλη της μειοψηφίας επέλεξαν να μη συμμετέχουν. «Πέρα από την φιλολογία της εισήγησης σας, θα μπορούσατε να καταθέσετε τις προτάσεις σας και να εξεταστούν από το σώμα. Γι αυτό συζητάμε εδώ τον Προϋπολογισμό» δήλωσε ο κ. Αλιφέρης. Παρόλα αυτά, ο Πρόεδρος του ΔΛΤ, εξέτασε και συμπεριέλαβε στην τελική εισήγηση,  προτάσεις του κ. Γρίβα.

Τέλος, στην τοποθέτηση του ο κ. Αλέξης Δημητριάδης αφού εξέφρασε την πικρία του την μη συμμετοχή των μελλών της μειοψηφίας στην διαβούλευση για τη σύνταξη του προϋπολογισμού, ενημέρωσε τον κ. Γρίβα (που απουσίαζε την προηγούμενη φορά που είχε συζητηθεί το συγκεκριμένο ζήτημα) πως το τοιχίο του δρόμου προς τον Σταυρό, βρίσκεται εντός των ορίων του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου, καθώς ο επαναπροσδιορισμός της ΧΖΛ του 2008 αφορούσε μόνο το κομμάτι από το ΚΕ ΠΟΡΟΣ μέχρι το κατάστημα του κ. Χ. Τσούκα.




Comments (11)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Πάνος says:

    Τραγική η θέση του κ. Αλέξη Δημητριάδη.

    θα μπορούσε να είχε πει ένα “sorry λάθος” και να είχε τελειώσει η ιστορία. Ο εγωισμός του όμως δεν του επιτρέπει.

    Τώρα μας λέει το τραγικό, ότι ο επαναπροσδιορισμός της ΧΖΛ λιμένα, που έπιανε όλο τον λιμένα, άφησε απ’ έξω ένα μικρό κομμάτι 100 μέτρων. Λυπάμαι κ. Α. Δημητριάδη, τα στοιχεία που γράφτηκαν εδώ μέσα (και προφανώς επικαλείστε σήμερα), άλλα λένε.

    Τώρα για τον προϋπολογισμό, συνεχίζω εγώ, αφού το τεχνικό πρόγραμμα δεν ψηφίστηκε με ποσά, πως έφτιαξαν σήμερα τον Προϋπολογισμό ?

    Ή μήπως τα ψήφισαν και αυτά σήμερα ?

  2. Αλέξανδρος Δημητριάδης says:

    Αγαπητέ κ. Πάνο Θεοχάρη,

    Ορισμένα πράγματα όπως τα μαθηματικά και τα σχέδια δεν επιδέχονται παρερμηνείας ούτε δίδουν διαφορετικά αποτελέσματα ανάλογα με τον αναγνώστη ή τον ερμηνευτή. Όπως 1+1 κάνουν 2 έτσι ακριβώς ένα τοπογραφικό διάγραμμα (το Τ1 + Τ2 του σχετικού ΦΕΚ) περιγράφει σαφώς αυτό που περιέχει με επιστημονικούς κανόνες και επιστημονικές μεθόδους. Στην περίπτωσή μας, τον επαναπροσδιορισμό της χζλ από το ΚΕ Πόρος μέχρι περίπου το σφαιριστήριο Τσούκα. Δεν είναι προσωπική μου αντίληψη. Είναι γεγονός. Δεν θα σχολιάσω ξανά το συγκεκριμένο θέμα καθώς πολλά ελέγχθησαν και χάνουμε το δάσος που είναι το καλό του Πόρου. Σας προτρέπω όμως, αν ποτέ έρθετε στο ΔΛΤ, να ζητήσετε την βοήθεια ενός μηχανικού και να σας δείξω τα σχετικά διαγράμματα και αν επιθυμείτε να σας τα εξηγήσω.

    Ευχαριστώ για την καλοπροαίρετη κριτική σας.

    Ο γραμματέας του ΔΛΤ,
    Α.Δ.

  3. nikolleta says:

    Εαν θυμαμαι καλα ο κος Δημητριαδης με τον πιο επισημο τροπο παρουσια δεκαδων ατομων ειπε οτι δεν θελει καμια βοηθεια και καμια συνεργασια με τη Δυναμη Εννοτητας και τον κο Σπυριδωνα.
    Τωρα ξαφνικα ζητατε προτασεις και συνεργασια για τον προυπολογισμο? Τι αλλαξε ξαφνικα?

  4. Σερβιτορος says:

    Δεν θυμάσαι καλά. Ο Δήμαρχος είπε για τον ΒΙΟΚΑ ότι δεν θέλει βοήθεια και συνεργασία για την μελέτη. Μάλλον μπερδεύεις τον Δήμαρχο με τον αδερφό του. Τί σχέση έχει αυτό με το ΔΛΤ; Ό,τι να ναι μου φαίνεται. Αν ο Γρίβας, ο Μάνδηλας και ο Σπυρίδωνας έχουν αυτήν την άποψη τι καταθέτουν προτάσεις; Στο κάτω κάτω τις έβαλε ο Αλιφέρης κάποιες από αυτές στον προϋπολογισμό.

  5. Πάνος says:

    Αγαπητέ κ. Αλέξανδρε Δημητριάδη

    Στην προηγούμενη συνεδρίαση του ΔΛΤ Πόρου, για να υποστηρίξετε την άποψη σας για το τοιχίο, δείξατε με όλο το σεβασμό μία μπούρδα που καμία σχέση δεν είχε με το το θέμα, και εκθέσατε και τον εαυτό σας, αλλά και τον πρόεδρο του ΔΛΤ. Έτσι είχατε δείξει ένα ΦΕΚ του 1997, που αφορούσε τον καθορισμό της παραλίας και του αιγιαλού.
    Οπότε μην μιλάτε για παρερμηνείες γιατί έχετε ξεκινήσει λάθος, και έχετε χάσει το “δικαίωμα” να κουνάτε το δάχτυλο στους άλλους.

    το λινκ είναι στο : https://www.porosnews.gr/elections/%CF%84%CE%B9-%CF%83%CF%85%CE%B6%CE%B7%CF%84%CE%AE%CE%B8%CE%B7%CE%BA%CE%B5-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B5%CE%B4%CF%81%CE%AF%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B4%CE%BB%CF%84-%CF%84/

    Το ΦΕΚ που αναφέρεται, το ανέβασα εγώ που έρχεστε να με διορθώσετε σήμερα, στο οποίο επανακαθορίζει την ΧΖΛ, και καταργεί την προηγούμενη, οπότε η ΧΖΛ τελειώνει στο κατάστημα Τσούκα.

    Αφού διαβάζεται που διαβάζετε αυτά που γράφω, τουλάχιστον να τα διαβάζετε σωστά.

  6. nikolleta says:

    ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ?

  7. Γιώργος says:

    Ωραίο επίπεδο κ. Θεοχάρη. Συγχαρητήρια.

  8. Κωστας says:

    Πολυ απλά η χαραξη της γραμμης του αιγιαλού και παραλίας του 97 δείχνει το τοιχίο μέσα στην παραλία, άρα σίγουρα δεν είναι δημοτικό. Ένα πουλάκι μου είπε ότι χτες οι δικοί σας αφού κατάλαβαν αυτό που λέει ο Δημητριάδης, επικαλέστηκαν τον ορισμό της χζλ του 1938 και τα 10 μέτρα απόσταση που ορίζει από την θάλασσα. Άσε που 10 μέτρα από την γραμμή παραλίαςς ειναι χζλ.ούτως ή άλλως.

  9. Πάνος says:

    Αγαπητέ Κώστα

    Έχεις μπερδέψει τους ορισμός, όπως τους είχε μπερδέψει και ο κ. Α.Δημητριάδης.

    Δεν είναι κακό, καθότι δεν έχουμε όλοι νομικές γνώσεις ή εξειδικευμένες γνώσεις με θέματα που δεν άπτονται της καθημερινότητας μας, και σε αυτές τις περιπτώσεις το ίντερνετ μπορεί εύκολα και ανέξοδα να μας βοηθήσει να καλύψουμε τα κενά μας.

    ——————————————————-

    ΝΟΜΟΣ 2971/2001
    «Αιγιαλός, παραλία και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ Α’285/19.12.2001)

    Άρθρο 1 Ορισμοί

    1. “Αιγιαλός” είναι η ζώνη της ξηράς, που βρέχεται από τη θάλασσα από τις μεγαλύτερες και συνήθεις αναβάσεις των κυμάτων της.

    2. “Παραλία” είναι η ζώνη ξηράς που προστίθεται στον αιγιαλό, καθορίζεται δε σε πλάτος μέχρι και πενήντα (50) μέτρα από την οριογραμμή του αιγιαλού, προς εξυπηρέτηση της επικοινωνίας της ξηράς με τη θάλασσα και αντίστροφα.

    3. “Παλαιός αιγιαλός” είναι η ζώνη της ξηράς, που προέκυψε από τη μετακίνηση της ακτογραμμής προς τη θάλασσα, οφείλεται σε φυσικές προσχώσεις ή τεχνικά έργα και προσδιορίζεται από τη νέα γραμμή αιγιαλού και το όριο του παλαιότερα υφιστάμενου αιγιαλού.

    7. “Λιμένας” είναι ζώνη ξηράς και θάλασσας μαζί με έργα και εξοπλισμό, που επιτρέπουν κυρίως την υποδοχή κάθε είδους πλωτών μέσων και σκαφών αναψυχής, τη φορτοεκφόρτωση, αποθήκευση, παραλαβή και προώθηση των φορτίων τους, την εξυπηρέτηση επιβατών και οχημάτων και την ανάπτυξη επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, που συνδέονται άμεσα ή έμμεσα με τις θαλάσσιες μεταφορές.

    8. “Λιμενικά έργα” είναι εκείνα, που εκτελούνται ολικώς ή μερικώς στον αιγιαλό, την όχθη, την παραλία ή την παρόχθια ζώνη, μέσα στη θάλασσα, στον πυθμένα της θάλασσας και στο υπέδαφος του βυθού, καθώς και εκείνα που επιφέρουν διαμόρφωση ή αλλοίωση των χώρων αυτών ή που προβλέπονται από τις διατάξεις περί Λιμενικών Ταμείων.

    Άρθρο 7 – ∆ηµιουργία παραλίας, συνέπειες, περιορισµοί
    5. Όπου υφίσταται σχέδιο πόλεως, η οριογραµµή της παραλίας δεν µπορεί να υπερβεί την εγκεκριµένη γραµµή δόµησης. Σε παραδοσιακούς οικισµούς η οριογραµµή της παραλίας δεν µπορεί να υπερβεί τη γραµµή δόµησης, όπως αυτή νοµίµως έχει διαµορφωθεί. Σε πόλεις και οικισµούς που δηµιουργήθηκαν πριν από το έτος 1923 ή έχουν πληθυσµό κάτω από 2.000 κατοίκους και στους οποίους δεν υπάρχει εγκεκριµένο ρυµοτοµικό σχέδιο, η οριογραµµή της παραλίας δεν µπορεί να υπερβεί τη διαµορφωµένη γραµµή δόµησης, όπως αυτή νοµίµως έχει διαµορφωθεί. Στα δύο προηγούµενα εδάφια η γραµµή δόµησης προσδιορίζεται από τη ∆ιεύθυνση Περιβάλλοντος – Χωροταξίας (∆ΙΠΕΧΩ) της Γενικής Γραµµατείας Περιφέρειας. Κατά την έγκριση ή επέκταση σχεδίων πόλεων η γραµµή δόµησης σε κάθε περίπτωση δεν µπορεί να υπερβαίνει την οριογραµµή της παραλίας µε την επιφύλαξη των περιπτώσεων, που αφορούν παραδοσιακούς οικισµούς ή διατηρητέα κτίσµατα και κατασκευές. Σε περιοχές εκτός σχεδίου εξαιρούνται από τη ζώνη παραλίας τα χαρακτηρισµένα ως διατηρητέα κτίσµατα ή κατασκευές.

    Άρθρο 18 – Ζώνη λιµένα
    1. Σε κάθε παράκτια περιοχή, όπου κατά τις κείµενες διατάξεις συντρέχει λόγος δηµιουργίας ή επέκτασης λιµένα, καθορίζεται έκταση ξηράς και θάλασσας, συνεχής ή διακεκοµµένη στην οποία ο αρµόδιος φορέας διοίκησης και εκµετάλλευσης λιµένα µπορεί να εκτελέσει, σύµφωνα µε τις διατάξεις περί εκτελέσεως δηµοσίων έργων, τις διατάξεις της κείµενης νοµοθεσίας περί
    λιµενικών ταµείων και στα πλαίσια ανάπτυξης του λιµενικού δυναµικού της χώρας, έργα που απαιτούνται για την εξυπηρέτηση της εµπορικής, επιβατικής, ναυτιλιακής, τουριστικής και αλιευτικής κίνησης και γενικότερα της εύρυθµης λειτουργίας του λιµένα. Η έκταση αυτή καλείται ζώνη λιµένα και διακρίνεται σε χερσαία και θαλάσσια

    Άρθρο 19 – Χερσαία ζώνη λιµένα
    1. Η χερσαία ζώνη λιµένα αποτελείται από τον αιγιαλό και τους αναγκαιούντες συνεχόµενους παραλιακούς χώρους για την εκτέλεση των έργων που αναφέρονται στο προηγούµενο άρθρο. Όπου υπάρχει σχέδιο πόλεως, το όριο της χερσαίας ζώνης δεν µπορεί να επεκταθεί πέρα από την πλησιέστερη ρυµοτοµική γραµµή του εγκεκριµένου σχεδίου πόλεως. Όπου δεν υπάρχει σχέδιο ρυµοτοµίας, το όριο της χερσαίας ζώνης καθορίζεται µε ανάλογη εφαρµογή της παραγράφου 5 του άρθρου 7.
    2. Όπου υπάρχει εγκεκριµένο σχέδιο ρυµοτοµίας και η χερσαία ζώνη είναι ανεπαρκής για τις ανάγκες του λιµένα, τότε αυτή µπορεί να επεκταθεί και πέραν του ορίου της παραγράφου 1, µε την προϋπόθεση ότι προηγουµένως θα τροποποιηθεί το εγκεκριµένο σχέδιο ρυµοτοµίας σύµφωνα µε τις κείµενες διατάξεις. Οι κατά τις διατάξεις αυτές υποχρεώσεις των Ο.Τ.Α. λόγω ρυµοτοµίας βαρύνουν τον αρµόδιο φορέα διοίκησης και εκµετάλλευσης λιµένα.

    ——————————————————-

    Από τα παραπάνω μπορείς εύκολα να καταλάβεις ότι όπου υπάρχει “παραλία” δεν σημαίνει ότι είναι και “ΧΖΛ”, οπότε αυτό που έγραψες για τα 10 μέτρα είναι τελείως λάθος, δεν υπάρχει σε κανέναν νόμο.

    Έτσι καμία χάραξη γραμμής Αιγιαλού και Παραλίας, δεν καθορίζει αυτόματα και την ΧΖΛ, παραμόνο όταν αυτή αφορά την οριοθέτηση εντός του λιμένα, που τότε η γραμμή του αιγιαλού είναι αναγκαστικά δημόσια έκταση, ενώ η γραμμή της παραλίας καθορίζεται με βάση της πραγματικές συνθήκες (γιατί αν αύριο ορίσει μέχρι 50 μέτρα την γραμμή παραλίας, θα πρέπει να απαλλοτριώσει τον μισό Πόρο)

    Τέλος με προσοχή διάβασε το άρθρο 19.

    Αν δεν κάνω λάθος, το τελευταίο εν ισχύ ρυμοτομικό σχέδιο του Πόρου βρίσκεται στο ΦΕΚ 1091/Δ/97 της 15/12/1997.

    Kαι εδώ απαντιέται και η ερώτηση που είχα αφήσει ανοιχτή στο προηγούμενο thread, καθώς και τα σχόλια της “Ελένης” που προφανώς δεν είχε διαβάσει με προσοχή, αλλά είχε αφήσει μια γενικόλογη απάντηση.

    Και για όσους βαριούνται να διαβάζουν ΦΕΚ και νομοθεσία, θα πω με 2 απλά λόγια.

    Χερσαία Ζώνη Λιμένα σε γενικές γραμμές είναι εκεί που είναι το λιμάνι. Τα βράχια και οι υπόλοιπες ακτές (ακόμα και παραλίες) δεν είναι ΧΖΛ. Εξαίρεση αποτελούν οι κυματοθραύστες.
    Έτσι ο Σταυρός και ο δρόμος προς τον Σταυρό δεν είναι λιμάνι, οπότε και το λογικό είναι να μην είναι και Χερσαία Ζώνη Λιμένος.
    Παρόλα αυτά υπάρχουν κάποιοι “παραλογισμοί” της νομοθεσίας, που άλλες περιοχές μπορεί να έχουν ξεμείνει (κακώς) ως ΧΖΛ γιατί εκεί μπορεί είτε να ήταν νεώρια (ναυπηγεία), ή χώρος φορτοεκφόρτωσης καϊκιών. Ο Σταυρός δεν είναι ένα από αυτά.
    Ο νόμος του 2791/2000 είχε σκοπό να διορθώσει όλα αυτά.

    Και για να τελειώνω, δεν έχω απαίτηση ο κ. Αλέξανδρος Δημητριάδης να τα γνωρίζει από πριν. Από τον κ. Αλιφέρη είχα τέτοιες απαιτήσεις λόγο της πολυετής απασχόληση του στην τοπική αυτοδιοίκηση, όπου είχε υπογράψει τον ορισμό της ΧΖΛ του Πόρου και άγνωστο γιατί το έχει ΄”ξεχάσει” (μέχρι και του σημερινού αντιπεριφεριάρχη νήσων Τάκη Χατζηπέρου έχει την υπογραφή) . Αυτό που έχω απαίτηση όμως, είναι όταν κάποιος τους λέει ότι κάνουν λάθος, να μην τους πνίγει ο εγωισμός και να κοιτάνε προσεχτικά γιατί ο άλλος τους λέει ότι έχουν κάνει λάθος.

    Δεν είναι κακό να μην γνωρίζεις κάτι, κακό είναι να μην θες να το παραδεχθείς.

    Πολύ κακό είναι να πετάς ένα άσχετο ΦΕΚ (που όριζε αιγιαλό και παραλία αντί για ΧΖΛ) που δείχνει είτε ότι είσαι παντελώς άσχετος και δεν έκατσες να διαβάσεις ούτε τους ορισμούς, είτε ότι θες να παραπλανήσεις τον κόσμο, είτε ο εγωισμός σου είναι τόσο μεγάλος που θα προσπαθήσεις με κάθε τρόπο να καλύψεις το λάθος σου για να μην το παραδεχθείς (και έτσι θα κάνεις ακόμα μεγαλύτερο).

    Την καληνύχτα μου (γιατί από ότι φαίνεται θα αργήσει πολύ να ξημερώσει)

  10. χταπόδι says:

    Κοπανήσου κάτω σαν το χταπόδι. Μας έπρηξες Θεοχάρη

  11. Κώστας says:

    Θεοχάρης γράφει ως έγκριτος νομικός που είναι:
    “Άρθρο 19 – Χερσαία ζώνη λιµένα
    1. Η χερσαία ζώνη λιµένα αποτελείται από τον αιγιαλό και τους αναγκαιούντες συνεχόµενους παραλιακούς χώρους για την εκτέλεση των έργων που αναφέρονται στο προηγούµενο άρθρο.”

    ” Σε περιοχές εκτός σχεδίου εξαιρούνται από τη ζώνη παραλίας τα χαρακτηρισµένα ως διατηρητέα κτίσµατα ή κατασκευές. ”

    Επομένως ανάμεσα στην γραμμή αιγιαλού και παραλίας είναι χζλ. Καθόλου άσχετο άρα το ΦΕΚ του Δημητριάδη που δείχνει αυτές τις γραμμές. Εκτός αν η είσοδος του λιμανιού με τον φάρο του δεν θεωρείται λιμάνι αλλά π.χ. ελικοδρόμιο ή γήπεδο ποδοσφαίρου ή σουβλατζίδικο με φουγάρα. Στα σφαγεία δεν υπήρχε χώρος φορτοεκφόρτωσης; Η σκάλα του Σταυρού δεν εξυπηρετεί αποβίβαση και επιβίβαση απο λάντζες και λοιπά πλοία; (Άρθρο1,Παρ.7) Άνοιξε και κανέναν ναυτικό χάρτη να δεις αν είναι λιμάνι εκεί ή όχι.

    Για δες υπάρχει σχέδιο πόλης εκεί; Τι το γράφεις; Εντελώς εκτός θέματος.

    Βέβαια με την λογική Θεοχάρη (Μόνον αυτός το υποστηρίζει πλέον) αφού ο ορισμός της χζλ του 2008 καταργεί την διπλανή χζλ του 1938 με το έτσι θέλω,πιθανώς χζλ δεν υπάρχει πουθενά αλλού στον Πόρο αφού αυτή του 2008 τις καταργεί όλες.

    Άντε τώρα καληνύχτα αγόρι μου. Κι αν ζορίζεσαι μετακόμισε από τον Πειραιά που μένεις σε κανά βουνό

Σχολιάστε