Χειροτερεύει και ποιοτικά η ακτοπλοϊκή σύνδεση με τον Πειραιά



IMGP7663Προβληματισμός υπάρχει τόσο στον Πόρο, όσο και στα υπόλοιπα λιμάνια του Σαρωνικού, από τα επαναλαμβανόμενα καθυστερημένα δρομολόγια και  τα προβλήματα της σύνδεσης του νησιού με τον Πειραιά, με τα ιπτάμενα δελφίνια.

Όπως μας ενημερώνουν αναγνώστες μας, πριν μερικές μέρες σημειώθηκαν μεγάλες καθυστερήσεις στις αναχωρήσεις των ιπταμένων  από τα λιμάνια, με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού.

«Πληρώνουμε τόσα χρήματα για να είμαστε σε μια ώρα στο λιμάνι του Πειραιά και η εταιρεία που μονοπωλεί τη γραμμή, δεν είναι σε θέση να διασφαλίσει ότι θα αφιχθούμε στην ώρα μας. Στο τέλος θα αναγκαστούμε  να ταξιδεύουμε αποκλειστικά με τα Ι.Χ. μας» μας αναφέρει αναγνώστης μας.

Επίσης, εδώ και καιρό έχει παρατηρηθεί η παράταση του χρόνου του ταξιδιού με τα υδροπτέρυγα.

Εντωμεταξύ το «Μιχαήλ» ξεκίνησε από την Τρίτη τα δρομολόγια του, εξυπηρετώντας στα λιμάνια του Πειραιά, της Αίγινας και των Μεθάνων. Σύμφωνα με ενημέρωση από τον επικεφαλής της μειοψηφίας του Δήμου Τροιζηνίας κ. Αθανασίου, την πρώτη ημέρα δρομολογίου το ΜΙΧΑΗΛ πήρε 11 άτομα από τα Μέθανα και σήμερα πήρε 9.  Ο κ. Αθανασίου εκτιμά ότι αυτό συμβαίνει επειδή το πλοίο δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό, αλλά κι επειδή οι περισσότεροι θέλουν να μάθουν για την συμπεριφορά του πλοίου.

Σε δημοσίευμα της ιστοσελίδας e-nautilia.gr, αναφέρεται και το παρασκήνιο της δρομολόγησης του μικρού πλοίου.

Διαβάζουμε:

Έντονο είναι το παρασκήνιο σχετικά με την δρομολόγηση του πλοίου «Μιχαήλ» στη γραμμή Μέθανα – Αίγινα – Πειραιάς. Το θέμα συζητήθηκε στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών στο υπουργείο Ναυτιλίας και αναμένεται εντός των ημερών η λήψη απόφασης. Πάντως αίσθηση προκάλεσε η άποψη του εκπροσώπου της Hellenic Seaways ότι σε περίπτωση που δοθεί άδεια στο «Μιχαήλ» τότε θα αποσυρθεί από τη γραμμή των Μεθάνων. Το πλοίο, σύμφωνα με το πρωτόκολλο χειμώνα μπορεί να μεταφέρει 62 επιβάτες.

http://www.e-nautilia.gr/2013/11/50.html




Comments (2)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. πιου says:

    αφου εχει ΙΧ και ταξιδευει με ιπταμενο κοροιδο ειναι εκτος αν της τρεχουν τα
    χρηματα.Σταματηστε να ταξιδευετε και θα δειτε πως φτιαχνουν τα πραγματα.Οι επιβατες θελουν κυνηγι οχι οι εταιρειες.

  2. Γιάννης Γκούμας says:

    Το τοξίδι με ΙΧ αν δεν έχεις χώρο να σταθμεύσεις (πχ πας σε κάποια υπηρεσία κέντρο ή Πειραιά, δεν είναι επιλογή. Επίσης αν ταξιδεύεις μόνος για δουλειές το ταξίδι κοστίζει (βενζίνες, διόδια, φθορές – σέρβις, πάρκινγκ αν δεν βρεις κάπου δωρεάν) γύρω στα 60-70 ευρώ. Το ιπτάμενο κοστίζει γύρω στα 50. Σαν μέτρο σύγκρισης ένα αεροπορικό στην Κύπρο και επιστροφή πάει στα 60. Ταξίδι με πλοίο στην Κρήτη κατάστρωμα γύρω στα 70.

    Η δημόσια συγκοινωνία είναι κοινωνικό αγαθό. Άσχετα αν η κυβέρνηση και οι ψηφοφόροι της έχουν αντίθετη άποψη. Η πράξη αυτό δείχνει.

Σχολιάστε