Το ΙΟΝΙΣ στον Πόρο: Ελπίδες για αναβάθμιση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης (εικόνες)



11046932_1074417079241415_6965620017841175842_nΣτο λιμάνι του Πόρου βρέθηκε το ΕΓ/ΟΓ ΙΟΝΙΣ, που έκανε σήμερα Κυριακή 1/3 το πρώτο του δρομολόγιο στο νησί μας. Το πλοίο ξεκίνησε στις 7:30πμ από τον Πειραιά και έφτασε στον Πόρο στις 9:50πμ με ενδιάμεση στάση την Αίγινα.

Το ΙΟΝΙΣ  από 25.2 2015 έως 7.4.2015 θα πραγματοποιεί δρομολόγιο για Πόρο κάθε Κυριακή, ξεκινώντας στις 7:30 το πρωί από το λιμάνι του Πειραιά, και θα επιστρέφει στον Πειραιά, αναχωρώντας στις 15:30 από τον Πόρο.

Το ΙΟΝΙΣ ανήκει στην εταιρεία IONIAN FERRIES και όπως πληροφορηθήκαμε συζητείται το ενδεχόμενο, μετά το Πάσχα, να εκτελεί καθημερινά δρομολόγια εξυπηρετώντας τα λιμάνια της Αίγινας, των Μεθάνων και του Πόρου. Αυτό φυσικά θα εξαρτηθεί από την κίνηση και την στήριξη του επιβατικού κοινού των τριών προορισμών.

Στην περίπτωση πάντως που επιβεβαιωθεί η πληροφορία και ξεκινήσει το ΙΟΝΙΣ καθημερινά δρομολόγια στους προορισμούς του Σαρωνικού, η ακτοπλοϊκή σύνδεση θα βελτιωθεί αισθητά και θα συνδεθούν ξανά μετά από καιρό οι προορισμοί του Σαρωνικού μεταξύ τους.

Εμείς επισκεφτήκαμε το ΙΟΝΙΣ στο λιμάνι του Πόρου, ξεναγηθήκαμε από μέλος του πληρώματος, στους χώρους του πλοίου και τους φωτογραφίσαμε. Όπως θα διαπιστώσετε το πλοίο είναι όμορφο και άνετο και ελπίζουμε να στηριχτεί και να παραμείνει στο γραμμή.

IMG_0369 IMG_0370 IMG_0371 IMG_0372 IMG_0373 IMG_0374 IMG_0375 IMG_0376 IMG_0377 IMG_0378 IMG_0379 IMG_0380 IMG_0381 IMG_0382 IMG_0383 IMG_0389 IMG_0390 IMG_0391 IMG_0392 IMG_0393 IMG_0394 IMG_0396

 ΙΟΝΙΣ

Διάρκεια ταξιδιού: 2:20’

Ολική Χωρητικότητα GRT: 2604

Χωρητικότητα (DWT): 880 t

Μήκος × Πλάτος:96.3m × 17.4m

Έτος κατασκευής: 1977




Comments (3)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Παναγιώτης Μουστάκας says:

    Μια ευχάριστη είδηση την οποία οι κάτοικοι αλλά και οι επισκέπτες των Μεθάνων και του Πόρου περίμεναν για αρκετό καιρό.Εναπόκειται πλέον σε μας να υποστηρίξουμε την προσπάθεια ώστε να επιτευχθεί ο στόχος των καθημερινών δρομολογίων

  2. Τ.Ε. says:

    Καλή κίνηση αλλά πως θα βοηθήσει ο Ποριώτης να επιτευχθεί αυτός ο στόχος όταν το υπάρχον δρομολόγιο δεν εξυπηρετεί καθόλου τον Ποριώτη.

  3. Ιωάννης Γκούμας says:

    Η επιστροφή στις 15:30 εξυπηρετεί κάπως, αν και είναι γνωστό ότι παλαιότερα υπήρχε προτίμηση για πιο μετά ώρες, καθώς τα δρομολόγια σε τέτοιες ώρες εξυπηρετούν μόνο περιπτώσεις ταξιδιού προς και από υπηρεσίες που βλακωδώς κατήργησε η προηγούμενη κυβέρνηση και δημιούργησε την ανάγκη μετακίνησης πολιτών στην Αθήνα για τις συναλλαγές τους με το δημόσιο.

    Επίσης εγώ βλέπω αρνητικά την εμμονή να εξυπηρετηθεί ο Πόρος από οχηματαγωγό πλοίο, όταν υπάρχει ταυτόχρονη παράλληλη εμμονή να φτιάχνουν από την αρχή τμήματα του οδικού δικτύου, δήθεν για την αναβάθμισή τους.

    Αν είναι να μεταφερθούν τα αυτοκίνητα με πλοία γιατί ιδρώνουμε με το οδικό δίκτυο; Αν από την άλλη ασχολούμαστε τόσο πολύ με το οδικό δίκτυο, γιατί θέλουμε οχηματαγωγό πλοίο που αυξάνει το κόστος των μετακινήσεων σε σχέση με μικρότερα πλοία;

    Επίσης, όταν το ναύλο του οχήματος είναι πιο ακριβό από το συνολικό κόστος καυσίμων και φθορών ενός ταξιδιού οδικώς, γιατί να χρησιμοποιήσουμε το πλοίο;

    Εγώ βλέπω μία από τα ίδια, να επιδοτείται στην αρχή η γραμμή, να μην βγαίνει το κράτος μετά (λογικό), να μην βγαίνει ο πλοικτήτης έπειτα (πάλι λογικό) και στο τέλος να βρεθούμε πάλι στα ίδια. Έχω βαρεθεί τις μέτριες λύσεις. Ο Πόρος χρειάζεται ένα πλοίο μικρό και οικονομικό και δεν χρειάζεται να μεταφέρει το αυτοκίνητό του με πλοίο.

Σχολιάστε