Τέλος και η υποχρεωτική νυχτερινή βάρδια των λέμβων Πόρου – Γαλατά



Προβλήματα και στις μεταφορές με τις βάρκες Πόρου- Γαλατά αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι τις περιοχής. Όπως πληροφορούμαστε, υπάρχουν νύχτες χωρίς σύνδεση, καθώς κάποιοι λεμβούχοι δεν εκτελούν νυχτερινά δρομολόγια, αφού από πέρσι το καλοκαίρι δεν υποχρεούνται από το νόμο!
Με το Νόμο 3919/11, για το άνοιγμα των επαγγελμάτων, καταργήθηκε η υποχρέωση διενέργειας φυλακών ασφαλείας από τις λάντζες του λιμένα και ο καθορισμός υποχρεωτικών δρομολογίων.
Παρά την κατάργηση των φυλακών, οι περισσότεροι λεμβούχοι εκτελούν κανονικά και με ευσυνειδησία τα νυχτερινά δρομολόγια, ωστόσο υπάρχει ένας μικρός αριθμός ασυνείδητων επαγγελματιών, που αφήνουν τον Πόρο και τον Γαλατά χωρίς νυχτερινή σύνδεση.
Σε επικοινωνία που είχαμε με τον Πρόεδρο του Σωματίου Λεμβούχων της περιοχής κ. Γιάννη Ρετιτάγκο, αφού μας επιβεβαίωσε το πρόβλημα, μας ενημέρωσε πως παρά τις συνεχείς εκκλήσεις του για να υπάρχει σύνδεση με βάρκες τη νύχτα, 3-4 συνάδελφοι του λεμβούχοι, αρνούνται να εκτελέσουν τα νυχτερινά δρομολόγια επικαλούμενοι το σχετικό Νόμο, με αποτέλεσμα οι νυχτερινοί επιβάτες της γραμμής να παίζουν «ρώσικη ρουλέτα» με κίνδυνο να ξεμείνουν στη λάθος όχθη.
Το πρόβλημα γίνεται εντονότερο, αφού δεν υπάρχει σχετική ανακοίνωση για αυτή την κατάσταση, από κανέναv αρμόδιο φορέα.
Όπως μας ενημέρωσε ο κ. Ρετιτάγκος, δεν μπορεί το σωματείο να εκδώσει ενημέρωση για την κατάργηση των φυλακών, με αποτέλεσμα οι επιβάτες να βρίσκονται όμηροι στα κέφια κάποιων λεμβούχων.
Από την άλλη, δεν υπάρχει κάποια ανακοίνωση ούτε από τους δυο Δήμους, ούτε από το Λιμεναρχείο.
Ο πρόεδρος των λεμβούχων, προσανατολίζεται να στείλει σχετικό έγγραφο στο Υπουργείο Ναυτιλίας, με το οποίο θα ζητάει την επαναφορά των υποχρεωτικών φυλακών από τις 12 τη νύχτα έως τις 6 το πρωί, για τους 6 θερινούς μήνες, ωστόσο αυτό δύσκολα θα γίνει αφού οι φυλακές, έχουν καταργηθεί με Νόμο από το 2011.
Όπως μας δήλωσε ο κ. Ρετιτάγκος, θα επιχειρήσει να δώσει λύση μέσα από το Σωματείο Λεμβούχων, ώστε με κάποιο τρόπο, να συνετιστούν αυτοί που δεν εκτελούν τα νυχτερινά δρομολόγια.
Μέχρι όμως να δοθεί κάποια λύση, λεμβούχοι, τοπική αυτοδιοίκηση και Λιμεναρχείο, θα πρέπει να έρθουν άμεσα σε συνεννόηση και να ενημερώσουν το επιβατικό κοινό, για το ποιες μέρες της εβδομάδας, θα υπάρχει νυχτερινή σύνδεση Πόρου- Γαλατά. Το νησί δεν αντέχει άλλα παράπονα.
M.K.




Comments (4)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Άρις Αντάνης says:

    Μη μου πείτε ότι δεν κατάλαβε κανείς πού πάει το ζήτημα! Αν τους προτείνει κάποιος ότι το νυχτερινό θα είναι πχ 5 ευρώ το καλοκαίρι και 10 ευρώ το χειμώνα κανείς δεν θα φέρει αντίρρηση.
    Γιατί νομίζετε ότι έχει φτάσει όλη η Ελλάδα σε αυτό το χάλι; Και μετά μας φταίει η Μέρκελ και ο Σόϊμπλε. Τα κέρατά μας μάς φταίνε και συγγνώμη για το ξέσπασμα.
    Και μέχρι τώρα έλεγα και έγραφα ότι οι λεμβούχοι Πόρου -Γαλατά είναι παράδειγμα τιμιότητας αφού σε όλη την περιοχή είναι οι μόνοι που απαράβατα δίνουν απόδειξη και τηρούν το ωράριο με τη μέθοδο … ξυπνητηριού.
    Κι έτσι πάνε κι αυτοί μαζί με τους άλλους συντοπίτες που προσπαθεί ο ένας να κλέψει το φίλο του, το συμπατριώτη του, που πάει να κοροϊδέψει την κοινωνία στην οποία ζει, που χρωστάει κάτι ψιλά και κάνει το κορόϊδο, που δεν δίνει αποδείξεις και που έτσι δικαιολογεί απόλυτα την καταγωγή του από την … Απάθεια Τροιζηνίας.
    Γιατί απ’ όπου κιαν καταγόμαστε, μετά από τόσα χρόνια, είμαστε όλοι Ποριώτες , Γαλατιώτες, Δαμαλίτες, Λεσιώτες, Φαναριώτες,κλπ. ΟΛΟΙ. Και οι τίμιοι και οι.. εξυπνάκηδες.
    Γιατί λοιπόν να μας βάλουν καράβι από Πειραιά, αφού δεν βάζουμε μόνοι μας βαρκούλα προς και από Γαλατά. Δεν καταλαβαίνουμε ότι όταν δεν βάζουμε κι εμείς ένα χεράκι,βγάζουμε το δικό μας το ματάκι.
    Συγγνώμη για την πικρία, αλλά κάποτε έπρεπε να τα πούμε και αυτά.
    Άρις Αντάνης
    Δημότης του Πόρου

  2. Γιάννης says:

    φοβάμαι πως κάποιοι δεν θέλουν να αναπτυχθεί και να προοδεύσει ο τόπος μας, η εικόνα που αντικρύζει ο επισκέπτης θα μπορούσε να είναι πραγματικά μαγική- Αν κάποια (σκουπιδάκια) έβγαιναν από το κάδρο.

  3. Πάνος Θεοχάρης says:

    Φοβάμαι ότι θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Άρι Αντάνη…

    Το 1€ που χρεώνουν σήμερα είναι ήδη υπερβολικό, και η δικαιολογία για τα πετρέλαια είναι τουλάχιστον αστεία (το κόστος για το κροσάρισμα είναι κάτω από 1€).

    Και φοβάμαι ακόμα περισσότερο ότι το πρόβλημα δεν είναι οι λίγοι που βαριούνται, αλλά ότι τα κίνητρα είναι ακόμα ποιο ποταπά…

    Πιστεύω ότι πρέπει να αρχίσουμε να μιλάμε με νούμερα, να κάτσει το λιμεναρχείο να μετρήσει την κίνηση την νύχτα, ώστε να δούμε αν υπάρχει πράγματι δικαιολογία για την μειωμένη κίνηση, καθώς και να μετρήσουν τις ώρες εργασίας, για να τους πιέσουν…

    Σε γενικές γραμμές, όπως και με τα πορθμεία, κάποιοι προσπαθούν να μεγιστοποιήσουν το κέρδος τους, εις βάρος του κοινωνικού συνόλου.

    Δεν μπορώ να δεχθώ ότι πριν από 10 χρόνια υπήρχε πάντα την νύχτα σύνδεση χωρίς καμία επιδότηση, και δεν γκρίνιαζε κανείς, ενώ σήμερα με πάνω από 1€ τον νυχτερινό εισιτήριο, δεν τους αρέσει…

    Σε λίγο μας βλέπω με εταιρεία λαϊκής βάσης όπου θα αναλάβει το τοπικό πορθμείο, μια λάντζα, και συμβατικό για Πειραιά….

  4. ΜΑΙΡΗ ΚΟΥΛΗ says:

    ΑΓΑΠΗΤΕ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ ΟΤΑΝ ΟΙ ΠΟΡΙΟΤΕΣ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΜΕ ΑΕΚΙΟΥ ΡΑΔΙΚΙΟΥ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΑΞΙΖΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΠΟΡΙΟΤΕΣ. ΟΙ ΔΙΑΜΑΡΤΗΡΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΕ ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΑΡΜΟΔΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΞΕΥΤΕΛΙΖΟΝΤΕ. ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΜΟΝΟ. ΕΤΣΙ ΟΜΩΣ ΑΦΗΝΕΤΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΝΤΕΝΕΚΕΣ ΞΕΓΑΝΟΤΟΣ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΟΝ ΠΟΡΟ. ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΕΞΕΛΙΧΘΗ ΤΟ ΝΗΣΙ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΚΑΙ ΕΙΣΒΟΛΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΑΞΕΣΤΟΙ ΤΣΟΠΑΝΑΡΕΟΙ.

Σχολιάστε