Σ. Σπυρίδων: Τουρισμός κυρίαρχη πηγή εισοδήματος του Πόρου



DSC_1662Σε επιχειρηματίες και εκπροσώπους του τουρισμού από τον Πόρο, μίλησε την Κυριακή 6 Απριλίου σε εκδήλωση στην ταβέρνα «Ματίνα» στην Πέρλια, ο υποψήφιος Δήμαρχος Πόρου κ. Σπύρος Σπυρίδων.

Ο κ. Σπυρίδων πλαισιωμένος από τους περισσοτέρους δημοτικούς συμβούλους που έχει ήδη ανακοινώσει η παράταξη του «Δύναμη Ενότητας», έδωσε το στίγμα της πολίτικής που θα ακολουθήσει στον τομέα του τουρισμού.

Ο Υποψήφιος Δήμαρχος Πόρου κ. Σπύρος Σπυρίδων, έκανε μια αναλυτική παρουσίαση των προτάσεων της Παράταξής του για την κυρίαρχη πηγή εισοδήματος του Πόρου, που είναι ο Τουρισμός. Στην εισαγωγή του αναφέρθηκε στις σημερινές τάσεις της Διεθνούς Τουριστικής Αγοράς και τη δυναμική που παρουσιάζει κάθε επιμέρους Αγορά για την περιοχή μας.

DSC_1655     Ιδιαίτερη αναφορά στην ομιλία του, ο κ. Σπυρίδων, έκανε για το Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος και το πώς η τιμολογιακή του πολιτική επηρεάζει την προσέλκυση επισκεπτών από το εξωτερικό στην Αττική και τον Αργοσαρωνικό, καθώς και συγκεκριμένες ενέργειες που μπορούν να γίνουν για την αντιστροφή της παρούσας κατάστασης με την ευκαιρία της ενεργοποίησης εταιρειών χαμηλού κόστους (Ryan air, Air Berlin κλπ).

Ο κ. Σπυρίδων υποστήριξε πως τα νησιά του Αργοσαρωνικού θα πρέπει να προβληθούν ως ενιαίος τουριστικός προορισμός και πως θα πρέπει να γίνει ειδική προβολή στις αγορές που έχουν ανοίξει μετά την ενεργοποίηση των εταιρειών χαμηλού κόστους (Ryan air, Air Berlin κλπ) έτσι ώστε να προβληθεί το τουριστικό μας προϊόν σε τουρίστες που ταξιδεύουν ελευθέρα και όχι μέσω των tour operators.

O υποψήφιος Δήμαρχος Πόρου, χαρακτήρισε τον Πόρο ως το νησί του γιώτινγκ, χάρη στο μοναδικό φυσικό και φιλόξενο λιμάνι του.

DSC_1667Αναφορά έγινε και για τον Ρώσικο Ναύσταθμο με δεδομένο το γεγονός ότι το 2016 είναι προγραμματισμένη η διοργάνωση του διμερούς Έτους Ρωσίας και Ελλάδας.

Παρουσιάζοντας τα βασικά στοιχεία της Στρατηγικής που έχει σχεδιάσει για την Τουριστική Ανάπτυξη του Πόρου η «ΔΥΝΑΜΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ», ο κ. Σπυρίδων, ανέφερε μεταξύ άλλων:

·       Την δημιουργία Αναπτυξιακής Πολυμετοχικής Εταιρείας μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα με συμμετοχή του Δήμου Πόρου, Φορέων του νησιού καθώς και επιχειρηματιών για την επαγγελματική προώθηση του Τουριστικού Προϊόντος του Πόρου και του Αργοσαρωνικού.

·       Την δραστική τροποποίηση του Συγκοινωνιακού Μοντέλου του νησιού, με μείωση ή και απαγόρευση κυκλοφορίας οχημάτων για τους καλοκαιρινούς μήνες σε τμήμα της  Σφαιρίας, με ταυτόχρονη ανάπτυξη της θαλάσσιας συγκοινωνίας με παραδοσιακές λέμβους καθώς και την θαλάσσια διασύνδεση των περιοχών του νησιού.

·       Την αναγκαιότητα για δρομολόγηση μικρού Δημοτικού Φέρρυ με σκοπό την κάλυψη της νυχτερινής βάρδιας μετά την λήξη των ιδιωτικών Φέρρυ, ώστε να επιτευχθεί 24ωρη σύνδεση Πόρου-Γαλατά.  Με τον τρόπο αυτό εξαλείφονται και οι όποιες καθυστερήσεις στην μεταφορά  ασθενών και επειγόντων περιστατικών.

·       Την ανάδειξη του Πόρου σαν Κέντρο Δραστηριοτήτων με σχεδιασμό μιας σειράς από Πολιτιστικές & Αθλητικές Διοργανώσεις που θα στοχεύουν στην προσέλκυση επισκεπτών, διευρύνοντας την Τουριστική Περίοδο.

·       Την στοχευμένη προσέλκυση μαθητικών εκδρομών εκτός της Καλοκαιρινής Τουριστικής Περιόδου, για την τόνωση της Τοπικής Οικονομίας. Για το σκοπό αυτό έχει ήδη γίνει σχετική συνεννόηση με την Κοινοπραξία του Αργοσαρωνικού για την έκτακτη δρομολόγηση Συμβατικών Πλοίων με χαμηλό εισιτήριο.

Κορυφαίο γεγονός για  την άμεση τόνωση της Τοπικής Οικονομίας, χαρακτήρισε ο κ. Σπυρίδων την ανάγκη επαναλειτουργίας του Κέντρου Εκπαιδεύσεως Πόρου, τονίζοντας πως έχει ήδη κάνει τις σχετικές ενέργειες, μεταξύ των οποίων και επιστολή προς τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας κ. Δημήτρη Αβραμόπουλο.

Εκτενή αναφορά για τη δημιουργία του πρώτου Υδατοδρομίου του Αργοσαρωνικού στον Πόρο και την συμβολή του στην Τουριστική Ανάπτυξη του νησιού, έκανε ο Πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης του Δήμου Πόρου υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος  κ. Δημήτρης Συξέρης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν έγινε αναφορά στο σημαντικό θέμα της επικείμενης ιδιωτικοποίησης του λιμανιού του Πόρου και στο κατά πόσο αυτή  θα μπορούσε να επηρεάσει τη στρατηγική που θα υιοθετηθεί στον τομέα του τουρισμού.

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με επιμέρους ερωτήσεις και προτάσεις επιχειρηματιών του Πόρου.

 




Comments (11)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Μιχάλης says:

    Πολύ ενδιαφέρουσες οι παρατηρήσεις και οι προτάσεις που ακούστηκαν από τον κύριο Δρούγκα, θα ήταν εξίσου ενδιαφέρον να τον δούμε στον Δήμο.

  2. Νemesis says:

    Καλύτερα ο Κος Σπυρίδωνας ν’αφήσει τα παραμύθια και να σοβαρευτεί, εδώ ο Δήμος Πόρου δεν μπορούσε να συντηρήσει ένα δημοτικό λεωφορείο που εκτελούσε τη γραμμή του Νεωρίου θα συντηρήσει δημοτικό φερρυ μποτ ? Σε λίγο θα μας πει ότι θα φτιάξει κι αεροδρόμιο. Έλεος μην παίζει με την νοημοσύνη του κόσμου, ας ξαναλειτουργήσει πρώτα το λεωφορείο του Νεωρίου και μετά ας ονειρευτεί φέρρυ μποτ και αεροπλανοφόρα.

  3. Δημήτριος Λιταριδις says:

    Τώρα που έχουμε εκλογές θυμηθηκαται το Νησί

  4. Γιάννης Γκούμας says:

    Είναι λάθος η προσέγγιση σχεδόν στα πάντα παραπάνω.

    Ξεκινόντας από τα απλά, η συγκοινωνία είναι ενιαία. Ο ίδιος φορέας υλοποιεί και την ημερήσια και την νυκτερινή. Είναι ανούσιο έξοδο το επιπλέον πλοίο. Επίσης η λογική κατά την οποία κοινωνικά αγαθά όποτε συμφέρει τα παρέχουν ιδιώτες και όποτε δεν συμφέρει καλύπτει το κράτος είναι βλακώδης. Απλώς κοστίζει περισσότερο από το να καλύψει την ανάγκη ο ιδιώτης από μόνος του. Ιδανικά την καλύπτει το κράτος φυσικά ή επιχειρήσεις λαϊκής βάσης που σήμερα υποκαθιστούν το λειψό κράτος.

    Η μονόπλευρη οικονομική ανάπτυξη έχει αποδειχτεί περίτρανα λάθος και με το δικό μας παράδειγμα. Τι θα πει ο τουρισμός είναι η κύρια πηγή εσόδων του τόπου μας; Πόσοι πια άνθρωποι χρειάζεται να δουλεύουν σε αυτές τις επιχειρήσεις; Οι υπόλοιποι θα κάθονται; Όταν η περιοχή μας μπορεί να βγάλει πολύ περισσότερα από εξαγωγές αγροτικών προϊόντων, αρκεί να είναι τποποιημένα.

    Τέλος μία πολύ σημαντική πηγή εσόδων, όταν δεν ψηφίζουμε βλακείες είναι ο δημόσιος τομέας. Βλέπετε οι δημόσιοι υπάλληλοι πληρώνονται από το κράτος και τους φόρους μας, για να εξυπηρετούν τοπικά τους πολίτες. Αν καταργούμε τους δημοσίους υπαλλήλους, για ποιο ακριβώς λόγο πληρώνουμε φόρους; Αφού το κράτος παύει να μας παρέχει αυτά για τα οποία το πληρώνουμε;

    Δεν προτίνω να σταματήσουμε μαζικά να πληρώνουμε φόρους, αλλά να σταματήσουμε να πληρώνουμε προκαταβολικά φόρους. Να γυρίσουν πίσω οι υπηρεσίες και μετά να συνεχίσουμε να πληρώνουμε.

  5. ΣΦΑΙΡΙΑ says:

    Διάβασα προσεκτικά τις προτάσεις του κου Σπυρίδωνα σχετικά με την ανάπτυξη του τουρισμού στον Πόρο και διεπίστωσα,για μια φορά ακόμα, ότι ο υποψήφιος Δήμαρχος νομίζει ότι απευθύνεται σε κρετίνους.
    Οι προχθεσινές αναφορές του κου Σπυρίδωνα μου θύμισαν τις προτάσεις του πρίν δεκαπέντε χρόνια.
    Τα ίδια πράγματα έλεγε και τότε ο κος Σπυρίδωνας για την τουριστική ανάπτυξη του Πόρου. Πάλι έφταιγε το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, πάλι θα βελτίωνε το συγκοινωνιακό , πάλι θα δημιουργούσε Εταιρία τουριστικής ανάπτυξης , πάλι θα κάνει τον Πόρο το ΄΄κέντρο της γής΄΄ με σειρά πολιτιστικών και αθλητικών εκδηλώσεων.
    Κε Σπυρίδωνα ήσαστε το μοναδικό άτομο στην ιστορία του νησιού που σας έδωσε ο λαός του Πόρου την ευκαιρία για δεκάξι ολόκληρα χρόνια να πραγματοποιήσετε όλα αυτά που υπόσχεσθε τώρα και τίποτα απο τα παραπάνω ούτε καν τα βελτιώσατε και έρχεσθε τώρα και μάλιστα σε καιρούς οικονομικής ύφεσης να μας ξαναυποσχεθείτε τα ίδια.
    Μας λέτε εδώ και είκοσι χρόνια ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η τιμολογιακή πολιτική του Ελ. Βενιζέλος. Σίγουρα αυτό είναι πρόβλημα, αλλά τι κάνατε τόσα χρόνια για μερική επίλυση του προβλήματος από τις θέσεις που κατείχατε σε Ελλάδα και Βρυξέλλες.
    Είκοσι χρόνια αναφέρεστε μόνο στο πρόβλημα,αλλά αγώνα για λυθεί το πρόβλημα δεν είδαμε.
    Να σας ενημερώσω ότι το ίδιο πρόβλημα, του αεροδρομίου, έχουν και άλλοι τουριστικοί προορισμοί, αλλά έχουν βρεί άλλες εναλλακτικές λύσεις και σφίζουν απο τουρισμό όπως η Ίος.
    Λέτε ότι θα τροποποιήσετε το συγκοινωνιακό μοντέλο μοντέλο του νησιού.Δεν το τολμήσατε δεκάξι χρόνια και θα το κάνετε σήμερα.
    Προτείνετε την αγορά και δρομολόγηση μικρού Δημοτικού φέρρυ στην γραμμή Πόρου – Γαλατά σε μια εποχή που βασιλεύει η ιδιωτική πρωτοβουλία και το Δημόσιο επιτακτικά ξεπουλά ότι έχει απομείνει. Εδώ δεν έχεστε μόνο σε κόντρα με τα συμφέροντα φίλου ψηφοφόρου σας αλλά πάτε κόντρα και στις ιδεολογικές σας αντιλήψεις.
    Τέλος προτείνετε την στοχευμένη προσέλκυση μαθητικών εκδρομών.Πως θα γίνει αυτό δεν μας λέτε.
    Θα προτείνει το Υπουργείο Παιδείας στους μαθητές να επισκεφθούν το πράγματι όμορφο νησί μας; Και άν κατεφέρουμε να πείσουμε όλους τους μαθητές να επισκεφθούν το νησί μας, πως θα γίνει αυτό;
    Είναι αστείο να πιστέψουμε ότι οι πλοιοκτήτες που έχουν απλήρωτο το προσωπικό τους και μέχρι σήμερα 9 Απριλίου βλέπουμε ένα πλοίο την εβδομάδα να μεταφέρουν ,καταχείμωνο , μαθητικές εκδρομές για να σας κάνουν το χατήρι κε Σπυρίδωνα.

  6. Άκης says:

    Όλα αυτά που ελέγχθησαν, είναι σταγόνα στον ωκεανό σε σχέση με αυτό που κατάφεραν οι γείτονες Υδραίοι με τα μισά χρήματα από το “νυχτερινό φέρρυ” και κάτι παραπάνω από τα λεφτά του μπετόν της πολυσυζητημένης προβλήτας.

    http://www.zougla.gr/zouglaport/krouaziera/article/8a-pianoun-ke-idra-ta-krouazieroplia

    Σκοπός είναι να δούμε κι εμείς που είναι η ποιότητα και το χρήμα, και όχι να περιμένουμε την “πλατυτέρα”.

    Αυτό θα πει όραμα. Αυτό περίμενα να ακούσω στην συγκέντρωση.

    Θα ήταν καλό όποιος εκλεγεί να κάνει μία κίνηση προς την κρουαζιέρα και δεδομένου του σταθμού (πλέον) στην Ύδρα, μήπως “γλείψουμε” κι εμείς κάνα κοκαλάκι, γιατί με 5ήμερες σχολείων, και πολιτιστικές συναυλίες το έχουμε ξαναδεί το έργο.

  7. Σπυρος says:

    α) Σε ποιο “μοναδικό φυσικό και φιλόξενο λιμάνι του” αναφερεται ο κ.Σπυριδωνας? Σ αυτο που ετοιμαζεται να πουλησει το κομμα στο οποιο ανηκει?
    β)για ποιον Ρωσσικο Ναυσταθμο μιλαει επισης? Αυτον που επι δημαρχιας του κλειστηκε απο τον ιδιοκτητη του κι επρεπε να παλεψει ο συλλογος γυναικων (αν δεν κανω λαθος) για να ξανανοιξει?
    γ)Για πολιτιστικες και αθλητικες εκδηλωσεις φροντιζουν ηδη εθελοντες ιδιωτες. Και χωρις την βοηθεια του ή την φυσικη του παρουσια Προς τιμην τους βεβαια βοηθουν προς αυτην την κατευθυνση καποιοι απο τους υποψηφιους συμβουλους του (Συξερης, Μητσοπουλου κλπ) σαν πολιτες ομως. Δεν θα τον συμβουλευα ομως να δοκιμασει να οικιοποιηθει τις προσπαθειες αλλων
    δ) η μειωση των δρομολογιων και ο ουσιαστικος αποκλεισμος του νησιου ειναι και παλι “επιτευγμα” του κομματος στο οποιο ανηκει. Ας παραιτηθει με δημοσια δηλωση του, ωστε να αφοσιωθει απερισπαστος στον αγωνα για καλυτερα δρομολογια και δημοσιο λιμανι.
    Δεν μπορει για παντα να παταει σε δυο βαρκες. Καποια στιγμη θα πεσει. Και του ευχομαι να ξερει κολυμπι

  8. eleni says:

    Την Κυριακή που μας πέρασε στο Πρώτο Θέμα υπήρχε το λεύκωμα Ελλάς Άνωθεν. Δείτε την φωτό από τον Ρώσσικο. Κάτι περπατά από τη στεριά και πέφτει στη θάλασσα. Σας χαλάει κάτι;;;;

  9. Τάσος Γκούμας says:

    Δεδομένου ότι ο άνθρωπος είναι κυρίως πνεύμα, ποια δεξιότητα του Ανθρώπου προϋποθέτει και αναδεικνύει ο Τουρισμός;
    Και τι να είναι αυτό το πράγμα που ακούω: ‘’Τουριστικό προϊόν’’!
    Δε μου μοιάζει ούτε για στάρι, ούτε για λάδι, ούτε για τσιπ, ούτε για αποτέλεσμα ανάπτυξης τεχνολογίας, ούτε αποτέλεσμα ανάπτυξης δεξιοτήτων, τις οποίες έχουμε αναμφίβολα οι Έλληνες, γεγονός που μας το αναγνωρίζουν οι ξένοι που υποδέχονται και εκμεταλλεύονται τα Ελληνικά μυαλά.
    Τι νάναι άραγες αυτό το προϊόν;

  10. Dimdim says:

    Δηλαδή κύριε Γκούμα τι εννοείτε ?

    Ότι ο τουρισμός δεν είναι προϊόν ?

    Ή απλά σας χαλάει ότι δεν αναφέρεται ως “υπηρεσία” ?

    Και δεν έχει σχέση η τεχνολογία με τον τουρισμό ? Δεν έχουν σχέση η δεξιότητες των ασχολούμενων με τον τουρισμό ?

  11. antonis karathanasis says:

    παντα ετσι ηταν ο σπυριδωνασ , εξουσιαστησ μονοσ αποφασιζε για ολα και για ολους.τωρα αντι να πιει κανα τσαγακι προσπαθη να πησει τον εαφτό του πρωτα απολα οτι ειναι δυνατοσ και μετραει ακομα.αφτος δεν εχει φιλουσ το ιδιο και ο αβραμοπουλοσ.αλισβεριση να υπαρχει και να μασ κοροιδεβουν.
    ρε πεδιά διαβασα απο το λαζαριδη τισ θεσεις του σπυριδωνα για τον τουρισμο.Εγω που ειμαι αγραμματοσ απορισα πωσ αυτος ηταν περιφεριαρχης.
    αφτο το πολυπλοκο που ειπε” Την δημιουργία Αναπτυξιακής Πολυμετοχικής Εταιρείας μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα” μαλλον ηταν με πολιτικαντικα λογια μια τουριστικη επιτροπη που θα την κουμανταρει ο δημοσ που θα εχει και το πορτοφολι μιας και η ιδια δεν θα εχει χρημα.
    για το συγκινονιακο περίγραψε την κατασταση που εχουμε εδω και χρονια και την μοστραρε για ριζικη αλαγη.μονο που ειπε να μπουν και δρομολογια απο βαρκεσ ..χωρις ομως να ρωτησει τουσ βαρκαρεους.
    Τι να πω για το δημοτικο φέρυ που θα παρει.δηλαδη θα δωσει ο δημοσ ενα εκατομυριο για να παρει ενα φερυμποτ που θα δουλευει ολη τη νυχτα να κουβαλαει κουκουβαγιεσ και αρκουδεσ.εδω ενα λεφοριο στο νεοριο δεν μπορεσαν να συντηρουν και αυτοσ λεει για φερυ χαχαχα.
    Τι να πει κανεισ μορφομενοσ ειναι και λεει οτι γουσταρει και εμεισ οι κινοι θνητοι πρεπει να τον ακουμε με στομα ανοιχτο.
    Τι ειπε ο ανθρωπος χαχαχαχαχα κατακαημενο νησι τι σου μελει να παθεισ αμα σπασει ο εξω αποδω το ποδαρι του και ψηφιση ο κοσμοσ σπυριδωνα
    Απο τα παραπανω μπορει να καταλαβει κανησ οτι δεν εχει ουτε μια νεα ιδεα , ειναι ρηχοσ και αδειοσ.τοσο απλά.οπιος τον ψηφησει θα ειναι σιγουρα βολεμενοσ η απελπισμενοσ και θα στηριχτει στα ψεματα και τισ υποσχεσης για δουλια και τετεια.Αυτοσ ο Μ εχει ταξει δουλια σε 50 ατομα μετα τισ εκλογεσ ομωσ.για να σοβαρεβομαστε …

Σχολιάστε