Συνεδρίαση ΔΛΤ: Τεχνικό Πρόγραμμα και αποκαλύψεις φωτιά από Αλιφέρη



dltΣυνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Πόρου, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 22 Οκτωβρίου στα γραφεία του ΔΛΤ, στο οποίο, εκτός από τα ενδιαφέροντα θέματα που συζητήθηκαν, αποκαλύφθηκαν και σοβαρά ζητήματα από τον Πρόεδρο κ. Γιώργο Αλιφέρη.   

Κατά τη ενημέρωση του Προέδρου, πριν ξεκινήσει η συζήτηση για τα θέματα της ημερήσιας διάταξης, ο κ. Αλιφέρης αποκάλυψε πως ψάχνοντας, βρήκε Πρωτόκολλο Παραλαβής για το έργο του Τουριστικού Καταφυγίου (πασσαλωτή) , από τον τέως Δήμαρχο κ. Στρατηγό και τον τέως πρόεδρο του ΔΛΤ κ. Μάνδηλα, το οποίο υπεγράφη από το 2009. Να υπενθυμίσουμε ότι για αυτή την υπόθεση,  όλοι πιστεύαμε ότι δεν έχει παραδοθεί και παραληφθεί το έργο, ενώ η προηγούμενη αντιπολίτευση (και σημερινή Δημοτική Αρχή) ζητούσε κατ’ επανάληψη, να γίνουν ενέργειες  για την παραλαβή και την αναζήτηση των ευθυνών για τις κακοτεχνίες και τις ελλείψεις.

Να σημειώσουμε, ότι από τη στιγμή που έχει παραληφθεί το έργο, η ευθύνη για τις επισκευές (που κατά γενική ομολογία, χρειάζονται πολλές) μετατίθεται στο ΔΛΤ Πόρου.

Στη συνέχεια ο κ. Αλιφέρης ενημέρωσε το Σώμα, για την υπόθεση των προηγούμενων ενοικιαστών της πλαζ του Ασκελίου. Με αφορμή τραπεζικής κατάθεσης υπέρ του ΔΛΤ, από την εν λόγω Ο.Ε. ποσού 500,00€, ερευνώντας το αρχείο, ο κ. Αλιφέρης ανακάλυψε όλο το ιστορικό της υπόθεσης αποκαλύπτοντας τις πτυχές της, και ανέφερε ότι οι προηγούμενοι ενοικιαστές, έχουν καταθέσει αγωγή εις βάρος του ΔΛΤ .ζητώντας ως αποζημίωση 264.000€ και το δικαστήριο (αστικό), θα εκδικαστεί τελικά τον Απρίλιο του 2015. «Αν δεν το παίρναμε χαμπάρι θα πηγαίναμε αδιάβαστοι χωρίς δικηγόρο και χωρίς μάρτυρα» δήλωσε ο κ. Αλιφέρης.

Στη συνεδρίαση ανάμεσα στα 17 θέματα της ημερησίας διάταξης, συζητήθηκε το Τεχνικό Πρόγραμμα του ΔΛΤ για το έτος 2015.

Ο κ. Αλιφέρης – αφού ξεκαθάρισε ότι μέσα από τη συζήτηση θα ενταχθούν και νέα έργα από προτάσεις συμβούλων στη συνεδρίαση –  ανέφερε ένα προς ένα τα έργα που πλαισιώνουν το Τεχνικό Πρόγραμμα του ΔΛΤ για το 2015, ανάμεσα στα οποία βρίσκονται, η κατασκευή εκδοτηρίων και στεγάστρου στο νέο λιμάνι, η διαμόρφωση διαφόρων σημείων στο Ασκέλι, η εγκατάσταση νέων πυλώνων σε σημεία του λιμανιού, η πλακόστρωση του λιμανιού μπροστά στην πρώην Αγροτική Τράπεζα, η επένδυση με πλάκες τοιχίου στην περιοχή του Σταυρού.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, ο κ. Αλέξανδρος Δημητριάδης πρότεινε να επισκευαστεί το σημείο που συνδέει την πασσαλωτή προβλήτα με το πλακοστρωμένο κομμάτι του λιμανιού.

Στη συνέχεια το λόγο έλαβε ο εκπρόσωπος της μειοψηφίας κ. Γρίβας, ο οποίος κατέθεσε γραπτά (αλλά και προφορικά) τις προτάσεις του για το Τεχνικό Πρόγραμμα του Δ.Λ.Τ. κάτι που έκανε δεκτό ο κ. Αλιφέρης, συμφωνώντας να συμπεριληφθούν ορισμένες από αυτές στο τελικό πρόγραμμα.

Ωστόσο ο κ. Γρίβας καταψήφισε το Τεχνικό Πρόγραμμα (μαζί με τις δικές του προτάσεις), λέγοντας πως το χαρακτηρίζει προχειρότητα, καθώς δεν αναγράφονται ούτε οι κωδικοί, ούτε οι προϋπολογισμοί των έργων.

Απαντώντας του ο κ. Αλιφέρης, ανέφερε πως δεν ήταν δυνατόν να αναγραφούν κωδικοί και ποσά, καθώς μέχρι σήμερα δεν έχει ψηφιστεί ο προϋπολογισμός, που όφειλε να είχε ψηφιστεί από τον Ιούλιο. «Θα γίνει εναρμόνιση με τον προϋπολογισμό, αφού αυτός ψηφιστεί. Τι θέλετε τώρα; Να αναγράψουμε ενδεικτικά ποσά; 1 ευρώ είναι καλά;» απάντησε στον κ. Γρίβα.

Το Τεχνικό Πρόγραμμα καταψήφισε και ο κ. Μάνδηλας, ενώ ο Λιμενάρχης Πόρου κ. Αθηναίος ψήφισε παρών, τεκμηριώνοντας πως δεν μπορεί να κάνει αλλιώς, καθότι ορισμένα από τα έργα άπτονται θεμάτων νομιμότητας, όπως πχ εγκρίσεις αδειών και υπάρχουσες παράνομες κατασκευές.

Τα υπόλοιπα θέματα της ημερήσιας διάταξης ψηφίστηκαν ομόφωνα εκτός από τα ακόλουθα που υπερψηφίστηκαν κατά πλειοψηφία:

6. Αναμόρφωση Π/Υ 2014 – κ.κ. Γρίβας και Μάνδηλας ζήτησαν αναβολή.

7. Διάθεση πίστωσης 265,50 € για προμήθεια υλικών σήμανσης γκρεμισμένου  προβλήτα Δ. Λιμένα σύμφωνα με έγγραφο Λ/Χ Πόρου αρ. πρωτ. 8211/2014/Αρ. Σχ.  1316/8-10-2014. – Όχι από τον κ. Γρίβα, παρόν από τους κ.κ. Μάνδηλα και Αθηναίο.

14. Αίτηση Συλλόγου Ερασιτεχνών Αλιέων το «ΔΕΛΦΙΝΙ» για παραχώρηση 30 τ.μ.  Κ/Χ. – Όχι από τον κ. Λιμενάρχη, λευκό από τον κ. Γρίβα.

16. Διάθεση πίστωσης 700,00 € για προμήθεια μελανιών για τα εκτυπωτικά  μηχανήματα. Λευκό από τον κ. Γρίβα, παρών ο κ. Λιμενάρχης.

Να σημειώσουμε πως ο κ. Λιμενάρχης επέλεξε τη στάση ουδετερότητας στα θέματα όπου δεν υπήρξε ομόφωνη απόφαση, ψηφίζοντας «παρών», ενώ ποτέ έως σήμερα ο εκάστοτε Λιμενάρχης (αλλά και ο ίδιος ο κ. Αθηναίος στο διάστημα που είναι Λιμενάρχης Πόρου), δεν διαφοροποιήτο από τις εισηγήσεις της πλειοψηφίας στις σημαντικές ψηφοφορίες που άπτονταν πολιτικών αποφάσεων.




Comments (23)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Σπυρος says:

    οι χειρογραφες σημειωσεις μας μαρανανε κατα τ αλλα…

  2. maria says:

    Τα 264,000 ευρώ που ζητάει η Ο.Ε. τα θέλει αποζημίωση για ποιό πράγμα, επειδή δε βγαίνανε και αυτοί όπως το λιμανάκι που είπε τις προάλλες η Κα Σοφιανα;;;
    Μας δουλεύετε όλοι;;;
    Ανέπτυξέ μας τις πτυχές Κε Αλιφέρη αφού τις βρήκες, και χειρόγραφα να είναι μας κάνει.

  3. Πάνος says:

    Πάει ένας στο συνεργείο να επισκευάσει το αυτοκίνητο του. Δείχνει τις ζημιές και τι άλλο χρειάζεται και στο τέλος αντί να ζητήσει μια προσφορά από τον μηχανικό, τον ρωτάει ο μηχανικός πόσα λεφτά έχει…

    Όταν με το καλό γυρίσω σπίτι μου, θα κάνω copy paste το τι ακριβώς είπε ο Αλιφέρης όταν ήταν στην αντιπολίτευση του ΔΛΤ για την ψήφιση του τεχνικού προγράμματος τότε.

    Στην ουσία δεν ψηφίστηκε τεχνικό πρόγραμμα, αλλά έκθεση ιδεών. Πέρα τις επισκευής έναντι Αμβροσίας και του υπόστεγο στο νέο λιμάνι έργα που ξεκίνησαν και τα δύο από τις προηγούμενες διοικήσεις, μην περιμένουμε φέτος κάτι σοβαρό να γίνεται. Το 2016 μπορεί.

  4. Πάνος says:

    Α, και για να συμπληρώσω, μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης για την ανυπαρξία έργων έχει ο Στρατηγός, παρά ο Αλιφέρης, Τζάννος, Κουβαράς και ο Α.Δημητριάδης

    Οι τελευταίοι έχουν ευθύνη για την ερασιτεχνική αντιμετώπιση, ειδικά οι Αλιφέρης και Τζάννος που ήταν στην προηγούμενη διοίκηση ως αντιπολίτευση

  5. Ημαρτον says:

    Ρε παιδια τόσα χρόνια δηλαδη ο Μαντηλας και η Ματουλα κ φυσικα και ο Στρατηγος που μας ελεγαν οτι δεν εχει παραληφθει η πασσαλωτη μας λεγανε ΨΕΜΑΤΑ… Κύριε Σπυριδωνα ωραίους συνεργατες εχεις. Ποιος θα το φτιαξει τωρα με ποιανου τα λεφτα;Ασε που εχω ακουσει ότι το εγο στοιχησε μισο εκατομυριακι ευρα παραπανω χωρις να ξερει κανεις γιατι. Κι αυτος ο Γριβας; Τι τον εβαλες εκει περα για να λεει ΟΧΙ και να καταγγελλει τους ψαραδες;

  6. gsm says:

    Η προβλήτα όντως στοίχισε τα διπλα με αποκλειστικη ευθύνη Σπυρίδωνα.αμ το αλλο το .. O μαντήλας που είχε πάρει δειγμα απο τα σίδερα!!!κάτι τέτοιοι κατέστρεψαν τον πορο που βγαινουν για να κάνουν τίς δουλειες τους.κοιτα πως έφτιαξε ο μαντήλας τον χώρο μπροστά απο το μαγαζί του.πεταξε και τον κήπο μαζι με τη ντουλάπα της δεη μπροστά στα αλλα μαγαζιά και τα έπνιξε.μπροστά του γηπεδο να αλωνίζει ο ταβερνιάρης.τελος θέλω να δωσω συγχαρητήρια για ένα μεγαλο έργο Σπυρίδωνα που στοίχισε τριπλά!!!το γηροκομείο.μεγαλη επιτυχία.

  7. Πάνος says:

    “β. Πολλά έργα δεν είναι συγκεκριμένα, αφενός και αφετέρου ενώ χρηματοδοτούνται από ίδιους πόρους ορίζετε δαπάνη ενδεικτική και όχι πραγματική π,χ 1€.”
    “ζ. Το έργο δημιουργία Υδατοδρομίου δεν έχει Κ.Α., ούτε την απαιτούμενη η ενδεικτική δαπάνη του 1,00€ και απαιτείται συμπλήρωση, αναγραφή Κ.Α. και διόρθωση των τελικών
    ποσών. ”
    “Για όλους τους παραπάνω λόγους καταψηφίζουμε με ΛΕΥΚΟ το Τ.Π.”

    Γ. Αλιφέρης 8/11/2013, στην 14/2013 Συνεδρίαση του 2013.

    https://diavgeia.gov.gr/luminapi/api/decisions/%CE%92%CE%9B12%CE%9F%CE%A1%CE%A46-2%CE%9D0/document?inline=true

    Τελικά ο ίδιος έκανε αυτά που κατηγορούσε και μάλιστα ακόμα χειρότερα.

    Επιπροσθέτως
    Τα έργα 1,2,8 και 9 είναι είτε άμεσα είτε έμμεσα και στο περσινό πρόγραμμα (και πολύ κακός δεν τα υλοποίησε η απερχόμενη διοίκηση Στρατηγού), ξέρω αν πληρούν τον όρο “συνεχιζόμενα”.
    Τα έργα 4 (στέγαστρο) και 13 (Υδατοδρόμιο) είναι συνεχιζόμενα, γιατί έχουν ξεκινήσει από την προηγούμενη διοίκηση (σύνταξη μελετών)

    Δεν απορώ γιατί οι ψηφοφόροι της Αλλαγής Πορείας δεν τον τίμησαν με την ψήφο τους σε εκλόγιμη θέση. Απορώ όμως με τον Δήμαρχο που τον επέλεξε…

  8. Ημαρτον says:

    Άλλα λόγια ν αγαπιόμαστε ως συνήθως από τον Πανούλη…
    Τουλάχιστον να σε πληροφορούν σωστα ρε παιδακι μου. Ο λόγος που δεν έχουν κωδικούς είναι επειδή δεν υπάρχει ο προϋπολογισμός του ΔΛΤ που έπρεπε να είχε γίνει απο το καλοκαίρο. Άρα πως θα μπουν κωδικοι; Άντε γιατι μας έπρηξες. Συνεχιζόμενα είναι τα έργα που έχουν ξεκινήσει να κατασκευάζονται το κατάλαβες ή να στο ζωγραφίσω; Όσα είναι στο στάδιο της μελέτης είναι μελέτη και όχι συνεχιζόμενο έργο. Απλά πράγματα. Σε λιγο καιρό θα καταλαβεις γιατί επελεξε τον Αλιφερη ο Δημαρχος.
    Η παραλαβη της προβλητας βεβαια ουτε σε πειράζει ούτε την σχολιαζεις. Ούτε σχολιαζεις οτι η Μαντηλου απέκρυψε την αγωγη του Μητσόπουλου στο ΔΛΤ με την οποία ζηταει 260 χήνες… Έτσι για να την βγάλει τσαμπα. Πάνο για το porosplus καλός εισαι. Εδω όμως διαβαζουν κι αλλοι εκτος απο τους δικους σου. Παρεμπιπτόντως γιατι κατεβασανε το αρθρο σου;;;;

  9. gsm says:

    Μαντηλας-μαντηλου οικογενειακή επιχείρηση το ΛΤ.ξεχασαμε αν δεν κανω λάθος και το μαντηλάκι. μια εποχη το ειχανε βαλει να μαζεύει τα λιμανιατικα.ημαρτον ρε συ που λέει και ο Γεωργίου…..

  10. Πάνος says:

    Αγαπητέ “Ήμαρτον”, ο ίδιος ο Αλιφέρης σε έχει ήδη διαψεύσει με τις δηλώσεις του. Δεν έχει αλλάξει κάτι στην διαδικασία από πέρσι μέχρι φέρος.
    Όπως ο ίδιος γκρίνιαζε για ένα έργο που δεν είχε κωδικούς και για όσα είχαν ενδεικτικούς, έτσι ακριβώς ισχύει για όλο το πρόγραμμα στο πόδι, όπου κανένα δεν έχει κωδικούς και κανένα δεν έχει προϋπολογισμό (εκτός όσων είχαν ξεκινήσει από πριν, και το μουτζορομένο νούμερο που φαίνεται ότι ο προϋπολογισμός του έγινε στο πόδι και αυτός !!!)
    Για το θέμα της αγωγής και της παραλαβής της πασαλωτής εξέδρας, σόρρυ αλλά για μένα είναι για να αλλάξει το θέμα από την νέα γκάφα Αλιφέρη.
    Από ότι θυμάμαι, ο Μάνδηλας δεν υπέγραψε ποτέ την οριστική παραλαβή της προβλήτας, αλλά αντίθετα κατέθεσε εγγράφως παρατηρήσεις για τα προβλήματα που υπήρχαν και έπρεπε να διορθωθούν για να παραλάβει το ΔΛΤ την προβλήτα. Ο Στρατηγός από την άλλη νομίζω ως Δήμος (και όχι ΔΛΤ) είχε υπογράψει.
    Τώρα για την αγωγή, είναι σειρά αγωγών, ασφαλιστικών, κλπ, που έχει πάει και έχει καταθέσει και ο Δημητριάδης, και ξαφνικά έπεσε από τα σύννεφα ο Αλιφέρης ?Δεν τον έχουν πάρει και τόσο τα χρόνια για να ξεχνάει… https://www.porosnews.gr/elections/%CF%80%CE%BB%CE%AE%CE%B3%CE%BC%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C-%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CF%85%CF%83%CF%84%CE%AD%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B7/

  11. Απορία says:

    Έχω μια απορία: Η Ματούλα δεν ντρέπεται να ανακατεύεται ακόμα με τα κοινά; Αν δεν κάνω λάθος ήταν κ αυτή στο λιμενικό ταμείο. Δεν ήξερε ότι ο αδερφούλης της ζητά 263.000 € από τον Δήμο στον οποίο ήταν αντιδήμαρχος; Αυτός ο Σπυρίδωνας δεν τα ήξερε αυτά;

  12. Γιώργος says:

    Αφού δεν υπάρχει προϋπολογισμός, πως θα αναγραφούν οι κωδικοί και τα χρήματα ρε Θεοχάρη;
    Γεια σου ρε ξερόλα με το “ευρύ πεδίο γνώσεων” χαχαχα.
    Έχεις καταντήσει πιο γραφικός κι από την Ύδρα.

  13. Ημαρτον says:

    Λοιπον Πανο ξυπνα και καταλαβε επι τελους οτι το θεμα δεν ειναι ουτε εσυ ουτε ο Αλιφερης ουτε κανεις αλλα ο Πορος. Έχεις δικαιο,αν το ηξερε ο Δημητριαδης, η Μαντηλου δεν επρεπε να το πει στη νεα Διοικηση του ΔΛΤ…. Καμία γκαφα Αλιφερη. Αυτο που διαφερει απο περυσι ειναι οτι ακομα δεν εχει κατατεθει ο προυπολογισμος. Δεν ξερεις να διαβαζεις ρε αγορι μου; Δευτερον αν εσυ θεωρεις οτι δεν ειναι σοβαρο θεμα η παραλαβη της πασσαλωτης κανεις λαθος. Επισης κανεις λαθος οτι δεν εχει γινει παραλαβη. Υπαρχει υπογεγραμμενη παραλαβη απο τον Μαντηλα. Μαθε και μετα μιλα. Για το αρθρο σου ομως δεν μου ειπες που ειναι γιατι θελω να μαθω απο εναν ευρυ πεδιο γνωσεων εχοντα

  14. Πάνος says:

    Έχετε τρελό γέλιο. Το ξαναγράφω, αν και πίσω από την ανωνυμία κρύβετε η προσπάθεια να καλύψετε την νέα γκάφα Αλιφέρη μειώνοντας τους συμπολίτες σας μέχρι να αηδιάσουν και να μην ασχοληθούν άλλο με ένα μέσο που επιτρέπει τις προσωπικές επιθέσεις.

    “β. Πολλά έργα δεν είναι συγκεκριμένα, αφενός και αφετέρου ενώ χρηματοδοτούνται από ίδιους πόρους ορίζετε δαπάνη ενδεικτική και όχι πραγματική π,χ 1€.”
    “ζ. Το έργο δημιουργία Υδατοδρομίου δεν έχει Κ.Α., ούτε την απαιτούμενη η ενδεικτική δαπάνη του 1,00€ και απαιτείται συμπλήρωση, αναγραφή Κ.Α. και διόρθωση των τελικών
    ποσών. ”
    “Για όλους τους παραπάνω λόγους καταψηφίζουμε με ΛΕΥΚΟ το Τ.Π.”

    Γ. Αλιφέρης 8/11/2013, στην 14/2013 Συνεδρίαση του 2013.

    https://diavgeia.gov.gr/luminapi/api/decisions/%CE%92%CE%9B12%CE%9F%CE%A1%CE%A46-2%CE%9D0/document?inline=true

    Αυτά τα έλεγε πέρσι ο Αλιφέρης όταν ψηφιζόταν το τεχνικό πρόγραμμα, και πάλι πριν τον προϋπολογισμό ο οποίος έγινε στις 6 Δεκεμβρίου 2013.

    https://diavgeia.gov.gr/luminapi/api/decisions/%CE%92%CE%9B%CE%93%CE%95%CE%9F%CE%A1%CE%A46-%CE%9E4%CE%91/document?inline=true

    Μετά αποφασίστε μόνοι σας πότε είχε δίκιο ο Αλιφέρης, πέρσι ή φέτος.

    Αφού βγάλετε απόφαση, μετά ελάτε να μιλήσουμε ποιος είναι ο γραφικός.

  15. maria says:

    αφου απο τη ματουλα ξεκινησε ολο το θεμα, τους ελεγε θα σας κανω εγω πλάτες, μετα τα σπασανε με το Στρατηγο και τραβηξανε ολοι την ουρα απ’ εξω και δεν παιρνανε ευθυνη, και πηγε ο αλλος με τους αλλους μαζι, να κανει αγωγη για 260,000 να ρεφαρουν τα σπασμενα.
    το δουλεμα που πεφτει ειναι προτωφανες.

  16. ΣΚΟΥΡΓΙΑΣ says:

    poros ole ole ole poros ole ole ole exi porea to ergo!!!

  17. gsm says:

    Κε δήμαρχε καλα ξεκίνησες με τις ζαρτινιερες!!!τώρα συνέχισε και με αλλα εκτρώματα του πόρου όπως η ταράτσα του λιμεναρχείου που είναι εργοτάξιο χωρίς να ρωτάνε εμάς που μένουμε απο πάνω.επισης και όλες τις τζιμινιερες των ταβερνών που βρομοκοπανε τα σπίτια μας.ας βρουνε λύσεις.πρεπει δηλαδη να κάνουμε καταγγελίες και να μας λένε ρουφιανους.παρε μέτρα τώρα.(ασχετο με ΛΤ αλλά για να ξεκινήσουμε κάτι ενδιαφέρον)

  18. Ημαρτον says:

    Θεοχάρη εχεις δικιο. Δηλαδη επειδη τα κανανε όπως γουσταρανε οι προηγουμενοι πρεπει το ιδιο να κανει και ο Αλιφερης; Και για περυσι και για φετος η ιδια διοικηση ευθυνεται που ο προυπολογισμος και η αναμορφωση του δεν ειχε ψηφισθει οταν επρεπε. Όπως λοιπον τα κανανε σ87@α περυσι έτσι τα κανανε και φετος. Εξ αλλου μόνος σου το λες πανω πανω. Αρα ο Αλιφερης ο,τι ελεγε περυσι το λεει και φετος. Στρατηγος , Ματουλα και Μαντηλου ευθυνονται για το χάλι. Ο Αλιφερης θα βρει κι αλλα και θα πεσει κλαμα και των γονεων μην βιαζεσαι. Το άρθρο σου δεν μας ειπες ΠΟΥ πηγε;
    Υγ Τι ακαταλαβιστικα τσαμπουνάει ο gsm για τζιμινιερες; Πάει καπου το μυαλο σου;

  19. maria says:

    gsm, ο Πανούλης το ξέρει καλά το θέμα με το ακίνητο που έχει και νοικιάζει διπλα στην αγορά, θα στα πει ολα χαρτι και καλαμαρι, οτι ειναι νομιμα καλε, μη φανταστείς…
    ρωτα τον και θα μαθεις…

  20. Γιάννης Γκούμας says:

    Δηλαδή θέλετε να μας πείτε ότι παρελήφθει έργο ημιτελές με κακοτεχνίες και δεν έγινε της κακομοίρας; Πολύ ενδιαφέρουσες κινήσεις από την επιτροπή παραλαβής του έργου……

    Επίσης ναι το ξέρουμε ότι στα δημόσια έργα γίνεται προ-παραλαβή για ένα διάστημα με ευθύνη – εγγύηση καλής λειτουργίας του έργου και μετά παραλαμβάνεται οριστικά το έργο με ευθύνη για συντήρηση από την πολιτεία.

    Χρήστο τα ξέρουμε όλα αυτά… .πού θες να καταλήξεις;

  21. Χριστιανός says:

    Βρε Γιάννη θα μας τρελάνεις.

    Πήγαν έκαναν προσωρινή παραλαβή με ένα σκασμό παρατηρήσεις για να διορθώσει ο εργολάβος (ή ο ΕΟΤ, γιατί την παρέδωσε ο ΕΟΤ) τα χάλια της.

    Έστειλε και εξώδικο, κάπου είχα ακούσει ότι είχε κάνει και αγωγή.

    Τι θα έπρεπε να είχε κάνει ο Μάνδηλας και ο Στρατηγός τότε ? Τι έκαναν λάθος, και τι σχέση έχει αυτό που έκαναν με αυτό που κατηγγειλε ο Αλιφέρης ?

    Και τελικά τι έγινε το 2013 που λέει ο Θεοχάρης σχετικά με την παραλαβή ?

    Και μιας που λέω για τον Θεοχάρη, έχω μια απορεία.
    Αν έχει δίκιο ο Αλιφέρης, και δεν μπορεί να υπάρχει τεχνικό πρόγραμμα με νούμερα και κωδικούς πριν γίνει ο πρϋπολογισμός, τότε γιατί δεν έκανε τον προϋπολογισμό πρώτα και μετά το τεχνικό πρόγραμμα, ή έστω ταυτόχρονα ?

  22. Ηρεμία says:

    Παιδιά ηρεμήστε. Έναν μήνα είναι στο ΔΛΤ ο Αλιφέρης. Ο προϋπολογισμός έπρεπε να είχε γίνει από πριν. Επίσης δεν τον κάνει ο ίδιος ο Αλιφέρης αλλά ο Μαρινακης…

    Χριστιανέ αν διάβασα καλά πέρασε η προθεσμία του εξωδίκου μετά τί κανανε; Τίποτα, όλα καλά χαλαρά…Να δεις που θα έχουν χαθεί οι προθεσμίες.Όσο για τις παρατηρήσεις “συμφωνήθηκε να μην επισυναφθούν οι παρατηρήσεις μας στο πρωτόκολλο”. Μας δουλεύουν ρε παιδιά; Γιατί συμφωνήθηκε τέτοιο πράγμα; Ποιός είναι ο ανάδοχος και γιατί του κάνανε τέτοια χάρη; Παραδέχονται ότι τα κάνανε πλακάκια με λίγα λόγια και μάλιστα γραπτώς.

    Πάνω πάνω πάντως λέει ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΠΡΟΣ ΧΡΗΣΗ. Και ο Μάντηλας-Γρίβας συνεχίζουν να λένε ότι δεν έχει γίνει παραλαβή

    Δηλαδή τους καναμε εξώδικη ειδοποίηση, μας γράψανε στα χμμμμ τους και εμείς μετά δεν κάναμε ΤΙΠΟΤΑ. Μάντηλας-Στρατηγός-Ματούλα.

    Για την αγωγή της εταιρείας της πλαζ μάλλον έχει γίνει κι άλλη και δεν έχει σχέση με αυτά που λέει ο Γρίβας και άρα ο Δήμαρχος δεν γνωριζε.

    Πάντως ο Α.Δημητριάδης λέει ότι ο Γρίβας έχει γράψει το όνειρο που είδε μετά την σούπα που έφαγε για βράδυ. Για να δούμε τί θα πει και ο Αλιφέρης και αν θα υπάρξει ανταπάντηση….

  23. gsm says:

    Προσέξτε με γιατι αρχιζω και βαριεμαι.οτι έγραψα είναι αλήθεια σε όλα τα θέματα δημου και ΛΤ γιαυτο δεν απαντάνε περιμένουν να ξεχαστεί..μια απαντησε και εφαγε τα μουτρα της.η σοφιαννα.οσο αφορα την πασαλωτη τα ξέρουν όλα οι σύμβουλοι του στρατηγού και του Σπυρίδωνα.τι να πουν ότι σε μια νύχτα διαταγή αρχηγού το έργο πήγε τα διπλα?αφου όλοι γλείφαμε ποπους για να μπούνε από τους δυο δημάρχους στα κόλπα για να κάνουν τις δουλειές τους.ξαναρωταω:γηροκομείο????????μεγάλη μπαζα!!!!όσο για το βιολογικο ρωτήστε τον μπονατο.

Σχολιάστε