Συμβατικό πλοίο 3 φορές την εβδομάδα από και προς Πειραιά



Με συνολικά τρία δρομολόγια συμβατικών πλοίων την εβδομάδα, θα εξυπηρετούνται από τις 12/11/2012 μέχρι τις 10/1/2013 ο Πόρος και τα Μέθανα.
Πιο συγκεκριμένα, όπως ανακοινώνεται στον πίνακα δρομολογίων της Hellenic Seaways, η γραμμή προς τα λιμάνια της περιοχής μας θα εξυπηρετείται με ένα πλοίο κάθε Πέμπτη, Παρασκευή και Κυριακή, ενώ συμβατικά προς Πειραιά από Πόρο και Μέθανα θα έχουμε ένα πλοίο κάθε Πέμπτη, Σάββατο και Κυριακή.
Μέχρι σήμερα δεν υπάρχει καμία σχετική ανακοίνωση για αυτές τις αλλαγές, και το επιβατικό κοινό έρχεται για ακόμη μια φορά προ τετελεσμένων γεγονότων.
Πραγματικά, αυτές τις μέρες ψάχνουμε απεγνωσμένα να βρούμε μια θετική είδηση να σας μεταφέρουμε, αλλά… μάταια…




Comments (12)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. ΣΟΦΙΑΝΝΑ ΠΟΖΙΑΔΗ says:

    Η ανεκτικότητα είναι μια άλλη ονομασία για την αδιαφορία.

    (Σόμερσετ Μωμ, Βρετανός συγγραφέας)

  2. ΣΠΥΡΟΣ says:

    ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΣΗΚΩΘΟΥΜΕ ΑΠ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΜΑΣ??? Αυτή τη στιγμή η εταιρία του ΣΑΜΙΝΑ (για να θυμομαστε και ποιοι ειναι)αποφασίζει με το ετσι θελω να αποκλεισει το νησι ξεχνωντας τα λεφτα που εχει αρπαξει ως επιδοτησεις. Μηπως λοιπον ειναι καιρος να τους βαλουμε στη θεση τους γιατι πολυ αερα πηραν? Αν μεινουμε με σταυρωμενα χερια θα ημαστε απολυτα αξιοι της μοιρας μας. Και οχι, δεν θα νας φταιει κανεις αλλος Η αδιαφορια μας θα εχει οδηγησει στον πατο εμας και τα παιδια μας Εκτος απ το καφενειο, τον καναπε και την μπαλλα υπαρχει η ζωη και το μελλον

  3. Πάνος Θεοχάρης says:

    Δηλαδή αγαπητή μου Σοφιάννα τι πιστεύεις ότι μπορούμε να κάνουμε ?

  4. ΣΟΦΙΑΝΝΑ ΠΟΖΙΑΔΗ says:

    Πάνο,ειλικρινά δεν ξερω τι θα μπορούσαμε να κάνουμε συγκεκριμένα, αλλά το σίγουρο ειναι οτι πρέπει να κινηθούμε και να αντισταθούμε. Υπάρχουν διάφορες ομάδες πολιτών και σύλλογοι που θα μπορούσαν να οργανωθούν ώστε να αντιμετωπίσουμε από κοινού και το μονοπώλιο και τα συμφέροντά τους.

  5. Γιάννης Γκούμας says:

    Η ίδια εταιρία δεν είναι που έχει και τα ιπτάμενα;
    1) αποκλεισμό του λιμανιού από ιπτάμενα
    2) αύξηση δρομολογίων ΚΤΕΛ με παρέμβαση όλων των δήμων και εμπλεκόμενων φορέων
    3) Ομαδική κατάληψη του υπουργείου και να ζητάμε αποκατάσταση της συγκοινωνίας όπως ορίζει ο νόμος και να μην φύγουμε χωρίς αντίγραφο της απόφασης
    4) κατάληψη του στόλου των εταιριών που δεν θα συμμορφωθούν με αυτήν την απόφαση

    και το βασικότερο να μην ψηφίζουμε βλακωδώς!!!!

  6. ΣΟΦΙΑΝΝΑ ΠΟΖΙΑΔΗ says:

    Μαζί σου Γιάννη Γκούμα, κάπως έτσι σκέφτομαι και εγώ

  7. Γιάννης Γκούμας says:

    Ωραία, αν είναι να το οργανώσουμε με χαρτούρες και έγγραφα και τελεσίγραφα προς τους αρχόντους εγώ είμαι μέσα. Αν πρόκειται να πάμε κόντρα στο φασισμό είμαι μέσα.

  8. Πάνος Θεοχάρης says:

    Ωραία τα αγωνιστικά λόγια, αλλά ας προσγειωθούμε λίγο.

    1) Η HSW καταρχάς δεν έχει πάρει λεφτά για τις γραμμές του αγροσαρωνικού, και νομίζω δεν έχει πάρει γενικότερα λεφτά για άγονες αφού δεν έχει πάρει άγονη γραμμή.

    2) Το γεγονός είναι ότι η κίνηση της γραμμής έχει πέσει τα τελευταία χρόνια πάρα πολύ. Βέβαια τα δρομολόγια δεν είναι σε καλές ώρες και έτσι δεν ξέρει κανείς αν και αυτά συνέβαλαν στην πτώση της κίνησης. Το ίδιο ισχύει και για το κόστος μεταφοράς ΙΧ, όταν ΙΧ+οδηγός είναι παραπάνω από την οδική διαδρομή, φέρνει παρόμοια αποτελέσματα.

    3) Μονοπώλιο στην γραμμή είναι γιατί δεν υπάρχει άλλος ενδιαφερόμενος, κάτι που πρέπει να μας ανησυχήσει περισσότερο.

    4) Ωραία, θα αποκλείσουμε το λιμάνι από τα ιπτάμενα (για το νόμιμο της πράξης δεν το συζητώ), και απλά δεν θα έρχονται ιπτάμενα, και θα κάνουμε μια τρύπα στο νερό.

    5) Αγαπητέ Γιάννη Γκούμα δεν το ορίζει πουθενά κανένας νόμος ότι πρέπει να έχουμε καράβι καν, αν θέλουν οι εταιρείες βάζουν, αν θέλουν έχουν πολλά δρομολόγια. Το νησί μας αρέσει δεν μας αρέσει έχει συγκοινωνία με την ηπειρωτική χώρα (αν και παλιά θυμάμαι η Πελοπόννησος μόνο για το ΥΕΝ θεωρούταν νησί !), και μην το λέμε παραέξω ότι είμαστε άγονη γραμμή ή αποκλεισμένοι, γιατί θα φάμε κανένα γιαούρτι. Η βόλεψη μας με την κάλυψη της ανάγκης κατά άλλο τρόπο, έχουν μεγάλη απόσταση.

    6) Κατάληψη άλλων πλοίων ? Θα σας φέρνω γάζες και πάγο για το ξύλο που θα φάτε στο λιμάνι. Όχι από τους λιμενικούς, αλλά από τους άλλους επιβάτες. Στα κρητικά μην κάνετε κατάληψη μόνο, βαράνε πολύ…

    7) Επί της πραγματικότητας, τα συμβατικά που υπάρχουν ΔΕΝ βγαίνουν στην γραμμή, η κίνηση των αυτοκινήτων είναι υπερβολικά πεσμένη, τα πλοία μεγάλα έξοδα, η κίνηση τον χειμώνα ακόμα ποιο χάλια.

    8) Η HSW ψυχορραγεί, έχει πουλήσει αρκετά σκάφη (HighSpped 1 & 2 & 3, flying cat 2, 4-5 ιπτάμενα μόνο και μόνο φέτος, Nefeli), και τα μισά της πλοία είναι στις λίστες για πούλημα. Τα highspeed φέτος δέσανε νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά λόγω κόστους και χαμηλής κίνησης, όλες (σχεδόν) οι ακτοπλοϊκές μπαίνουν μέσα.

    9) Tα ιπτάμενα έχουν 1-2 χρόνια ζωής ακόμα, μόνο που η απομάκρυνσή τους από την γραμμή, θα φέρει στην θέση τους συμβατικό.

    Για να τελειώνουμε με το θέμα, με την απελευθέρωση, αν η γραμμή μας έχει λεφτά, θα φέρει άλλη εταιρεία άλλο πλοίο, η θα πρέπει εμείς να βάλουμε πλοίο. Αν δεν αξίζει η γραμμή μας, τότε η λύση έχει τέσσερα γράμματα και λέγετε ΚΤΕΛ. Αγωνιστικές εκδηλώσεις και τα λοιπά, είναι χαμένα από χέρι. Για να υπάρξει υποχρέωση προς οποιαδήποτε εταιρεία να κάνει το οποιοδήποτε δρομολόγιο, πρέπει να πληρώσει το κράτος το δρομολόγιο, και αυτό δεν πρόκειται να γίνει για τον Πόρο για πολλούς και διάφορους λόγους (γιατί υπάρχει πρόσβαση από την ξηρά, γιατί το κράτος δεν έχει λεφτά, γιατί δεν πληρώνουν σχεδόν ούτε τις υπάρχουσες.

    Πρέπει επιτέλους να καταλάβουμε ότι τα “να μαζευτούμε να διαμαρτυρηθούμε” τελείωσαν, το “κλείνω τον δρόμο και εκβιάζοντας απαιτώ να μου χαρίσουν ένα καλύτερο αύριο” πέθανε κι αυτό. Το κράτος δεν μπορεί πλέον να πληρώνει τις απαιτήσεις μας, και όταν δεν βγαίνουν τα νούμερα, δεν θα βγαίνει και αποτέλεσμα.

    Αν από την άλλη η γραμμή με διαφορετικό τρόπο εκμετάλλευσης έχει ψωμί, τότε σύντομα θα δούμε λύσεις από τον ιδιωτικό τομέα χωρίς “αγώνες” του πεζοδρομίου.

    Welcome to the real world……

  9. Πάνος Θεοχάρης says:

    Α, και επειδή δεν το έχει πάρει χαμπάρι ο Μπάμπης, μέχρι τις 20 του μήνα, θα έχει μόνο 2 δρομολόγια την εβδομάδα (και μπορεί να μείνει έτσι για όλο το υπόλοιπο διάστημα).

    Σάββατο και Κυριακή….

  10. Γ. Παπαχρήστου says:

    Με εδνιαφέρον παρακολουθώ τα σχόλια σας. Κατά την ταπεινή μου άποψη, θα πρέπει σαν κοινωνία να ξεκαθαρίσετε σε ποιο «στρατοπεδο» βρίσκεστε. Είστε με το κράτος και τους εφοπλιστές; Η είστε με τους επιβάτες και τους ναυτεργάτες;
    Αν αποφασίσετε πως ανήκετε στο πρώτο «στρατοπεδο», τότε θα πρέπει να δεχθείτε αδιαμαρτύρητα, τόσο αυτές τις τροποποιήσεις και τις αλλαγές των δρομολογίων, όσο και τις επικείμενες αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων. Σε αυτή την περίπτωση, να περιμένετε τις λύσεις από τους ιδιώτες, όπως προτείνει ο κ. Θεοχάρης.
    Για να γίνει αυτό, θα πρέπει να δειξετε κατανόηση στους εφοπλιστές που βλέπουν τις εταιρίες τους να ψυχοραγούν και γιατί όχι, να προσανατολιστείτε στις παραχωρήσεις των λιμανιών σας στους εφοπλιστές, προκειμένου να συνεχίσουν αυτοί να επενδύουν στη γραμμή του Αργοσαρωνικού.
    Ίσως τελικά οι επικείμενες ιδιωτικοποιήσεις των λιμανιών, να αντιστρέψουν το κλίμα και περνώντας τα λιμάνια στους έλληνες εφοπλιστές και να λυθεί τελικά το πρόβλημα.
    Αν όμως αποφασίσετε ότι ανήκετε στο «στρατόπεδο» αυτών που πιστέυουν ότι θα πρέπει να αντιδράσετε σαν κοινωνία, πρώτα απ’ όλα θα πρέπει να συνταχθείτε εμπράκτως με τους απεργούς ναυτεργάτες, που προσανατολίζονται σε απεργιακές κινητοποιήσεις διαρκείας.
    Στην επόμενη απεργία τους, οι θιγόμενοι και αντιδρώντες φορείς να συντάξουν και να δημοσιεύσουν κείμενα συμπαράστασης στους απεργούς. Να κατέβουν μαζί τους στους καταπέλτες ή να στείλουν αντιπροσωπία τους, δίνοντας το μήνυμα σε κράτος και εφοπλιστές ότι συμπαραστέκονται στον αγώνα των ναυτεργατών.
    Κατά την ταπεινή μου άποψη, αυτή θα ήταν η μόνη ρεαλιστική λύση αντίστασης. Γιατί όπως και να το κάνουμε, όταν από τη μία δαμαρτυρόμαστε για τις μειώσεις των δρομολογίων και τις αυξήσεις των τιμών των εισιτηρίων, και από την άλλη βρίζουμε και πλακωνόμαστε με τους απεργούς ναυτεργάτες (των οποίων τα αιτήματα είναι κατά βάση κοινά με τα δικά μας) κανείς δεν θα μας πάρει στα σοβαρα.
    Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.

  11. ΠΑΚΩΜΟ says:

    Με πολυ ενδιαφέρον διάβασα τις απόψεις των σχολιαστών.Δυστυχώς οι νόμοι τις αγοράς είναι απόλυτοι και δεν αφίνουν περιθώρια συναισθηματισμού.Οταν ένα κατάστημα δεν πουλάει κλίνει.Οταν μία καφετέρια δεν έχει πελάτες κλίνει.Το ίδιο και κάθε επιχείρηση.Πως είναι δυνατόν να συνεχίσουν τα δρομολόγια τα πλοία όταν,κατά την διάρκεια της θερινής περιόδου,υπήρξαν δρομολόγια που μετέφεραν μέχρι τον Πόρο τρία αυτοκίνητα και 30 έως 40 επιβάτες;Ας σκεφτούμε λογικά!Η νέα οδός Επιδαύρου Καλονής δίνει την δυνατότητα σε ένα Ι.Χ.να έλθει από την Αθήνα σε 2 ώρες περίπου δηλαδή σε χρόνο μικρότερο από αυτόν του συμβατικού πλοίου και με κόστος (Συμπεριλαμβανομέμου του οδηγού και ενός,μόνον,επιβάτου )μικρότερο από αυτό του πλοίου.
    Επειδή όμως δεν έχουν όλοι Ι.Χ.,κατά την γνώμη μου,η λύση βρίσκεται στην αύξηση των δρομολογίων ΓΑΛΑΤΑ-ΑΘΗΝΑΣ του ΚΤΕΛ και εκεί πρέπει να επικεντρωθούν οι προσπάθειες των Αρμοδίων.
    Τέλος όσον αφορά τις προτεινόμενες από τον κ.Γκούμα “επαναστατικές”ενέργειες,αυτές και αποτέλεσμα δεν θα έχουν και θα στρέψουν εναντίον μας τους ταλαιπορούμενους από αυτές συνανθρώπους μας.

  12. Βαγγελης Ταρταρακης says:

    Αγαπητοι συνδημότες καλημερα και απο μένα,

    Θα συμφωνήσω με τον Πανο και τον ΠΑΚΩΜΟ,
    Τα πραγματα ειναι απλα, θελουμε προοδο, φτιαξαμε το δρομο που Δοξα τω Θεω εξυπηρετουμαστε πολυ γρηγορα με την Αθηνα αλλα και την Πελοπονησο.
    Αν υπηρχε κερδος στη γραμμη σιγουρα θα υπηρχαν και καραβια. Τα παλαιοτερα χρονια ντοπιοι πλοιοκτητες ειχαν καραβια στη γραμμη με τα οποια διακινουσαν τοσο κοσμο και εμπορευματα. Τωρα πια οι περισσοτερες μετακινησεις και μεταφορες γινονται οδικως. Αυτο μας εχει δωσει και ανταγωνιστικο πλεονεκτημα σε σχεση με αλλα κοντινα νησια. Οι μετακινησεις κοστιζουν λιγοτερο και ερχονατι περισσοτεροι επισκεπτες. Ενα στατιστικο δειγμα απο την αυξηση επιβατων μεσω F/B θα λειτουργουσε κατατοπιστικα.
    Δυστυχως δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα, και μεταξυ μας, δεν ειναι προτιμοτερο να εχεις δρομο και να μην αποκλειεσαι σε περιπτωση καιρου, να ερχεσαι πιο γρηγορα και πιο φτηνα?
    Αλλα ακομα και αν δε συμφωνουμε ολοι με τα παραπανω δεν πιστευω ποτε στη λυση των αποκλεισμων και των «μαζικων» κινητοποιησεων του τυπου «σηκωθειτε αδερφια απο τους καναπεδες». Αυτα σε πολιτισμενες κοινωνιες εχουν πεθανει προ πολλου και ο κοσμος θα γελαει μαζι μας.

    Ευχαριστω για τη φιλοξενια
    Φιλικα
    Βαγγελης Ταρταρακης

Σχολιάστε