Προεκλογικό το κλίμα στο Δ.Σ. της 20ης Μαρτίου



porosairΜε την πρώτη δημόσια αντιπαράθεση μεταξύ των δύο διεκδικητών του Δήμου Πόρου στις εκλογές του Μαίου Γιάννη Δημητριάδη και Σπύρο Σπυρίδων πραγματοποιήθηκε το Δημοτικό Συμβούλιο Πόρου της 20.3.2014.
Ο πρώην Δήμαρχος του νησιού εμφανίστηκε στη Χατζοπούλειο Βιβλιοθήκη για να «απαντήσει», όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, σε ανακοίνωση της «Αλλαγής Πορείας» για τα έργα ανακατασκευής που υλοποιούνται στο λιμάνι του Πόρου.
Ο επικεφαλής της αντιπολίτευσης Γιάννης Δημητριάδης ανέφερε πως με τα έργα που γίνονται στο λιμάνι έχει σηκωθεί η παραλία στους 35 πόντους από την άσφαλτο ενώ όταν θα μπει και πλακάκι θα φτάσει τους 45 πόντους, με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένα μικρό «τοιχείο», αλλοιώνοντας την αισθητική και τη θέα στο λιμάνι. Παράλληλα επισήμανε την έλλειψη μελέτης για το έργο, τονίζοντας πως υλοποιείται με προχειρότητα.
Από την πλευρά του ο κ. Σπυρίδων –που δήλωσε ότι είναι παρών στο Δημοτικό Συμβούλιο με την ιδιότητα του περιφερειακού συμβούλου-απάντησε πως το «πεζοδρόμιο» δεν έχει υπερυψωθεί και πως το λιμάνι είναι για να δένουν τα κρουαζιερόπλοια και όχι για να βλέπουν τη θάλασσα όσοι πίνουν καφέ στις καφετέριες του νησιού. Ωστόσο πρόσθεσε ότι είναι αναγκαίο να δημιουργηθεί ένα σκαλοπάτι που να εξυπηρετεί τον κόσμο, ομολογώντας εμμέσως ότι το πεζοδρόμιο είναι υπερυψωμένο και ότι πράγματι υπάρχουν κάποια κενά στις προβλέψεις του έργου.
Ακολούθησε αντιπαράθεση σε ήπιους τόνους μεταξύ του κ. Δημητριάδη και του κ. Σπυρίδωνα για τα έργα στο λιμάνι ενώ εντύπωση προκάλεσε το γεγονός ότι ο Δήμαρχος Δημήτρης Στρατηγός, παρότι ανακοίνωσε ότι δεν θα συμμετέχει στις εκλογές, δεν έχασε ευκαιρία να βάλει κατά του κ. Δημητριάδη και να συμπλεύσει με τον κ. Σπυρίδωνα στην επιχειρηματολογία του τελευταίου σχετικά με τα έργα στο λιμάνι.

Το θέμα της εφαρμογής της νομοθεσία περί τακτοποίησης αυθαιρέτων συζητήθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο μετά από αίτημα των συμβούλων της μειοψηφίας. Όπως ανέφερε στην εισήγησή του ο κ. Δημητριάδης ο χαρακτηρισμός του Πόρου ως «ιστορικό μνημείο» δημιουργεί σωρεία προβλημάτων σε κατοίκους και επαγγελματίες καθώς εμποδίζει τους πολίτες στη νομιμοποίηση αυθαιρέτων, στις αγοραπωλησίες, στις μεταβιβάσεις ακινήτων και γενικότερα σε παντός είδους πολεοδομικές τακτοποιήσεις. Ο κ. Δημητριάδης ζήτησε από το σώμα να παρθεί απόφαση για να σταλεί έγγραφο αίτημα στα αρμόδια υπουργεία (ΥΠΕΚΑ και Πολιτισμού), με αίτημα τον επαναχαρακτηρισμό του οικισμού του Πόρου από «ιστορικό μνημείο» σε «ιστορικός τόπος» ώστε να μπορεί να υπαχθεί ο Πόρος στη σχετική ρύθμιση περί τακτοποίησης αυθαιρέτων.
Ο Δήμαρχος Πόρου Δημήτρης Στρατηγός απάντησε πως η Περιφέρεια με έγγραφό της απάντησε πως είναι δυνατή η υπαγωγή στη ρύθμιση χωρίς αλλαγή του χαρακτηρισμού, ωστόσο ζήτησε να μην παρθεί απόφαση, αλλά να συσταθεί επιτροπή η οποία θα αποφασίσει για τον ακριβή χαρακτηρισμό. Ο κ. Δημητριάδης απάντησε πως σε όσα θέματα έχει συσταθεί επιτροπή έχουν παραμείνει στις καλένδες ζητώντας να ψηφιστεί η πρόταση του. Το θέμα τελικά αναβλήθηκε για την επόμενη συνεδρίαση, προκειμένου να υπάρξει διαβούλευση από άτυπη ομάδα εργασίας… Κατά τη συζήτηση του θέματος παρέμεινε στην αίθουσα και ο κ. Σπυρίδων, ο οποίος γνωστοποίησε ενέργειές του σχετικά με το θέμα, συμπλέοντας και στο ζήτημα αυτό με την γραμμή της δημοτικής αρχής.
Με αίτημα των συμβούλων της μειοψηφίας συζητήθηκε επίσης η δημοπράτηση και η χρήση των παραλιών του Πόρου. Με ομόφωνη απόφαση, αποφασίστηκε να δημοπρατηθούν οι παραλίες του Πόρου, Λιμανάκι της Αγάπης, Βαγιωνιά και Χαραυγή, ενώ ο Ρώσικος Ναύσταθμος θα παραχωρηθεί με ανάθεση σε όμορη επιχείρηση, όπως επίσης και οι πλαζ Σειρήνα, Golden View και Αλυκή, ενώ η πλαζ του Αγίου Στεφάνου δεν θα παραχωρηθεί και θα είναι στη διάθεση των κατοίκων.
Επόμενο θέμα που συζητήθηκε ήταν η χρήση και η λειτουργία της λεωφορειακής γραμμής Πόρου-Νεωρείου. Στην εισήγησή της, η πρόεδρος της ΔΗΚΕΠ Ελένη Κουτουζή τόνισε πως δεν υπάρχει κανένα ενδιαφέρον ιδιωτών για την επαναλειτουργία της, χαρακτήζοντάς την ζημιογόνα, ζητώντας από το Δημοτικό Συμβούλιο να αποδεχθεί την επιστροφή της χρήσης της γραμμής στον Δήμο Πόρου. Τελικά αποφασίστηκε να γίνει δημόσια πρόσκληση από τον Δήμο Πόρου για ιδιώτες που διαθέτουν λεωφορείο δημόσιας χρήσης έως τις 31-12-2014. Η μειοψηφία χαρακτήρισε το θέμα πολιτικό και πρότεινε την επαναλειτουργία της γραμμής με την κυκλοφορία μίνι – μπας.
Τέλος, τον ερχομό του ψηφιακού σήματος στον Πόρο ενέκρινε το ΔΣ. Συγκεκριμένα η εταιρεία Digea ζήτησε την εκ νέου παραχώρηση χρήσης των τηλεπικοινωνιακών εγκαταστάσεων για τη δημιουργία του ψηφιακού σήματος. Το ΔΣ ενέκρινε το αίτημα της εταιρείας για 10 χρόνια, με την προυπόθεση ότι η Digea θα καλύψει το κόστος της ηλεκτροδότησης.




Comments (4)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Πάνος says:

    Μέγα πολιτικό θέμα τελικά οι 5 παραπάνω πόντοι σε 100 μέτρα λιμάνι….

    Λίγο η υπερβολή, λίγο ψέμα για το ύψους, ανακοινώσεις με μεγάλα γράμματα για μεγάλα δράματα, σύγκρουση για ασήμαντη αφορμή.

    Αυτή ήταν η αντιπολίτευση του νησιού 4 χρόνια. Μέγα θέμα οι 5 πόντοι, τόσο φτάνει η αντιπολίτευση, τόσο κάνει.

    Αναρωτιέμαι πόσο χρόνος σπαταληθήκε στο Δημοτικό Συμβούλιο γι’ αυτούς τους 5 πόντους.

    Αν αυτή είναι η ουσία, τότε δεν είναι να απορεί κανείς γιατί το νησί το πήρε η κάτω βόλτα.

    Κακώς ασχολούνται για 5 πόντους όλοι τους, και ο δήμαρχος, και ο Σπυρίδωνας, και προπάντων η αντιπολίτευση.

    Κακή δημοσιογραφία και από το κατευθυνόμενο Porosnews.

    “είναι αναγκαίο να δημιουργηθεί ένα σκαλοπάτι που να εξυπηρετεί τον κόσμο, ομολογώντας εμμέσως ότι το πεζοδρόμιο είναι υπερυψωμένο ”

    Δηλαδή εκεί στο porosnews σε ποιους απευθύνεστε ?

    Πάντα είχε 2 σκαλοπάτια μπροστά από Τζιτζά και Μποτσαρέλο, θα μας βγάλετε τρελούς ή μας έχετε για βλάκες ?

    Λυπάμαι, αλλά υπάρχουν σημαντικότερα προβλήματα από τους 5 πόντους στο νησί.

  2. Βαγγος says:

    Δεν άκουσα πουθενά να αναφέρεται η να κυνηγά τα χρωστούμενα η αλλαγή πορείας
    Γιατι την παραλία στο νεκροταφείο καφενεία στον Πορο
    Έλεγαν οτι μια απο τις 2 επιχειρήσεις εκει
    Χρωστά στον δήμο αρκετά χρήματα απο πολυ
    Παλιά και οτι όσες φορές εχει κανει ρύθμιση ειναι
    Μόνο για την ενημερότητα και μετά εχει σταματήσει
    Η πληρωμή προς το Δήμο . Αλλα για εκει οπως
    Και για άλλα χρωστούμενα απο μαγαζιά στον
    Πορο τα οποία η’ για οποία μπορει να υπάρχουν
    Συγγενής τους μεσα στην αλλαγή πορείας
    Τοτε κανένας λόγος . Για αυτά δεν μιλάμε γιατι δεν σας νοιάζει . Ας βγει κάποιος
    Να μας ενημερώσει τι θα γίνει με αυτήν την παραλία θα παει
    Ξανά απευθείας ενώ χρωστάει στον δήμο αν χρωστάει
    Η θα πρέπει να βγει σε πλειστηριασμό οπως
    Ορθά οι άλλες . Για έκει κανένας λόγος ;

  3. antonis karathanasis says:

    και για την παραλια στο ασκελι που ηταν στα δηκαστηρια τι εγινε τελικα?αθωόθηκαν η συνεχιζουν να χρωστανε?
    αν δεν κανω λαθοσ ο δημητριαδησ εχει πη ότι δε θα διωξει κανενα αλλα αντιθετα θα φροντισει οστε να γινει καπιος διακανονισμοσ ωστε να μπορουν οι ανθρωποι σιγα σιγα να ξεπληρωσουν.τονισε οτι τα χρεη συσορέβονται επιτηδεσ για να ειναι δεσμειοι αυτοι που χροστάνε και οι (αρχονταδεσ)να κανουν οτι θελουν εκβιαζοντασ πολλεσ φορεσ.Σωστος ο μικρος.

  4. Bill says:

    Καλα εσυ φίλε μου Καραθανάση που μάλλον θα πρέπει
    Να πας πρώτα σχολείο να μάθεις να ορθογραφία πρωτα
    Και μετά να έρθεις εδώ να πεις την γνώμη σου .γιατι εκτός απο ορθογραφία
    Λες και κουταμαρες . Τόσο κουτός

Σχολιάστε