Πλοιοκτήτης περιμένει απάντηση από 5 Δήμους για να δρομολογήσει επιβατηγό πλοίο στη γραμμή του Σαρωνικού



IMGP7663Σε πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Πόρου, ο Δήμαρχος κ. Στρατηγός, κατά τη διάρκεια των ανακοινώσεων, ανέφερε στους συμβούλους και στο κοινό, πως πλοιοκτήτης απέστειλε επιστολή στο Δήμο Πόρου, με πρόταση για δρομολόγηση πλοίου στη γραμμή του Σαρωνικού.
Η αναφορά του Δημάρχου Πόρου στην επιστολή του πλοιοκτήτη, δεν ήταν ιδιαίτερα εμφατική, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι η πρόταση εξετάζεται.
Την Κυριακή 6 Οκτωβρίου, η ειδησεογραφική ιστοσελίδα mymethana.gr, δημοσίευσε την επιστολή του πλοιοκτήτη κ. Σπύρου Ανδριόπουλου, η οποία εστάλη σε πέντε Δήμους του Αργοσαρωνικού και με την οποία διατυπώνει μια πρωτοποριακή ιδέα για την δρομολόγηση πλοίου στη γραμμή. Μέχρι τώρα, όπως αναφέρεται, κανένας Δήμος δεν του έχει απαντήσει ούτε ζήτησε διευκρινίσεις επί της πρότασης του. Αναλυτικά η επιστολή έχει ως εξής:

Προςː Δήμος Μεθάνων,
Δήμος Πόρου,
Δήμος Ύδρας,
Δήμος Σπετσών,
Δήμος Λεωνίδιο.
Σε προσοχή Δημάρχων,
Δημοτικό συμβούλιο.
Από SANDRI.MARINE
ΑΦΜ 099752991, ΦΑΕΕ ΑΘΗΝΩΝ
Παραλία Ασπρόπυργος,
Δυτική Αττική, Τ.Κ. 19300
Τηλ.ː 210 5582006
Κιν.ː 6974 912738
E-mailː sandri.marine@gmail.com
Προσφορά.
Δωρεάν 20% του υποολοκλήρωση ναυπήγησης ε/γ-ο/γ πλοίο μας , 45 μέτρα μήκος, «Β» κατηγορία ακτοπλοΐας στους κατοίκους των ανωτέρου περιοχών.
Το πλοίο προσφέρεται , λόγο τεταμένης κρίσης, ως βιώσιμο και κερδοφόρο, λόγοː
• πλήρωμα 60% ολιγότερα των υφισταμένων,
• καύσιμα 65% ολιγότερα των υφισταμένων,
• προσιτό μεταφορικό έργο – 300 επιβάτες θέρος και 180 επιβάτες χειμώνα, 20 ιχ,
• δυνατότατα μειωμένου ναύλου 30%,
• συμβατική ταχύτητα 17 miles / hour,
• καθημερινή δρομολόγηση – Πειραιά-Μέθανα-Πόρο-Ύδρα-Σπέτσες- Λεωνίδιο.
Προγραμματισμός.
Η SANDRI MARINE, προκειμένου να καθιερώσει μόνιμα το πλοίο στην γραμμή, ζήτα την εξασφάλιση επιβατικής πληρότητα.
Η πρόταση για να επιτύχει πληρότητα θα προκύψει από την ακόλουθη τοπική στήριξη των κατοίκων προαναφερομένων λυμένων.
Η δωρεάν προσφορά στο πλοίο θα προκύψει μετά από αριθμό προαγοράς ναύλου με έκπτωση και ανοικτής χρονικής διάρκειας.
• Σύσταση ναυτικής σύμβασης με τους τοπικούς φορείς.
• Κυκλοφορία μπλοκ προαγοράς ναύλου εισιτηρίων για διαδρομή μόνο προς Πειραιά.
Διευκρινίζεται ότι από Πειραιά επιστροφή θα πληρώνουν ναύλο ώστε να στηριχτεί η αναγκαία ρευστότητα του πλοίου για τα καθημερινά έξοδα – έσοδα.
Η τοπική αυτοδιοίκηση θα καταρτίσει μητρώο μεριδιούχων προαγοράς μπλοκ κουπόνια εισιτηρίων ναύλου, που ο κάθε αγοραστής αυτόματα θα εισέρχεται στο ιδιοκτησιακό καθεστώς του πλοίου και στα κέρδη κατά ανάλογο χιλιοστό συμμετοχής, ο προαγοράζων εκτός τις συνιδιοκτησίας, μπορεί ελεύθερα να μεταβιβάζει τα προαγορασθέντα κουπόνια χωρίς να χάση την συνεταιριστική σχέση.
Τα κουπόνια εισιτήρια δεν έχουν ημερομηνία λήξης, καθώς τα προσκληθέντα σε ανάλογο αριθμό θα εξασφαλίσουν επιβατική πληρότητα για μεγάλο χρονικό διάστημα, που θα γίνει και επιβατική συνήθεια το δικότους πλοίο.
Ο υποψήφιος επιβάτης με το κουπόνι πληρώνοντας 50 λεπτά στον πράκτορα, προμήθεια θα παραλαμβάνει το κανονικό εισιτήριο με αναφορά φόρους ναύλο προορισμό .
Η καινοτόμα πρόταση προς τοπικούς φορείς προβλέπει τους Δήμους με μερική προαγορά και συμμετοχή στο πλοίο .
Τα κουπόνια μπορεί ο Δήμος να τα διαθέτη στα Καπή – σχολικές εκδρομές – απόρους σπουδαστές.
Η προαγορά από συλλόγους – επαγγελματίες δίνατε για λόγους διαφήμισης να προσφέρει δωρεάν σε πελάτες.
Η συμμετοχή της Εκκλησίας – Μητρόπολη – Μοναστήρια – προς άπορους και σπουδαστές – εργαζόμενους και Θρησκευτικούς επισκέπτες
Μια ανακοίνωση προς τους κατοίκους με την προαγορά θα εξασφαλίσουν καθημερινή δρομολόγηση γραμμής.
Νομικά θα δεσμευτεί για την γραμμή, η εταιρία με το πλοίο της.
Πληροφοριακά
Η SANDRI MARINE διαθέτη τουριστικής δράσης επιχείρηση που θα οργανώσει καθημερινή φιλοξενία – αναψυχής group, ημερήσιας εκδρομής προς τους λιμένες
επιλογείς των τουριστών και θρησκευτικού τουρισμού παρέχοντας και υπηρεσίες εστίασης – διανυκτέρευσης με συνεργασία τοπικούς επαγγελματίες.
Σε αυτό τον θεσμό πιστεύουμε σε μια συνεχή τουριστική κίνηση και αύξηση τις επιβατικής κίνησης προσφοράς παρατεταμένου τουρισμού.
Μετά την ολοκλήρωση και εφαρμογή του προτεινομένου θεσμού προαγοράς ναύλου, το πλοίο θα τεθεί σε δρομολόγια μετά 120 ήμερες.
Ο κάθε Δήμος μπορεί εγγράφως στο Fax 210 5576206 να εκφράσει της άποψης του θετικά η αρνητικά.
Για περεταίρω
μετά την συνάντηση μας λεπτομέρειες.
Ευχαριστώ.
Σπύρος Ανδριόπουλος




Comments (6)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Γιάννης Γκούμας says:

    Φαίνεται ελκυστική πρόταση εκ πρώτης όψεως και ο τύπος το πλοίου μπορεί να δώσει λύση στο πρόβλημά μας, ανάλογα τα δρομολόγια. Ίσως είναι θέμα που θα πρέπει όλοι οι δήμοι να ενημερώσουν τους δημότες τους με τις σκέψεις τους και με περισσότερες λεπτομέρειες αν ύπάρχουν.

  2. Αγαπητοί Μπάμπη και Γιάννη, τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όσο αναφέρετε. Μόλις παρελήφθη από το Δήμο η επιστολή του κ. Ανδριόπουλου, ο Δήμαρχος μου ζήτησε να διερευνήσουμε το θέμα γιατί είναι σημαντικό πρόβλημα η έλλειψη ακτοπλοϊκών δρομολογίων.

    Από την αρχική διερεύνηση του ζητήματος βρήκαμε πως πρόκειται για ένα ημιτελές Ε/Γ-Ο/Γ το οποίο άρχισε να κατασκευάζεται πριν περίπου 6 χρόνια στην Ελευσίνα και έκτοτε έμεινε παροπλισμένο με μικρή κλίση στην ίδια περιοχή. Από την αρχική αυτή αναζήτηση επίσης προέκυψε πως η επιχείρηση sandri marine δεν είχε εμφανή ναυτιλιακή δραστηριότητα παρά μόνο μια πανσιόν 10 δωματίων στον Ασπρόπυργο.

    Παρόλα τα αποθαρρυντικά αρχικά στοιχεία, συνεχίζουμε με γνώστες των ναυτιλιακών θεμάτων και προγραμματίσουμε επίσκεψη στο πλοίο και συνάντηση με τον υπεύθυνο της εταιρείας ο οποίος μας έχει ενημερώσει πως το πλοίο ενδέχεται να πωληθεί σε Αφρικανικής χώρα.

    τέτοια σοβαρά ζητήματα που έχουν μεγάλες οικονομικές και κοινωνικές επιπτώσεις πρέπει να αντιμετωπίζονται με χαμηλούς τόνους και μεθοδικότητα.

    Δημήτρης Συξέρης

  3. Δημήτρης Μωρόπουλος says:

    Αξιότιμε κε Κανατσίδη, σχετικά με το πολύ σοβαρό αυτό θέμα, της ακτοπλοϊκής διασύνδεσης του Πόρου και της ευρύτερης Τροιζηνίας με τον Πειραιά, για το οποίο όπως θυμάστε πρόσφατα πραγματοποιήθηκε και σύσκεψη μεταξύ του κου Υπουργού Ναυτιλίας, του Αρχηγού του Λιμενικού Σώματος, του Γεν. Γραμματέα του Υπ. Ναυτιλίας, καθώς και του κου Δημάρχου Πόρου, θα ήθελα να κάνω γνωστό ότι ο Δήμος Πόρου, και συγκεκριμένα Ο κος Δήμαρχος και εγώ σαν Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, στο πλαίσιο αναζήτησης λύσης στο οξύ αυτό πρόβλημα, είχαμε επαφές και με άλλο εφοπλιστικό γραφείο το οποίο έδειξε ενδιαφέρον για την δρομολόγηση πλοίου στον Πόρο, και με το οποίο βρισκόμαστε σε συνεννόηση προκειμένου να γίνει μία ανοιχτή συγκέντρωση στο Κτήριο Συγγρού, όπου θα κληθούν όλοι οι φορείς της περιοχής, καθώς και οι πολίτες προκειμένου να ανταλλαγούν απόψεις, τις οποίες θα λάβει υπόψη της η εν λόγω εταιρία, πριν προβεί σε όποια επένδυση.

    Με Τιμή
    Δημήτρης Μωρόπουλος
    Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου Πόρου

  4. ANTYPAS says:

    ΑΝ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΒΑΠΟΡΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο κ. ΣΥΞΕΡΗΣ
    ΠΟΙΟΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΟ ΑΞΙΟΠΛΟΟ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ? ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΟΤΙ ΠΡΟΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΝΑΥΛΟ ΤΟ ΒΑΠΟΡΙ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟ ΘΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΘΕΙ? ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΘΕΙ Η ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΠΟΖΗΜΕΙΩΣΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΗΔΗ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ? ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΕΠΙΦΥΛΑΚΤΙΚΟΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΤΡΕΧΟΥΜΕ.

  5. Ιωάννης Γκούμας says:

    Δεν υπάρχουν διασφαλίσεις έτσι όπως διατυπώθηκε η προσφορά και δεν μου άρεσε ούτε εμένα η ιδέα της προαγοράς εισητηρίων. Το μόνο ελκυστικό ήταν το μέγεθος του πλοίου το οποίο με λιγότερα έξοδα για την όποια επιχείρηση θα εξυπηρετούσε τους δημότες. Σε αυτή τη βάση και μόνο αυτή τη βάση, μπορούμε να διαπραγματευτούμε άλλου τύπου συμφωνίες, με άλλες εταιρίες, ακόμα και με την ιδέα των κρατικών επενδύσεων αν δεν προκύψει κάτι (θα μπορούσε να είναι για παράδειγμα επένδυση της ΟΣΕ και τα έσοδα να επιστρέψουν στο κράτος πάλι).

  6. Με αφορμή την πρόταση αυτή, πρέπει να αρχίσει ένας διάλογος Διαδημοτικός ώστε να διερευνηθεί αν υπάρχει η δυνατότητα αγοράς και συνδιαχείρισης πλοίου, τι τύπο και κατηγορίας πλοίο χρειάζεται η γραμμή του Σαρωνικού, κόστος αγοράς, κόστος διαχείρισης, αν υπάρχει πρόγραμμα επιδότησης από την ΕΕ ( Μάρκο Πόλο κλπ. Όλες οι προτάσεις που πέφτουν στο τραπέζι κάτι προσφέρουν, έστω και και έναυσμα για διάλογο…

Σχολιάστε