Παρέμβαση στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών από τον Δήμαρχο Πόρου


O Δήμαρχος Πόρου κατά την παρέμβαση του στο ΣΑΣ (φωτό: hydranews.gr)

O Δήμαρχος Πόρου κατά την παρέμβαση του στο ΣΑΣ (φωτό: hydranews.gr)

Παρέμβαση στη συνεδρίαση του Σ.Α.Σ. στις 21 Οκτωβρίου 2014 έκανε ο Δήμαρχος Πόρου, Γιάννης Δημητριάδης, με αφορμή το θέμα του καθορισμού των δρομολογίων συμβατικών πλοίων στη γραμμή Πειραιά – Αργοσαρωνικού για την περίοδο 2014 – 2015.

Κατά την τοποθέτησή του, ο κ. Δημητριάδης περιέγραψε τα ακτοπλοϊκά προβλήματα των νησιών του Αργοσαρωνικού, επισημαίνοντας ότι α) το καλοκαίρι τα διαθέσιμα δρομολόγια δεν καλύπτουν την ζήτηση, πλήττοντας την τουριστική κίνηση, β) τις υπόλοιπες περιόδους τα δρομολόγια δεν καλύπτουν τις ανάγκες του μόνιμου πληθυσμού και κυρίως την ανάγκη πρόσβασης στις δημόσιες υπηρεσίες, οι οποίες κλείνουν τα παραρτήματά τους στα νησιά και γ) οι περιπτώσεις καθυστερήσεων και βλαβών στα υδροπτέρυγα είναι πλέον ιδιαίτερα συνηθισμένες, γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα μεγάλη ταλαιπωρία των επιβατών και κυρίως μαρτυρά αυξημένη επικινδυνότητά τους, λόγω μηχανικής ανεπάρκειας των υδροπτερύγων (δειγματοληπτικά: 26 περιπτώσεις σοβαρής καθυστέρησης ή ματαίωσης δρομολογίων τον Δεκέμβριο του 2013, εξαιρουμένων των περιπτώσεων δυσμενών καιρικών συνθηκών).

Ο Δήμαρχος Πόρου πρόσθεσε ότι από καθαρή τύχη δεν έχουν κινδυνέψει ανθρώπινες ζωές τα τελευταία χρόνια και έθεσε προ των ευθυνών τους τα μέλη του Σ.Α.Σ. , τα οποία έδειξαν να εκπλήσσονται από την πληροφόρηση σχετικά με τις καθυστερήσεις και ματαιώσεις δρομολογίων.

Κλείνοντας την τοποθέτησή του, ο Δήμαρχος Πόρου τόνισε ότι η διατάραξη του σημερινού μονοπωλιακού καθεστώτος στη γραμμή μπορεί να είναι η μόνη λύση για την αναβάθμιση και την αύξηση της πυκνότητας των δρομολογίων και ζήτησε από το Σ.Α.Σ. να σταματήσει να προστατεύει με τις γνωμοδοτήσεις του το καθεστώς αυτό.




Comments (7)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Παναγιώτης Μουστάκας says:

    Επιτέλους μια σοβαρή και τεκμηριομένη παρέμβαση για την επίλυση του ζητήματος.Ας ελπίσουμε ότι κάτι θα γίνει και ότι δεν θα υπερισχύσει και πάλι “το δίκαιο του ισχυρού”

  2. maria says:

    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ … ΜΠΡΑΒΟ !!!!!!

  3. ssssssss says:

    O KOSMOS TO EXEI TOYMPANO KAI TO SAS KRIFO KAMARI

  4. Panoulis says:

    Θεοχάρη τι έγινε δεν σου άρεσε η παρέμβαση δεν θα σχολιάσεις;

  5. geo2004 says:

    ΤΟ Σ.Α.Σ.ΕΧΕΙ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ….ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΣΦΟΡΑ ΣΤΟΥΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΝΗΣΙΩΝ!!ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΟΙ …ΦΙΛΟΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ…….ΓΙΑ ΠΥΚΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ!!ΑΡΚΕΤΑ Η ΞΥΛΙΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ!ΔΗΜΑΡΧΕ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ!!

  6. Πάνος says:

    Πολύ καλά έκανε ο Δήμαρχος και πήγε και γκρίνιαξε στο ΣΑΣ.

    Όπως πολύ καλά είχαν κάνει και οι προηγούμενοι, δηλαδή ο προηγούμενος Δήμαρχος κ. Στρατηγός, ο σύμβουλος του Δ.Συξέρης, αλλά και από την αντιπολίτευση Δ.Πάνου και Ν.Κοραλή.

    Όλοι αυτοί γκρίνιάζαν κάθε χρόνο, χωρίς να δουν κανένα αποτέλεσμα, και έτσι έγινε και φέτος. Εγκρίθηκαν ομόφωνα τα δρομολόγια όπως τα πρότεινε η εταιρεία file:///C:/Users/papashark/Downloads/gnomesas0514.pdf (θέμα Γ.12), κοινώς ούτε και οι συνήθως “σύμμαχοι” των τοπικών κοινωνιών δεν στήριξαν αυτό που πρότεινε ο Δήμαρχος.

    Αλλά τι ακριβώς πρότεινε ο Δήμαρχος ?

    ΤΙΠΟΤΑ.

    Απλά γκρίνιαξε, και γι’ αυτό δεν υπήρχε περίπτωση να μην ψηφιστούν αυτά που ζήτησε η εταιρεία. Όπως είχαν γκρινιάξει και οι προηγούμενοι που πήγαν και έτσι απλά δεν έγινε τίποτε.

    Αν όμως ο Δήμαρχος είχε κάνει μια πραγματικά τεκμηριωμένη παρέμβαση (ας βρει κάποιον γνώστη της ακτοπλοΐας να του την συντάξη, όταν γινόταν η συζήτηση του Speed Cat I, τότε ίσως να υπήρχε διαφορετική εξέλιξη.

    Ίσως και να υπήρχε και διαφορετική εξέλιξη αν ο Δήμαρχος ερχόταν σε επαφή με τον πλοιοκτήτη του Speed Cat I, και προετοίμαζαν μια κοινή, οργανωμένη προσπάθεια, μαζί και με τους άλλους ενδιαφερόμενους δημάρχους, τότε ίσως, και το τονίζω το ίσως, να βλέπαμε ανταγωνισμό τουλάχιστον στα ταχύπλοα. Δεν γνωρίζω αν έκανε κάποια επαφή, πάντως το Speed Cat I έκανε αίτηση στις Σποράδες (που απορρίφθηκε), όπου και εκεί θα ανταγωνιζόταν την HSW.

    Βέβαια ο Δήμαρχος έκανε το λάθος να προσβάλει τους συνομιλητές τους, γιατί το ΣΑΣ αποτελείτε κυρίως από αξιωματικούς του ΛΣ, το ίδιο που είναι υπεύθυνο για την ασφάλεια των πλοίων μέσω των υπηρεσιών του (ΔΕΕΠ & PSC), κάτι που τον κατέταξε στους γραφικούς που χρησιμοποιούν την ξύλινη γλώσσα της μείωσης των πάντων και της καταστραφολογίας.

    Αντί να χειροκροτείτε ότι σας σερβίρουν (και να ειρωνεύεστε ανώνυμα όποιον διαφωνεί), δείτε τι σημαίνει πρόταση (όχι ιδιαίτερα τεκμηριωμένη), από τον κ. Κεχαγιόγλου, πρόεδρο του Ελληνικού Δικτύου Μικρών Νησιών (όχι ότι θα έχει τύχη η πρόταση του)
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1562200527343637&id=1492042967692727

    Και για να κλείσω, η λύση δεν θα έρθει μέσα από την γκρίνια στο ΣΑΣ, αλλά από ολοκληρωμένη στήριξη επιχειρηματικών δράσεων που θα καλύψουν τις ανάγκες μας. Είτε αυτές είναι η δημιουργία Εταιρείας Λαϊκής Βάσης, είτε μια εταιρεία από διάφορους (οικονομικά) επιφανείς συμπολίτες μας, είτε ναυτιλιακών εταιρειών όπως το Speed Cat I, ή εκείνη την άγνωστη (ένα γιοτ έχει όλο κι όλο) που είχε αναφέρει ως προεκλογική εξαγγελία ο Δήμαρχος, είτε παρακαλετά στις υπάρχουσες εταιρείες όπως έκανε ο Σπυρίδων με τον Λεφάκη για το καλοκαίρι που μας πέρασε.

  7. Πάνος says:

    το σωστό λινκ για τις αποφάσεις του ΣΑΣ : http://www.yen.gr/php/download_xitem.php?xitem=37646/gnomesas0514.pdf

Σχολιάστε