Ο Δήμος Πόρου στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ)



IMGP7665Ενημέρωση για τη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ) της 15ης Οκτωβρίου, εξέδωσε ο Δήμος Πόρου.

Στη συνεδρίαση, αντιπροσωπεία του Δήμου Πόρου παρουσίασε τις θέσεις που αποτυπώνονται στην 175/2013 Ομόφωνη Απόφαση του Δημοτικού  Συμβουλίου Πόρου σχετικά με το πρόγραμμα των ακτοπλοϊκών δρομολογίων της περιόδου Νοεμβρίου 2013 – Οκτωβρίου 2014.

 

Ο εκπρόσωπος του Δημάρχου Δημοτικός Σύμβουλος κ. Δημήτρης Συξέρης, ανέλυσε την δραματική πτώση του Τουρισμού που έχει προκύψει από την μείωση των δρομολογίων συμβατικών και ταχύπλοων πλοίων και προειδοποίησε για περαιτέρω επιδείνωσή της εφόσον γίνουν δεκτά τα κατατεθειμένα δρομολόγια της Hellenic Seaways που καθιστούν την διαδρομή Πειραιά-Πόρο μια ιδιότυπη Άγονη Γραμμή με σοβαρές κοινωνικές επιπτώσεις για τον Πόρο και την Τροιζηνία.

 

Ο κ. Συξέρης παρουσίασε αναλυτικά τους λόγους για τους οποίους αντιτίθεται σύσσωμο το Δημοτικό Συμβούλιο και ο λαός του Πόρου, στην υποβάθμιση της διασύνδεσης με τον Πειραιά και τα υπόλοιπα νησιά του Αργοσαρωνικού, καθώς και τις τεκμηριωμένες προτάσεις του Δήμου. Στη συνεδρίαση παρών ήταν ο επικεφαλής της Ελάσσονος Μειοψηφίας του Δ.Σ. Πόρου κ. Δημήτρης Πάνου, ο οποίος υπογράμμισε τον διαπαραταξιακό χαρακτήρα των θέσεων του Δήμου για το ακτοπλοϊκό ζήτημα και ζήτησε την κατανόηση του Σ.Α.Σ για τα δίκαια αιτήματα του Δήμου Πόρου.

 

Σημαντική ήταν η στήριξη που παρείχαν στις θέσεις του Δήμου Πόρου, ο Βουλευτής Α΄ Πειραιά του ΣΥΡΙΖΑ κ. Θ. Δρίτσας και ο εκπρόσωπος της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδος και μέλος του Σ.Α.Σ, Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Ι. Μαχαιρίδης, οι οποίοι τόνισαν τις σοβαρές οικονομικές και κοινωνικές επιπτώσεις που θα προκληθούν από την μείωση των δρομολογίων σε ολόκληρο τον Αργοσαρωνικό.

 

Στην ίδια συνεδρίαση συζητήθηκε και το θέμα των δρομολογίων της πορθμειακής Γραμμής Πόρου-Γαλατά, για τα οποία εκφράστηκε η πάγια θέση του Δήμου Πόρου για διεύρυνση των δρομολογίων σε 24ωρη βάση, όπως αυτή παρουσιάζεται στην 72/2012 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Πόρου.

 

Απομένει να δούμε αν τελικά προκύψει κάτι καλό από τις αντιδράσεις και τις προσπάθειες της τοπικής κοινωνίας και της Δημοτικής Αρχής.




Comments (26)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Πόρου της προηγούμενης Δευτέρας, που έλαβε την σχετική ομόφωνη απόφαση για τα δρομολόγια της ερχόμενης περιόδου, δήλωσα πως το πιό πιθανό – όπως έγινε και πέρισυ- είναι να συμφωνήσει το Σ.Α.Σ με τις θέσεις της Hellenic Seaways, γιατί τη πλειοψηφία στο Συμβούλιο έχει το Λιμενικό Σώμα και οι εκπρόσωποι των Εφοπλιστών. Αντίθετα μειοψηφούν σχεδόν πάντα οι εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και του Υπουργείου Τουρισμού- Ε.Ο.Τ.

    Επειδή έχω ζήσει αυτές τις διαδικασίες, πρότεινα στο Δ.Σ Πόρου, να προετοιμαστούμε για την επόμενη μέρα. Δηλαδή να δημοσιοποιήσουμε το πρόβλημα με συστηματικό τρόπο, να απευθυνθούμε σε άλλες Ναυτιλιακές Εταιρείες παρέχοντας τους στοιχεία για την δυναμική της γραμμής και αν όλα αυτά δεν φέρουν αποτέλεσμα να δείξουμε πως δεν είμαστε αυτή τη φορά αποφασισμένοι να υποταχθούμε αμαχητί.

    Τα ίδια πρότεινα και για το ζήτημα του master plan του ΤΑΙΠΕΔ για το λιμάνι. Πρέπει να συνειδητοποιήσουμε πως οι Τοπικές Κοινωνίες δεν εισακούονται μόνο με χαρτιά και αποφάσεις. Χρειάζεται συστηματική και όχι επιπόλαιη αντίδραση και εναλλακτικές λύσεις. Γιαυτό το θέμα όμως χρειάζεται πολύ δουλειά, λίγα λόγια και καθόλου διχόνοια.

    Δημήτρης Συξέρης
    Δημοτικός Σύμβουλος Πόρου

  2. Δυστυχώς για μια ακόμα φορά επαληθεύτηκα, μόλις πριν λίγο έγινε γνωστό πως το Σ.Α.Σ έκανε κατά πλειοψηφία δεκτό το αίτημα της Hellenic Seaways για Νοέμβριο 2013-Οκτώβριο 2014 με το οποίο μειώνονται δραματικά τα δρομολόγια Συμβατικών Πλοίων (για μεγάλη περίοδο θα υπάρχει μόνο 1 την εβδομάδα !!!!) από Πειραιά-Πόρο.

    Η προσπάθεια του Δήμου και των Φορέων Πόρου-Τροιζηνίας πρέπει να ενταθεί άμεσα, ενωτικά και χωρίς βεβιασμένες κινήσεις αλλά με μεθοδικότητα.

    Δημήτρης Συξέρης
    Δημοτικός Σύμβουλος Πόρου

  3. Γιάννης Γκούμας says:

    Να μην αποδεχτούμε πρόταση που δεν περιλαμβάνει τουλάχιστον ένα δρομολόγιο από και προς τον Πειραιά ημερησίως για κάθε μέρα εργάσιμη για όλο το έτος. Και να απορίψουμε ότι προτίνει το ΤΑΙΠΕΔ όσο ισχύει το συγκεκριμένο καταστατικό του ΤΑΙΠΕΔ.

  4. Πάνος Θεοχάρης says:

    Να μην αποδεχθούμε ? Δηλαδή ?

    Θα βγάλουμε μια ωραία ανακοίνωση, “ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ !!!”

    και μετά θα πάμε σπίτι μας 🙂

  5. Νάγια Κοράλλη says:

    Αγαπητέ κ. Συξέρη,

    Είναι η δεύτερη φορά που κάνετε τις συγκεκριμένες υποδείξεις αναφορικά με το θέμα της ιδιωτικοποίησης του λιμανιού. Η προηγούμενη φορά ήταν στη συνεδρίαση του ΔΣ της 23.9.2013, όταν ψηφίστηκε ομόφωνα η κατηγορηματική αντίθεση του ΔΣ στα σχέδια τροποποίησης του λιμανιού που εκπονεί το ΤΑΙΠΕΔ. Μέχρι τότε, και επί δεκατρείς μήνες, η παράταξή μας σε κάθε συνεδρίαση του ΔΣ προειδοποιούσε για τα επερχόμενα καταστροφικά σχέδια και, με δελτία τύπου, παρεμβάσεις και συνεχή αρθογραφία του Γιάννη Δημητριάδη, εξηγούσε τι προβλέπει η νομοθεσία αναφορικά με την ιδιωτικοποίηση του λιμανιού, καλώντας τον Δήμαρχο και τους συμβούλους του να αντιδράσουμε δυναμικά.
    Η πλειοψηφία όμως επιδείκνυε μια αδιανόητη αδράνεια και αδιαφορία! Σας προκαλούσαμε επανειλημμένα να λάβετε θέση και να εκφράσετε τις απόψεις σας στο ΔΣ, αλλά επί δεκατρείς μήνες κοιμόσασταν τον ύπνο του δικαίου. Η δημοσιοποίηση προσφάτως των αρχικών σχεδίων του ΤΑΙΠΕΔ, η οποία διέψευσε παταγωδώς τη στάση σας, δεν άφησε άλλα περιθώρια, εκτός από την ομόφωνη αντίδραση του ΔΣ και του Δημάρχου, με καθαρές κουβέντες και ξεκάθαρες διατυπώσεις. Μπροστά σε αυτό το έμπρακτο mea culpa της παράταξής σας και την καθυστερημένη, αλλά γενναία, αλλαγή στάσης του κ. Στρατηγού, εμείς δεν θέλαμε να ρίξουμε αλάτι στην πληγή και να θυμίσουμε τι λέγατε και τι πράττατε μέχρι χθες, αλλά, όπως, ανέφερε ο Γ. Δημητριάδης, ζητήσαμε απλώς να κάνετε σιωπηρά την αυτοκριτική σας, αναγνωρίζοντας ότι οι πολιτικές Σας εκτιμήσεις για το ζήτημα διαψεύστηκαν. Πέραν αυτού, συνταχθήκαμε πίσω από το Δήμαρχο και ενισχύσαμε με κάθε τρόπο την επιχειρηματολογία του Δήμου σε ένα κοινό μέτωπο απέναντι στον κοινό κίνδυνο.
    Εσάς όμως κ. Συξέρη, δεν σας έφτανε αυτό. Θέλατε να κάνετε και ρελάνς με υποδείξεις του τύπου «πρέπει να αντιδράσουμε άμεσα και οι αντιδράσεις μας πρέπει να προλαβαίνουν τις εξελίξεις». Ποιος; Από όλους τους συμβούλους της πλειοψηφίας, ειδικά εσείς, που όταν ο Δημητριάδης προσπαθούσε να εξηγήσει πόσο καταστροφικό για τον τόπο είναι αυτό που πρόκειται να συμβεί, αντικρούατε ότι «τα μηνύματα που έχετε πάρει είναι διαφορετικά». Ειδικά εσείς, που ως Πρόεδρος τότε της Τουριστικής Επιτροπής, αρνιόσασταν να θέσετε το θέμα στην ημερήσια διάταξη των συνεδριάσεών της και αυτός ήταν και ένας λόγος της αντιπαράθεσής σας με τον Γ. Δημητριάδη, ο οποίος σας υπέβαλε σχετικά αιτήματα, τα οποία απορρίπτατε. Ειδικά εσείς, που αντί να τοποθετήστε δημοσίως κατά των σχεδίων του ΤΑΙΠΕΔ, ήσασταν εκείνος που τα παρουσίασε στα μέλη της Τουριστικής Επιτροπής, επιμένοντας ότι όλη η συζήτηση γινόταν μόνο για «ένα μικρό μέρος του λιμανιού», για 55 θέσεις ελλιμενισμού «γύρω από την ξύλινη προβλήτα» κτλ. Ειδικά εσείς, που αντί να εκδώσετε έστω και μία ανακοίνωση ή σχόλιο κατά των ανακοινώσεων του ΤΑΙΠΕΔ, δεν χάνατε ευκαιρία να επικρίνετε στο internet τις ανακοινώσεις που βγάζαμε εμείς κατά των ανακοινώσεων αυτών, με αποκορύφωμα την αγανάκτησή σας στην ανακοίνωση των παρατάξεων της μειοψηφίας στις 3.4.2013, με τίτλο «Η κοινωνία του Πόρου λέει όχι στην ιδιωτικοποίηση του λιμανιού», στην οποία απαντήσατε ότι «εντελώς αλαζονικά και με μια δόση υπέρμετρου εγωκεντρισμού θεωρούμε πως εκπροσωπούμε το σύνολο της κοινωνίας του Πόρου» και ότι «η συνεχιζόμενη ισοπεδωτική πολιτική του τύπου ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ, είναι το ίδιο επιζήμια με το ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ που είναι της μόδας».
    Στη συνεδρίαση της 23ης Σεπτεμβρίου, δεν χαλάσαμε το κλίμα συναίνεσης με το να σας απαντήσουμε και να θυμίσουμε τι λέγατε μέχρι χθες. Επειδή όμως τα γραπτά μένουν, δεν θα μπορούσα να μην σάς απαντήσω σήμερα. Προσωπικά, δεν θα ήθελα να σταθώ άλλο στο χθες, αλλά αν θέλετε μπορώ να στείλω στο porosnews απομανγητοφωνήσεις από αρκετές συνεδριάσεις του ΔΣ και της Τουριστικής Επιτροπής.
    Προτιμώ όμως να δούμε τι λέμε και τι κάνουμε σήμερα. Και στο σημείο αυτό είναι και πάλι σαφής η διαφωνία μας. Ακόμα και η ξαφνική σημερινή εναντίωσή σας εκφράζεται με ακατανόητα μισόλογα (να δείξουμε πως δεν είμαστε αυτή τη φορά αποφασισμένοι να υποταχθούμε αμαχητί!;;;) και με αοριστίες (προετοιμασία, συστηματική αντίδραση, εναλλακτικές λύσεις, πολύ δουλειά κτλ, κτλ), αλλά με ΚΑΜΙΑ συγκεκριμένη πρόταση και δέσμευση.
    Τα μέχρι σήμερα εκπονούμενα σχέδια του ΤΑΙΠΕΔ για το λιμάνι, πλέον είναι ηλίου φαεινότερο ότι ζημιώνουν αφάνταστα το νησί μας και γι’ αυτό το λόγο, εφόσον ο λαός του Πόρου μας εμπιστευθεί στις επικείμενες εκλογές την διοίκηση του Δήμου, η παράταξη μας θα ενεργοποιήσει κάθε πρόσφορο μέσο για να εμποδίσει την υλοποίηση αυτών των σχεδίων. Εσείς κ. Συξέρη θα προβείτε επιτέλους σε συγκεκριμένες πράξεις ή θα παραμείνετε για άλλη μια φορά πιστός στην πολιτική της αοριστολογίας;

    Nάγια Κοράλλη
    Δημοτική Σύμβουλος Πόρου

  6. Γιάννης Γκούμας says:

    Όταν λέμε δεν αποδεχόμαστε, θα αντιδράσουμε όπως στις σκουριές. Δεν νομίζω ότι υπάρχει περιορισμός στο τι μπορούμε να κάνουμε εναντίον των καταπατητών του Συντάγματος, με εξαίρεση τις δικές τους Συνταγματικές ελευθερίες. Κατά αυτό μπορούμε να τους μπουζουριάζουμε και να τους πετάξουμε στη θάλασσα, αν τολμήσουν οτιδήποτε στο λιμάνι.
    Όσο για τους συμβούλους που επικεντρώθηκαν στο γεγονός ότι τα σχέδια του ΤΑΙΠΕΔ θα δημιουργήσουν άμεσα προβλήματα σε 3-4 επαγγελματίες, αυτοί κατά τα φαινόμενα είναι υπέρ της ιδιοτικοποίησης, αλλά έχουν κολλητιλίκια με αυτούς τους επαγγελματίες και αντιδρούν όπως αντιδρούν.
    Από την στιγμή που είναι γνωστό ότι το ΤΑΙΠΕΔ θα θείξει τον Πόρο συνολικά και τον Γαλατά και όχι μόνο 5 επιχειρήσεις, είναι πολύ ύποπτο που αφιέρωσαν τόσο χρόνο σε επιχειρηματολογία μόνο για αυτές.

  7. Αγαπητή Νάγια,

    Προφανώς μέχρις εδώ αντέξατε να τηρήσετε τις οδηγίες των Επικοινωνιολόγων της Παράταξης σου, για πνεύμα συναίνεσης και χαμηλών τόνων.

    Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή: Εγώ προσωπικά δεν είμαι δογματικά εναντίον στις ιδιωτικοποιήσεις, όπως είσαστε εσείς. Η ιστορία έχει δείξει πως το κράτος και οι φορείς του πρέπει να ασκούν ΕΛΕΓΧΟ και όχι επιχειρηματικές δράσεις. Δυστυχώς έτσι ήταν και είναι η πραγματικότητα σε ολόκληρο τον Πλανήτη, εκτός από τις πρώην Σοβιετικές Δημοκρατίες.

    Που υπάρχει καλύτερη εξυπηρέτηση των Τουριστών, στις Δημοτικές/Δημόσιες απαρχαιωμένες Μαρίνες της Ελλάδας ή στις ιδιωτικές Μαρίνες της Τουρκίας/Κροατίας/Μαυροβουνίου/Ιταλίας/Ισπανίας/Κύπρου κλπ;
    Που υπήρχε καλύτερη εξυπηρέτηση των Τουριστών, στα πρώην Κρατικά Ξενοδοχεία ή στα Ιδιωτικά.

    1. Από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε το πρόβλημα με το ΤΑΙΠΕΔ είχα αναφέρει πως δεν είμαι αντίθετος υπό όρους – όπως και πάρα πολλοί Ποριώτες – στην παραχώρηση σε ιδιώτες της ξύλινης προβλήτας που έχει κατασκευαστεί από τον ΕΟΤ και ακόμα και τώρα δεν έχει παραληφθεί από το Λιμενικό Ταμείο λόγω κακοτεχνιών.

    2. Παρόλη τη μαχητικότητα σας, αποκρύπτετε συστηματικά πως ολόκληρο το Λιμάνι και σχεδόν όλες οι παραλίες του Πόρου, όπως και σε ολόκληρη την Ελλάδα, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΝΗΚΑΝ στους Δήμους, αλλά στην Κτηματική Εταιρεία του Δημοσίου και αυτή τους έδινε το δικαίωμα χρήσης και παραχώρησης σε τρίτους. Το κακό έγινε από τη στιγμή που η Ελλάδα πρακτικά χρεωκόπησε από τις καταστροφικές επιλογές των τελευταίων 30 ετών και οι δανειστές απαίτησαν να τα εκχωρήσουμε ΟΛΑ μέσω του ΤΑΙΠΕΔ, κάτι που εγκληματικά δέχτηκαν οι Κυβερνώντες.

    3. Στο Master Plan του ΤΑΙΠΕΔ, προτείνονται 3 διαφορετικές λύσεις για την ιδιωτικοποίηση μέρους του Λιμανιού. Η πρώτη από τις τρείς αναφέρει ΜΟΝΟ το τμήμα της Ξύλινης προβλήτας και λίγα μέτρα επιπλέον. Αυτή και μόνο αυτή η λύση δεν θεωρώ πως είναι καταστροφική μιας και ούτε τώρα ούτε τέλη εισπράτονται απο το χώρο αυτό, αλλά και πρακτικά δεν έχει φτιαχτεί από τον Δήμο ή το Λ.Τ αλλά και ούτε αξιοποιείται λόγω Νομικών Κωλλυμάτων.

    Αν νομίζεις πως η ζωή είναι μόνο Άσπρο-Μαύρο και πως όποιος δεν είναι μαζί σας, είναι εναντίον σας, τότε ΝΑΙ είμαι εναντίον των αναχρονιστικών αντιλήψεων σας. Πιστέυω όμως πως δεν είναι τα πράγματα όπως τα βλέπετε και πως πρέπει να πορευόμαστε όχι με Δογματικές Παραταξιακές αντιλήψεις αλλά με γνώμονα το ΣΥΜΦΕΡΟΝ του ΠΟΡΟΥ. Αν λοιπόν το συμφέρον του τόπου μου και ΟΧΙ των Φανερών ή Κρυφών Συμφερόντων, μεταβάλεται τότε θα μεταβάλλω και εγώ τις πράξεις μου. Αν ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ αντί να βοηθήσει το νησί μου όπως αρχικά φαινόταν, αποφασίσει να το βλάψει, τότε θα πράξω αναλόγως χωρίς όμως ανούσιες προκυρύξεις και πανώ στο Ρολόι. Δεν θα μείνω στην νοοτροπία του ΟΧΙ σε ΟΛΑ / ΝΑΙ σε ΟΛΑ, αλλά θα κάνω ότι χρειαστεί για να αλλάξω τη κατάσταση.

    4. ‘Όσον αφορά την Ε.Τ.Α.Π καλό θα ήταν να μιλήσεις με τα μέλη της να σε ενημερώσουν, μιας και δεν ήσουν ποτέ παρών στις συνεδριάσεις της. Για το θέμα του Λιμανιού, στη συνεδρίαση της Ε.Τ.Α.Π της 12ης Απριλίου 2013, το 7ο θέμα της ημερήσιας διάταξης -που εγώ έβαλα και δεν αρνήθηκα όπως ψευδώς αναφέρεις- ήταν “Η ιδιωτικοποίηση μέρους του Λιμένα Πόρου και οι επιΠτώσεις στην Τουριστική Ανάπτυξη του Πόρου και ιδιαίτερα του θαλάσσιου Τουρισμού”. Το θέμα τέθηκε προς συζήτηση και αποδασίστηκε ΟΜΟΦΩΝΑ (συμπεριλαμβανομένου και του κ. Δημητριάδη) η αναβολή του θέματος δίχως συγκεκριμένη ημερομηνία συζήτησης γιατί εκκρεμούσε η προσφυγή του Δήμου Πόρου και του Λ.Τ στο Σ.Τ.Ε κατά της εκχώρησης στο ΤΑΙΠΕΔ του Λιμανιού.

    Ειδικά όμως για την Ε.Τ.Α.Π, το έργο της και τις ποικιλότροπες προσπάθειες ακύρωσης της και του Προέδρου της ειδικά, θα ενημερωθείς σύντομα όπως και οι αναγνώστες του Porosnews.

    Αγαπητή Νάγια, όσο για το θέμα των δρομολογίων που μειώνονται τη χειμερινή περιόδο, εκτός από τον Δημήτρη Πάνου, δεν είδα κάποιον από την παράταξη σου να στηρίζει μαζί μου τις θέσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και του Λαού του Πόρου απέναντι στο Σ.Α.Σ και τον Πρόεδρο της Hellenic Seaways.

    Δημήτρης Συξέρης
    Δημοτικός Σύμβουλος Πόρου

  8. Γιάννης Γκούμας says:

    Οι χαμηλοί τόνοι έχουν και τα όριά τους κε Συξέρη. Όταν πρόκειται για το καλό του τόπου ας βγούν και μαχαίρια.
    1) Από ότι φαίνεται δεν έχετε διαβάσει το καταστατικό του ΤΑΙΠΕΔ, το οποίο είναι αντίθετο σε οποιαδήποτε μορφή όρων.
    2)Σωστά εγκληματικά δέχτηκαν οι κυβερνώντες, αλλά αυτό δεν σημαίνει συναίνεση. Ίσα ίσα που αν κάτι είναι αντισυνταγματικό, έχουμε δικαίωμα και υποχρέωση ως πολίτες κατά το άρθρο 120, να πάμε κόντρα και να κάνουμε ότι θέλουμε και μπορούμε για να μην περάσει (με εξαίρεση να στερήσουμε Συνταγματικές ελευθερίες άλλων – πχ δεν μπορούμε να αφαιρέσουμε ζωές)
    3)Προφανώς θα θελήσουν να πάρουν το λιμάνι με δελεαστικές λύσεις, αλλά αν είχατε διαβάσει το νόμο του ΤΑΙΠΕΔ, θα καταλαβαίνατε, πώς αν ο νέος ιδιοκτήτης “αποφάσιζε” ότι κάτι δεν τον βολεύει μπορεί να κάνει σχεδόν ότι του κατέβει, και δήμος και ιδιώτες δεν έχουν δικαίωμα για ένσταση.
    4)Ίσως ήταν φάουλ και της αντιπολίτευσης που δεν είπε: ΤΑΙΠΕΔ; Απορίπτεται! Χωρίς δεύτερη κουβέντα και Μα….
    Αλλά γιατί να το χρεώσουμε αυτό μόνο σε μερικούς; Όλοι είναι το ίδιο υπεύθυνοι.

    Γιάννης Γκούμας
    Δημότης στην περιοχή
    Χρήστης της παραλίας Πόρου (και θέλω να παραμείνω έτσι!)

  9. Πάνος Θεοχάρης says:

    Αγαπητέ Γιάννη, μπορεί να ονειρεύεσαι να πάρεις το όπλο σου και να κάνεις ένοπλο τάγμα εφόδου όπως στις Σκουριές, αλλά να ξέρεις όποιος παίζει με τα όπλα θα βάψει τα χέρια του με αίμα, είτε δικό του, είτε του γείτονα, αδελφού, φίλου, συμπατριώτη. Γιατί εκεί θα οδηγήσουν οι Σκουριές.

    Εάν είναι αντισυνταγματικά όπως πιστεύεις, τότε να πας να κάνεις προσφυγή στον ΣτΕ, όπως έχουν κάνει ήδη αρκετοί, αν και μπορώ να σου πω από τώρα, ότι υπάρχει πολύ μεγάλη περίπτωση να απορριφθούν μόνο και μόνο γιατί κανονικά μόνο η διοίκηση της Κτηματικής Εταιρείας του Δημοσίου έχει έννομο συμφέρον.

    Εάν δεν το ακυρώσει το ΣτΕ, τότε στο άρθρο 120 που αναφέρεσαι στο (3) λέει :

    “2. O σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Eλλήνων.”

    Οπότε για την ώρα αποτελεί θεμελιώδη υποχρέωση σου, και τυχόν προσπάθεια κατάλυσης του νόμου δια της βίας, αποτελεί φασιστική μέθοδο.

    Το άρθρο 120 να το ξαναδιαβάσεις. Δεν λέει αυτό που λες, δεν λέει αυτό που διαβάζεις σε διάφορα ανεύθυνα site και λόγια πολιτικών. Διάβασε και την παράγραφο (4) :

    “4. H τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Eλλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία.»”

    Για την ώρα εσύ μάλλον που θες να “αντισταθείς” ακόμα και βγάζοντας μαχαίρια είσαι αυτός που προσπαθεί να το καταλύσει.

    Με τις βλακείες σας περί “αντίστασης” και “βίας” προσφέρετε πολιτική νομιμοποίηση σε κάθε λογής φασίστα, από την άκρα Αριστερά, μέχρι την Χρυσή Αυγή.

  10. Γιάννης Γκούμας says:

    Το ΤΑΙΠΕΔ και ότι συνεπάγεται και γενάται από αυτό είναι αντισυνταγματικό, τελεία. Και ο λόγος είναι απλός: δίνει δυνατότητες σε αυτούς που το εκμεταλλεύονται που δεν δίνονται στους υπόλοιπους πολίτες. Για παράδειγμα, πολεοδόμηση κάνει το κράτος και μόνο το κράτος. ΟΧΙ ο κάθε απαταιώνας!
    Εφαρμογή του ΤΑΙΠΕΔ σημαίνει λοιπόν κατάλυση του Συντάγματος και εκεί πάει η εφαρμογή του άρθρου 4 για την προστασία του Συντάγματος και του άρθρου 24 μεταξύ άλλων, που προστατεύει το περιβάλλον που ζούμε.
    Δεν είπα τίποτα για μαχαίρια και αίμα, γιατί προφανώς σε άλλο άρθρο προστατεύεται η ανθρώπινη ζωή, άσχετα με τι εντιπώσεις θέλεις να περάσεις. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε βούρδουλα και να τους πετάξουμε στη θάλασσα, αν έρθουν να καταστρέψουν το λιμάνι.

    Επίσης αν πρόσεχες τι διαβάζεις, θα πρόσεχες ότι στην 2η παράγραφο του άρθρου λέει ότι πρέπει να σεβόμαστε τους νόμους που συμφωνούν με το Σύνταγμα. Για τους υπόλοιπους δεν λέει τίποτα!

    Επίσης το ΣτΕ γνωμοδοτεί σε περίπτωση αμφιβολίας διοίκησης και πολιτών. Στα προφανή δεν χρειάζεται να το ρωτάμε! Αν κάτι που βλέπουμε να γίνεται, όπως και να το παρουσιάσεις είναι κόντρα στο Σύνταγμα, έχουμε υποχρέωση να μην το εφαρμόσουμε, αλλά και να επιβάλλουμε το αντίθετο. Αντιθέσεις μικρότερης σημασίας, ας πάνε στο ΣτΕ. Όταν πρόκειται για θέματα εθνικής σημασίας, πρέπει να πατάμε πόδι λιγάκι.
    Δεν θα έβλαπτε να ρίχναμε και μια ανάγνωση στο Σύνταγμα όλοι μας, να ξέρουμε τα δικαιώματά μας. Και αν υπάρξουν απορίες τις συζητάμε.

    Επίσης δεν έχω εμπιστοσύνη σε δικαστικούς που μπορεί ο κάθε υπουργός να απολύσει και παύσει και βάλει τους δικούς του. Να εκλέγονταν, να πω εντάξυ. Και ας μην εκλέγονταν από το λαό, αλλά από νομικούς. Να εκλέγονται όμως. Όσο φιλότιμο και να έχουν και άξιοι και αν είναι, τους αντικαθιστούν με άλλους, όπως έχει γίνει και με άλλους δημόσιους υπαλλήλους, που δεν έκαναν χάρες στη νομαρχία! …. και μάλιστα στην περιοχή μας!

  11. Πάνος Θεοχάρης says:

    Δεν θα αποφασίσεις εσύ και εγώ αν ο νόμος είναι αντισυνταγματικός ή όχι. Γι’ αυτό υπάρχει το ΣτΕ, τα διοικητικά δικαστήρια, οι επιτροπές της βουλής, κλπ.

    Ειδάλλως ο καθένας μας ή η κάθε πολιτική ομάδα θα αποφασίζει τι είναι συνταγματικό ή όχι, θα προσπαθεί με κάθε μέσο (δηλαδή και βία), και στο τέλος θα σφαζόμαστε μεταξύ μας.

    Τέλος λυπάμαι αλλά θα το πω χοντρά, λες βλακείες, ο υπουργός δεν προσλαμβάνει και δεν απολύει δικαστικούς. Μάθε πρώτα και μετά μίλα. Δεν έχεις ιδέα πως λειτουργεί το κράτος, δεν έχεις ιδέα πως λειτουργεί η νομοθεσία, και μου λες να πάρουμε τον βούρδουλα για να επιβάλουμε αυτό που ΕΣΥ πιστεύεις ότι είναι σωστό.

    Αυτό που περιγράφεις δεν είναι δημοκρατία….

  12. Νάγια Κοράλλη says:

    Αγαπητέ Δημήτρη,

    Χαίρομαι που επιβεβαίωσες όσα έγραψα για την πραγματική σου θέση και την απροθυμία σου να διατυπώσεις μια συγκεκριμένη δέσμευση για το ζήτημα.

    Απαντώ σε ό,τι αφορά την ουσία του ζητήματος: Το ότι αντιμετωπίζεις τον ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ σχεδιασμό και την ΔΕΔΟΜΕΝΗ νομοθεσία, αντιπαραθέτωντας τις θεωρητικές σου αναζητήσεις και υποθετικές – ιδεατές αντιπροτάσεις και όρους, είναι δικαίωμά σου. Όμως δεν μπορείς να παρουσιάζεις ανακριβή δεδομένα. Διορθώνω λοιπόν κάποια πράγματα που γράφεις, για να μην παραπληροφορούνται οι αναγνώστες:

    1. Στον «Φάκελο Τροποποίησης του Τουριστικού Καταφυγίου» του ΤΑΙΠΕΔ (δεν πρόκειται για το masterplan –προφανώς δεν το έχεις καταλάβει), όπως και σε κάθε άλλη μελέτη, παρουσιάζονται 3 διαφορετικές λύσεις, για να προκριθεί η μία. Όμως, η πρώτη, η οποία είναι του δικού σου γούστου, ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΤΑΙ (αναλύεται σε μισή σελίδα) και προκρίνεται η τρίτη, εκείνη που προτιμά το ΤΑΙΠΕΔ. Ποιος εξυπηρετείται με το να παρουσιάζεις στον κόσμο ότι η λύση που αρέσει σε εσένα «παίζει»; Και πώς άραγε εξυπηρετείς το συμφέρον του Πόρου όταν, αντί να αναφέρεσαι στη ΜΟΝΑΔΙΚΗ «λύση» που οριστικά και αμετάκλητα θα αποτελεί νόμο του κράτους σε λίγες μέρες, επιχειρηματολογείς υπέρ ενός σεναρίου που έχει αποκλειστεί απολύτως, μπερδεύοντας όποιον διαβάζει τα σχόλιά σου;

    2. Όσον αφορά την ΕΤΑΠ, όπως γνωρίζεις έχω αναλάβει την απομαγνητοφώνηση όλων των συνεδριάσεων για λογαριασμό της παράταξής μου, οπότε έχω πλήρη γνώση των περιεχομένων τους. Η αλήθεια λοιπόν είναι η εξής (για να τη γνωρίζει ο κόσμος): Από τις 14 Αυγούστου 2012, που αποφασίστηκε η μεταφορά του λιμανιού στο ΤΑΙΠΕΔ, ποτέ δεν έφερες προς συζήτηση το θέμα αυτό στην Επιτροπή, ώστε να εισηγηθεί στο ΔΣ την ανάληψη οποιωνδήποτε ενεργειών (στις οποίες τώρα θυμήθηκες ότι ο Δήμος πρέπει να προχωρά εγκαίρως προλαβαίνοντας τις εξελίξεις). Όταν, μετά από επιμονή του Γιάννη Δημητριάδη, έφερες το θέμα προς συζήτηση στις 12 Απριλίου, το εμφάνισες με ένα καθαρά θετικό πρόσημο, όπως π.χ. θα το παρουσίαζε και το ίδιο το ΤΑΙΠΕΔ («οι συνέπειες» της ιδιωτικοποίησης και όχι οι ενέργειες για την αποτροπή της). Μάλιστα στην πρόσκληση επισύναψες τα παραπλανητικά «σχέδια – φέιγ βολάν» του ΤΑΙΠΕΔ και όχι την εισήγηση που έπρεπε να γράψεις για το θέμα (η εισήγηση θα έπρεπε να καταλήγει σε συγκεκριμένη πρόταση, και εκεί ερχόντουσαν τα δύσκολα…). Η αναβολή αποφασίστηκε μετά από πρότασή σου «λόγω ωραρίου» (φυσικά τότε δεν είπες ότι εννοούσες ότι αναβαλλόταν για μετά το ΣτΕ) και για να συζητηθεί σε συνεδρίαση με μοναδικό θέμα αυτό, στο οποίο ο Γιάννης φυσικά συμφώνησε. Όμως, στη συνέχεια, δεν ενέταξες το θέμα στην επόμενη συνεδρίαση (31 Μαΐου) και γι΄ αυτό ήρθατε σε αντιπαράθεση με τον Γιάννη. Το ότι δεν είχε οριστεί συγκεκριμένη ημερομηνία νέας συζήτησης «γιατί εκκρεμούσαν οι προσφυγές στο Σ.τ.Ε.» αποτελεί προκλητικό ψέμα σου, αφού η αναβολή προφανώς αποφασίστηκε για την επόμενη συνεδρίαση και όχι για μετά από πέντε χρόνια, όταν το λιμάνι θα έχει ήδη ιδιωτικοποιηθεί (φαντάζομαι θα ξέρεις πότε εκδίδονται οι αποφάσεις του ΣτΕ στην Ελλάδα).

    Κατά τη συνεδρίαση, κανείς –ούτε καν εσύ- δεν διατύπωσε ούτε συναίνεσε σε κάτι τόσο παράλογο. Αν εσύ, όπως ισχυρίζεσαι, ανέγραψες (πονηρά ίσως) την απόφαση αναβολής χωρίς την απολύτως αυτονόητη φράση «για την επόμενη συνεδρίαση» και έτσι κατάφερες να εξασφαλίσεις μια διατύπωση που σού έδινε τυπικά τη δυνατότητα να μην συζητηθεί το θέμα ποτέ, είναι κάτι που δεν το αμφισβητώ. Αντίθετα, αυτό ακριβώς λέω και εγώ! Είναι όμως προκλητικό το γεγονός ότι, λες και τα ξέχασες όλα αυτά, ξαφνικά πριν λίγες μέρες μάς έκανες κήρυγμα στο ΔΣ και στο porosnews ότι πρέπει να κάνουμε ενέργειες που θα προλαβαίνουν τις εξελίξεις!

    3. Είναι ιδιαίτερα προφανές ότι, για μικροκομματικούς λόγους εσύ και οι υπόλοιποι «σπυριδωνικοί» σύμβουλοι προσπαθείτε να δυναμιτίσετε τις κινήσεις διαπαραταξιακής συναίνεσης που εσχάτως έχει κάνει ο Δήμαρχος σε ζητήματα που θα έπρεπε να μάς βρίσκουν όλους σύμφωνους. Δεν περίμενα όμως να φτάσεις στην απρέπεια να περιαυτολογήσεις για το γεγονός ότι πήγες στο Σ.Α.Σ. και να αφήσεις αιχμές για εμένα που δεν ήμουν εκεί. Σού θυμίζω λοιπόν ότι πήγες εκ μέρους όλου του Δήμου Πόρου κατόπιν εντολής του Δημάρχου, όπως είχα πάει και εγώ πέρυσι όταν έτσι είχε ορίσει η αντίστοιχη απόφαση του ΔΣ. Δεν πήγες για να κάνεις προσωπικές δημόσιες σχέσεις, αλλά για να μάς εκπροσωπήσεις όλους. Ντροπή σου που το αναφέρεις!

    Επίσης, ομολογείς ότι επί εφτά (7) χρόνια η δημοτική αρχή στην οποία μετέχεις, διαχειρίζεται με άκρως εγκληματικό τρόπο την ξύλινη προβλήτα και παρ’ όλα αυτά: α) δεν ντρέπεσαι να το λες; β) δεν έχεις παραιτηθεί ακόμα;

    Τέλος, θα πρέπει επιτέλους να μάθεις πως απαντούν οι άνθρωποι που πρώτα σέβονται τον εαυτό τους και μετά του υπόλοιπους, ειδικά όταν κατέχουν δημόσια αξιώματα και καλούνται να απαντήσουν σε μια κυρία. Εγώ σου απευθύνθηκα ως κ. Συξέρη και εσύ επέλεξες να με προσφωνήσεις με το μικρό μου όνομα λες και σου έχω δώσει πότε το δικαίωμα τέτοιας οικειότητας. Προφανώς όμως, εκνευρίστηκες από τα όσα αληθή έγραψα και εσύ αποφάσισες να τα αντιμετωπίσεις με ύφος επιεικώς απαράδεκτο.

    Φυσικά, όσον αφορά τα περί Σοβιετίας, μάλλον κρίνεις εξ’ ιδίων τα αλλότρια, καθώς εσύ και η παράταξη σου έχετε διοικήσει το Δήμο με πρακτικές που παραπέμπουν στα πιο αλγεινά χαρακτηριστικά των Σοσιαλιστικών Δημοκρατιών του πρώην Ανατολικού μπλοκ.

    Τώρα για τα πανό που αναφέρεις, να σου θυμίσω η απόφαση λήφθηκε ομοφώνως! Μήπως και στο τότε φεστιβάλ σκαφών τον λάβρο εκείνο λόγο δεν τον έβγαλε ο Δήμαρχος, αλλά ο Δημητριάδης μεταμφιεσμένος σε Δημήτρη Στρατηγό;

    Αναλογίσου τα όλα και την επόμενη φορά που θα κληθείς να απαντήσεις, να σκέφτεσαι πιο πολύ το τι λες και υποστηρίζεις.

    Νάγια Κοράλλη,
    Δημοτική Σύμβουλος Πόρου

    Υ.Γ. 1. Όσο και αν προσπαθούσαμε τόσο καιρό να το κρύψουμε, αναγκάζομαι να παραδεχτώ ότι ο αιγιαλός και η παραλία στην Ελλάδα ανήκουν στο κράτος και όχι στους Δήμους! Θα συμβουλευτούμε την στρατιά των επικοινωνιολόγων μας πώς θα διαχειριστούμε την επικοινωνιακή ζημιά που μας προκάλεσε η αποκάλυψή σου!

    Υ.Γ. 2. Προς Γιάννη Γκούμα: δεν θυμάσαι καλά τις τοποθετήσεις μας! Η αντίθεσή μας στην μεταβίβαση του λιμανιού στο ΤΑΙΠΕΔ ήταν εξ αρχής κάθετη και απόλυτη και την υπενθυμίζουμε συνεχώς εδώ και 14 μήνες. Ανάτρεξε στο porosnews ή στο site μας και θα το επιβεβαιώσεις.

  13. Αγαπητή κα Κοράλλη, σας ζητώ ειλικρινά συγγνώμη που έκανα το ατόπημα να σας προσφωνήσω με το μικρό σας όνομα και όχι με το επίθετο. Για αυτή την μέγιστη απρέπεια μου θέτω τον εαυτό μου στην χλεύη του κόσμου.

    Τώρα όσον αφορά την ουσία του ζητήματος, να σας αναφέρω πως πράγματι από τις 3 προτάσεις που αφορά στη μελέτη του ΤΑΙΠΕΔ για το Λιμάνι-Τουριστικό Καταφύγιο, προκρίνεται η τρίτη η οποία θα ήταν ενδεχομένως συμφέρουσα για τον Πόρο εφόσον η χρήση του Τουριστικού Καταφυγίου παρέμενε στο Λιμενικό Ταμείο και όχι σε κάποιο Επενδυτικό Σχήμα. Όμως το Δημοτικό Συμβούλιο δεν μπήκε στην ουσία των προτάσεων αφού ομόφωνα αρνήθηκε την ίδια την εκχώρηση του Τουριστικού Καταφυγίου στο ΤΑΙΠΕΔ. Βέβαια κανένας, ούτε παρατάξεις , ούτε κόμματα, ούτε πολίτες τόσα χρόνια δεν κατέκρινε την εκχώρηση του συνόλου των Λιμανιών, Παραλιών και άλλων Δημοσίων περιοχών του Πόρου και της Ελλάδας συνολικά στην Κτηματική Εταιρεία του Δημοσίου εδώ και δεκαετίες.

    Κατακρίνατε τις προηγούμενες Διοικήσεις του Λιμενικού Ταμείου πως δεν έπραξαν κάτι για την Ξύλινη Προβλήτα. Ενδεχομένως θα έπρεπε να είχαν αντιδράσει πολύ πιο δυναμικά παρά θεσμικά. Να σας θυμίσω πως ο κ. Μάνδηλας σαν Πρόεδρος είχε τεκμηριώσει με σαφήνεια μια σειρά από προβλήματα που είχε η ξύλινη προβλήτα και καθιστούσε παράτυπη και επικίνδυνη την επίσημη παραλαβή της από τον Ε.Ο.Τ. Σε αυτό δεν θα διαφωνήσω, γιατί πιστεύω πως όταν τα χαρτιά δεν λαμβάνονται υπόψη χρειάζονται άλλες μορφές πιέσεων. Αυτό ακριβώς αναφέρω συνεχώς για το Λιμάνι και το Ακτοπλοϊκό ζήτημα: Αν μετά από τις θεσμικές κινήσεις δεν εισακουγόμαστε, πρέπει να μεταβάλλουμε τις κινήσεις μας και όχι να γίνουμε γραφικοί…

    Η αντίθεση μου στην ύπαρξη του ΤΑΙΠΕΔ είναι για λόγους Αρχής (πρόκειται για ένα απαράδεκτο και επικίνδυνο ξεπούλημα της Δημόσιας Περιουσίας και όχι για προσπάθειες Αξιοποίησης της, όπως εμφανίζεται).Όμως για μια ακόμα φορά σας αναφέρω πως δεν είμαι αντίθετος στην ιδιωτική πρωτοβουλία όπως είστε εσείς. Για εμένα προσωπικά η σχέση Σ.Δ.Ι.Τ (Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα) είναι η πλέον ενδεδειγμένη. Τι δεν καταλαβαίνετε από αυτό;

    Επειδή μάλλον δεν είστε σωστά ενημερωμένη για τις Γραφειοκρατικές Διαδικασίες στις οποίες υπόκεινται τα Νομικά Πρόσωπα και οι Φορείς σαν το Λιμενικό Ταμείο, θα σας ζητήσω να μάθετε πόσο καιρό χρειάζεται να εγκριθεί ένα απλό αίτημα του Λιμενικού Ταμείου για μια εποχιακή πρόσληψη π.χ για την εξυπηρέτηση σκαφών στο Λιμάνι.

    Σε οποιαδήποτε ιδιωτική επιχείρηση, οι προσλήψεις γίνονται ανάλογα με τις ανάγκες της και σχετικά άμεσα για την εξυπηρέτηση του σκοπού της. Στο Δημόσιο και τους Φορείς του όπως το Λιμενικό Ταμείο μια αίτηση στέλνεται στις αρμόδιες υπηρεσίες και εγκρίνεται μετά από 5-8 μήνες, στη συνέχεια πρέπει να γίνει καθορισμός των ειδικοτήτων, να σταλούν τα στοιχεία στο Α.Σ.Ε.Π, να γίνει Διαγωνισμός, να ανακοινωθούν οι επιτυχόντες, να γίνουν ενστάσεις,να καθαρογραφούν τα αποτελέσματα, να σταλούν στο Λιμενικό Ταμείο και μετά να γίνουν οι προσλήψεις!!!!!!!! Χρόνος για όλα αυτά: 10-15 μήνες από το αρχικό αίτημα. Ρωτήστε να μάθετε πότε ήρθε η καταρχήν έγκριση για προσλήψεις στο Δ.Λ.Τ για την φετινή καλοκαιρινή περίοδο που στάλθηκε στις αρχές του 2013: πριν λίγες ημέρες, και χρειάζονται ακόμα όσα σαν περιέγραψα παραπάνω…

    Αυτό το τρόπο λειτουργίας επιθυμείτε; Πως θα είχατε διαχειριστεί εσείς το θέμα αυτής της Νόμιμης διαδικασίας, μήπως θα προσλάμβανε ο κ. Δημητριάδης με δικά του χρήματα τους υπαλλήλους, θυμίζοντας Φεουδαρχικό Πολίτευμα; ή θα έκανε παράτυπες ενέργειες τις οποίες επί 3 χρόνια στηλιτεύει και καταγγέλλει στις αρμόδιες Αρχές;

    Τέλος για όσα αναφέρεις για κινήσεις που “δυναμιτίζουν” προσπάθειες του Δημάρχου από “ομάδα συμβούλων”, προφανώς εννοείς τη δική σου παράταξη, γιατί εδώ και 3 χρόνια δεν έστειλε κάποιος άλλος σε Περιφέρεια, Εισαγγελείς, Αποκεντρωμένη Διοίκηση και ΜΜΕ, βροχή από Μηνύσεις, Καταγγελίες, Ενστάσεις και Δυσφημιστικά ρεπορτάζ για τον Δήμαρχο και το Δήμο Πόρου. Μην προσπαθείτε τώρα να δημιουργήσετε άλλους “εσωτερικούς εχθρούς”, ασχοληθείτε καλύτερα με τις δικαστικές διενέξεις που έχετε ανοίξει με τον Δήμαρχο, τον Αντιδήμαρχο και το μισό Δημοτικό Συμβούλιο…

    Τελικά δεν έχω καταλάβει,θα στηρίξετε τον Δήμαρχο ή θα τον βάλετε φυλακή όπως διαδίδατε επί 3 χρόνια;

    Μπορεί να διαφωνώ κάθετα με πολλές ενέργειες ή παραλείψεις του Δημάρχου, τις οποίες συζητώ και προσπαθώ να μεταβάλλω στα όργανα του Δήμου, αλλά πάντα στηρίζω τόσο εγώ όσο και όλοι οι Σύμβουλοι της παράταξης μας, τις θέσεις του Δημάρχου και του Δήμου ενώπιον τρίτων. Αυτό έπραξα και στο πρόσφατο Σ.Α.Σ στο οποίο εκπροσώπησα τον Δήμαρχο και το Δημοτικό Συμβούλιο μαζί με τον κ. Πάνου της Ελάσσονος Μειοψηφίας.

    Δημόσιες σχέσεις και ψηφοθηρική διάθεση είχε η παράταξη σας όταν μια σωστή κίνηση όπως η επισκευή μιας τσουλήθρας στη παιδική χαρά διατυμπανίστηκε με φυλλάδια, ανακοινώσεις και θριαμβευτική διάθεση.

    Δημόσιες σχέσεις θα έκανα αν μετά από κάθε ενέργεια του Δήμου και της Ε.Τ.Α.Π διατυμπάνιζα πόσα χρήματα έβαλα από την τσέπη μου μαζί άλλους συναδέλφους για να ξεπεραστεί η αρτηριοσκληρωτική γραφειοκρατία του Δημοσίου και των Φορέων του.

    Αγαπητή κα Κοράλλη, σέβομαι τις απόψεις σας έστω και αν διαφωνώ με πολλές από αυτές. Επειδή όμως με αυτές τις αντιπαραθέσεις μας κουράζουμε τους αναγνώστες, θα σας καλούσα να συνεχίσουμε την παράθεση επιχειρημάτων εκεί που οι Αιρετοί οφείλουμε, στο Δημοτικό Συμβούλιο Πόρου.

    Με εκτίμηση
    Δημήτρης Συξέρης
    Δημοτικός Σύμβουλος Πόρου

  14. Πάνος Θεοχάρης says:

    Ωραία πράγματα, κακοί «σπυριδωνικοί» σύμβουλοι, καλός ο δήμαρχος της διαπαραταξιακής συναίνεσης, σε λίγο θα κατέβει και σε κοινό ψηφοδέλτιο με τον Δημητριάδη ! 😀 😀 😀

    Δηλαδή φταίει η Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης που δεν πήρε θέση ο Δήμος ενάντια στην ιδιωτικοποίηση ?

    Μεγάλε ξάδελφε, εσύ ορίζεις το μέλλον του νησιού 😛

    Φυσικά ούτε συζήτηση για το ότι υπάρχει σημαντικό ποσοστό των δημοτών του Πόρου που συμφωνεί με την ιδιωτικοποίηση…

    Προσωπικά λυπάμαι που θα χάσει το λιμενικό ταμείο ένα σημαντικό έσοδο (πόσο άραγε ? Ούτε η αντιπολίτευση μας λέει ούτε η συμπολίτευση) της τάξεως των 100,000€ (?), αλλά στο ενδεχόμενο της αναβάθμισης της εξυπηρέτησης των σκαφών των επισκεπτών (ένας πραγματικά φιλότιμος Παναγιώτης Πλακάς δεν φτάνει, όσο πολύ και αν προσπαθεί), που μπορεί να επιφέρει αύξηση των εισόδων της υπόλοιπης οικονομίας του νησιού, μπορεί να είναι προτιμότερη από τα 100Κ. Από την άλλη τα τελευταία χρόνια δεν βλέπω έργο από το λιμενικό ταμείο, αλλά και ακόμα χειρότερα δεν βλέπω καν όραμα για το μέλλον, λες και έχουμε απομείνει εκεί στην “«σπυριδωνική» εποχή που αρέσει η έκφραση στην κα Κοράλλη (προσέχω τον πληθυντικό, στα 20 μέτρα μακριά είναι τα σπίτια μας, μπορεί να γνωριζόμαστε και από χθες αλλά μην παίρνω και θάρρη που την “προσβάλουν”).

    Πως βέβαια να υπάρχει και όραμα, όταν τα δημοτικά συμβούλια χάνουν 20′ για να συζητάνε που θα μπουν 2 δεντράκια, 20′ για μια καμένη λάμπα στα σκαλιά της Μητροπόλεως, 60′ για το κόντρα πλακέ της παιδικής χαράς, (τελευταίο ΔΣ που έκανα το λάθος να πάω) και άλλα 2 χρόνια για τις υδατοκαλλιέργιες….

    Να έχετε υπόψιν σας εκεί στην αντιπολίτευση, ότι έχουμε δει ιδιωτικές μαρίνες σε όλη την Ελλάδα, και τα πράγματα δεν είναι τόσο άσχημα όσο τα περιγράφεται, ούτε έχει έρθει η καταστροφή του κόσμου.

    Αντί για Οργουελικά σενάρια όπου οι δυο ιδιώτες (υδατοκαλλιέργιες βόρεια, και ιδιωτική μαρίνα νότια) θα ελέγχουν όλη την θάλασσα του νησιού (βόρειο και νότιο μέρος), καλύτερα θα ήταν να μιλήσετε με παραδείγματα, για το πως λειτουργούν σήμερα οι ιδιωτικές μαρίνες, καθώς πως και πόσο έχουν αλλάξει τα πράγματα σε αυτές που ιδιωτικοποιήθηκαν.

    Γιατί η σοβιετικού τύπου ανάπτυξη της οικονομίας που ευαγγελίζεσθε , όπου τα πάντα είναι κρατικά, έχει αποτύχει όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και παγκόσμια.

    Πιθανότατα η παραλία ιδιωτική να έχει πολύ μεγαλύτερα οφέλη για το νησί, από ότι στον Δήμο. Και γι’ αυτό δουλειά του Δήμου και του κράτους, είναι η εξασφάλιση πως ο ιδιώτης θα κάνει τα πράγματα όσο δυνατόν καλύτερα για το νησί, και όχι το πως δεν θα γίνει τίποτα. Αφήστε που η πρακτική “όχι σε όλα” τα τελευταία 2-3 χρόνια έχει αποτύχει τελείως, ενώ οι ιδιωτικοποιήσεις δείχνουν ότι ήταν και είναι προς όφελος της τοπικής οικονομίας (πχ Cosco).

  15. Γιάννης Γκούμας says:

    Κατ’ αρχήν να ζητήσω συγνώμη κα Κοράλλη αν παραπλανήθηκα από την συζήτηση και μου αρκεί ο λόγος σας για τις θέσεις σας.

    Επίσης θέλω να συμφωνήσω με τον κο Συξέρη τελικά ότι το ΤΑΙΠΕΔ είναι απαράδεκτο, και να διαφοροποιήσω λίγο την άποψή μου για την ιδιωτική πρωτοβουλία. Είμαι υπέρ της ιδιωτικής πρωτοβουλίας και της χρήσης του λιμανιού από ιδιώτες, αλλά όπως γίνεται σήμερα. Καταστήματα χρησιμοποιούν τους χώρους των πλατειών, καράβια, βάρκες και κότερα χρησιμοποιούν την προβλήτα και πολίτες και τουρίστες διέρχονται στην παραλία. Ως εδώ καλά.

    Η πολεοδόμηση και η διαμόρφωσή του όμως θα γίνεται από το κράτος, όπως αυτό ορίζεται στο Σύνταγμά μας: το κράτος που αποτελείται από τους πολίτες και εξυπηρετεί τους πολίτες.

    Για ιδιωτικές πρωτοβουλίες ανά την Ελλάδα, έχουν πετύχει να οφελούν και τον τόπο και τον ιδιώτη, όταν υπάρχει συνολικός σχεδιασμός από το κράτος. Όταν σημειώνεται ανεξέλεγκτη δραστηριότητα, όλα διαλύονται. Στο παράδειγμα της COSCO, έτσι για να ενημερώνουμε τον κόσμο, η Ευρωπαϊκή Ένωση θέλει να διώξει την εταιρία, γιατί εισάγει Κινέζικα κομμάτια, τα συρναμολογεί και τα πουλάει ως Ευρωπαϊκά (η είδηση είχε περάσει στα ΜΜΕ πρόσφατα).

    Όσο για την δικαιοσύνη, θα δεχτώ ότι δεν είναι, όπως εντυπώθηκε από τα γραφόμενά μου, αλλά εξηγήστε μου γιατί 2 κορυφαίοι οικονομικοί εισαγγελείς, δέχονταν παρεμβολές στην δουλειά τους, όταν ερευνούσαν μεγάλη υπόθεση φοροδιαφυγής;
    Όταν το ΣτΕ ήταν να κρίνει το γνωστό “χαράτσι” ως αντισυνταγματικό ή όχι, δήλωσε ότι έκτακτοι φόροι, για λόγους εθνικούς μπορούν να εισπράτονται. Ξέρει κανείς τη διαφορά του έκτακτου από τον τακτικό; Το έκτακτο γίνεται μια δυο φορές και τέλος. Αν οι φόροι αλλάζουν συνέχεια όνομα, είναι έκτακτοι;

    Ξαναλέω, η δικαιοσύνη γενικά δουλεύει. Αλλά δέχεται επεμβάσεις.

  16. Πάνος Θεοχάρης says:

    Στο παράδειγμα της COSCO, έτσι για να ενημερώνουμε τον κόσμο, η Ευρωπαϊκή Ένωση θέλει να διώξει την εταιρία, γιατί εισάγει Κινέζικα κομμάτια, τα συρναμολογεί και τα πουλάει ως Ευρωπαϊκά (η είδηση είχε περάσει στα ΜΜΕ πρόσφατα).

    Και που το είδες γραμμένο αυτό ? Στην Αυγή ή στον Ριζοσπάστη ?

    Η cosco δεν φέρνει τίποτα, απλά μεταφέρει τα container και τα ξεφορτώνει από τα καράβια. Η Cosco και ο μεταφορέας καμία σχέση αλλά ούτε και ευθύνη έχουν για το περιεχόμενο τους, η ευθύνη τους τελειώνει στην δήλωση των φορτίων και στην τήρηση των τελωνειακών κανονισμών.

    Το κράτος λοιπόν μέσω του ΤΑΙΠΕΔ έθεσε όρο (είτε μας αρέσει είτε όχι) να χτίσει μέχρι 150 τετραγωνικά ο ιδιώτης στο λιμάνι, αυτό το σχεδιάζει, δεν είναι ανεξέλεγκτη δραστηριότητα. Το αν μας αρέσει ή όχι επαναλαμβάνω είναι άλλο θέμα. Την πολεοδόμηση την κάνει το κράτος, την διαμόρφωση την κάνει το κράτος, ο ιδιώτης κάνει τα μπετά και τα έξοδα.

    Πάλι καλά που δεν είσαι κατά της ιδιωτικής πρωτοβουλίας, και δέχεσαι να δένουν ιδιωτικά σκάφη στο λιμάνι.

    Ευτυχώς γιατί δεν κυκλοφορούν πολλά κρατικά κότερα….

  17. Νάγια Κοράλλη says:

    Και πάλι, για να μην παραπληροφορούνται οι αναγνώστες, πρέπει να επισημάνω ότι η εντύπωση που θέλει πάση θυσία να περάσει ο κ. Συξέρης ότι δήθεν έχουμε τη δυνατότητα να ψωνίσουμε μόνο ό,τι μάς αρέσει από τα σχέδια του ΤΑΙΠΕΔ και να τα φέρουμε στα μέτρα μας, είναι παραπλανητική και επικίνδυνη.

    Χθες έγραψε ότι προτιμάει την λύση που απορρίφθηκε. Σήμερα, αφού δημοσιοποίησα ότι η λύση εκείνη έχει απορριφθεί, δηλώνει ότι του αρέσει η λύση που προκρίθηκε, «εφόσον η χρήση του Τουριστικού Καταφυγίου παρέμενε στο Λιμενικό Ταμείο και όχι σε κάποιο Επενδυτικό Σχήμα». Πρόκειται για άλλη μια τοποθέτηση εκτός τόπου και χρόνου, αφού όλη η ιστορία με την μεταβίβαση στο ΤΑΙΠΕΔ και την τροποποίηση του Τουριστικού Καταφυγίου γίνεται ΜΟΝΟ για να δοθεί η χρήση σε επενδυτικό σχήμα. Δεν υπάρχει απολύτως κανένα διαφορετικό σενάριο. Μάλιστα, μόλις προχθές ανακοινώθηκε ότι ο διαγωνισμός για την εξεύρεση του επενδυτή πέρασε στην τελική φάση του.

    Επίσης, θα πρέπει να σημειώσω ότι δεν έχω διαβάσει κάτι περισσότερο άτοπο και εσφαλμένο από την έκφραση: «εκχώρηση …Δημοσίων περιοχών του Πόρου και της Ελλάδας συνολικά στην Κτηματική Εταιρεία του Δημοσίου» (για την οποία μάλιστα θα έπρεπε να επαναστατήσουμε). Ήμαρτον!!! Για να μην μπερδευτούν όσοι δεν γνωρίζουν το θέμα, η Κτ. Ε.Δ. είναι το ίδιο το Δημόσιο…

    Εννοείται ότι για όλα τα υπόλοιπα που γράφει ο κ. Συξέρης δεν χρειάζεται να απαντήσω, αφού με τις εξηγήσεις και την σιωπή του σε άλλα σημεία του σχολίου του, ουσιαστικά επιβεβαιώνει τα γραφόμενά μου.

    Τέλος, θα ήθελα επισημάνω στον κ. Θεοχάρη ότι έγραψα για «σπυριδωνικούς» συμβούλους και όχι για «σπυριδωνική» εποχή, αλλά μάλλον τον διακρίνει έλλειψη παρατηρητικότητας, καθώς και ότι η απόσταση που χωρίζει το σπίτι του και το δικό μου είναι η ελάχιστη δυνατή σε σχέση με αυτή που μας χωρίζει, ευτυχώς, σε πλειάδα θεμάτων καθ’ ότι η εκ μέρους του τήρηση του πληθυντικού δεν θα με καθησύχαζε καθόλου….

  18. Γιάννης Γκούμας says:

    Κε Θεοχάρη δεν διαβάζω τις συγκεκριμένες εφημερίδες, αλλά δεν διαβάζω και καμία της δικής σας έγκρισης. Σε συζήτηση το είχα ακούσει αυτό, και ψάχνοντας λίγο στο διαδίκτυο, διάβασα ότι η Cosco φαίρεται να δρα με τέτοιο τρόπο και σε άλλα λιμάνια, όπως στη Νάπολη.
    Επίσης αφού συμφωνείς ότι το κράτος κάνει πολεοδόμηση και το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής ΠΕριουσίας του Δημοσίου, έχει στόχο να αξιοποιεί Ιδιωτική Περιουσία, δεν έχει κανένα δικαίωμα να πολεοδομεί.

    Α και μία ερώτηση, τελικά η περιουσία του δημοσίου είναι ιδιωτική ή δημόσια; Αν είναι δημόσια γιατί τη λέμε ιδιωτική; Αν είναι ιδιωτική γιατί λέμε ότι είναι του δημοσίου και όχι του Α ή Β ιδιώτη;

    Μέχρι και ο τίτλος είναι απάτη! Εκτός αν απευθύνεται σε ανθρώπους που δεν έχουν βγάλει το δημοτικό ή το έγραψε άνθρωπος που δεν έχει βγάλει το δημοτικό!

  19. Stefanos says:

    Κύριε Συξέρη, ομολογώ πως η παράγραφος “Βέβαια κανένας, ούτε παρατάξεις , ούτε κόμματα, ούτε πολίτες τόσα χρόνια δεν κατέκρινε την εκχώρηση του συνόλου των Λιμανιών, Παραλιών και άλλων Δημοσίων περιοχών του Πόρου και της Ελλάδας συνολικά στην Κτηματική Εταιρεία του Δημοσίου εδώ και δεκαετίες.” είναι λίγο άκυρη. Έχει δίκιο η κυρία Κοράλη που σας το επισημαίνει.

    Κύριε Θεοχάρη, τι εννοείτε όταν λέτε: “Και γι’ αυτό δουλειά του Δήμου και του κράτους, είναι η εξασφάλιση πως ο ιδιώτης θα κάνει τα πράγματα όσο δυνατόν καλύτερα για το νησί, και όχι το πως δεν θα γίνει τίποτα.”???
    Πως θα το εξασφαλίσει αυτό το κράτος? Θα παρέμβει δηλαδή στην ιδιωτική επιχειρηματικότητα? Αυτό δεν εμπεριέχει πρακτικές σοβιετικού τύπου, που τόσο απεχθάνεστε?
    Φάσκετε κι αντιφάσκετε ή μου φένεται?
    Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.
    Στέφανος.

  20. Εάν η Δημόσια περιουσία κάθε περιοχής (λιμάνια, παραλίες, πάρκα κλπ) ανήκε στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και όχι στην Κτηματική Εταιρεία του Δημοσίου , υπήρχε ποτέ περίπτωση να εκχωρηθεί τόσο εύκολα στο ΤΑΙΠΕΔ και μέσω αυτού σε “επενδυτές” δίχως τη σύμφωνη γνώμη των Τοπικών Κοινωνιών; Τι λέτε, είναι άκαιρο το συγκεκριμένο ζήτημα ;

    Δημήτρης Συξέρης
    Δημοτικός Σύνβουλος Πόρου

  21. Stefanos says:

    Μα κύριε Συξέρη – αν κάνω λάθος, διορθώστε με – το λιμάνι του Πόρου από που εκχωρήθηκε στο ΤΑΙΠΕΔ? Δεν εκχωρήθηκε από το Λιμενικό Ταμείο? Ρωτάω γιατί δεν ξέρω.
    Αν έχω δίκιο, τότε με συνοπτικές διαδικασίες δεν έγινε η παραχώρηση δημοτικής περιουσίας στο ΤΑΙΠΕΔ?
    Αν πιστεύετε ότι θα άλλαζαν οι συνθήκες παραχώρησης, σε περίπτωση που η περιουσία της κάθε περιοχής, ήταν δημοτική, τότε δεν ξέρω τι να σας απαντήσω.

    Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.
    Στέφανος.

  22. Αγαπητέ Στέφανε,

    Δυστυχώς κάνεις λάθος και το κατανοώ γιατί αν και υπάρχει μεγάλο πλήθος πληροφοριών για το θέμα, δεν έχει γίνει με σωστό τρόπο και δεν έχει πληροφορηθεί σωστά ο κόσμος.

    Το Λιμενικό Ταμείο Πόρου (τώρα είναι Δημοτικό ενώ πριν λίγα χρόνια όχι), είχε απλά τη χρήση του Λιμανιού και της Χερσαίας Ζώνης Λιμένος (που ευτυχώς έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια και έχει περιοριστεί σε έκταση)και όχι την Κυριότητα την οποία όπως σε ολόκληρη την Ελλάδα την έχει το Κράτος.

    Δηλαδή το Ελληνικό Κράτος μέσω κάποιων φορέων του (Κ.Ε.Δ κλπ) “παραχωρούσε” για αυτοτελή χρήση ή “παραχώρηση σε τρίτους” δηλαδή μίσθωση, Χ.Ζ.Λ Λιμανιών, Παραλίες κλπ και γιαυτό οι Δήμοι ή τα Λιμενικά Ταμεία αποδίδουν συνήθως κάποιο ποσό ετησίως.

    Το “Λιμάνι του Πόρου”, της Επιδαύρου, της Μυκόνου κλπ, τις Παραλίες, τα πάρκα κλπ, τα “Μετέφεραν” από την κυριότητα ενός Φορέα του Δημοσίου (π.χ Κτηματική Εταιρεία) σε κάποιον άλλον (ΤΑΙΠΕΔ) με αυθαίρετο τρόπο και ΧΩΡΙΣ να ρωτήσουν κανέναν, ούτε το Δήμο ή το Λιμενικό Ταμείο Πόρου.

    Γιαυτό ο Δήμος Πόρου όπως και άλλοι έχουν κάνει προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας για παράνομες και απαράδεκτες ενέργειες του Κράτους…

    Δημήτρης Συξέρης
    Δημοτικός Σύμβουλος Πόρου

  23. Και για να συμπληρώσω στο ερώτημα σου αγαπητέ Στέφανε, αν ένα Λιμάνι ή άλλη Ακίνητη Περιουσία ήταν στην Κυριότητα ενός Δήμου ή ενός Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου, πιστεύεις πως θα ήταν τόσο εύκολο για κάποιον Δήμαρχο ή Πρόεδρο Δ.Λ.Τ να το εκχωρήσει για “Αξιοποίηση” σε οποιοδήποτε ΤΑΙΠΕΔ ή “Επιφανείς Επενδυτές” δίχως να δώσει εξηγήσεις;

    Μάλλον το αντίθετο θα έκαναν, ενώ ενδεχομένως κάποιοι με “Παλιομοδίτικες” απόψεις θα προσλάμβαναν στρατιές ψηφοφόρων τους για να παρατηρούν απλά τις βάρκες να αρμενίζουν…

    Δημήτρης Συξέρης
    Δημοτικός Σύμβουλος Πόρου

  24. Γιάννης Γκούμας says:

    Είναι γεγονός ότι τα λιμάνια και οι υπόλοιπη ακίνητη περιουσία του δημοσίου ανήκει στο κράτος, το οποίο απαρτίζει το σύνολο των Ελλήνων πολιτών. Η κυβέρνηση και οι δήμοι και τα λιμενικά ταμεία κλπ, είναι απλώς διαχειριστές.

    Είναι δουλειά τους να διαχειρίζονται προς το όφελος του συνόλου των πολιτών, όπως οφείλει κάθε διαχειριστής που διαχειρίζεται κάτι (μπορεί κανείς να κάνει σύγκριση με τον διαχειριστή μίας πολυκατοικίας – η λογική είναι η ίδια).

    Οι διαχειριστές δεν θα έπρεπε να επαναλαμβάνουν τα ίδια λάθη και να ξανακάνουν θητεία, αλλά εφόσον έχουν πείσει την πλειοψηφία (ο θεός να την κάνει….+50 έδρες!) και μας δουλεύουν, ξαναβγαίνουν.

  25. Μπάμπης Τσούκας says:

    9 μήνες μένουν για Δημοτικές εκλογές και η πολιτικολογία καλά κρατεί.Ο ένας κατηγορεί τον άλλον , άλλη η θέση του ενός και άλλη του άλλου , ασυμφωνία δίχως τέλος.Το διαίρει και βασίλευε καλά κρατεί.Το νησάκι μας τι φταίει?Αντί να κάτσουμε όλοι κάτω να δούμε που βρισκόμαστε ,που θα θέλαμε να ήμασταν και να προγραμματίσουμε με ποιόν τρόπο θα τα καταφέρουμε ενωμένοι, τα βάζουμε ο ένας με τον άλλον και δεν κουνάμε ρούπι εμπρός.Αφήνουμε λόγω αυτής μας της αδράνειας να κάνουν κουμάντο άλλοι και να αποφασίζουν για εμάς χωρίς εμάς.Το ιδεατό και ιδεώδες θα ήταν από κοινού και για το συμφέρον του νησιού μας να υπάρχει συμφωνία και κοινή χάραξη πολιτικής.Αν ήταν δυνατόν να υπήρχε μια συμφωνία όλων των πολιτικών παρατάξεων και να κατέβαινε ένας Δήμαρχος κοινής αποδοχής με στελέχη σε κοινό ψηφοδέλτιο που θα αποφάσιζε ο κόσμος με γνώμονα την αξία κάθε συμβούλου και όχι τα συγγενολόγια και τα ρουσφέτια η τις υποχρεώσεις.Με αυτό τον τρόπο ίσως είχαμε κάποια πιθανότητα να αντιμετωπίσουμε τα δεινά που μας έχει επιβάλει το κράτος και να βγούμε από την μιζέρια μας.Αλλά από ότι φαίνεται αυτό είναι και θα παραμείνει όνειρο .Ξέρω, η κοινωνία μας δεν είναι έτοιμη να δεχτεί κάτι τέτοιο γιατί μας μεγάλωσαν και μας μόρφωσαν με αυτόν τον τρόπο και τώρα ποια έχει περάσει στο DNA μας.Μια συνεύρεση όλων των παρατάξεων όμως και όσων από τους συμπολίτες μας θεωρούν ότι μπορούν και θέλουν να βοηθήσουν ανά τακτά διαστήματα, παραγκωνίζοντας τις όποιες διαφορές τους και να συζητούν τα προβλήματα του νησιού προτείνοντας τρόπους επιλύσεως αυτών είναι πλέον επιβεβλημένη. Ειρήνη Ημίν λοιπόν συμφιλίωση και κοινό αγώνα γιατί τα προβλήματα είναι πολλά , μεγάλα και προπάντων ΚΟΙΝΑ.

  26. Γιάννης Γκούμας says:

    Έχουμε 9 μήνες για να καλλιεργήσουμε αυτή την ομόνοια και ευρεία αποδοχή ενός τέτοιου σχηματισμού. Αλλά για να γίνει αυτό, πρέπει και ο κόσμος να θέλει να συμμετέχει ενεργά και να προβληματιστεί για βασικά θέματα και όχι να περιμένει από μια μερίδα ανθρώπων να προβληματιστούν για αυτόν.
    Επίσης υπάρχουν 3 άξονες στόχων που δεν υπάρχει περίπτωση να συνεργαστούν ποτέ. Ο ένας κινείται γύρω από την υγειή κρατική διοίκηση, διαφάνεια και γενικό σχεδιασμό. Ο δεύτερος κινείται γύρω από την ιδιωτικοποίηση κεντρικών τομέων υπηρεσιών, με στόχο την καλύτερη λειτουργία τους σε σχέση με το τωρινό καθεστώς. Ο τρίτος κινείται γύρω από το ρουσφέτι και την υπερτιμολόγηση συνήθως άχρηστων έργων.
    Ευτυχώς ο τρίτος είναι πλέον απαγορευμένος στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
    Οι άλλοι δύο ξεκινάνε το συλλογισμό τους σε διαφορετική βάση, οπότε είναι λογικό να έχουν επιχειρήματα και οι δύο, και ας έχουν άδικο από την σκοπιά του άλλου. Ας συμφωνήσουμε λοιπόν στη βάση που συζητάμε για αρχή.

Σχολιάστε