Ξεκινάει η κατασκευή τεσσάρων σημαντικών έργων στην Περιφερειακή Ενότητα Νήσων



Katsikaris sgourosΜετά την υπογραφή από τον Περιφερειάρχη Αττικής Γιάννη Σγουρό των σχετικών συμβάσεων με τους αναδόχους, ξεκινάει άμεσα από την Περιφερειακή Ενότητα Νήσων η κατασκευή τεσσάρων σημαντικών έργων στα Νησιά και την Τροιζηνία, συνολικού προϋπολογισμού 40.808.488 ευρώ.

Συγκεκριμένα, ξεκινούν τα εξής έργα:

  • Βελτίωση της επαρχιακής οδού Δρυόπης (κόμβος Καλλονής) – Γαλατά.

Προϋπολογισμός: 31.000.000 ευρώ

Πρόκειται για έργο 20 χιλιομέτρων με αφετηρία στη συμβολή της Επαρχιακής Οδού Δρυόπης – Γαλατά και πέρας στην είσοδο του Γαλατά. Κατά μήκος της οδού προβλέπεται ο επανασχεδιασμός δέκα ισόπεδων κόμβων για την εξυπηρέτηση των γύρω οικισμών και η κατασκευή δύο νέων γεφυρών για τη διέλευση ρεμάτων της περιοχής. Για την αντιπλημμυρική προστασία του δρόμου σε ορισμένα τμήματά του θα κατασκευαστεί υπόγειο δίκτυο αγωγών ομβρίων με τα αντίστοιχα φρεάτια επίσκεψης, καθώς επίσης και η κατασκευή 30 εγκάρσιων οχετών.

Με το συγκεκριμένο έργο είχαμε ασχοληθεί πριν μερικές εβδομάδες, αφού έχει προκύψει θέμα για τους κατοίκους της περιοχής, με τις απαλλοτριώσεις ιδιοκτησιών.

 

  • Κατασκευή συλλεκτήρων ομβρίων στα Παλούκια Σαλαμίνας.

Προϋπολογισμός: 7.300.000 ευρώ

Κατασκευή συλλεκτήρων ομβρίων στην περιοχή των Παλουκίων, στο τμήμα μεταξύ Ναυστάθμου και Αμπελακίων. Το συνολικό μήκος των κυρίων αγωγών ομβρίων στην περιοχή Παλουκίων είναι περί τα 3.785 μέτρων.

  • Κατασκευή συλλεκτήρων ομβρίων στην περιοχή οδού Φανερωμένης Σαλαμίνας.

Προϋπολογισμός: 1.940.000 ευρώ

Κατασκευή συλλεκτήρων ομβρίων στη Λεωφόρο Φανερωμένης, συνολικού μήκους 1.175 μέτρων, καθώς και τοπικών αγωγών για την αποχέτευση των ομβρίων που κατακλύζουν την παράκτια ζώνη του τμήματος της πόλης της Σαλαμίνας νοτίως της οδού Φανερωμένης, συνολικού μήκους 330 μ. περίπου.

  • Αποκατάσταση βλαβών κρηπιδωμάτων νέου λιμένα Πόρου.

Προϋπολογισμός: 568.488 ευρώ

Έργο αποκατάστασης των βλαβών που έχουν δημιουργηθεί στα κρηπιδώματα του λιμένα από τις υποθαλάσσιες υποσκαφές που βρίσκονται στη βάση και στην ανωδομή, σε έκταση 120 μέτρων.

Όπως ενημέρωσε ο Δήμαρχος Πόρου, τις προηγούμενες μέρες, επισκέφθηκε το νησί ο εργολάβος του έργου, προκειμένου να επιθεωρήσει επιτόπου το χώρο, ενώ σύντομα θα αναρτηθεί και σχετική ταμπέλα από την Περιφέρεια.

 




Comments (3)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Γιάννης Γκούμας says:

    Για το έργο του δρόμου είχα ρωτήσει και τότε κατά πόσο είναι σκόπιμο να δώσουμε τόσα χρήαμτα (31 εκατ. €), όταν έχουμε ελλείψεις πολύ σημαντικότερες αλλού. Επίσης λένε ότι το έργο χρειάζεται αντιπλημμυρικά μέτρα.
    Εύλογα θα ρωτήσω γιατί τα χρειάζεται. Δεν είχε μελετηθεί όταν πρωτοφτιάχτηκε; Αν δεν είχε μελετηθεί, κάποιος έφαγε λευτά τότε. Αν δεν ακολουθήθηκε η μελέτη τα έφαγαν τα λευτά στη συνέχεια. Αν έγιναν όλα σωστά τρώνε λευτά τώρα. Αν υπήρχαν ελλείψεις τότε, ποιος φταίει; Ή θα γίνει άλλη μία ιστορία συγκάληψης και αυτή; Η περιφέρεια που αναλαμβάνει το έργο δεν έχει υποχρέωση να αναζητήσει ευθύνες; Αν όχι δεν πρέπει να τις αναλάβει η ίδια;

    Έτσι άντε πετάμε λευτά κάθε τρεις και λίγο; Δεν θα μπει κανείς φυλακή;

  2. Αργύρης Γιαννόπουλος says:

    οσον αφορά το δρόμο της επαρχιακής οδού Δρυόπης-Γαλατά, η μελέτη έχει γίνει στο πόδι, σύμφωνα με τα λεγόμενα της αρμόδιας υπηρεσίας της περιφέρειας. Γι’αυτο εξάλλου σε πολλές περιπτώσεις στο σχέδιο πολλές από τις ιδιοκτησίες αναγράφονται ως αγνώστου ιδιοκτήτη. Επίσης και το σημαντικότερο όλων, η επαρχιακή οδός σε πολλά σημεία έχει ήδη πλάτος 9,5 μέτρα, και ενώ το σχέδιο μιλά για 6 μέτρα πλάτος, αυτοί προωθούν την διαπλάτυνση του δρόμου, καταπατώντας το Κ.Ο.Κ, και αυξάνοντας τον κίνδυνο για πρόκληση αυτοκινηστικών δυστχημάτων. Επίσης στο σχέδιο υπήρχε πρόθεση να κατασκευαστούν πεζοδρόμια, στην επαρχιακή οδό Δρυόπης-Γαλατά στο κόμβο της Καλλονής…πράγμα το οποίο μπορεί να το κάνει μόνο κάποιος ονειροπόλος χωρίς καμιά επαφή με την πραγματικότητα. Επίσης πώς είναι δυνατόν να προχωρούν σε απαλλοτρίωση ιδιοκτησίας από τη στιγμή που δεν την παρεμβαίνουν καθόλου στη συγκεκριμένη; και από την άλλη πλεύρα να μην δίνουν αποζημίωση σε ιδιοκτησία την οποία θέλουν να καταπατήσουν για να γίνει ο δρόμος στο συγκεκριμένο σημείο από τα 9,5 μέτρα στα 14; προσοχή ο νόμος για τις αναγκαστικές απαλλοτριώσεις δεν είναι πλέον ο 2882/2001, όπως είδα σε προηγούμενη δημοσίευση αλλά ο 4070/2012, όπως έχει επικαιροποιηθεί στα πλαίσια του fast track. και κάποιες επιπλέον απορίες…αυτά τα 31.000.000 η περιφέρεια δεν μπορεί να τα διαθέσει στο κέντρο υγείας για την εύρυθμη λειτουργία του με την επάνδρωση με οδηγό ασθενοφόρου; ή και με την σύναψη κάποιου είδους εργασιακής σχέσης με κάποιον γιατρό;περιθώριο ελιγμών δίνει τόσο στην περιφέρεια όσο και στους δήμους ο Καλλικράτης. Επίσης, τα χρήματα θα μπορούσαν να διατεθούν για βοήθεαι άπορωων οικογενειών στην περιοχή μας. Η δημοτική αρχή τι έκανε για αυτά; Δεν μπορεί κύριοι να πεινάει ο κόσμος, να κλείνουν νηπιαγωγεία σχολεία νοσοκομεία και να υποβαθμίζεται εν γένει ο χώρος της υγείας, όχι μόνο σε τοπικό επίπεδο αλλά και σε κεντρική κυβέρνηση. Αν νομίζετε, ότι θα πετάτε 31.000.000 στον αέρα για κάτι περιττό και ανούσιο είστε γελασμένοι..

  3. Βεατρίκη Τασιούλη - Μέλλου says:

    Κύριε Γιαννόπουλε,

    Αν δεν είστε δικηγόρος, καλύτερα να μην κάνετε αναφορές σχετικά με τη νομοθεσία. Ο Κώδικας Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων Ακινήτων παραμένει ο ν. 2882/2001, όπως τροποποιημένος ισχύει. Ουδέποτε καταργήθηκε, αλλά τα τελευταία χρόνια τροποπείται συνεχώς με το νομοθέτημα που αναφέρετε και άλλα μεταγενέστερα, που δυστυχώς δεν αναφέρετε και δεν έχει αξία να τα αναφέρει κανείς. Οποιοσδήποτε επιθυμεί να μελετήσει τον συγκεκριμένο νόμο (!) θα πρέπει να βρει τρόπο να μελετήσει την επικαιροποιημένη μορφή του.

Σχολιάστε