Νέο πλοίο στη γραμμή του Σαρωνικού από τον Φεβρουάριο του 2015



890573Σύμφωνα με ενημέρωση από το Δ.Λ.Τ. Πόρου, με Απόφαση ΥΝΑ α.π. 3314.1/179/14/31-10-2014 γνωστοποιήθηκε η δρομολόγηση νέου πλοίου Ε/Γ-Ο/Γ «ΙΟΝΙΣ» Ν.Π. 8775 ΑΠΌ 1-11-2014  έως 31-10-2015.

Τα δρομολόγια στην ουσία θα αρχίσουν από  14-2-2015 ως εξής:

Α΄ΠΕΡΙΟΔΟΣ

14-2 έως 5-4, 16-4 έως 29-5 ΚΑΙ 31-8 έως 20-9-2015 και  21-9 έως 31-10-2015  ένα (1) δρομολόγιο  κάθε Παρασκευή.

Β ΠΕΡΙΟΔΟΣ

Από 30-5 έως 30-8 2015 ένα δρομολόγιο κάθε μέρα εκτός Κυριακής  και

Την Μ. Εβδομάδα από Μ Τρίτη έως Μ. Παρασκευή και από Δευτέρα έως Τετάρτη του Πάσχα ένα δρομολόγιο κάθε μέρα. Όλα τα δρομολόγια έχουν αναχώρηση από Πειραιά 07:30  και άφιξη Πόρο 09:45.

 




Comments (6)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Σερβιτόρος says:

    Θεοχάρη ο Δημητριάδης φταίει και γι αυτό χωσ του τα λίγο. Φαντάζομαι θα βρεις λόγο

  2. Πάνος Θεοχάρης says:

    Πρόσεξε μην δαγκώσεις την γλώσσα σου και πάθεις τίποτα.

    Η δρομολόγηση ήταν γνωστή από τον Φεβρουάριο (26/2), αλλά χωρίς λεπτομέριες (πότε πως και γιατί)

    Θετικό το πρωϊνο δρομολόγιο από Πειραιά, αλλά χωρίς Μέθανα (αλλιώς δεν βγαίνει σε 2:15′).

    Τα αρνητικά είναι το μέγεθος του (96 μέτρα, άρα πολύ πλήρωμα και πετρέλαια), και το ένα δρομολόγιο την εβδομάδα τον χειμώνα, που είναι απλά για να λένε ότι εξυπηρετούνε την γραμμή (όπως κάνει η HSW-κοινοπραξία με το δρομολόγιο του ΣΚ)

  3. Σερβιτόρος says:

    Και τι με νοιάζει εμένα το πετρέλαιο εγώ θα το πληρώνω; Πραγματικά δεν έχεις αρχή κ τέλος στην σκέψη σου. ότι να ναι, αρκεί να τα χώσεις κάπου.
    Τι με νοιάζει αν πηγαίνει στα Μέθανα;

    Τα δρομολόγια το καλοκαίρι όμως δεν σε χαλάνε…

    Εγώ λέω να τους διώξουμε γιατί έχει πολύ πλήρωμα το πλοίο.

  4. Πάντως κατά την ταπεινή μου γνώμη, δεν νομίζω ότι χρειάζεται άλλο ένα μεγάλο οχηματαγωγό, το οποίο είναι πολύ πιθανό να μην βγάζει τα έξοδά του, ειδικά τους χειμερινούς μήνες, αλλά ένα μικρό Ε/Γ σαν το “δελφινάκι” της δεκαετίας του ’80-’90, ή κάτι παρόμοιο, το οποίο θα μπορεί να γεμίζει εύκολα και να κάνει καθημερινά δρομολόγια που θα μπορούν να γίνουν κερδοφόρα…
    Δεν θέλω να μειώσω καμιά ενέργεια και προσπάθεια, απλά λέω την άποψή μου.

  5. Σερβιτόρος says:

    Γιάννη οκ σύμφωνοι αλλά αν ο πλοιοκτήτης το βάζει το πλοίο δεν θα μας βρωμίσει επειδή έχει μεγάλα λειτουργικά έξοδα. Θα μας βρωμίσει αν αυτό συνδέετει με το πόσο θα κάνει το εισιτήριο του.

  6. Γιάννης Γκούμας says:

    Ακόμα και αν δεν συνδέεται με το εισητήριο του ή θα τον επιδοτούμε με τους φόρους μας ή θα ξεπλένει χρήματα. Άλλο τρόπο δεν ξέρω να βγαίνει και κανείς δεν δουλεύει τσάμπα. Ναι, λοιπόν μας βρωμάει ότι γίνεται χωρίς σχεδιασμό. Μας βρωμάει που δεν πάμε στις δημόσιες υπηρεσίες με 1,20€, όπως οι Αθηναίοι.

    Το Υπ. Εσωτερικών ή δημόσιας διοίκησης και το οικονομικών βλέπουν ότι κοστίζουν περισσότερο να βρίσκονται οι δημόσιες υπηρεσίες μακρύα και ή κοιμούνται ή το κάνουν σκόπιμα για να αυξάνουν το κόστος στα πάντα χωρίς λόγο και να διαλύουν επιπλέον την οικονομία.

Σχολιάστε