Με δύο δρομολόγια την εβδομάδα η σύνδεση Πόρου – Μεθάνων με Πειραιά



IMGP7669Με δύο ακτοπλοϊκά δρομολόγια συμβατικών πλοίων την εβδομάδα θα εξυπηρετούνται πλέον τα Μέθανα και ο Πόρος από το λιμάνι του Πειραιά. 

Οι ακτοπλοϊκές εταιρίες, απομονώνουν κι αυτό τον χειμώνα την περιοχή μας, με αποτέλεσμα την απογοήτευση και την οργή των κατοίκων.

Στην πρόσφατη συνεδρίαση του ΣΑΣ, ο Δήμαρχος Πόρου, κ. Γιάννης Δημητριάδης είχε διαμαρτυρηθεί έντονα για την κατάσταση που επικρατεί στην ακτοπλοϊκή σύνδεση στον Αργοσαρωνικό, τονίζοντας πως  η διατάραξη του σημερινού μονοπωλιακού καθεστώτος στη γραμμή μπορεί να είναι η μόνη λύση για την αναβάθμιση και την αύξηση της πυκνότητας των δρομολογίων και ζήτησε από το Σ.Α.Σ. να σταματήσει να προστατεύει με τις γνωμοδοτήσεις του το καθεστώς αυτό.

Στην ίδια συνεδρίαση ο Δήμαρχος Πόρου, είχε υποστηρίξει τις προτάσεις της αντιπροσωπείας  του Ελληνικού Δικτύου Μικρών Νησιών (Ε.Δ.Μ.Ν.), η οποία ήταν αποτελούμενη από τον πρόεδρο κ. Ελευθέριο Κεχαγιόγλου και τον Δημοτικό Σύμβουλο Σπετσών κ. Σπύρο Φαρδέλλο.

Ωστόσο, όπως φαίνεται  τόσο η παρέμβαση του κ. Δημητριάδη όσο και η παρέμβαση των αντιπροσώπων του Ε.Δ.Μ.Ν. δεν προβλημάτισαν τους εφοπλιστές και το ΣΑΣ.

Κατά την δική μας άποψη, όσο δεν δρουν συντονισμένα οι θιγόμενοι Δήμοι, τόσο οι εφοπλιστές θα δρουν, μονοπωλιακά,  με γνώμονα αποκλειστικά το δικό τους συμφέρον.

Έτσι λοιπόν, κάθε Παρασκευή και Κυριακή τα δρομολόγια έχουν ως εξής: Το πλοίο κάθε Παρασκευή θα αναχωρεί από τον Πειραιά για Μέθανα και Πόρο στις 18.15 μ.μ. και την Κυριακή η επιστροφή θα είναι στις 13.15 μ.μ. από τον Πόρο και στις 13.45 μ.μ. από τα Μέθανα. Κάθε Σάββατο το πλοίο θα φεύγει από τον Πόρο στις 6.30 το πρωί και από τα Μέθανα στις 7 το πρωί. Την Κυριακή το πρωί, το πλοίο θα αναχωρεί προς Μέθανα και Πόρο στις 10.30 μ.μ.




Comments (10)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Μεσοβδόμαδα τίποτα δηλαδή. Και ο κόσμος που θέλει να ταξιδέψει υποχρεωτικώς θα πληρώνει διπλάσια εισιτήρια για να πηγαινοέρχεται με τα γερασμένα προβληματικά δελφίνια.

  2. Κώστας says:

    Κάνε λίγο υπομονή μέχρι τις επόμενες εκλογές, που ξέρεις μπορεί ο ΣΥΡΙΖΑ να βάλει καράβι και μεσοβδόμαδα…και να μην πληρώνεις τα “δεξιά” γερασμένα δελφίνια.

    Εντάξει, πιο “αριστερά” πεθαίνεις…

  3. Σύμφωνα, λοιπόν, με την αντίληψή σου, Κώστα, αριστερός είναι: αυτός που ζητά ένα δρομολόγιο παραπάνω από όσα του “προσφέρει” το μονοπώλιο, και που χαρακτηρίζει “γερασμένα δελφίνια” τα υδροπτέρυγα που έπρεπε να έχουν αποσυρθεί λόγω ηλικίας.

    Εύγε, εύγε για την σκέψη σου, νέε μου. Υποψιάζομαι ότι αυτόν τον ορισμό σου θα στον κλέψει η Μπριτάνικα και θα τον βάλει στο λήμμα “αριστερός”. Να τρέξεις να κατοχυρώσεις πνευματικά δικαιώματα και να έχεις το νου σου για να τα απαιτήσεις.

    …και, όπως μπορείς να διαβάσεις σε παλαιότερη ανάρτηση του Poros News, στα “γερασμένα δελφίνια”, το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας έδωσε έκτακτη παράταση δρομολόγησης. Μάλλον από έντονο ενδιαφέρον της κυβέρνησης για την ασφάλεια των ταξιδιωτών, ε;

    υ.γ.
    το …ευφυέστατο “δεξιά δελφίνια” δεν το έγραψα εγώ, Κουώστα (με το στυλ της Άννας Μισέλ Ασημακοπούλου σε προσφωνώ).

    Καλό απόγευμα

  4. Γιάννης says:

    Κώστα Κώστα εάν είχες διαφορετική αντίληψη των πραγμάτων, ίσως να μην χρειαζόταν να “κινδυνέψουμε” απο τον ΣΥΡΙΖΑ. Προφανώς όμως είσαι υπερ του δέοντως ευχαριστημένος απο την ζωή σου και εν προκειμένω απο τις προσφερόμενες υπηρεσίες της ακτοπλοϊας που δεν θέλεις να αλλάξεις τίποτα. Ο.Κ. Επειδή όμως υπάρχουν και άλλοι συνάνθρωποι σου (τω είδος) που ελπίζουν σε κάτι διαφορετικό, δίχως να είναι απαραίτητα αριστεροί (αλήθεια πώς ορίζεται αυτός?), μπορούν να επικαλούνται κάτι διαφορετικό απο αυτό που πιστεύεις εσύ, δίχως να τους κατατάσσεις σε κατηγορίες.

  5. Κώστας says:

    ΔΕΝ έχετε καταλάβει γιατί δεν βάζουν δρομολόγιο άλλο και όσο και να φωνασκείτε ΔΕΝ θα βάλουν άλλο γιατι ΔΕΝ βγαίνουν, τόσο απλό.

    εάν είχες κι εσύ μια ταβέρνα για παράδειγμα και γνώριζες ότι ένα συγκεκριμένο φαγητό σου κοστίζει ακριβά να το φτιάξεις για 4-5 άτομα που θα στο ζητήσουν, και στο τέλος θα σου μείνει, και θα σε βάζει “μεσα”, απλά ΔΕΝ θα το έφτιαχνες, είναι τόσο απλό. ενώ εάν φτιάξεις ένα φαγητό που θα φάνε όλοι και θα σου αφήσει και κέρδος, θα το κάνεις κάθε μέρα.

    Η ίδια εταιρεία που έχει και τα δελφίνια έχει υπολογίσει τον κόσμο που κινείται απο/προς και έχει κρατήσει τα δελφίνια που ναι μεν είναι πιο ακριβά αλλά μικρότερα σε χωρητικότητα και γεμίζουν, με λιγότερο πληρωμα κλπ.

    έχεις σκεφτέι ποτέ ότι με το ΚΤΕλ θες ακριβώς την ίδια ώρα που θες με το καράβι;;; ΔΕΝ το πήρες ποτέ όμως, γιατί ως Έλλην θες την άνεσή σου.

    έχεις σκεφτέι ότι και με το αυτοκίνητό σου είναι πιο φθηνά και πιο γρήγορα και πιο άνετα;;;

    όσο για την Κα Κατερίνα είναι γνωστές οι πεποιθήσεις της, τοις πάσοι…

    οι ναυτιλιακές ΔΕΝ γνωρίσζουν κυβερνήσεις, μόνο δολλάρια. Και τώρα που κοπήκαν οι επιδοτήσεις για τις “άγονες” γραμμές, σφίξαν τα λουριά όχι μόνο στον Πόρο αλλά σε όλα τα νησιά μας.

    Έτσι απλά…

  6. Πάνος says:

    Kώστα δεν μπορούν να το καταλάβουν, από τον τελευταίο πολίτη μέχρι τον δήμαρχο.

    Σαν να βγει αύριο ο Δήμαρχος, και να υποχρεώσει τι μισές ταβέρνες στον Πόρο να είναι ανοιχτές και να έχουν και διαθέσιμα τα 2/3 του καταλόγου τους.

    και αν δεν μείνουν ανοιχτές, να φωνάζουμε ότι θα πεθάνουμε τις πείνας (γιατί το σουβλατζίδικο δεν το μετράμε, σαν το κτελ).

    Και κάτι ακόμα, ο Πόρος δεν είχε ποτέ επιδότηση (τουλάχιστον τα τελευταία 25 χρόνια).

    Τα ίδια δε που φωνάζουμε εδώ για άγονη, το φωνάζουν το 90% των νησιών του Αιγαίου, τα οποία δεν είναι 2′ από την στεριά με βάρκα ή 15 δρομολόγια των χειμώνα με φέρρυ μποτ, και γκρίνια γιατί δεν είναι 30…

    Γιατί άλλο χάνουμε την βολή μας, άλλο υποβαθμίζετε το επίπεδο εξυπηρέτησης, άλλο δεν καλύπτονται οι ανάγκες μας.

    Όταν θα καταλάβουμε ότι όπως δεν γίνεται να υποχρεώσεις την ταβέρνα να μείνει ανοιχτή τον χειμώνα, έτσι δεν γίνεται να υποχρεώσεις το καράβι να κατεβαίνει στον Πόρο με 10-20 επιβάτες, όπως δεν γίνεται ο δήμος να ανοίγει αυτός ταβέρνες τον χειμώνα, έτσι και το ΥΕΝ δεν μπορεί να βάλει αυτό πλοίο για τον χειμώνα.

  7. Αγαπητοί Συντοπίτες και Φίλοι,
    Όσο και να τσακώνεστε στο Internet και στα Social Media, δεν θα αλλάξει τόσο απλά η κατάσταση με τα πλοία. Ούτε τα Κόμματα αν αλλάξουν, ούτε οι Περιφερειάρχες ούτε οι Δήμαρχοι μπορούν να επιβάλλουν στην οικονομία της Ελεύθερης Αγοράς σε κάποια εταιρεία εκτός αν την επιδοτήσουν (Δρομολόγια Άγονης Γραμμής). Κάτι τέτοιο βέβαια δεν μπορεί να γίνει από τη στιγμή που υπάρχουν καθημερινά (έστω και 3) δρομολόγια (ακριβών) Ιπτάμενων, δρομολόγια ΚΤΕΛ και πρόσβαση με αυτοκίνητο.

    Είναι το ίδιο (τηρούμενων των αναλογιών) όχι με ταβέρνες που γράφει ο “Πάνος”, αλλά με τα Λεωφορεία και τα Ταξί του Πόρου, τις Βάρκες και τα Φέρρυ Πόρου-Γαλατά. Ότι είναι ιδιωτικό δεν μπορεί να καταναγκαστεί (με μόνη εξαίρεση τα φαρμακεία). Η λύση του προβλήματος της πρόσβασης του νησιού μας, δεν είναι εύκολη. Τη προηγούμενη Παρασκευή ταξίδεψα με το τελευταίο δρομολόγιο Πειραιά-Πόρο, είμασταν 19 επιβάτες για Πόρο-Ύδρα-Σπέτσες-Ερμιόνη-Πορτοχέλι. Μόνο μια Διαδημοτική ή Πολυμετοχική Ναυτιλιακή Εταιρεία με μεγάλη οικονομική άνεση και μαζική στήριξη των πολιτών θα μπορούσε να αντέξει (για λίγο καιρό) να βάλει δρομολόγια με τέτοια οικονομικά μεγέθη.

    Αν μπορέσουν οι Τοπικές Αρχές του Αργοσαρωνικού να πετύχουν κάτι τέτοιο τότε υπάρχει ελπίδα, αν και προσωπικά δεν είμαι αισιόδοξος για κάτι τέτοιο, γιατί είμαι Ρεαλιστής… Δυστυχώς!

  8. Κώστα,
    εκτός από οράματα για την κομματική προτίμηση των σχολιαστών, ακούς και φωνές;

    Δεν φωνασκώ, την άποψή μου γράφω, όπως την γράφεις εσύ, όπως την γράφουν και άλλοι.

    Κύριε Συξέρη,
    Η διαφωνία που προκύπτει μεταξύ σχολιαστών σε κάποια θέματα, δεν είναι κατ’ ανάγκην τσακωμός. Αυτοί που τσακώνονται σχεδόν καθημερινώς είναι τα μέλη των δύο συγκυβερνούντων κομμάτων, που θυμήθηκαν εσχάτως τους παλιούς καλούς καιρούς που αλληλοβρίζονταν. Γι αυτό και είμαστε ακόμα στο μηδέν.

  9. Γιάννης Γκούμας says:

    Καλός ο διάλογος, αλλά μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος γιατί οι Αθηναίοι πάνε στις δημόσιες υπηρεσίες με 1,20€ και εμείς πάμε με 10-22€; Θέλω και εγώ να πηγαίνω με 1,20€ στην δημόσια υπηρεσία. Να κόψουν το σβέρκο τους οι απαταιώνες στο υπουργείο εσωτερικών ή δημόσιας διοίκησης ή όπως αλλιώς το έχουν βαφτήσει όλα αυτά τα χρόνια να μας γυρίσει τις υπηρεσίες πίσω.

    Να απαιτήσουμε όλες οι συναλλαγές με το δημόσιο να γίνονται εντός δήμου (όσες είναι υπόχρεος το σύνολο του πληθυσμού ή μεγάλο μέρος του) και να εξαιρεθούμε από την απαίτηση μετάβασης σε άλλους δήμους προς εξυπηρέτησή μας!

    ΚΤΕΟ; ΙΚΑ; Εφορία; Ταμεία; Παράβολα;… .κλπ…. όλα εδώ ή εξαίρεση!

  10. Ζητάτε ισονομία στο Εργολαβιστάν; Γι αυτό δεν θα πάμε μπροστά, είμαστε πολύ απαιτητικοί…

Σχολιάστε