Ιδιωτικοποιείται το λιμάνι του Πόρου



Οι αναμενόμενες ιδιωτικοποιήσεις χτυπούν και την πόρτα του Πόρου, ξεκινώντας από το λιμάνι του νησιού.
Όπως έγινε γνωστό χθες από το Υπουργείο Οικονομικών, με απόφαση της Διυπουργικής Επιτροπής Αναδιαρθρώσεων και Αποκρατικοποιήσεων, μεταφέρεται στο Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων το δικαίωμα παραχώρησης σε τρίτους μέσω συμβάσεων, η εκμετάλλευση όλων των δικαιωμάτων χρήσης και διαχείρισης, 23 λιμανιών, ανάμεσα τους και αυτό του Πόρου αλλά και της Ύδρας.
Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για λιμάνια και τουριστικά λιμάνια σε Ζάκυνθο, Κατάκολο, Τούρλο Μυκόνου, Χίο, Πύλο Μεσσηνίας, Νέα Επίδαυρο, Γλυφάδα, Πόρο, Σκιάθο, Σκύρο, Αγ. Νικόλαο Κρήτης, Ιτέα Φωκίδος, Καλαμαριά (Αρετσού), Κω, Αλιμο, Ύδρα, Ρέθυμνο, Ρόδο (Ακαντιά και Μανδράκι), Σούδα και Αργοστόλι.
Πλέον το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου, έχει τη δυνατότητα να προκηρύξει διαγωνισμούς προκειμένου να προχωρήσει στην επιλογή των ιδιωτών επενδυτών οι οποίοι θα αναλάβουν την διαχείριση και εκμετάλλευση των λιμανιών.

Μέχρι την ανάληψη των υποχρεώσεων από τον ιδιώτη παραχωρησιούχο, τα δικαιώματα χρήσης, διοίκησης, συνήθους διαχείρισης και εκμετάλλευσης των συγκεκριμένων λιμανιών θα συνεχίσουν να ασκούνται από τους φορείς που τα ασκούν μέχρι την έναρξη ισχύος της συμβάσεως παραχώρησης.
Ο Δήμος Πόρου, εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση
«Αιφνιδιαστικά, χωρίς προηγούμενη ενημέρωση, το Υπουργείο Οικονομικών ανακοίνωσε την απόφαση της Διυπουργικής Επιτροπής Aναδιαρθρώσεων και Αποκρατικοποιήσεων για μεταφορά του δικαιώματος παραχώρησης σε τρίτους στο Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) – μέσω συμβάσεων παραχώρησης, κάθε δικαιώματος χρήσης, διοίκησης διαχείρισης και εκμετάλλευσης 23 λιμένων και τουριστικών λιμένων της χώρας μεταξύ των οποίων και του λιμένα Πόρου.
Πρόκειται για παραχώρηση λιμένων και τουριστικών λιμένων σε: Ζάκυνθο, Κατάκολο, Τούρλο Μυκόνου, Χίο, Πύλο Μεσσηνίας, Νέα Επίδαυρο, Γλυφάδα, Πόρο, Σκιάθο, Σκύρο, Άγ. Νικόλαο Κρήτης, Ιτέα Φωκίδος, Καλαμαριά (Αρετσού) Κω, Άλιμο, Ύδρα, Ρέθυμνο, Ρόδο (Ακαντιά και Μανδράκι ), Σούδα και Αργοστόλι.
Δεδομένου ότι πρόκειται για μια αυθαίρετη και απαράδεκτη απόφαση που ελήφθη χωρίς να ερωτηθεί η τοπική κοινωνία, ο Δήμαρχος Πόρου θα αγωνιστεί -όπως έπραξε και κατά το παρελθόν προκειμένου να αποτρέψει μεθοδεύσεις που είναι ενάντιες στα συμφέροντα του τόπου.
Ήδη έχει ζητήσει άμεση ενημέρωση από τα συναρμόδια υπουργεία και συνάντηση με τους υπουργούς Οικονομικών και Ναυτιλίας για να μπορέσει να ενημερωθεί σωστά το Δημοτικό Συμβούλιο και να λάβει απόφαση για ένα θέμα που είναι πάνω από παρατάξεις και προσωπικές φιλοδοξίες.
Για οτιδήποτε νεότερο θα υπάρξει ενημέρωση».




Comments (2)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Τάσος Γκούμας says:

    Ένα πρώτο σχόλιο. Να αποκαταστήσουμε τις έννοιες των λέξεων-να μη μας κοροϊδεύουν οι ξύπνοι.
    Το Τ.Α.Ι.ΠΕ.Δ. (Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου) πρέπει να το μετονομάσουμε σ’ αυτό που πραγματικά είναι, δηλαδή σε: ‘’Κ.Α.Λ.Π.κ.Ε.Χ.’’ (Κάστα Αρπαγής Λαϊκής Περιουσίας και Εθνικού Χώρου).
    Και για να δικαιολογήσουμε το ‘’Εθνικού Χώρου’’.
    Θυμούνται οι παληότεροι ότι όποτε συμβαίνει κρίση με την ‘’φίλη και σύμμαχο’’ Τουρκία, ο Στόλος εφαρμόζει ένα σχέδιο διασποράς των μονάδων του, που σημαίνει αποχώρηση των πλοίων από το Ναύσταθμο και διασπορά τους σε όρμους και λιμάνια, ώστε να μη δίνουν συγκεντρωμένο και εύκολο στόχο. Είχαν έλθει με την κρίση του ’87 και στον Πόρο μερικές μονάδες του Στόλου μας.
    Τι προβλέπει η σύμβαση ιδιωτικοποίησης του Πόρου και των άλλων λιμανιών στην περίπτωση που ο ιδιώτης που θα τα πάρει θα είναι Τούρκος, Σκοπιανός ή Γερμανός; Η και κάνας άλλος ‘’φιλέλληνας’’;
    Ποιος θα εμποδίσει τους σωτήρες ιδιώτες, και πώς, να συνεργαστούν με τους ‘’συμμάχους’’ μας δίνοντας πληροφορίες;

  2. ΑΡΙΣ.ΠΑΝ. ΑΝΤΑΝΗΣ says:

    ΣΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ “ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΗΣ ΤΡΟΙΚΑΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΠΟΡΟΥ”, ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΕΥΑΝΑΓΝΩΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΜΠ. ΚΑΝΑΤΣΙΔΗ, ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΕ ΚΑΛΥΨΕ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΝΑΦΗ ΣΧΟΛΙΑ. ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.
    ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΤΟΥ ΠΟΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ. ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΔΕΙΝΑ ΠΟΥ ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΟΜΑΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΥΣΦΗΜΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ:
    >ΤΑ ΑΛΥΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ,
    >ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΛΕΜΒΩΝ ΤΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΗ ΝΥΧΤΑ,ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ, ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ, ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ, ΤΗΝ ΕΥΓΕΝΕΙΑ, ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ “ΦΕΡΙΜΠΟΤ”, ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΜΕΤΑΦΕΡΟΜΕΝΩΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΤΗΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΙΧ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΠΛΟΥ, ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΧΩΡΟΥ ΑΝΑΜΟΝΗΣ, ΣΤΕΓΑΣΤΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΙΡΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΑΛΛΑ.
    Ο ΣΕΦΕΡΗΣ ΕΙΧΕ ΟΝΟΜΑΣΕΙ “ΜΙΚΡΗ ΒΕΝΕΤΙΑ” ΤΟΝ ΠΟΡΟ. ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΙΟΛΑΣ; Η ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΠΑΛΙΑ; ΟΙ ΒΑΡΚΕΣ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΡΗ, ΝΕΩΡΙΟ, ΑΣΚΕΛΙ, ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ, ΑΡΤΙΜΟ, ΑΛΥΚΗ, ΒΑΓΙΩΝΙΑ,ΚΛΠ.ΕΤΣΙ ΘΑ ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΑΡΙΘΜΗΤΑ ΙΧ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΡΥΠΑΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΦΟΡΗΤΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ. (ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΒΕΒΑΙΑ ΘΕΛΟΥΝ ΠΟΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!)
    ΑΡΙΣ.ΠΑΝ. ΑΝΤΑΝΗΣ
    ΔΗΜΟΤΗΣ ΠΟΡΟΥ

Σχολιάστε