Ερώτηση από βουλευτές του “Ποταμιού” για τα προβλήματα της γραμμής Πόρου – Γαλατά



vouliΔελτίο Τύπου από το “Ποτάμι”:

«Πόσο πρόθυμος είναι ο υπουργός Οικονομίας, Υποδομών και Ναυτιλίας Γιώργος Σταθάκης να τροποποιήσει τον νόμο 2932/2001, έτσι ώστε να παρέχεται ευελιξία στους κατά τόπους λιμενάρχες να επιβάλουν έκτακτα δρομολόγια σε περιόδους μεγάλης τουριστικής κίνησης και να ορίζουν παράλληλη δρομολόγηση πλοίων διαφορετικών Κοινοπραξιών και ναυτιλιακών εταιρειών» ζήτησαν να μάθουν οι βουλευτές του Ποταμιού Γιώργος Αμυράς – Β’ Αθήνας, Σταυρούλα Αντωνάκου – Α’ Πειραιά και Σπύρος Δανέλλης – Ηρακλείου με σχετική ερώτηση που κατέθεσαν σήμερα στη Βουλή. Αφορμή για την ερώτηση υπήρξαν τα φαινόμενα που παρατηρήθηκαν το τριήμερο της Πρωτομαγιάς αλλά και πολλά Σαββατοκύριακα στον Γαλατά, όταν οι επιβάτες προκειμένου να επισκεφτούν το στρατόπεδο του Πολεμικού Ναυτικού στον Πόρο, σχημάτισαν πολύωρες ουρές αναμονής στη προσπάθειά τους να χρησιμοποιήσουν την Πορθμειακή Γραμμή και να περάσουν στο νησί.

Οι καθυστερήσεις που ξεπερνούσαν κατά περίπτωση ακόμα και τη μία ώρα, οφείλονταν στην ύπαρξη ενός μόνο Φεριμπότ στην πρώτη από τις δύο βάρδιες. Θα πρέπει να επισημανθεί ότι η μια από τις δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη γραμμή ΠΟΡΟΥ-ΓΑΛΑΤΑ είχε προτείνει εγγράφως στις 17.03.2014 στο Λιμεναρχείο Πόρου να υπάρξει παράλληλη δρομολόγηση των δύο Κοινοπραξιών. Όμως το αρμόδιο Όργανο Σ.Α.Σ. (Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών) του Υπουργείου Ναυτιλίας, δεν έκανε δεκτή την πρόταση αυτή παρόλο που την είχε εγκρίνει το Λιμεναρχείο Πόρου και αποφάσισε να διεξάγονται δρομολόγια σε δύο διαφορετικές βάρδιες (πρωί-απόγευμα) από τις δύο Κοινοπραξίες.

Είναι σαφές ότι στην περίπτωση της παράλληλης δρομολόγησης θα υπήρχαν πολλαπλά οφέλη για τους επιβάτες-καταναλωτές. Από την μια θα επωφελούνταν οικονομικά λόγω του ανταγωνισμού στον οποίο θα υποχρεώνονταν οι εταιρείες, και από την άλλη θα ήταν σε λειτουργία ταυτόχρονα τουλάχιστον 2 πλοία (ένα από κάθε Κοινοπραξία) και θα υπήρχε μικρότερο ή καθόλου πρόβλημα καθυστερήσεων τις ημέρες αιχμής. Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ

Θέμα «Προβλήματα στην πορθμειακή γραμμή Πόρου-Γαλατά»

Το τριήμερο της Πρωτομαγιάς (1-3/5/2015), παρουσιάστηκαν σημαντικά προβλήματα – ιδιαίτερα την Παρασκευή 1η Μαΐου 2015 – κατά την μετακίνηση εκατοντάδων εκδρομέων από την προβλήτα του Γαλατά προς τον Πόρο. Τη συγκεκριμένη ημέρα και ιδιαίτερα τις πρωινές και μεσημεριανές ώρες, δημιουργήθηκαν μεγάλες ουρές στον παραλιακό δρόμο του Γαλατά από αυτοκίνητα και εκδρομικά πούλμαν, στην προσπάθεια τους να χρησιμοποιήσουν τη Πορθμειακή Γραμμή ΓΑΛΑΤΑ-ΠΟΡΟΥ και να περάσουν στο νησί. Παρουσιάστηκαν σημαντικές καθυστερήσεις που κατά περίπτωση σύμφωνα με μαρτυρίες εκδρομέων ξεπερνούσαν και τη μία ώρα, λόγω ύπαρξης ενός μόνο Φεριμπότ στην πρώτη από τις δύο βάρδιες της συγκεκριμένης ημέρας. Το συγκεκριμένο πρόβλημα εντάθηκε και λόγω της έλλειψης χώρων στάθμευσης στην περιοχή πέριξ της προβλήτας του Γαλατά, καθώς στην προσπάθεια αρκετών επισκεπτών να αφήσουν προσωρινά τα αυτοκίνητα τους στον Γαλατά και να εισέλθουν με βάρκες στο νησί, καλύφθηκαν πολύ γρήγορα οι υπάρχουσες θέσεις στάθμευσης. Οι καθυστερήσεις αυτές δημιούργησαν αρνητικές εντυπώσεις σε πολλούς επισκέπτες ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις υπήρξαν εκδρομείς που δεν εισήλθαν τελικά στο νησί και αναχώρησαν για άλλους προορισμούς λόγω της μεγάλης αναμονής. Ανάλογες μεγάλες καθυστερήσεις παρατηρήθηκαν και τα Σαββατοκύριακα του χειμώνα που είχε επισκεπτήριο το στρατόπεδο του Πολεμικού Ναυτικού στον Πόρο. Θα πρέπει να επισημανθεί ότι η μια από τις δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη γραμμή ΠΟΡΟΥ-ΓΑΛΑΤΑ είχε προτείνει εγγράφως στις 17.03.2014 στο Λιμεναρχείο Πόρου να υπάρξει παράλληλη δρομολόγηση των δύο Κοινοπραξιών. Όμως το αρμόδιο Όργανο Σ.Α.Σ. (Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών) του Υπουργείου Ναυτιλίας, δεν έκανε δεκτή την πρόταση αυτή παρόλο που την είχε εγκρίνει το Λιμεναρχείο Πόρου και αποφάσισε να διεξάγονται δρομολόγια σε δύο διαφορετικές βάρδιες (πρωί-απόγευμα) από τις δύο κοινοπραξίες. Είναι σαφές ότι στην περίπτωση της παράλληλης δρομολόγησης θα υπήρχαν πολλαπλά οφέλη για τους επιβάτες-καταναλωτές. Από την μια θα επωφελούνταν οικονομικά λόγω του Ανταγωνισμού στον οποίο θα υποχρεώνονταν οι εταιρείες και από την άλλη θα ήταν σε λειτουργία ταυτόχρονα τουλάχιστον 2 πλοία (ένα από κάθε Κοινοπραξία) και θα υπήρχε μικρότερο ή καθόλου πρόβλημα καθυστερήσεων τις ημέρες αιχμής. Δεδομένου ότι βάσει του νομοθετικού πλαισίου ο Λιμενάρχης δεν έχει δυνατότητα να επιβάλλει στις Κοινοπραξίες υποχρέωση για έκτακτα δρομολόγια εκτός του εγκεκριμένου Προγράμματος Δρομολογίων από το Σ.Α.Σ., ακόμα και σε περίπτωση σοβαρής δυσλειτουργίας όπως αυτής το τριήμερο της Πρωτομαγιάς, κρίνεται αναγκαίο να υπάρξει τροποποίηση στο Ν. 2932/2001 και λοιπό πλέγμα διοικητικών διατάξεων ώστε ο εκάστοτε Λιμενάρχης με μονομερή του απόφαση δίχως έγκριση του Υπουργού προς μεγαλύτερη ευελιξία να επιβάλει έκτακτη δρομολόγηση οποιουδήποτε διαθέσιμου πλοίου ειδικά σε πορθμειακές γραμμές, για περιπτώσεις σοβαρής δυσλειτουργίας και για Κοινωνικούς ή Οικονομικούς λόγους όπως για παράδειγμα ανάγκες μεγάλης τουριστικής κίνησης κ.α. Κατόπιν των ανωτέρω, Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

1. Έχετε γίνει γνώστης των προβλημάτων που περιγράφονται ανωτέρω και σε ποιες ενέργειες έχετε προβεί προκειμένου να αντιστραφεί αυτή η τουλάχιστον δυσάρεστη εικόνα στην πορθμειακή γραμμή Πόρου – Γαλατά ;

2. Προτίθεστε να τροποποιήσετε το Ν. 2932/2001 και σχετικές Υπουργικές Αποφάσεις, όπως η 3337.03/01/2008, ΦΕΚ 394/07.03.2008, αρ.2 παρ.2 και αρ.3 παρ.2, η οποία παρά τις καλές προθέσεις περιορίζει την ελευθερία ανάληψης πρωτοβουλιών από τους Λιμενάρχες και ενέχει τον κίνδυνο να βρεθούν οι Λιμενάρχες υπόλογοι για μια απόφασή τους βρισκόμενοι στο επίκεντρο συγκρούσεως συμφερόντων των πλοιοκτητών,  και να δώσετε τη δυνατότητα στις κατά τόπους λιμενικές αρχές ανάλογα με την περίσταση να επιβάλλουν στις Κοινοπραξίες έκτακτα δρομολόγια εκτός του εγκεκριμένου Προγράμματος Δρομολογίων από το Σ.Α.Σ. και να υπάρχει η αναγκαία ευελιξία ειδικά στις πορθμειακές γραμμές ;

Οι ερωτώντες βουλευτές

Γιώργος Αμυράς, Βουλευτής Β΄ Αθήνας

Σταυρούλα Αντωνάκου, Βουλευτής Α’ Πειραιά

Σπύρος Δανέλλης, Βουλευτής Ηρακλείου




Comments (13)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. mpampis says:

    Ωχ, τι έγινε ?

    Δεν έφταιγε ο Λιμενάρχης τελικά ? Τσάμπα τον έβριζε ο Δήμαρχος ? Το porosnews.gr και ο δήμαρχος θα του ζητήσουν συγγνώμη ?

    και η Δαρσινού ? Είχε ζητήσει να είναι πάντα 2 φέρρυ αλλά δεν ήθελαν οι άλλοι ? Αν είχαν δεχθεί δεν θα υπήρχε τόσο μεγάλο πρόβλημα ?

    και ο Δήμαρχος έκανε σύσκεψη που του ζήτησε ο εεσπ ?

    δεν τα πάμε καλά ….

  2. dodos says:

    Χαχαχα το κείμενο της ερώτησης είναι λες και γράφτηκε από τον Σπυρίδωνα, τη Δαρσινού και τον Αθηναίο από κοινού. Ούτε τα προσχήματα κύριε Συξέρη. Μετά την τρόικα Δυν. Ενοτ., Δαρσινού, Λαζαρίδης, μπήκε στο κόλπο και το Ποτάμι αχαχαχα

  3. Αγαπητέ κ. dodo ή όπως αλλιώς σας λένε, εγώ έδωσα ΟΛΑ τα δημοσιεύματα των ΜΜΕ, τα Δελτία Τύπου του κ. Δημάρχου Πόρου, και έγγραφα του Σ.Α.Σ στον βουλευτή κ. Αμυράς. Αυτός με τους συνεργάτες του διαμόρφωσε την ερώτηση στον Αρμόδιο Υπουργό και την κατέθεσε στη Βουλή. Κανένας δεν έλαβε γνώση για την υπόθεση από όσους αναφέρετε στο σχόλιο σας. Μετά τις εκλογές, δεν έχω ξανασχοληθεί με τις Παρατάξεις και τις διενέξεις στο νησί.
    Τώρα για να σταματήσει η κατάσταση με τις ανώνυμες συκοφαντίες, όποιος έχει κάποια θέση να τη σχολιάζει επώνυμα, αφήστε αυτές τις ανήθικες κατηγορίες και διαβάστε λίγο τους Νόμους! Επειδή δεν συμφωνείτε με κάποια διατύπωση δεν σημαίνει πως φταίνε αυτοί που την έγραψαν.

    Αντί να χαίρεστε που επιτέλους κάποιοι ασχολούνται με το πρόβλημα, βλέπετε παντού φαντάσματα και συνομωσίες. Είστε άξιοι της μοίρας σας!!!!!!

  4. Επίσης αγαπητέ κ. mpampis για να μην υπάρχουν τίποτα παρερμηνείες, η ερώτηση δεν έχει σαν σκοπό ούτε να καταλογίσει ευθύνες ή αντίθετα να “δικαιώσει” κάποιους άλλους. Η ουσία είναι πως υπήρξε μια απαράδεκτη κατάσταση το τριήμερο της Πρωτομαγιάς όπως και σε κάποια επισκεπτήρια το χειμώνα, η οποία έκανε κακό στην Τουριστική Εικόνα του Πόρου.

    Το πιο σημαντικό είναι ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ αυτή η κατάσταση είτε το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, είτε το καλοκαίρι. Αυτό το νόημα είχε και η πρόταση-προειδοποίηση του ΕΕΣΠ προς όλους τους Αρμοδίους. Αυτό αποσκοπούσε και η πρόταση για διαμεσολαβητικό ρόλο του ΕΕΣΠ σε διευρυμένη Σύσκεψη.

  5. Mpampis says:

    Άσε μας ρε Συξέρη.

    Σιγά μην δούμε καλό από την βουλή.

    Αν είναι να ξαναγίνει, θα ξαναγίνει. Ο Δήμαρχος δεν έκανε τίποτα για το θέμα, ούτε σύσκεψη, εδώ στο porosplus γράφουν ότι ούτε πάει στα συμβούλια στο υπουργείο ναυτιλίας, ούτε στηρίζει νέο καράβι στην γραμμή, δεν τον ενδιαφέρει.

    Όπως δεν τον ενδιαφέρει και το θέμα των πορθμείων, ανακοινώσεις μόνο για να μην του που κανείς ότι φταίει.

    Έκανε την σύσκεψη που ζητήσατε ή σας έγραψε ? Δεν μπόρεσε να αφιερώσει 1-2 ώρες έστω για να το συζητήσει ?

    Ο Στρατηγός τουλάχιστον θα είχε κάνει σύσκεψη, στου Τυρόπουλου πάνω από τους φραπέδες….

    Ο Λιμενάρχης δεν μπορεί, το υπουργείο και ο Δήμαρχος αδιαφορούν, δεν πρόκειται να μας σώσει κανείς, ότι θέλουν θα κάνουν οι δυο κοινοπραξίες.

    Ακόμα και η σημερινή ανακοίνωση του δήμου, μιλάει για “διαθεσιμότητα” όχι για δρομολόγια. Τρελό δούλεμα μιλάμε.

  6. Της κοντής Στολής says:

    Ε βέβαια κ είχε ζητήσει η Δαρσινού 2 φέρρυ.Στην βαρδια των άλλων να μπει και αυτή. Αυτός ο Αμυράς ότι μπούρδα του λέει ο Σπύρος πάει και την κάνει.Διάβασε άμοιρε Αμυρά πρώτα αν επιτρέπει για την εξυπηρέτηση της ομαλής λειτουργίας ο νόμος στον Λιμενάρχη και μετά ρώτα τον υπουργό. Δημήτρη Συξέρη δεν μου αρέσουν καθόλου οι πρακτικές σου και έτσι όπως το πας ούτε στον εμπορικό σύλλογο δεν θα ξαναβγείς. Μην καρφώνεσαι έτσι. Η φράση σου “Αντί να χαίρεστε που επιτέλους κάποιοι ασχολούνται με το πρόβλημα” δεν είναι μπηχτή προς τον Δήμαρχο; Τόσα χρόνια έσωζες το νησί άσε και καναν άλλον. Αν δεν σου αρεσουν οι ανώνυμοι να μην γράφεις ούτε εδώ ούτε στο ποροςπλουσ.

  7. Sferos says:

    Κύριε Συξερη Γιατί το τριήμερο της πρωτομαγιάς
    Δεν βοήθησε η άλλη κοινοπραξία όταν δημιουργήθηκε το πρόβλημα ενώ ήταν έτοιμη
    1ον δεν ήθελε 2ον δεν μπορούσε 3ον απειλήθηκε με μνήσεις η 4ον δεν είχε λεφτά για πετρέλαια η 5ον έπαιζε ο παναθηναϊκός ???? (αυτές είναι ερωτήσεις για τον κύριο αλμυρά και την βουλή )

  8. Αγαπητοί μου φίλοι: “Mpampis”,”Της Κοντής Στολής” (!!!!) και “sferos”, ευχαριστώ πολύ για τις απόψεις σας, τις κατηγορίες σας και τις κομψά διατυπωμένες απειλές περί μη εκλογής στον Ε.Ε.Σ.Π.

    Ο Δήμαρχος Πόρου κάνει όποιες ενέργειες κρίνει απαραίτητες για την εύρυθμη λειτουργία του Πορθμείου και ο Ε.Ε.Σ.Π. και εγώ προσωπικά θα τον στηρίζουμε για το καλό του νησιού.

    Αν τώρα σε εσάς δεν αρέσει που εκτός από τον Δήμαρχο και κάποιοι από την Βουλή ασχολούνται με τα ζητήματα του Πόρου και μέσω των πιο Δημοκρατικών Διαδικασιών προσπαθούν να συνδράμουν το έργο του Δήμου , τότε δικό σας είναι το πρόβλημα…

    Υ.Γ: φίλε “Της Κοντής Στολής” (!!!!), πως είσαι σίγουρος πως θα ξαναβάλω υποψηφιότητα για το Δ.Σ του Ε.Ε.Σ.Π.; Πάντως αν είμαι υποψήφιος ειλικρινά ΜΗΝ ΜΕ ΨΗΦΙΣΕΙΣ. Δεν θέλω ψήφους από ανώνυμους και κομπλεξικούς υβριστές.

  9. Της κοντής Στολής says:

    Αφού δεν σε έβρισα Δημήτρη.Ούτε σε απείλησα…Κριτική σου κάνω. Την αντέχεις; Το παρατσούκλι μου είναι από άλλο άρθρο. Μου άρεσε και το κράτησα!!! Καλό δεν είναι;

    Ξέρω όμως ότι αν ο Λιμενάρχης ήθελε το έλυνε το πρόβλημα σε 3 δευτερόλεπτα. Κανένας φεριμποτάς δεν θα του έλεγε όχι αν του το ζήταγε. Θα μπορούσε να τους καλέσει και να τους πει ότι θα δουλεύεουν κ οι δύο μαζί αλλιώς πολλά πράγματα που δεν τα βλέπει θα αρχίσει ξαφνικά τα βλέπει. Καθυστερήσεις και άλλες παρατυπίες. Θα ήθελε η Δαρσινού να τρώει 18 παραβάσεις το δευτερόλεπτο; Όχι. Θα απειλούσε μετά ότι θα του κάνει μήνυση;; Θα κάνει μήνυση στον κουμπάρο της. Μας δουλεύει κανονικά… Άρα ας μην γελιόμαστε. Ακόμα και αν δεν το προέβλεπε η νομοθεσία μπορούσε άνετα και γρήγορα να το λύσει το ζήτημα.
    ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ

  10. Sferos says:

    Εγώ πάντως δεν έβρισα αλλά ούτε και απάντηση πήρα !!!

  11. Επειδή δεν έχω ούτε προκαταλήψεις ούτε όμως “προτιμήσεις” για κάποια από τις “αντιμαχόμενες πλευρές”, θα απαντήσω στους 2 φίλους:

    “Της Κοντής Στολής”:
    Ούτε υποστηρίζω, ούτε είμαι φίλος με τον Λιμενάρχη ή τους πλοιοκτήτες από τις 2 Κοινοπραξίες. Αντίθετα Θεωρώ πως όλες οι πλευρές έχουν κάνει λάθη μέχρι τώρα και συνεχίζουν μια επικίνδυνη για όλους εμάς “βεντέτα”. Συμφωνώ πως θα έπρεπε ατύπως το Λιμεναρχείο να είχε μαζέψει τις 2 Κοινοπραξίες και να είχε προσπαθήσει με κάθε τρόπο να τους συνετίσει από την αντιδικία τους, ακόμα και με άσκηση πίεσης. Δυστυχώς στην Ελλάδα πολλές φορές πρέπει να κινούμαστε και αντίθετα με το γράμμα του Νόμου και να παίρνουμε ακόμα και δύσκολες πρωτοβουλίες.

    “Sferos”:
    Έζησα το πρόβλημα του τριημέρου από κοντά μιας και μαζί με τον Πρόεδρο του Ε.Ε.Σ.Π, Τάσο Παπαχρήστου περάσαμε αρκετές ώρες στο Λιμάνι και μπορώ να σου πω πως πράγματι ήθελε η άλλη Κοινοπραξία και μπορούσε να βοηθήσει με τα 2 πλοία της για την αποσυμφόρηση της κατάστασης.

    Όμως οι κακές σχέσεις μεταξύ των 2 Κοινοπραξιών, η έλλειψη εμπιστοσύνης μεταξύ Δήμου-Λιμεναρχείου και τα οικονομικά συμφέροντα (βλέπεις στην εποχή μας και το ένα ευρώ αξίζει, πόσο μάλλον τα αρκετά…), καθώς και η Νομοθεσία* οδήγησαν στην ντροπιαστική κατάσταση που όλοι ζήσαμε.

    Είναι χαρακτηριστικό πως τη Κυριακή 3/5 για 30′ λειτούργησαν ταυτόχρονα 3 πλοία και από τις δύο Κοινοπραξίες και σε λίγα λεπτά άδειασε η Νέα προβλήτα του Πόρου από περισσότερα από 100 αυτοκίνητα!!!!. Έχω τραβήξει σχετικό βίντεο και φωτογραφίες με το κινητό και θα τις στείλω στον Μπάμπη Κανατσίδη αν θέλει να τα δημοσιεύσει.

    Φίλοι μου από όλες τις πλευρές, πρέπει να καταλάβετε πως δεν έχουμε την πολυτέλεια να τσακωνόμαστε, χρειάζεται καλή θέληση και συνεργασία. Αφήστε πίσω τις αντιδικίες, οι εκλογές τέλειωσαν εδώ και ένα χρόνο και πρέπει για 4 ακόμα χρόνια να δουλέψουμε όλοι μαζί για το καλό του νησιού. Ευχαριστώ για την υπομονή σας.

    * Σχετική Νομοθεσία: Νόμος 2932 /2001 & Υπουργική Απόφαση 3337.3/01/08 (ΦΕΚ 394/7 Μαρτίου 2008)

  12. sferos says:

    σε ευχαριστώ με κάλυψες !!!

  13. Πάνος says:

    Συνεχείς φωνές από ανώνυμους που δεν κάνουν τον κόπο καν να διαβάσουν τα σχετικά.

    Ακόμα δεν μπορείτε να καταλάβεται ότι δεν μπορούσε ο Λιμενάρχης να μπει δεύτερο φέρρυ από την άλλη εταιρία την ώρα που είχε βάρδια η Δαρσινού, γιατί έτσι θα έχανε χρήματα η Δαρσινού. Αν είχε τότε το δεύτερο φέρρυ μποάτ της η Δαρσινού διαθέσιμο, θα μπορούσε να την υποχρεώσει να το βάλει.

    Σε κανέναν δεν αρέσει αυτό που έγινε, αλλά η λύση δεν είναι ούτε με το να την πέφτει κανείς στον Λιμενάρχη, ούτε στην Δαρσινού πόσο μάλλον στον Συξέρη, ή όποιον άλλο προσπαθεί να βρει μια λύση για το πρόβλημα.

    Τα προβλήματα δεν λύνονται με καταγγελίές και φωνές.

    Λύνονται με συννενόηση, με προσεχτική ανάλυση του προβλήματαος και εντοπισμό των αιτιών, για να δωθεί λύση.

    Ετσι εδώ η λύση είναι στο ΣΑΣ και στα δρομολόγια που εγκρίνει, όπου θα πρέπει για την επόμενη περίοδο, (αυτής βγήκαν ήδη), να εγκρίνη διπλά δρομολόγια (2 πλοία ταυτόχρονα στην βάρδια) για τα ΠΣΚ, ή τα ΠΣΚΔ (τριήμερα), ώστε να προλαμβαίνουν τον κόσμο. Η άλλη λύση είναι κοινοπραξία με ολους τους πλοιοκτήτες.

    Όλα τα άλλα είναι λόγια να αγαπιόμαστε.

Σχολιάστε