Ενημέρωση της Ε. Σταματάκη για το ΕΠΑΛ του Γαλατά, Πειραιά και νησιών


epal
To ρεπορτάζ του porosnews.gr επιβεβαιώνει τόσο ο αντιδήμαρχος του Δήμου Τροιζηνίας – Μεθάνων κ. Σπύρος Καρνέζης -με τον οποίο είχαμε τηλεφωνική επικοινωνία-  όσο και η Βουλευτής Α’ Πειραιά και Νήσων του ΣΥΡΙΖΑ κ. Ελένη Σταματάκη.
Όπως γράψαμε και μας επιβεβαίωσε και ο κ. Καρνέζης,  η επιλογή ενίσχυσης κάποιον τμημάτων, προκειμένου να λειτουργήσουν κανονικά, έγινε από την διεύθυνση του ΕΠΑΛ Γαλατά, ενώ τα τμήματα με μηδενικό αριθμό μαθητών δεν καταργούνται, αλλά θα λειτουργήσουν όταν και αν έχουν τον προβλεπόμενο αριθμό μαθητών.
Επίσης ο κ. Καρνέζης μας ενημέρωσε πως ο Δήμος Τροιζηνίας – Μεθάνων κάνει ενέργειες προκειμένου να ενταχθεί το ΕΠΑΛ Γαλατά στην Γ’ κατηγορία στην οποία προβλέπεται η λειτουργία τμημάτων με μικρότερο αριθμό μαθητών.
Σύμφωνα με την ενημέρωση της κ. Σταματάκη, κατόπιν ερώτησης της ιδίας προς τον Διευθυντή Δ.Ε. Πειραιά και τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων σχετικά με τα ολιγομελή τμήματα του ΕΠΑΛ, έλαβε και κοινοποιεί τα παρακάτω:

Α. Το ΦΕΚ 2434 Β΄/2016 (επισυνάπτεται)
Σύμφωνα με το οποίο ορίζεται ο ελάχιστος αριθμός  μαθητών (αρ.1 παρ. Β) και διευκρινίζεται ότι μπορούν να εγκριθούν κατ’ εξαίρεση ολιγομελή τμήματα και συγκεκριμένα για τα σχολικά έτη 2016-2017 και 2017-2018 είναι δυνατή η λειτουργία τμημάτων ειδικότητας της Γ΄ τάξης ΕΠΑΛ και τμημάτων ειδικότητας Δ΄ Τάξης Εσπερινών ΕΠΑΛ, αντίστοιχα τα οποία λειτουργούν σύμφωνα με τα οριζόμενα από το Ν.4186/2013 και τα οποία δεν πληρούν τα προβλεπόμενα στην παρούσα απόφαση όρια ελαχίστων αριθμών μαθητών, στην περίπτωση που δεν είναι δυνατή η μεταφορά μαθητών/μαθητριών των τμημάτων αυτών σε αντίστοιχα τμήματα στο πλησιέστερο Επαγγελματικό Λύκειο, με έγκριση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης.  (αρ. 2)


Β. Αποσπάσματα της εισήγησης του Διευθυντή Δ.Ε. Πειραιά κ. Μουμούρη προς τον Περιφερειακό Διευθυντή εκπαίδευσης, με την οποία εισηγείται τα εξής σχετικά με τα ΕΠΑΛ της περιφέρειας Α΄ Πειραιά και Νήσων:

 

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ  ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Πειραιάς,  19/09/2016
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Π/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
Δ/ΝΣΗ ΔΕΥΤ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ
Αριθ. Πρωτ. 20991
———————————————-
Ταχ. Δ/νση     : Ελ. Βενιζέλου 35
Ταχ. Κώδικας : 185 32 – Πειραιάς
Τηλέφωνο       : 210-4118150
FAX                   : 210-4179780
ΠΡΟΣ: Περιφερειακή Δ/νση Π/θμιας &
Δ/θμιας Εκπ/σης Αττικής
ΘΕΜΑ: Έγκριση λειτουργίας ολιγομελών τμημάτων τομέων και ειδικοτήτων στα Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑΛ).


Έχοντας υπόψη:
  1. Την υπ’ αριθμ. Φ.12/127076/Δ4/1-8-2016 Υ.Α. (ΦΕΚ 2434/2016 τ.Β’)
  2. Την υπ’ αριθμ. 142231/Δ4/5-9-2016 εγκύκλιο του ΥΠΠΕΘ
  3. Το υπ’ αριθμ. Φ.22.1/13445/15-9-2016 έγγραφό σας
  4. Το υπ’ αριθμ. Φ.22.1/13681/19-9-2016 έγγραφό σας
Σε συνέχεια του υπ’ αριθμ.20565/16-09-16 εγγράφου μας, σας αποστέλλουμε εκ νέου την πρότασή μας για τα ολιγομελή τμήματα των ΕΠΑΛ της περιοχής ευθύνης μας. Εισηγούμαστε θετικά στην έγκριση των ολιγομελών τμημάτων των σχολικών μονάδων ΕΠΑΛ αρμοδιότητας Διεύθυνσης Δ.Ε. Πειραιά όπως αναφέρονται στη συνέχεια λόγω νησιωτικής περιοχής.


[…]


ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
ΤΑΞΗ
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
ΕΠΑΛ ΑΙΓΙΝΑΣ
Β’
ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
09 (από 10)
ΝΗΣΙΩΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Β’
ΤΟΜΕΑΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ
05 (από 10)
ΔΕΝ ΕΙΣΗΓΟΥΜΑΣΤΕ ΘΕΤΙΚΑ ΓΙΑΤΙ Η ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΜΑΘΗΤΗ (ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ) ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΜΕΑ
Β’
ΤΟΜΕΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ & ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ
06 (από 10)
ΝΗΣΙΩΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Β’
ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
06 (από 10)
ΔΕΝ ΕΙΣΗΓΟΥΜΑΣΤΕ ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΜΕΑ
Β’
ΤΟΜΕΑΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ, ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & ΑΡΧΙΤΕΤΟΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ
07 (από 10)
ΝΗΣΙΩΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Β’
ΤΟΜΕΑΣ ΥΓΕΙΑΣ – ΠΡΟΝΟΙΑΣ – ΕΥΕΞΙΑΣ
09 (από 10)
ΝΗΣΙΩΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
Γ’
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
05 (από 08)
ΝΗΣΙΩΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Γ’
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ
05 (από 08)
ΝΗΣΙΩΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Γ’
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ
02 (από 08)
ΝΗΣΙΩΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Γ’
ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ & ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
04 (από 08)
ΝΗΣΙΩΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Γ’
ΒΟΗΘΟΣ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ
06 (από 08)
ΝΗΣΙΩΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
ΕΠΑΛ ΓΑΛΑΤΑ
Β’
ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
00 (από 10)
ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ Ο ΤΟΜΕΑΣ
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΗΚΑΝ ΣΕ ΑΛΛΟ ΤΟΜΕΑ
Β’
ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
11 (από 10)
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΟΛΙΓΟΜΕΛΕΣ
Β’
ΤΟΜΕΑΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ
10 (από 10)
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΟΛΙΓΟΜΕΛΕΣ
Β’
ΤΟΜΕΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ & ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ
10 (από 10)
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΟΛΙΓΟΜΕΛΕΣ
Β’
ΤΟΜΕΑΣ ΥΓΕΙΑΣ – ΠΡΟΝΟΙΑΣ – ΕΥΕΞΙΑΣ
00 (από 10)
ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ Ο ΤΟΜΕΑΣ
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΗΚΑΝ ΣΕ ΑΛΛΟ ΤΟΜΕΑ
Γ’
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
02 (από 08)
ΝΗΣΙΩΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Γ’
ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
03 (από 08)
ΝΗΣΙΩΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Γ’
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ
06 (από 08)
ΝΗΣΙΩΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Γ’
ΒΟΗΘΟΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗ
05 (από 08)
ΝΗΣΙΩΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ


Επιπλέον, εισηγούμαστε θετικά στη λειτουργία τμημάτων των ακόλουθων τομέων και  ειδικοτήτων για τους λόγους που αναφέρονται παρακάτω:


ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΠΑΛ


ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
ΤΑΞΗ
ΤΟΜΕΑΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
1Ο ΕΠΑΛ ΠΕΙΡΑΙΑ
Γ
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ & ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ
05 (από 10)
Γ’ ΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΕΠΑΛ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΤΑ ΔΥΟ ΠΡΩΤΑ ΕΤΗ
Γ
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΨΥΞΗΣ ΑΕΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ
06 (από 10)
Γ’ ΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΕΠΑΛ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΤΑ ΔΥΟ ΠΡΩΤΑ ΕΤΗ
Γ
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ
07 (από 10)
Γ’ ΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΕΠΑΛ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΤΑ ΔΥΟ ΠΡΩΤΑ ΕΤΗ
Γ
ΒΟΗΘΟΣ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ
07 (από 10)
Γ’ ΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΕΠΑΛ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΤΑ ΔΥΟ ΠΡΩΤΑ ΕΤΗ
3Ο ΕΠΑΛ ΠΕΙΡΑΙΑ
Γ
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ & ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ
09 (από 10)
Γ’ ΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΕΠΑΛ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΤΑ ΔΥΟ ΠΡΩΤΑ ΕΤΗ
Γ
ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
08 (από 10)
Γ’ ΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΕΠΑΛ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΤΑ ΔΥΟ ΠΡΩΤΑ ΕΤΗ
Γ
ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
02 (από 10)
Γ’ ΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΕΠΑΛ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΤΑ ΔΥΟ ΠΡΩΤΑ ΕΤΗ


[…]
ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ ΕΠΑΛ
Μοναδικό απογευματινό ΕΠΑΛ στη ΔΔΕ Πειραιά

 

ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
ΤΑΞΗ
ΤΟΜΕΑΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
6ο ΕΠΑΛ ΠΕΙΡΑΙΑ
Β’
ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
07(από 13)
ΕΚΚΡΕΜΟΥΝ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ  ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ
Γ’
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
05(από 10)
ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ
Γ’
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ
08(από 10)
ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ
Γ’
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ
04(από 10)
ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ
Γ’
ΒΟΗΟΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗ
05(από 10)
ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ


ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΕΠΑΛ


ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
ΤΑΞΗ
ΤΟΜΕΑΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
2Ο ΕΣΠ.ΕΠΑΛ ΠΕΙΡΑΙΑ
Γ’
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ
08(από 10)
ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
Γ’
ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ & ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
08(από 10)
ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
Γ’
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΑΝΘΟΚΟΜΙΑΣ & ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΤΟΠΙΟΥ
06(από 10)
ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
Γ’
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ & ΠΟΤΩΝ
04(από 10)
ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
Γ’
ΒΟΗΘΟΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗ
08(από 10)
ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ 7Ο ΕΣΠ.ΕΠΑΛ ΠΕΙΡΑΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ
Γ’
ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
09(από 10)
ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
Δ’
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΑΝΘΟΚΟΜΙΑΣ & ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΤΟΠΙΟΥ
08(από 10)
ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
Δ’
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ & ΠΟΤΩΝ
07(από 10)
ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
Δ’
ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ & ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
03 (από 10)
ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
Δ’
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ, ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
05(από 10)
ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ


7Ο ΕΣΠ.ΕΠΑΛ ΠΕΙΡΑΙΑ
Γ’
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΨΥΞΗΣ ΑΕΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ
05(από 10)
ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
Γ’
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΘΕΡΜΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ & ΜΗΧ.ΤΕΧΝ. ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ & ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ
06(από 10)
ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
Γ’
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ
03(από 10)
ΔΕΝ ΕΙΣΗΓΟΥΜΑΣΤΕ ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΕΓΓΥΤΕΡΟ ΕΠΑΛ  (2o Eσπ ΕΠΑΛ Δραπετσώνας)
Γ’
ΒΟΗΘΟΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗ
07(από 10)
ΔΕΝ ΕΙΣΗΓΟΥΜΑΣΤΕ ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΤΟ 2o Eσπ ΕΠΑΛ Δραπετσώνας & 2ο Εσπ ΕΠΑΛ Πειραιά.
Γ’
ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
03(από 10)
ΔΕΝ ΕΙΣΗΓΟΥΜΑΣΤΕ ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ 2ο Εσπ ΕΠΑΛ Πειραιά.
Δ’
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
06(από 10)
ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
Δ’
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ
08(από 10)
ΝΑ ΜΗΝ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥΣ
Δ’
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ & ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ
03(από 10)
ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
Δ’
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΨΥΞΗΣ ΑΕΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ
05(από 10)
ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΟΥΝ  ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ 2ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ
Δ’
ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΘΕΡΜΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ & ΜΗΧ.ΤΕΧΝ. ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ & ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ
01(από 10)
ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
Δ’
ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
07(από 10)
ΝΑ ΜΗΝ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΟΥΣ

 

 

Γ. Αποσπάσματα της απόφασης του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής κ. Χαράλαμπου Λόντου, με την οποία εγκρίνει τη λειτουργία των τμημάτων που αναφέρονται:
Στη συνέχεια παρουσιάζονται αναλυτικά πίνακες των ολιγομελών τμημάτων της Περιφέρειας Αττικής που εγκρίνονται. Σας κοινοποιούμε τα τμήματα των ΕΠΑΛ της Περιφέρειας Α΄ Πειραιά και Νήσων.


Θεωρούμε ότι η εικόνα της τεχνικής- επαγγελματικής εκπαίδευσης στην περιφέρειά μας είναι ικανοποιητική. Είναι φανερό ότι έχει γίνει προσπάθεια να καλυφθεί το σύνολό της και να μην ανασταλεί η λειτουργία τμημάτων.


Με εκτίμηση
Ελένη Σταματάκη
Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Α΄ Πειραιά και Νήσων



Σχολιάστε