Δήλωση «βόμβα» του Γιώργου Αλιφέρη για το Ασκέλι



OLYMPUS DIGITAL CAMERAΑίσθηση και αμηχανία προκάλεσε στο Δημοτικό Συμβούλιο της 18/6, η δήλωση του δημοτικού σύμβουλου της μείζονος μειοψηφίας Γιώργου Αλιφέρη, αναφορικά με την πλαζ του Ασκελίου.

Ο κ. Αλιφέρης, στην τοποθέτηση του, αφού πρώτα ενημέρωσε το συμβούλιο για την ανάθεση της παραλίας στο ξενοδοχείο ΝΕΑ ΑΙΓΛΗ, δήλωσε πως στην πραγματικότητα , την πλαζ, θα την δουλέψουν οι προηγούμενοι, με τυπική κάλυψη από τον ξενοδόχο.

Σε ερώτηση του προέδρου του Δ.Σ. κ. Μωρόπουλου, αν έχει κάποια σχετική ενημέρωση για αυτό το θέμα, ο κ. Αλιφέρης απάντησε πως ό, τι λέει, το λέει υπεύθυνα.

Λίγα λεπτά αργότερα, στην τοποθέτηση του ο Δήμαρχος κ. Στρατηγός, σχολιάζοντας τη δήλωση Αλιφέρη είπε πως «…τα υπόλοιπα που ακούγονται στην παραλία, ο χρόνος θα δείξει αν ευσταθούν ή όχι και με ποιόν τρόπο θα γίνουν, εάν θα γίνουν».

Βιντεοσκοπημένα αποσπάσματα της συνεδρίασης της 18/6, θα μπορέσετε να παρακολουθήσετε τις επόμενες μέρες στο Porosnews.

Να θυμίσουμε πως πριν μερικές μέρες, αποφασίστηκε ομόφωνα από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Πόρου,  η απευθείας ανάθεση της παραλίας, για ένα χρόνο, στην εταιρεία «Κ. ΜΑΝΕΣΗΣ Α.Ε. – ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ», η οποία με αίτησή της που είχε υποβάλει νωρίτερα την ίδια μέρα, ζητούσε, επικαλούμενη τη σχετική νομοθεσία, να της παραχωρηθεί η παραλία χωρίς διαγωνισμό, επειδή βρίσκεται ακριβώς μπροστά στο ξενοδοχείο ΝΕΑ ΑΙΓΛΗ.




Comments (52)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Kyriakos says:

    Σε 2 ημέρες έχουμε τρήμερο του Αγίου Πνεύματος. Όλα τα κύματα τουριστών που θα έρθουν και θα γεμίσουν το νησί ζητούν οργανωμένες παραλίες. Ποιος έχει διάθεση άλλο να ακούει οργισμένους τουρίστες που αναγκάζονται και κάθονται στον ήλιο στην πολυδιαφημισμένη αυτή πλαζ; Δεν ξέρω για ποιο λόγο ακόμα και τώρα γίνεται προσπάθεια με άστοχες υπόνοιες να καθυστερεί να βγει η άδεια. Ο Πόρος έχει τεράστια δυναμική και κρίμα είναι να βγάζουμε τα μάτια μας.

  2. Έχουμε ήδη φτάσει τέλος Ιουνίου και η κύρια οργανωμένη παραλία του νησιού μας είναι ακόμα κλειστή. Η κατάσταση είναι τουλάχιστον απαράδεκτη, για να μην πω εγληματική και σίγουρα αντιτουριστική.

    Η ατολμία των αρχών και η νομική (αλλά νόμιμη) κωλυσιεργεία των προηγούμενων χρηστών της πλαζ, έχουν προκαλέσει σοβαρές επιπτώσεις στην τουριστική εικόνα του νησιού.

    Η απευθείας ανάθεση στην εταιρεία του παρακείμενου ξενοδοχείου, βασίζεται σε Νόμο του Κράτους, άσχετα αν προκαλεί την οικονομική ζημία του Λιμενικού Ταμείου γιατί βασίζεται σε αντικειμενικά και όχι εμπορικά κριτήρια.

    Η πλαζ πρέπει να ανοίξει πάση θυσία απο τον νέο χρήστη και με υψηλή ποιότητα υπηρεσιών όπως κατά κοινή ομολογία υπήρχε μέχρι πέρισυ.
    Όποιος έχει στο μυαλό του άλλες σκοπιμότητες να σκεφτεί ΠΡΩΤΑ και ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ το καλό του νησιού, αλλιώς θα μας βρει όλους απέναντι.

    Δημήτρης Συξέρης
    Δημοτικός Σύμβουλος Πόρου

  3. Stefania Papazoglou says:

    Προφανώς δεν ενδιαφέρουν κανέναν αυτά που λέει ο κύριος Αλιφέρης και κάθε κύριος σαν τον Αλιφέρη. Έχετε καταλάβει κύριοι ότι αυτό που μας ενδιαφέρει είναι μόνο να ανοίξει και να λειτουργήσει η αγαπημένη μας παραλία!!!
    Αλλά ακόμα κι έτσι να είναι μια χαρά μου ακούγεται διότι όλοι μας γνωρίζουμε την άψογη λειτουργία της τα προηγούμενα χρόνια. Ελπίζουμε το τριήμερο που θα έρθουμε, ο κόσμος που αγαπάει τον Πόρο και είναι ο αγαπημένος του προορισμός, να απολαύσουμε το μπάνιο μας στην παραλία του Ασκελίου. Κ Α Λ Ο Κ Α Λ Ο Κ Α Ι Ρ Ι!!!

  4. Ν.Δ. says:

    Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΧΕΙ ΒΑΡΕΘΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΝΟΜΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΗΘΙΚΑ.
    ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Η ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ 101% ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ(2001-2002) ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΣΤΟ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ. ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ, ΑΙΡΕΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΣΕΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΟΥΝ ΦΤΗΝΑ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΕΝΟΙΚΙΑΣΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΦΕΣΩΣΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟ ΜΕ 70000+ ΕΥΡΩ.

  5. Επειδή η Ελληνική Κοινωνία επίσης έχει βαρεθεί να δέχεται ανώνυμες καταγγελίες καλό είναι όποιος έχει στοιχεία να πάει στον Εισαγγελέα Διαφθοράς, όπως πρέπει ίσως να κάνει και ο κ. Αλιφέρης ο οποίος προς τιμήν του έκανε δημόσιο και επώνυμο σχόλιο.

    Κάθε άλλη ανώνυμη και αστήρικτη καταγγελία είναι απλά απαράδεκτη λασπολογία που βάζει όλους τους Αιρετούς στο ίδιο τσουβάλι και ίσως εξυπηρετεί άλλα συμφέροντα.

    Δεν είμαστε όλοι ίδιοι κύριε “Ν.Δ” και επειδή είμαι και εγω ένας απο τους 18 Αιρετούς του Πόρου και θίγομαι απο τα όσα γράφετε, σας καλώ να δηλώστε ποιοι Αιρετοί είναι υπεύθυνοι κατά τη γνώμη και με τα στοιχεία που διαθέτετε αλλιώς εκτίθεστε εσείς.

    Δημήτρης Συξέρης
    Δημοτικός Σύμβουλος Πόρου

  6. Kyriakos says:

    Επειδη πολλά ακούγονται και σπιλώνονται ονόματα. ΔΩΡΕΑΝ ΞΑΠΛΩΣΤΡΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΦΕΤΟΣ.

  7. Kyriakos says:

    Είναι ώρα ο Πόρος να γίνει η Ρόδος του Σαρωνικού, αντί να ακολουθεί καταιδρωμένος τις εξελίξεις.

  8. Δώρα says:

    Σίγουρα για το γεγονός ότι φτάσαμε στα τέλη Ιουνίου για να δούμε να λειτουργούν οι υποδομές της οργανωμένης πλαζ, ευθύνονται οι Αιρετοί. Κανείς δεν αμφισβητεί το γεγονός ότι αυτό έχει στοιχίσει στη τουριστική εικόνα που παρουσιάζει το νησί.
    Κανείς νομίζω δεν θέλει να παραμείνει η πλαζ κλειστή και όλοι χαιρόμαστε που επιτέλους ανοίγει για να εξυπηρετήσει τον κόσμο.
    Όμως η ουσία του σχολιου του Αλιφέρη είναι άλλη. Μπορεί κάποιος από τους σχολιαστές να διαψεύσει τα λεγόμενα του, υπεύθυνα; Κύριε Συξέρη; Είναι αλήθεια αυτό που λέει ο Αλιφέρης;
    Γιατί εκτός από τα ποινικά αδικήματα, υπάρχουν και τα ηθικά ατοπήματα. Στην τελική αυτό που σίγουρα έχει βαρεθεί η ελληνική κοινωνία, είναι η κοροϊδία…

  9. Αγαπητή Δώρα, το σχόλιο του κ. Αλιφέρη το διάβασα, δεν το άκουσα ο ιδιος γιατί απουσίαζα απο το συγκεκριμένο Δ.Σ. Απο ότι διάβασα ισχυρίζεται πως έχει στοιχεία. Το σωστό είναι να τα πάει στον Εισαγγελέα, δεν συμφωνείς; Επίσης δεν οφείλει κανένας να διαψεύσει τις κατηγορίες του κ. Αλιφέρη η οποιουδήποτε άλλου, αντίθετα ο ίδιος οφείλει να τις τεκμηριώσει αλλιώς είναι λασπολογίες.

    Εγώ προσωπικά δεν γνωρίζω κάτι εκτός του ότι έπρεπε να λειτουργεί η πλαζ πριν το Πάσχα. Αν ισχύουν οι καταγγελίες πρέπει να καταδικαστούν νομικά και ηθικά. Αν όμως είναι απλά λόγια “του καφενείου” ποιος θα αποκαταστήσει τη δυσφήμιση των εμπλεκομένων;

    Δημήτρης Συξέρης
    Δημοτικός Σύμβουλος και…
    Λογικά Σκεπτόμενος Πολίτης

  10. Ν.Δ. says:

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο κ. ΑΛΙΦΕΡΗΣ.

    ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΟΡΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΔΗΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ(ΒΛΕΠΕ Δ.Σ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ) ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟ.
    Ο ΛΑΛΙΣΤΑΤΟΣ κ.ΣΥΞΕΡΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΗΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΥΠΟΜΕΝΟΥΝ.
    ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΙΔΡΩΝΕΙ ΤΟ ΑΥΤΙ ΤΟΥΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΜΕΛΛΟΝ (ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΤΟΥΣ) ΑΦΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΗΔΗ ΟΤΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΕΛΛΟΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΞΑΝΑΛΕΩ ΟΤΙ Η ΑΝΑΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ Π Α Ρ Α Ν Ο Μ Η, ΖΗΜΙΩΝΕΙ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 25.000 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΤΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ Η ΑΝΑΘΕΣΗ ΔΙΝΕΙ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗΤΟ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑ ΣΤΗΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΤΟΥ 2012(ΒΛΕΠΕ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ-ΑΛΙΦΕΡΗ).
    ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΤΩΧΕΙΑ ΑΣ ΠΑΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΔΕΙ ΠΟΙΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΘΥΜΗΣΩ ΟΤΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ Ο ΠΟΡΟΣ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΤΟΥ ΑΣΚΕΛΙΟΥ. ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΛΑΣΤΙΧΟ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΘΕΛΕΙ Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΟΡΟΥ.

  11. Stefania Papazoglou says:

    Μπράβο κύριε Κυριάκο (για τις δωρεάν ξαπλώστρες), κάντε τον αγώνα σας εσείς για τον τουρισμό στο νησί και αφήστε κάποιους να ζουν στον μικροπολιτικό τους κόσμο. Άλλωστε αυτοί δεν εξαρτώνται απ΄αυτόν και έχουν και prive παραλίες!!!

  12. Ο “λαλίστατος” Συξέρης έχει όνομα και επίθετο κ. “Ν.Δ” ενώ εσείς μόνο αρχικά. Όσο για το αν είναι νόμιμη ή όχι η παραχώρηση της πλαζ, αυτό ας το κρίνουν οι Νομικοί. Εμένα με ενδιαφέρει πως η πλαζ λειτουργεί πάλι. Αν δεν κάνω λάθος την απευθείας ανάθεση την ψήφισε και η Αντιπολίτευση του κ.Δημητριάδη ο οποίος δεν νομίζω να ψήφιζε μια παράτυπη απόφαση του Δημάρχου…

    Δημήτρης Συξέρης

  13. babis says:

    Από τον κ. Αλιφέρη λάβαμε το ακόλουθο μήνυμα, το οποίο αναρτούμε εκ μέρους του:

    Αγαπητοί σχολιαστές της δήλωσής μου στο ΔΣ της 18-6-13, επώνυμοι και ανώνυμοι,κατ’ αρχήν θέλω να σας ευχαριστήσω για το ενδιαφέρον που δείχνετε για το θέμα της ΠΛΑΖ Ασκελίου,έστω και -ορισμένοι- πολύ όψιμα, καθόσον η παράταξη της μείζονος Μειοψηφίας του Δήμου Πόρου και εγώ προσωπικά έχουμε ασχοληθεί με το θέμα από τον Νοέμβριο του 2012 και έχουμε ζητήσει επανειλημμένα προφορικά και γραπτά, τόσο στο ΔΣ του ΔΛΤ, όσο και στο ΔΣ του Δήμου, τη διεξαγωγή της προβλεπόμενης διαδικασίας για την παραχώρηση της ΠΛΑΖ, αλλά δυστυχώς ο κ. Στρατηγός, ως Δήμαρχος και ως Πρόεδρος του ΔΛΤ, και με την ανοχή των περισσοτέρων Δημοτικών Συμβούλων της πλειοψηφίας μεθόδευσαν τη συνεχή αναβολή του θέματος, προκειμένου να μείνει η ΠΛΑΖ κλειστή μέχρι 20-6-2013 και να παραχωρηθεί με έκτακτες διαδικασίες για να ανοίξει το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος.

    Ειδικά δε ο κ. Συξέρης, είναι εκείνος που ευθύνεται για το γεγονός ότι το συγκεκριμένο θέμα δεν συζητήθηκε στο ΔΣ για λήψη απόφασης, καθώς, ενώ η Τουριστική Επιτροπή ήδη από τις 12 Απριλίου 2013, με ομόφωνη απόφασή της, διατύπωσε τη σχετική πρόταση – εισήγηση, εκείνος δεν την υπέβαλε στο ΔΣ, εξαιρώντας την από το πρακτικό των αποφάσεων που διαβίβασε προς αυτό ως Πρόεδρός της Επιτροπής. Η δική του ευθύνη επομένως για το γεγονός ότι το θέμα δεν συζητήθηκε εγκαίρως στο ΔΣ, όχι μόνο δεν μπαίνει «στο ίδιο τσουβάλι» με των υπόλοιπων μελών της πλειοψηφίας, αλλά είναι πολύ μεγαλύτερη και πολύ συγκεκριμένη. Όσον αφορά τις συστάσεις του να καταγγείλω το θέμα στον Εισαγγελέα, δεν θα το σχολιάσω, αλλά θα τον παρακαλέσω αν ενδιαφέρεται πραγματικά, να ασχοληθεί μόνο με την “ΤΑΜΠΑΚΙΕΡΑ”, την οποία επιμελώς αποφεύγει. Και θα του επισημάνω ότι η αντιπολίτευση δεν ψήφισε να λειτουργήσουν την παραλία οι προηγούμενοι επιχειρηματίες με βιτρίνα το ξενοδοχείο, αλλά το ξενοδοχείο μόνο του.

    Στο νεαρό επιχειρηματία Κυριάκο Μάνεση και μέλος της Τουριστικής Επιτροπής Πόρου, όπως ευχήθηκα και στον πατέρα του Σπύρο Μάνεση, εύχομαι η εκμετάλλευση της ΠΛΑΖ, υπέρ της οποίας ψήφισα και εγώ ως μέλος του ΔΣ του ΔΛΤ, να μην τούς δημιουργήσει ούτε ηθικά, ούτε οικονομικά, αλλά και ούτε επαγγελματικά προβλήματα, η δε οικονομική ζημιά που προκλήθηκε στο ΔΛΤ ας αποβεί επωφελεία των λουομένων με την εξαγγελθείσα δωρεάν χρήση των ξαπλωστρών και την καθιέρωση λογικών τιμών στα άλλα προσφερόμενα είδη.

  14. Γιάννης Γκούμας says:

    Η παραλία του Ασκελίου δεν ανήκει σε κανέναν που να είναι από την άλλη μεριά του δρόμου. Δεν γνωρίζω καμία νομοθεσία που να προσφέρει σε τέτοιες ιδιοκτησίες τμήματα παραλιακής ζώνης και αιγιαλού, ειδικά σε εκτός σχεδίου περιοχές. Το μόνο σίγουρο είναι ότι απαγορεύεται οποιαδήποτε περίφραξη και εμπόδιση πολιτών αν φτάσουν στην παραλία. Υπάρχει προηγούμενο κιόλας με δήμους που αφαίρεσαν κάγκελα από τις ολυμπιακές εγκαταστάσεις στον Άγιο Κοσμά για τον ίδιο λόγο.

    Πέρα από αυτά μπορεί κάποιος να με διαφωτήσει στην επόμενη απορία;
    Το Ασκέλι είναι μια πολύ ωραία παραλία μεγάλο τμήμα της οποίας δεν χρησιμοποιείται οικομομικά έτσι κι αλλιώς. Τι ακριβώς εμποδίζει τους λουόμενους να την χρησιμοποιήσουν είτε δουλέψει η καφετέρεια, είτε εξυπηρετηθούν από τα υπόλοιπα μαγαζιά από την πάνω μεριά του δρόμου; Και αν έπρεπε σώνει και καλά να δουλέψει και η καφετέρεια πάνω στην παραλία και δεν τα βρίσκετε με τον ενοικιαστή (έστω ότι δεν τα βρίσκετε, δεν γνωρίζω την υπόθεση), δεν θα μπορούσε να λειτουργεί ως δημοτικό αναψυκτήριο;

  15. Τα όσα αναφέρει ο κ. Αλιφέρης στο μήνυμα που δημοσίευσε εκ μέρους του ο Μπάμπης Κανατσίδης λίγο παραπάνω αποτελούν μια απαράδεκτη πολιτική διολίσθηση για έναν άνθρωπο με μεγάλη εμπειρία και -έως τώρα- αίσθηση αντικειμενικότητας. Προφανώς οι επερχόμενες Δημοτικές Εκλογές αρχίζουν να κάνουν αισθητή την παρουσία τους με τη παλαιοκομματικού τύπου δημόσια κατασυκοφάντηση των “αντιπάλων”, έστω και αν κατ΄ιδίαν λένε άλλα.

    Επειδή δεν πρέπει να κουράζουμε τους αναγνώστες με ανούσιες αντιπαραθέσεις,αλλά πρέπει να ακούγεται η αλήθεια θα αναφέρω επιγραμματικά τα εξής:

    1. Με το υπ. αρ. 99/16-4-1013 έγγραφο της Ε.Τ.Α.Π απέστειλα στον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου όλες τις αποφάσεις/εισηγήσεις της Ε.Τ.Α.Π της συνεδρίασης της 12ης Απριλίου. Μέσα σε αυτές ήταν ΚΑΙ η θέση της Επιτροπής για τις Παραλίες του Πόρου.

    2. Επειδή στο Δημοτικό Συμβούλιο της 26ης Απριλίου δεν συζητήθηκε το θέμα των παραλιών, απέστειλα νέο έγγραφο στον Πρόεδρο του Δ.Σ με αρ. 100/26-4-2013 στο οποία περιλαμβανόταν εκ νέου οι αποφάσεις/εισηγήσεις της Ε.Τ.Α.Π. και αντίγραφο του Πρακτικού. Δυστυχώς πάλι δεν τέθηκαν προς συζήτηση τα θέματα.

    3. Για την συζήτηση του ζητήματος των Μισθώσεων των Παραλιών στο Δημοτικό Συμβούλιο, δεν χρειαζόταν η εισήγηση της Ε.Τ.Α.Π, γιατί οι 2 παρατάξεις της Αντιπολίτευσης μπορούσαν να το θέσουν οποιαδήποτε στιγμή βάση του Κανονισμού του Δ.Σ, όπως το έχουν κάνει πολλές φορές στο παρελθόν. Βέβαια ίσως αυτό δεν έγινε γιατί όπως γνωρίζει καλά ο κ. Αλιφέρης ΔΕΝ είναι αρμόδιο το Δημοτικό Συμβούλιο για την πλαζ στο Ασκέλι, αλλά το Λιμενικό Ταμείο…

    4. Η απροθυμία του κ. Αλιφέρη να καταγγείλει το ζήτημα του υποτιθέμενου σκανδάλου στον Εισαγγελέα, προφανώς δείχνει πως πρόκειται για αστήρικτες κατηγορίες.

    Η κατασυκοφάντηση των “αντιπάλων” με αστήρικτες καταγγελίες αποτελεί Αναχρονιστική Παλαιοκομματική αντίληψη και είναι εντελώς αντίθετη με την ανάγκη της Κοινωνίας για Συναίνεση και Ενότητα σε δύσκολες εποχές, ιδιαίτερα για τον Τουρισμό που αποτελεί ελπίδα της χώρας και του νησιού μας.

    Όσο για την “Ταμπακιέρα”, ας απευθυνθεί ο κ. Αλιφέρης σε αυτούς που επί μήνες προσέγγιζαν τους προηγούμενους χρήστες της Παραλίας του Ασκελιού και τους έλεγαν πως “εσείς έχετε δίκιο, για όλα φταίει ο Στρατηγός που δεν θέλει να σας μειώσει το ενοίκιο”…

    Δημήτρης Συξέρης
    Δημοτικός Σύμβουλος Πόρου

  16. Πάνος Θεοχάρης says:

    Εγώ πάντως διαβάζοντας ξανά και ξανά το αρχικό άρθρο, δεν βλέπω που είναι το θέμα και η ταμπακιέρα…

    Δηλαδή τι θα καταγγείλει ο κ. Αλιφέρης στον Εισαγγελέα ?

    Ότι ο κ. Μάνεσης μπορεί να είναι βιτρίνα ?

    Λυπάμαι αλλά αυτό δεν είναι παράνομο, ενώ πολλές φορές δεν είναι καν ανήθικο.

    Αν δει κανείς το θέμα καθαρά επιχειρηματικά, μέσα σε τόσο στενά χρονικά περιθώρια, το καλύτερο που έχει να κάνει ο κ. Μάνεσης θα ήταν να προσλάβει όλο το περσινό (έμπειρο) προσωπικό, από τα ευγενικά κορίτσια που είχαν έξω τι παραγγελίες, μέχρι και τον υπεύθυνο της παραλίας.

    Το με ποιους συνεργάζεται ο κ. Μάνεσης που είναι ένας ευυπόληπτος επιχειρηματίας στο νησί, είναι προσωπικό του θέμα και επιλογή, και σε καμία περίπτωση δεν είναι παράνομο. Το μόνο θέμα που υπάρχει είναι το φορολογικό, κάτι που λύνεται με ποικίλους τρόπους που και νόμιμοι είναι, και που δεν αφορούν το Λιμενικό Ταμείο.

    Ακόμα και τα λεφτά που είναι πολύ ποιο λίγα, είναι κάτι που μπορεί να δικαιολογηθεί από τις σημερινές οικονομικές συνθήκες και το περιορισμένο χρόνο του συμβολαίου.

    Το πρόβλημα είναι ότι άργησε η όλη διαδικασία, και έμεινε η πλάζ ένα μήνα και βάλε αναξιοποίητη, καθώς και ποιοι οδήγησαν τους προηγούμενους στο δικαστικό μπλέξιμο.

    Εκεί είναι η ταμπακιέρα 😉

  17. babis says:

    Από τον δημοτικό σύμβουλο της μειοψηφίας κ. Γιώργο Αλιφέρη, λάβαμε το ακόλουθο μειλ, το οποίο αναρτούμε σαν σχόλιο:

    Κύριε Κανατσίδη σε παρακαλώ πολύ να αναρτήσεις στο ΠΟΡΟΣ NEWS το παρακάτω σχόλιο.

    “Αγαπητέ κ. Συξέρη διάβασα με προσοχή το 5ο κατά σειρά σχόλιό σας σχετικά με την ΠΛΑΖ Ασκελίου της 24-6-2013 και όπως είχα γράψει στο προηγούμενο και μοναδικό σχόλιό μου «δεν θα σχολιάσω τις συστάσεις σας να καταγγείλω στον Εισαγγελέα…….», τις οποίες επαναλαμβάνετε και πάλι και μάλιστα με κριτική ότι είναι αστήρικτες, δηλαδή γίνατε εσείς Εισαγγελέας. Μου αρκεί αυτό που κατέθεσα στο ΔΣ και όποιος θίγεται μπορεί να μου κάνει μήνυση. Απλώς θα επισυνάψω το παρακάτω έγγραφό μου, καθώς και απόσπασμα από τα πρακτικά του ΔΣ της 25-4-2013, για να σάς θυμίσω πώς ακριβώς έχουν τα πράγματα και με βάση αυτά να κάνετε οποιαδήποτε κριτική επιθυμείτε., «για την παλαιοκομματικού τύπου δημόσια κατασυκοφάντηση των αντιπάλων κ.λ.π.»
    Εγώ τις πέντε συνεχείς τετραετίες που υπηρετώ το Δήμο Πόρου, δύο ως Πρόεδρος ΔΣ, μία ως Αντιδήμαρχος, Αναπληρωτής Δημάρχου και Πρόεδρος των δύο Δημοτικών επιχειρήσεων, μία ως Επικεφαλής της Μείζονος Μειοψηφίας και την τρέχουσα ως Δημοτικός Σύμβουλος της Μείζονος Μειοψηφίας, πιστεύω ότι ανάλωσα τις δυνάμεις μου μόνο για προσφορά στον τόπο και οι αντίπαλοι μου πάντοτε ήταν και είναι όχι τα πρόσωπα, όπως πιστεύετε και γράφετε εσείς, αλλά τα προβλήματα του τόπου. Κλείνοντας, εύχομαι σε σας αλλά και σε όλους τους νεότερους που ασχολούνται ή θα ασχοληθούν με τα κοινά να πράξουν ακόμα περισσότερα και καλύτερα από εμέ.

    «ΕΞ. ΕΠΕΙΓΟΝ, Πόρος 13-03-2013, Αριθ. πρωτ. 03
    ΠΡΟΣ: Δήμαρχο Πόρου και πρόεδρο του ΔΛΤ Πόρου
    ΘΕΜΑ: Διακήρυξη Διαγωνισμού Πλαζ Ασκελίου.
    κ. Δήμαρχε, στη συνέχεια της προφορικής ανάθεσης σας να επιμεληθώ της σύνταξης της διακήρυξης θέματος, για την οποία το ΔΣ του ΔΛΤ Πόρου έχει αποφασίσει από το μήνα Δεκέμβριο και κατά ανεξήγητο τρόπο καθυστερεί, την ετοίμασα και σάς την επισυνάπτω με την παρακάτω εισήγηση: Να συγκαλέσετε σε κατεπείγουσα συνεδρίαση το ΔΣ του ΔΛΤ Πόρου την Παρασκευή 15-3-2013 να την εγκρίνει, ώστε ο διαγωνισμός να πραγματοποιηθεί στις 26-3-2013, προκειμένου να αναδειχθεί πλειοδότης και να λειτουργήσει η Πλαζ στις 15 Απριλίου 2013. Γεώργιος Δ. Αλιφέρης»

    «ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΔΣ ΑΠΟ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ 25.4.2013:
    ΑΛΙΦΕΡΗΣ Όσον αφορά για το διαδικαστικό, εγώ πιστεύω ότι η Τουριστική Επιτροπή όταν συνεδριάζει, πρέπει να κάνει ένα πρακτικό. Και στο πρακτικό αυτό μπορεί να έχει 1, 2, 5 αποφάσεις. Το πρακτικό αυτό πρέπει να έρχεται στο ΔΣ …και το ΔΣ να λαμβάνει γνώση του και να αποφαίνεται επί όλων των προτάσεων που αναφέρονται στο πρακτικό.
    …ΣΥΞΕΡΗΣ Για το πρακτικό έχει απόλυτο δίκιο ο κ. Αλιφέρης. Υπάρχει το πρακτικό, θα το καταθέσω στον Πρόεδρο του ΔΣ μετά. Ζητώ συγγνώμη …Για το θέμα της διαδικασίας έχει δίκιο ο κ. Αλιφέρης. Τον προλαμβάνω αυτή τη στιγμή. Επίσης υπάρχει σχετικό πρακτικό που εκ παραδρομής δεν ήταν μέσα στο φάκελο του ΔΣ, που έχει υπογραφεί από όλα τα παριστάμενα μέλη της Επιτροπής…
    ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ …Να πω ότι το συγκεκριμένο θέμα έχει και άλλα 2 σκέλη …Δεν έχετε τη δυνατότητα να διαλέγετε ποια θα συζητάμε και ποια όχι. Εμείς κάτσαμε και φάγαμε κάποιες ώρες στην Τουριστική Επιτροπή και είπαμε και άλλα 2 θέματα. Έπρεπε να έρθουν εδώ να αναγνωστούν… Να ακουστεί λοιπόν ποια ήταν τα θέματα: Ήταν για τις παραλίες, ήταν για την πλαζ του Ασκελίου και για την τουαλέτα της Δημοτικής Αγοράς, γι’ αυτό το αίσχος. Πρόεδρε της Τουριστικής αν εσύ συναινείς και θες να προεδρεύεις σε μια τέτοια Επιτροπή πρέπει να το πεις στην Επιτροπή… Εγώ λοιπόν εδώ …εκφράζω την αγανάκτηση και των υπολοίπων εκ των προτέρων γι’ αυτή σας την πρακτική.
    …ΣΥΞΕΡΗΣ Το δέχομαι ότι εγώ δεν τα είχα μέσα στο φάκελο.
    …ΑΛΙΦΕΡΗΣ Πότε κάνατε κ. Συξέρη την Επιτροπή;
    ΣΥΞΕΡΗΣ 12 Απριλίου.
    ΑΛΙΦΕΡΗΣ Από τις 12 Απριλίου μέχρι τις 25 που έχουμε σήμερα, έχει περάσει σχεδόν μισός μήνας. …Εάν λοιπόν ένα πρακτικό 2 – 3 σελίδων δεν μπορεί αν έρθει σε 13 ημέρες, να το κλείσουμε το μαγαζί. Ευχαριστώ πολύ.
    …ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΣ Μα χρεώνονται πράγματα που δεν έγιναν. Εδώ έχει στείλει ο κ. Συξέρης επτά έγγραφα για την εισήγηση…
    ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ Ωραία… Αυτό που φέρνουμε σήμερα στο Συμβούλιο δεν είναι η πρόταση της Τουριστικής Επιτροπής. Είναι η πρόταση του κ. Συξέρη… Εγώ ψηφίζω την πρόταση της Τουριστικής Επιτροπής ολόκληρη, με τα 3 σκέλη.
    …ΑΛΙΦΕΡΗΣ Το πρακτικό το είχες δώσει;
    …ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΣ Δεν κατατέθηκε πρακτικό…
    ΑΛΙΦΕΡΗΣ Δεν κατατέθηκε το πρακτικό;
    ΣΥΞΕΡΗΣ Όχι. Το είπα.
    …ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΣ Δεν κατέθεσε πρακτικό λέμε.
    …ΠΑΝΟΥ Δημήτρη τα άλλα 2 θέματα που δεν ήρθαν, θα έρθουν στο επόμενο;
    ΣΥΞΕΡΗΣ Θα τα φέρουμε. Βεβαίως!
    ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ Μάλλον όχι…
    ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΣ Θα απαντήσει ο κ. Δήμαρχος κι αν τα φέρει η Τουριστική Επιτροπή, θα τα φέρει την άλλη φορά.
    ΣΥΞΕΡΗΣ Θα τα φέρει ξανά!»

    Σημειώνω, ότι από τις 25-4-2013, έχουν γίνει τέσσερις συνεδριάσεις του ΔΣ και οι δύο επίμαχες αποφάσεις της Επιτροπής δεν τέθηκαν ποτέ προς συζήτηση. Αν ο κ. Συξέρης, όπως λέει στο τελευταίο σχόλιό του, τις έχει υποβάλει από τις 26-4-2013 με την προβλεπόμενη διαδικασία, τότε προκύπτει μείζον θέμα και αναφορικά με τη λειτουργία τη Τουριστικής Επιτροπής. Ο κ. Συξέρης πρέπει να διαλέξει αν θα καταγγέλλει τις ευθύνες και την «ατολμία των αρχών» ή αν θα μετέχει σε αυτές. Και τα δύο μαζί δεν γίνονται.

    Ευχαριστώ,
    Γ. Αλιφέρης”

  18. Οφείλω να συγχαρώ για την ειλικρίνεια και το θάρρος του τον κ. Αλιφέρη, ο οποίος αποδέχεται πλήρως τα γραφόμενα μου, δηλαδή:

    1. Πως δεν καταγγέλλει στον Εισαγγελέα το υποτιθέμενο σκάνδαλο της ανάθεσης της Παραλίας του Ασκελίου, επειδή προφανώς δεν διαθέτει κανένα στοιχείο ούτε υπόνοια στοιχείου,

    2. Πως η Αντιπολίτευση δεν έφερε το θέμα το Δημοτικό Συμβούλιο – αν και είχε κάθε δικαίωμα και ευχέρεια – γιατί προφανώς γνωρίζει πως ΔΕΝ είναι αρμόδιο το Δημοτικό Συμβούλιο για την Παραλία στο Ασκέλι, αλλά το Λιμενικό Ταμείο. Συνεπώς η παραπομπή ή μη από την Ε.Τ.Α.Π του θέματος δεν είχε καμία επίπτωση στην ουσία ή στην “Ταμπακιέρα” όπως αρέσκεται ο κ. Αλιφέρης.

    Τέλος, όσον αφορά το διαδικαστικό και όχι ουσιαστικό ζήτημα της υποβολής Πρακτικού ή εγγράφου που ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΠΛΗΡΩΣ το περιεχόμενο του Πρακτικού στο Δημοτικό Συμβούλιο σας παραθέτω τα έγγραφα που γνωρίζει ο κ. Αλιφέρης πως κατατέθηκαν γιατί απλά κάθε έγγραφο της Ε.Τ.Α.Π κοινοποιείται σε όλα τα μέλη της…

    ΕΓΓΡΑΦΟ 1ο: Επιστολή Ε.Τ.Α.Π προς Πρόεδρο Δ.Σ

    “Πόρος 16 Απριλίου 2013 Αρ. Πρωτ.: -99-

    Προς: Αξιότιμο κ. Πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου Πόρου

    Αξιότιμε κ. Πρόεδρε,
    Η Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης του Δήμου Πόρου, έπειτα από τη τακτική συνεδρίαση της 12ης Απριλίου 2013, καταθέτει για συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο Πόρου τα εξής θέματα:

    1. Πρόταση συμμετοχής στην Έκθεση. Καλοκαιρινών Τουριστικών Προορισμών 2013
    2. Θέμα με τουαλέτες Δημοτικής Αγοράς Πόρου
    3. Θέμα με παραλίες Πόρου
    Ακολουθούν εισηγήσεις για τα θέματα.

    Ο Πρόεδρος της Επιτροπής

    Δημήτρης Α. Συξέρης
    Δημοτικός Σύμβουλος Πόρου”

    ΕΓΓΡΑΦΟ 2ο: Επιστολή Ε.Τ.Α.Π πρός Πρόεδρο Δ.Σ:

    “Πόρος 26 Απριλίου 2013 Αρ. Πρωτ.: -100-

    Προς: Αξιότιμο κ. Πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου Πόρου

    Αξιότιμε κ. Πρόεδρε,
    Η Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης του Δήμου Πόρου, έπειτα από τη τακτική συνεδρίαση της 12ης Απριλίου 2013, με το υπ.αρ.πρωτ. 99 / 16-4-2013 έγγραφο της, κατέθεσε για συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο Πόρου τα εξής θέματα (με τις ανάλογες εισηγήσεις):

    1. Πρόταση συμμετοχής στην Έκθεση. Καλοκαιρινών Τουριστικών Προορισμών 2013
    2. Θέμα με τουαλέτες Δημοτικής Αγοράς Πόρου
    3. Θέμα με παραλίες Πόρου

    Από τα 3 παραπάνω θέματα εισήχθη τελικά στην συνεδρίαση της 25ης Απριλίου ως 7ο θέμα της ημερήσιας διάταξης μόνο το 1ο που αφορούσε πρόταση συμμετοχής σε τουριστική έκθεση. Τα υπ.αρ. 2 και 3. δεν εισήχθησαν και σύμφωνα με προφορική ενημέρωση του κ. Δήμαρχου, εξηγήσεις για το ζήτημα και προφορικές απαντήσεις για τις προτάσεις που διατυπώνονται στις σχετικές αποφάσεις της Ε.Τ.Α.Π θα παρείχε ο ίδιος στην σχετική συνεδρίαση.

    Λόγω προσωπικού κωλύματος του κ. Δημάρχου και απουσίας του από την συνεδρίαση, δεν έγινε σχετική αναφορά για τα 2 παραπάνω θέματα, με αποτέλεσμα να υπάρχει εκκρεμότητα σχετικά με τα ζητήματα αυτά. Επειδή τα συγκεκριμένα θέματα αφορούν την θερινή τουριστική περίοδο η οποία ουσιαστικά ξεκινά την επόμενη εβδομάδα, παρακαλείστε να τα εισάγετε για συζήτηση στην αμέσως επόμενη συνεδρίαση του Δ.Σ.

    Σας επισυνάπτω το Πρακτικό της σχετικής συνεδρίασης της Ε.Τ.Α.Π, το οποίο εκ παραδρομής δεν σας είχε κατατεθεί.
    (Ακολουθούν οι σχετικές εισηγήσεις για τα θέματα 2 & 3)

    Ο Πρόεδρος της Επιτροπής
    Δημήτρης Α. Συξέρης
    Δημοτικός Σύμβουλος Πόρου”

    Νομίζω πως αυτά διευκρινίζουν πλήρως όλα τα γραφόμενα. Η ουσία είναι πως ο Τουρισμός είναι η μεγάλη πηγή εισοδήματος του νησιού. Για την Τουριστική Ανάπτυξη του Πόρου χρειάζονται γενναίες αποφάσεις και εγκατάλειψη της μικροκομματικής νοοτροπίας από ΟΛΕΣ τις πλευρές. Προσωπικά 2 χρόνια τώρα έχω προσπαθήσει με τους συνεργάτες μου στην Ε.Τ.Α.Π να αλλάξουμε το Τουριστικό Προφίλ του Πόρου. Έχουμε συναντήσει πολλές αντιδράσεις από ΟΛΕΣ τις πλευρές, αλλά ακόμα περισσότερη συμπαράσταση από επαγγελματίες και απλούς Πολίτες.

    Δεν σκοπεύω να χάσω την ουσία με μικροκομματικές αντιπαραθέσεις και επίσης δεν σκοπεύω να κάνω πίσω ούτε εγώ ούτε οι συνεργάτες μου με τεχνητά εμπόδια που συνεχίζουν να βάζουν κάποιοι για προάσπιση μικροσυμφερόντων ή προσωπικών επιδιώξεων.

    Έχω ήδη δηλώσει με αναλυτική επιστολή μου στον Πρόεδρο του Δ.Σ και όλα τα μέλη της Ε.Τ.Α.Π πως ΔΕΝ θα πέσω στην παγίδα της μικροκομματικής αντιπαράθεσης. Αφού κάποιοι ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ να συνεχίζει να λειτουργεί η Ε.Τ.Α.Π, γιατί έκανε σημαντικό έργο και ξεχώρισε με τις δράσεις της, εγώ και οι συνεργάτες μου θα αξιοποιήσουμε άλλους τρόπους για να προοδεύσει Τουριστικά το νησί μας.

    Δημήτρης Συξέρης
    Δημοτικός Σύμβουλος Πόρου

  19. Dimitris says:

    Δελτίο τύπου Αλλαγής Πορείας: «η παράταξή μας θέλει να καταστήσει σαφές ότι ισχύει η δέσμευση της ότι η όλη υπόθεση θα πάει στον Εισαγγελέα»

    Συξέρης: «Οφείλω να συγχαρώ για την ειλικρίνεια και το θάρρος του τον κ. Αλιφέρη, ο οποίος αποδέχεται πλήρως τα γραφόμενα μου, δηλαδή πως δεν καταγγέλλει στον Εισαγγελέα το υποτιθέμενο σκάνδαλο της ανάθεσης της Παραλίας του Ασκελίου, επειδή προφανώς δεν διαθέτει κανένα στοιχείο ούτε υπόνοια στοιχείου».

    Όταν μας δουλεύουν τόσο για αυτά που διαβάζουμε, φανταστείτε τι δούλεμα πέφτει για τα υπόλοιπα. (προφανώς δεν αναφέρομαι στον Αλιφέρη)

  20. Δώρα says:

    κ . Συξέρη, όσοι ασχολείστε με την πολιτική, δεν έχετε καταλάβει ακόμα ότι ο κόσμος έχει σιχαθεί τον ξύλινο λόγο και τους χρησμούς; Έλεος!

  21. Αγαπητέ “Dimitris” και αγαπητή κα “Δώρα”, αντί απάντησης θα σας αναφέρω ξανά τα όσα αναφέρει στα παραπάνω σχόλια του ο κ. Αλιφέρης:

    Αλιφέρης:”…Όσον αφορά τις συστάσεις του (σ.σ κ. Συξέρη) να καταγγείλω το θέμα στον Εισαγγελέα, δεν θα το σχολιάσω…”

    Αλιφέρης: “«…δεν θα σχολιάσω τις συστάσεις σας να καταγγείλω στον Εισαγγελέα…….», τις οποίες επαναλαμβάνετε και πάλι και μάλιστα με κριτική ότι είναι αστήρικτες, δηλαδή γίνατε εσείς Εισαγγελέας. Μου αρκεί αυτό που κατέθεσα στο ΔΣ και όποιος θίγεται μπορεί να μου κάνει μήνυση”

    Αγαπητέ “Dimitris”, εφόσον αποδειχθεί δόλος και προσχεδιασμένη διαδικασία για την ανάθεση στην εταιρεία του Ξενοδοχείου και πως πίσω από αυτή βρίσκονται οι προηγούμενοι χρήστες της πλάζ, θα συνυπογράψω μαζί με την “Αλλαγή Πορείας” μηνυτήρια αναφορά στον Εισαγγελέα κατά παντός υπευθύνου. Εφόσον όμως δεν προκύψουν επιβαρυντικά στοιχεία, πιστεύω πως θα πρέπει να ζητηθεί Δημόσια συγγνώμη στους εμπλεκόμενους.

    Δημήτρης Συξέρης

  22. Nikol nitsioy says:

    Ο Πορος ειναι ενα πανέμορφο νησί που η γραφικοτητα του ξεπερνά κάθε φαντασία, όμως η εμπάθεια κάποιων και συγκεκριμένα της αντιπολίτευσης κινδυνεύει να καταστρέψει τον τουρισμό και την εύρυθμη λειτουργία των καταστημάτων,παραλιών και κέντρων διασκέδασης. Κάθε τι όμορφο που ξεκινά να δημιουργηθεί στο νησί μπλοκαρεται απο “ανθρωπους” κόμπλεξικους που το μοναδικό μέλημα τους ειναι να ανέβουν στην εξουσία επικαλούμενοι δήθεν ατασθαλίες. Εκβιάζοντας την υπαρχουσα κυβερνηση-δημαρχεια πως αν δεν τηρισει το γραμμα του νομου θα φερει εισαγγελείς και άλλες παρόμοιες απειλές. Σας θυμίζει κάτι αυτο; Μήπως το έργο το έχουμε ξαναδεί απο την υπάρχουσα κυβέρνηση του Σαμαρα που στο όνομα της διαφάνειας κλείνει υπηρεσίες και πετά ανθρωπους στο δρόμο; Η ιστορία επαναλαμβάνεται δυστυχώς ακόμα και στις μικρές κοινωνίες και φτάνουν στο σημείο οι απλοί πολίτες να πολεμούν μεταξύ τους, κι αυτοί τρώνε με ΧΡΥΣΑ κουταλια. Η αλαζονεία και η ματαιοδοξία τους, τους εχει παρασύρει σε ενα στόχο, να καταστρέψουν στην προκειμένη περίπτωση το όμορφο αυτο νησί. Ας το κάνουν νεκροταφείο λοιπόν ζωντανών-νεκρών. Χωρις όμορφες,οργανωμένες παραλίες, χωρις καινούργια μαγαζιά,(εστιατόρια,μπαρ,καφετέριες) στο όνομα του “νομου”. Αυτού του νομου που στα δικά τους συμφέροντα δεν ισχύει.

  23. Ποριωτης επιχειρηματίας says:

    Όχι και “δήθεν ατασθαλίες”. Στην προκειμένη περίπτωση αυτό είναι το κερασάκι στην τούρτα. Και μιλάμε για μια τούρτα τριόρωφη όπως αυτές οι γαμήλιες. Προφανώς ο κύριος ή κυριά Nikol nitsioy δεν είναι κάτοικος/δημότης Πόρου και έχει χάσει επισόδεια. Η ασχετοσύνη βγάζει μάτι. Προφανώς δεν έχει ακούσει ούτε για την υπεξέραιση ούτε για τη διαπλοκή με τις προνομιούχες οικογένειες του νησιού.
    Αν ήταν από τον Πόρο, θα γνώριζε πρώτα απ’ όλα ποιός καθυστέρησε, και με ποιούς λόγους, να ανοίξει η πλαζ. Θα ήξερε επίσης τα εμπλεκόμενα πρόσωπα και τις συνθήκες που έχουν οδηγήσει σε όλη αυτή την ανταλαγή σχολίων για το συγκεκριμένο θέμα.
    Θα γνώριζε ότι η αντιπολίτευση δεν μπλοκαρισε διαδικασίες, αλλά εξέφρασε προβλιματισμούς που απασχολούν τους ποριώτες στην πιάτσα. Θα γνώριζε ότι ο δήμος πόρου έχει μετατραπεί σε κέντρο εξυπηρέτησης μιας επιχειρηματικής ολιγαρχίας, η διαπλοκή παει σύννεφο και δεν κρατούνται ούτε τα προσχήματα.
    Δυστυχώς στον Πόρο η πίττα έχει μικρύνει δραματικά και οι επιχειρηματίες του νησιού έχουν αρχίσει να “φορτώνουν” επικύνδινα που βλέπουν δυό τρείς τα θέλουν μεγαλύτερα κομμάτια από αυτή την πίττα και να χρεισημοποιούν κάθε τρόπο για να τα πάρουν.
    Οι ποριώτες θέλουν ίσες ευκαιρίες και ίση μεταχείρηση. Ξέρουν πολύ καλά τι παίζεται και εξοργίζονται τόσο με την κοροϊδία, όσο και με το πατρονάρισμα και τα “σάλια”.
    Ο Αλιφέρης δεν έκανε τίποτα παραπάνω από το να εκφράσει τη διαπίστωση όλων των ποριωτών. Γιατί ενοχλεί αυτό κ. Συξέρη? Δηλαδή εσείς δεν γνωρίζετε ότι αυτό που είπε ο κ. Αλιφέρης είναι η πραγματικότητα? Γιατί σας ενοχλεί?
    Τώρα για το αν αυτό είναι νόμιμο ή παράνομο, είναι άλλο θέμα. Δεν παύει όμως να αποτελεί μια κοινή διπίστωση. Ίσως υπό άλλες συνθήκες να πέρναγε απαρατήρητο, άλλα στην προκειμένη περίπτωση, ενοχλεί όλους τους ποριώτες, είτε μας αρέσει είτε όχι.
    Φυσικά και οι επισκέπτες και οι ποριώτες, θέλουν μοναχά να λειτουργεί η παραλία, όμως κανείς δεν μίλησε για κλείσιμο. Το αλισβερίση ομώς είναι γεγονός. Ο δήμαρχος έχει χάσει τον έλεγχο εις βάρος των ποριωτών και στο τέλος θα φάμε τις σάρκες μας. Όσο πιο γρήγορα αλλάξει η ηγεσία στο δήμο πόρου, τόσο πιο γρήγορα θα αποκατασταθεί η νομική και η ηθική τάξη.
    Τέλος, πιστεύω ότι οι ευθύνες που καθηστέρησε να ανοίξει η πλάζ έχουν ονοματεπόνωμο και απετελεί υποκρισία οι ίδιοι άνθρωποι που ευθύνονται να κουνούν το δάχτυλο στους υπόλοιπους.
    Ευχαριστώ για την φιλοξενία.

  24. Μαρία says:

    Στις περισσότερες παραλίες της Αττικής, αλλά και πολλών νησιών, οι ξαπλώστρες είναι δωρεάν και οι επιχειρηματίες χρεώνουν μόνο κάποιο αναψυκτικό ή καφέ. Στο Ασκέλι οι ξαπλώστρες πέρισυ κόστιζαν 6 ευρώ. Θα κάνω και πάλι το γνωστό σχόλιο. Θέλουμε τουρισμό ή “αρπαχτές”; Η πίτα είναι μεγάλη και φθάνει για όλους όσοι θέλουν να δουλέψουν όλο το χρόνο. Οι “επιχειρηματίες” του Δεκαπενταύγουστου και των τριήμερων είναι που πρέπει να απομονωθούν. Η παροχή υποδομών και υψηλού επιπέδου υπηρεσιών θα φέρει ξανά τους τουρίστες στο νησί. Κι αν η δημοτική αρχή δεν φροντίζει γι’ αυτό, αλλά αντίθετα υπονομεύει την υγιή επιχειρηματικότητα κάνοντας ατασθαλίες εσείς κρατάτε το πιο ισχυρό όπλο στα χέρια σας. Μην την ξαναψηφίσετε. Ο Δήμαρχος και οι αιρετοί του απ’ όσο ξέρω εκλέχθηκαν με μεγάλη πλειοψηφία. Το 2014 έχετε πάλι δημοτικές εκλογές. Αν διαφωνείτε με τις κινήσεις τους, απλά “μαυρίστε” τους.

  25. Γιάννης Γκούμας says:

    Αν ο κόσμος διαφωνεί με την σημερινή πλειοψηφία, πιθανότατα θα τους ξαναψηφίσει, όπως θα κάνει και με τα κόμματα που στήριξαν το μνημόνιο. Έτσι έκανε πάντα και φαίνεται να συνεχίσει να κάνει το ίδιο. Παρ’ όλα αυτά είναι υγειές αυτό που προτίνεις Μαρία, και από την μεριά τους οι δημοτικοί άρχοντες 6 μήνες πριν τις εκλογές θα έπρεπε να βγαίνουν στον κόσμο σε μικρές παρέες και να τους ρωτάνε τι κάνανε λάθος, αλλά τι λέω; Ίσως αυτό να ζήσουν να το δουν τα εγγόνια μου.

  26. Πάνος Θεοχάρης says:

    Αχταρμάς….

    Η κατάσταση δεν είναι καν για γέλια, μάλλον για κλάματα είναι.

    Ο καθένας με το μακρύ του και το κοντό του. Πολιτικά επιχειρήματα πυγμαίων, μπηχτές, ο καθένας γράφει ότι θέλει ανώνυμα χωρίς το θάρρος να γράφει το ονοματεπώνυμο του, κατίνες κοινώς…

    Το θέμα ξεκίνησε από ένα θέμα που θέμα δεν ήταν, αφού ο κ. Αλιφέρης είδε ότι δεν πολυενδιέφερε βρήκε ευκαιρία να χτυπήσει τον Συξέρη μιας που ήταν εύκαιρος, βγήκε και ο αποτυχημένος “Ποριότης επιχειρηματίας” (γιατί αν ήταν επιτυχημένος, θα ήταν περήφανος για τον εαυτό του και θα έγραφε με το όνομα του), που επειδή για το θέμα δεν είχε κανένα επιχείρημα, πέταξε γενικά κατηγορίες, βγήκε ο άλλος ανώνυμος ΝΔ με ύφος διακοσίων καρδιναλίων που μας έδωσε την νομική του άποψη βασισμένη στο δόγμα “ο/η ΝΔ έχει δίκιο”, άντε γεια….

    Πάντως τόσες αναφορές σε μηνύσεις και δικαστήρια δεν θυμάμαι να έχω ξαναδεί ποτέ στο νησί. Εγώ θυμάμαι να γίνονται οι εκλογές και μετά όλοι να νοιάζονται για το καλό του νησιού και να βάζουν πλάτη όποτε μπορούν.

    Εδώ οι μηνύσεις (και οι απειλές) πέφτουν βροχή, απορώ πως δεν τα έχουν παρατήσει όλα.

    Ή μήπως τα έχουν παρατήσει όλα και απλά περιμένουν να τελειώσει η τετραετία και να αναλάβει κάποιος άλλος, τρελός αρκετά να ανεχθεί την αντιπολίτευση να χτυπάει κάθε τρεις και λίγο…..

    Τα πρώτα 2 χρόνια, όλος ο δήμος ασχολούνταν με τις ιχθυοκαλλιέργειες που ενώ τις είχαμε ξεχάσει 20 χρόνια, ξαφνικά ήρθε η αντιπολίτευση να μας πει ότι καταστρέφουν το νησί μας, βομβαρδίζοντας όλο τον κόσμο με αρνητικά για το νησί δημοσιεύματα. Από πέρσι έχουμε την νέα Οδύσσεια, την Δικαστηριάδα, όπου με δεκάδες μηνύσεις και απειλές μηνύσεων, ο δήμος θα τρέχει στα δικαστήρια, θα κάνει συσκέψεις επί συσκέψεων για να αντιμετωπίσει τις υπάρχουσες μηνύσεις, ενώ δεν θα κάνει τίποτα φοβούμενος τις μηνύσεις που θα έρθουν, είτε έρθουν, είτε δεν έρθουν.

    Είδη τα αποτελέσματα φάνηκαν σε προηγούμενο δημοτικό συμβούλιο, όπου φοβούμενοι τις μηνύσεις πολύ δεν ψήφισαν θέμα που θα άλλοτε σε θα ψήφιζαν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα εντελώς τυπικά, ενώ ακούγεται και εμπλοκή στην παραλία, φοβούμενοι και πάλι τις μηνύσεις.

    Κανένας δεν λέει ότι ο δήμος πάει καλά, κάνει το ένα λάθος μετά το άλλο, αλλά το να αρχίσει να μην κάνει τίποτα για να μην κάνει λάθος, είναι ακόμα χειρότερο.

    Η Δικαστηριάδα πρέπει να σταματήσει, στο τέλος θα ξαναρχίσουμε να έχουμε μπλε, πράσινα και κόκκινα καφενεία όπως στην δεκαετία του ’80, και οι μισοί δεν θα μιλάνε στους άλλους μισούς.

    Υ.Γ.: Προσωπικά έχω δεχθεί και εγώ απειλή για μήνυση από την αντιπολίτευση, και έχω ακούσει για δεκάδες μηνύσεις ότι έχουν υποβληθεί ενάντια του Δημάρχου και άλλων στον δήμο.

  27. Nikol nitsioy says:

    ΣΩΣΤΟΣ Ο ΠΑΝΟΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ ΜΠΡΑΒΟ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΙ – ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΥ ΧΡΩΣΤΟΥΝ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΜΙΛΟΥΝ

  28. Ποριωτης επιχειρηματίας says:

    κ. Θεοχάρη, δεν σας παρνάει από το μυαλό ότι επέλεξα το συγκεκριμένο ψευδόνυμο για να καταλάβει ο κόσμος τον λόγο που εκφράζω την άποψη μου ανώνυμα? Αν είμαι επιτυχημένος ή όχι, δεν σας αφορά. Ίσως στο κάτω κάτω, η επιλογή μου να χρεισημοποιώ ψευδώνυμο, είναι μια συνειδητή επιλογή για να προστατέψω την επιχειρηση μου. Εν πάσι περιπτώσι, σε αντίθεση με εσάς, καθημερινά συναναστρέφομαι με πολύ κόσμο, (έχετε υπάρξει κι έσεις πελάτης μου), και οι απόψεις που εξέφρασα, ταυτίζονται με τις απόψεις των περισσοτέρων επιχειρηματιών στο νησί. Διαπιστώσεις είναι και όχι επιχειρήματα.
    Εχαριστώ για τη φιλοξενία

  29. πατριωτης says:

    οι αλλες 2 παραλίες (λιμανακι αγαπης και βαγιονιας) πότε θα βγουν στη δημοπρασία; ή έχουν βγει και δεν το γνωρίζουμε;

  30. Nikol nitsioy says:

    ΗΤΑΝ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ Η ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΗΓΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΜΗΝΑ . Δούλευουν χωρίς να πληρώνουν στον δήμο και ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤ/ΣΗ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΟ ΛΗΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΕΝ ΥΔΡΩΝΕΙ ΤΟ ΑΥΤΙ ΤΟΥΣ . ΕΚΕΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΓΙΑΤΙ ΙΣΩΣ ΧΑΣΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑΝ ΨΗΦΟ

  31. ManosP says:

    «Είδη τα αποτελέσματα φάνηκαν σε προηγούμενο δημοτικό συμβούλιο, όπου φοβούμενοι τις μηνύσεις πολύ δεν ψήφισαν θέμα που θα άλλοτε σε θα ψήφιζαν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα εντελώς τυπικά, ενώ ακούγεται και εμπλοκή στην παραλία, φοβούμενοι και πάλι τις μηνύσεις.»
    Αυτό είναι το επιχείρημα του τιτανομέγιστου θεοχάρη, απέναντι στα επιχειρήματα των «πολιτικά επιχειρήματα πυγμαίων», για να δικαιολογήσει την ανικανότητα του Στρατηγού και της παρεούλας του. Και κλαπ κλαπ κλαπ ο άλλος ο κλακαδόρος από κάτω «πες τα χρυσόστομε. Είσαι η ελπίδα μας πήδα, πήδα, πήδα μας».
    Αδερφέ, τα σκέφτεσαι και τα γράφεις ή απευθύνεσαι σε χιμπατζίδες; Περιμένεις να σε πάρουμε και στα σοβαρά, τρομάρα σου… Δεν πιστεύω να έχεις την απαίτηση να σου αποδείξω πόσο άκυρα είναι τα επιχειρήματα σου…

  32. Ν.Δ. says:

    ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΑΠΕΙΛΕΣ ΤΟΥ Λ/Χ ΠΟΡΟΥ ΓΙΑ ΥΨΗΛΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΑΔΕΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ Η ΚΑΝΤΙΝΑ ΞΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ!!!!

    ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ._

  33. Ν.Δ. says:

    ΞΑΝΑΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟ ΑΣΚΕΛΙ.

    ΞΑΝΑΕΥΛΟΓΗΣΟΝ._

  34. Αλλαγή Πορείας says:

    Για την ορθή πληροφόρηση των αναγνωστών, ενημερώνουμε 1) ότι η παράταξή μας (σε αντίθεση με ό,τι γράφει ο κ. Συξέρης) έχει θέσει σε ψηφοφορία στο ΔΣ την πρόταση για την άμεση λειτουργία της πλαζ του Ασκελίου στις 25.4.2013 και ότι όλοι οι παρόντες σύμβουλοι της πλειοψηφίας την καταψήφισαν και 2)ότι η παράταξή μας έχει υποβάλει ερώτημα στο Δήμο σχετικά με τους διαγωνισμούς για τις παραλίες που εμπίπτουν στην αρμοδιότητά του, οι οποίοι πράγματι αναβλήθηκαν για λόγους που δεν γνωρίζουμε ακόμα.

  35. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΕΝΕΓΑΚΗΣ says:

    Κυρία Νίτσιου θα σας παρακαλούσα να μην γράφετε σχόλια
    χωρίς να ξέρετε τι σας γίνεται γιατί έτσι ξεκινάνε οι κυκεώνες παραπληροφόρησης
    και δυσφημήσεων.Το λιμανάκι της αγάπης και συγκεκριμένα η μητέρα μου
    ουδέποτε είχε χρέη με τον δήμο και τα διαπιστέυτηρια έιναι στην διαθεσή σασ οποιαδήποτε στιγμή ζητηθούν.
    Δημήτρης

  36. DR says:

    Τελικά πλάκα μας κάνει η αλλαγή πορείας

    Προφανώς η δεν γνωρίζει πραγματικά ο κ δημητριαδης ποιει η αριστερά του(ο κ αλιφερησκαι η ομάδα του η γνωρίζει και με τις ευλογίες λειτουργεί το παρασκήνιο και επίσημα παίρνει άλλη θέση μήπως μπορεί να σώσει ότι σώσει απο τα αποτελέσματα της καταγγελτικης του πολιτικής .Mας καταστρεψατε το νησί το καταλάβατε !!!!!!! Δυστυχος για εσάς κ δημητριαδη το νησί είναι πολύ μικρό και τα πάντα μαθαίνονται.οσο για την νομιμότητα η οποία σας ενδιαφερει εδώ γελάμε !!!! Εδώ η συμπολίτευση ,αντιπολίτευση ,λιμεναρχείο ,Αστυνομια όλοι γνωρίζεται ότι οι άλλες πλαζ και χωρίς παραχώρηση λειτουργούν και αυθαίρετες κατασκευές έχουν αλλά κάνετε τα στραβά ματιά . Αυτό και αν είναι οικονομικό ,φορολογικό ,υγειονομικό κτλ έγκλημα ,αλλλλλλλαααα. Μουουουγκα. !!!!!!!
    Γιατί άραγε την νομιμότητα την εξαντλείται μόνο για την πλαζ ασκελιου εεεεεεεε; Μήπως παίζεται και εσείς και η συμπολίτευση τα παιχνίδια συμφερόντων κάποιων επιχειρηματιών που επωφελούνται απο την μην λειτουργία του ασκελιου. Πολύ κοντόφθαλμη πολιτική

    Με αγάπη
    DR……

  37. Η οικογένεια της Μαγδαληνής Νιτσίου ιδιοκτητριας της επιχείρησης Κάμαρες δηλώνει ότι δεν έχει καμία σχέση με την Νikol nitsioy που έχει αναγραψει τα παραπάνω σχολια.

  38. πατριωτης says:

    συμφωνω και EΠ΄ ΑΥΞΑΝΩ ΜΕ ΤΟΝ Η’ ΤΗΝ DR!!!!!καποιος επρεπε να τα ελεγε!!!για να μην κρυβομαστε πισω απο το δακτυλο!!για ολα τα χαλια του νησιου η παραλια του ασκελιου φταει ε; αντι ν κοιτάξουν ολοι να εχουμε κοσμο στο νησι μας ερχεται η ωρα της ρουφιανιας της κακιας της μιζεριας και της κακης πολιτικης ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΟ ΝΗΣΑΚΙ ΜΑΣ!!!!

  39. πατριωτης says:

    ΦΟΒΑΤΑΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΟ ΘΕΡΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΡΙΟ ΤΟ ΓΙΑΝΝΗ!!!!!ΑΥΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΘΕΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ!!!ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΛΑΪΚΉ ΡΉΣΗ!!

  40. ManosP says:

    Ωραίος ο DR, καταγγέλλει την καταγγελτικη πολιτική της αντιπολίτευσης και σαν καλός ρουφιάνος καταγγέλει τις άλλες παραλίες. Ερχεται ο πατριωτης´´ και καταγγέλει τους ρουφιάνους, αλλα συμφωνεί με τον ρουφιάνο, και πιο πάνω ειναι ο πρώτος που με σχόλιο του ρουφιανευει τους άλλους.
    Εύγε μάγκες. Αναζητήστε τις ευθύνες στις δικές σας επιλογές. Οσο για τον περιβόητο φόβο… Οποίος φοβάται να παει σπίτι του…

  41. Γιώργος Μ. says:

    Νομίζω ότι έχουμε χάσει το μέτρο σε αυτό το νησί! Επί δέκα μέρες η πλαζ
    ανοιγοκλείνει και όταν κλείνει, η πιάτσα βουίζει ότι έχει κάνει καταγγελία η
    αντιπολίτευση. Όμως, η ίδια η αντιπολίτευση το διαψεύδει κατηγορηματικά
    ζητώντας η πλαζ να ανοίξει και κανείς από όσους την κατηγορούν (δηλαδή οι
    άνθρωποι της δημοτικής αρχής και οι εμπλεκόμενοι επιχειρηματίες) δε βγαίνει
    να την κάνει ρόμπα, δημοσιοποιώντας την υποτιθέμενη καταγγελία της. Και μην
    πει κανείς ότι αν τέτοια καταγγελία υπήρχε δεν θα την έβγαζαν στη φόρα όσοι
    το ισχυρίζονται, εκθέτοντας τον Δημητριάδη και τον Αλιφέρη σε τέτοιο βαθμό
    που θα έπρεπε να εξαφανιστούν από την πολιτική σκηνή του Πόρου. Αντίθετα, η
    δημοτική αρχή και ο επιχειρηματίας όχι μόνο δεν βγάζουν την καταγγελία στη
    φόρα, αλλά δεν ενημερώνουν καν για ποιο λόγο η πλαζ μένει κλειστή,
    απολαμβάνοντας το γεγονός ότι για τις δικές τους επιλογές, όλη η λάσπη
    πέφτει στην αντιπολίτευση.

    Δεν βλέπουμε όμως το πιο σημαντικό: Όσοι διαδίδουν ότι το κλείσιμο της πλαζ
    οφείλεται σε καταγγελία του Αλιφέρη, παραδέχονται αυταπόδεικτα ότι ο
    Αλιφέρης είπε την αλήθεια. Δηλαδή παραδέχονται ότι οι επιχειρηματίες που
    χρωστούν 60.000 και βάλε στο Λιμενικό Ταμείο, αντί να ξαναχτυπήσουν σε
    διαγωνισμό την πλαζ με τιμή εκκίνησης τα 32.000 ευρώ, έβαλαν μπροστά τον
    Μάνεση να την πάρει με 3 ή 8 ή 10 χιλιάδες ευρώ (αλήθεια ποιο είναι το
    νούμερο;;;;) για να την ξαναδουλέψουν το ίδιοι με τις ευλογίες της δημοτικής
    αρχής. Και υπάρχουν σκεπτόμενοι άνθρωποι, που ΑΝ το σενάριο αυτό αληθεύει,
    εξαγριώνονται στα σοβαρά με τον Αλιφέρη και όχι με όσους εμπλέκονται στο
    σενάριο; Δηλαδή να γίνουμε όλοι λαμόγια μόνο και μόνο για να μπορούμε να
    απολαμβάνουμε τον φραπέ μας πάνω στο κύμα; Μην τρελαθούμε και τελείως!!!!

  42. Γιωργος γκουμας says:

    Κύριε Γιώργο Μ. Αν είναι αληθεια αυτά που ακούγονται δηλ ότι ο Μανεσης δεν μπορεί να λειτουργήσει την καντίνα διότι στον περιβάλλοντα χώρο βρίσκονται αυθαίρετες κατασκευές ( τουαλέτες ντουζιερες τσιμέντοδιαδρομος κτλ) οι οποίες βρίσκονται εκεί εδώ και τουλάχιστον 50χρονια και κάποιες άλλες ακόμα πιο παλιά ( κατα ομολογία μεγαλύτερων ) όπως η σκάλα και η τσιμεντένια προβλήτα δεν είναι πολύ περίεργο και εντελώς απαράδεκτο να τα θυμηθούν τώρα αυτά ;;; Είναι τυχαίο ;;; Δεν νομίζω !!!! Για μένα σίγουρα ειναι καταγγελία και μάλιστα απο κάποιον που ξέρει πολύ καλά αυτά !!!! Παντως η αλήθεια είναι πως τίποτα δεν μπορεί να κρατηθεί κρυφό για καιρό,σύντομα ο καταγγελων θα έχει ονοματεπώνυμο και όλοι θα καταλάβουμε . Οσο για τα λαμόγια κλπ λεγόμενα σας, εδώ έχουμε ισοπεδώσει τα πάντα !!! Λαμόγιο ο ένας,λαμόγιο ο άλλος,τώρα έγινε και λαμόγιο και ο κύριος Μανεσης,μια επώνυμη οικογένεια και ένας σοβαρός επιχειρηματίας αποδεδειγμένα στο νησί; Εεε όχι η λάσπη έχει και τα όρια της !!!! Και κάτι ακόμα όσο αφορά την δήλωση της αλλαγής πορείας δήθεν ότι θέλει να ανοίξει αμεεεεεσως η Παραλια χρησημοποιησε την λέξη κλειδί την οποία μάλλον δεν φορουσατε τα γυαλιά σας (διότι ή γκαβος ή κάνετε παραπληροφόρηση ) έλεγε να ανοίξει με τα ΝΟΜΙΜΑ δηλαδή να γκρεμίσουν τις τουαλέτες , τα ντουζ,το τσιμέντο το κιοσκι , τα σκαλακια και την προβλήτα εεεεεεε ; Πραγμα που γνωριζει οτι μεσα στο καλοκαιρι δεν πρόκειται να γινει αρα δεν θα ανοιξει η πλαζ .(ΑΝ ΤΟΝ ΕΠΙΑΣΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ Ο ΠΟΝΟΣ ΤΟΝ Κ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΑΖ ΟΠΩΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΑΜΕΣΩΩΩΩΣ. ΑΣ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΝ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΝΑ ΔΩΘΕΙ ΑΔΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΖ) Δηλ με λίγα λόγια να μην υπάρχουν ντουζ ,να χεζει ο κόσμος στην άμμο η μέσα στην θάλασσα διότι δεν θα υπάρχουν τουαλέτες να μην υπάρχει πουθενά σκιά γιατι δεν θα υπαρχουν περγκολες για τους ποιο μεγάλους ανθρώπους που δεν θα βρίσκουν (αν υπάρχουν Ξαπλωστρες) δηλ τριτοκοσμικά πράγματα και αν αυτό επεκταθεί όπως θέλει τα ΝΟΜΙΜΑ τόσο πολύ η αντιπολίτευση θα πρέπει τότε να γκρεμιστούν μαγαζιά. Απο το ΑΣΚΕΛΙ μέχρι το νεωριο μαγαζιά που σερβίρουν απέναντι τα οποία έχουν χτίσει πέτρινες η ξύλινες τραπεζαρίες πεζουλια πέτρινα ΚΑΤΑ μήκος στο ΑΣΚΕΛΙ και νεωριο .Αν αυτό θέλετε Κύριε Γιώργο Μ εσείς και η αντιπολίτευση τότε τη να σασ πω.Μηπωσ να τα γκρεμιζατε ολα καλυτερα για να μην σασ ενοχλει τιποτα;Ισως άμα κάνατε κανά ταξιδάκι το καλοκαίρι σε καμία σκιαθο Κρήτη Μύκονο Πάρο να δείτε εκεί τι μαγαζιά , παραλίες κτλ υπάρχουν ίσως ξεστραβωνοσαστε. ((ΝΟΜΙΜΑ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΛΟΙ ΑΜΑ
    ΨΑΧΤΟΥΜΕ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ).
    Καλό και όμορφο βράδυ κυρίες μου

  43. Manetas says:

    ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ και ενώ έχει η Αστυνομια επώνυμη καταγγελία για το πωωως λειτουργούν το λιμανάκι της αγάπης και η βαγιονια χωρίς να έχουν παραχώρηση απο τον δήμο και χωρίς να ξέρουν ανα θα κερδίσουν την δημοπρασία , έχουν καταλάβει παράνομα και καταχρηστικα τις παραλίες και η Αστυνομια τους καλύπτει αντί να τους παει αυτόφωρο .ακουστικε δε ότι πήγε εκεί και το μόνο που ρώτησε ήταν αν είχαν άδεια μουσικής . Η είναι άσχετοι τελείως η κάποιας μπορεί να γρασαρεται λέω εγώ μάλλον δεν ξέρω τι μπορώ να υπόθεσω μάλλον ο διοικητής της αστυνομίας πρέπει να ξανά περάσει σχολή για να μάθει τις διαδικασίες

  44. Νάγια Κοράλλη says:

    Καταρχάς από τους χαρακτηρισμούς του κ. Γκούμα, τόσο απέναντι στην παράταξη της Αλλαγής Πορείας όσο και στο θέμα της παραλίας του Ασκελίου, μπορεί κανείς να αντιληφθεί την ένδεια των επιχειρημάτων του, μιας και τα όποια «επιχειρήματα» χρησιμοποίησε ανταποκρίνονταν σε έναν απίστευτο οχετό.
    Ο κ .Γκούμας θεωρεί με απόλυτη βεβαιότητα ότι η παράταξη μας έχει προβεί σε καταγγελία για την πλαζ του Ασκελίου, της οποίας το περιεχόμενο μάλιστα γνωρίζει πέραν πάσης αμφιβολίας. Μιλά για αυθαίρετες κατασκευές τις οποίες κατονομάζει, λες και ο ίδιος είναι λιμενάρχης και πολεοδόμος μαζί, ο οποίος έχει τη γνώση και την κατάρτιση για να αποφασίζει το τι συνιστά αυθαιρεσία ή όχι.
    Από την άλλη πλευρά, ο κ. Γκούμας έφτασε μέχρι του σημείου να είναι πεπεισμένος ότι η παράταξη μας έκανε καταγγελία, επειδή στο τελευταίο δελτίο τύπου υποστηρίξαμε τη νόμιμη λειτουργία της πλαζ!! Δηλ. τα αυτονόητα! Η παράταξη μας φυσικά και υποστηρίζει τη νομιμότητα και αυτή θα συνεχίσει να υποστηρίζει σε όποια θέση κι αν βρίσκεται. Η νομιμότητα είναι ένας από τους κυριότερους πυλώνες της πολιτικής μας παρουσίας και η μέχρι τώρα πορεία μας, έχει αποδείξει πως προασπίζουμε αυτή και τα συμφέροντα των δημοτών μας.
    Επίσης, ο κ. Γκούμας υποστηρίζει ότι στην Ελλάδα η παρανομία είναι ο κανόνας και συνεπώς πρέπει να υποκύψουμε σε αυτή πάραυτα. Αλλά επειδή αναφέρθηκε και στην ποιότητα της όρασης άλλου σχολιαστή του porosnews, μάλλον δεν θα πρόσεξε ότι το όνομα της παράταξης μας είναι ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΡΕΙΑΣ. Μέρος αυτής της αλλαγής στη πορεία του νησιού μας, είναι και η τήρηση και παγίωση της νομιμότητας. Εξάλλου η εκ μέρους μας υποβολή καταγγελίας στηρίζεται σε απροσδιόριστες πηγές και σε μυθεύματα που παράγονται για να πλήξουν ύπουλα και αδικαιολόγητα την παράταξη μας.
    Καλώ λοιπόν έστω και τώρα τον κ .Γκούμα να αφήσει κατά μέρους την εμπάθειά του για την παράταξη μας και να έρθει να συνομιλήσουμε απροκατάληπτα ενώπιως ενωπίω και να μάθει πραγματικά ποιες είναι οι θέσεις της παράταξης μας όχι μόνο για την πλαζ του Ασκελίου, αλλά και για όλα τα ζητήματα που απασχολούν τον Πόρο.

  45. Πάνος Θεοχάρης says:

    όπως έγραψα και παραπάνω, δεν χρειάζεται πλέον να γίνει καταγγελεία, η κατάσταση είναι τέτοια που μόνο και μόνο η έμμεση απειλή για καταγγελεία αρκεί.

    Έτσι η ανακοίνωση της αλλαγής Πορείας, περί νόμιμης λειτουργείας, και νομιμότητας, τα λέει όλα χωρίς να το έχει γράψει ως απειλή.

    Πόσες μυνήσεις έχει κάνει μέχρι τώρα στον Δήμαρχο ? 50 ? 60?

    Μαζί και με την απειλή του κ. Αλιφέρη για κάτι που δεν υπάρχει ποινικό αδίκημα (ναι, το να έχουν βάλει τον κ. Μάνεση μπροστά δεν είναι παράνομο, ούτε είναι στο χέρι του Δήμου να το ελένξει, και όλα αυτά τα συζητάμε στο όνομα ενός επιχειρηματία που δεν έχει δώσει ποτέ αφορμές στο νησί….), το γλυκό έχει δέσει.

    Τώρα θα αρχίσουμε να κυνηγάμε και τις άλλες παραλίες, το Λιμανάκι, τον Ρώσικο, την Βαγιονιά, το Μικρό Νεώρειο, το Κανάλι, μέχρι να κλείσουν όλες, να γίνει το νησί “παρθένο”….

    Έτσι κάποιοι θα έρχονται για το ΣΚ τους, και θα αισθάνονται λες και είναι στα μαγευτικά Κουφονήσια, χωρίς να τους ενοχλούν οι βρωμοτουρίστες.

    Υπάρχουν 2 διαδρομές για το νησί μας, αυτό της μόνιμης παραθεριστικής κατοικίας, και αυτό της κλασσικής τουριστικής ανάπτυξης.

    Κάποιοι θέλουν την πρώτη διαδρομή και θα προσπαθήσουν να το επιβάλουν με όποιο τρόπο μπορούν, άλλωστε δεν τους ενδιαφέρει ότι ο τουρισμός είναι το 90% της τοπικής οικονομίας και αν εξαφανιστεί προς όφελος της μόνιμης παραθεριστικής κατοικίας, το νησί θα πεινάσει πολύ περισσότερο από ότι σήμερα….

    Εγώ πάντως πολύ θα ήθελα να μάθω ποιες είναι οι πραγματικές θέσεις της Αλλαγής Πορείας, γιατί μέχρι σήμερα το μόνο που βλέπω είναι στείρα αντιπαράθεση, αντιπολίτευση επιπέδου πεζοδρομίου στα ΔΣ, δεκάδες μυνήσεις και μια εξαιρετικά επιτυχημένη προσπάθεια απροσανατολισμού του κόσμου και του δήμου….

    Χαιρετίσματα από την Σαντορίνη (είμαι εδώ καμιά 15 μέρες), όπου μπορώ να σας πω ότι παρότι το χρήμα ρέει ποτάμι εδώ πέρα (ακόμα και στα έσοδα του δήμου), παρόλη την προσπάθεια ενός μεγάλου ποσοστού των επαγγελματιών, τα πράγματα εδώ πέρα είναι πολύ χειρότερα από αυτά που περιγράφουμε στο νησί μας 😉

  46. Kanakidis giorgos says:

    Εμαθα σήμερα ότι σε όλο αυτό που έγινε για την πλαζ στο ΑΣΚΕΛΙ λιθαράκι και μεγάλο έβαλαν και οι 2 κοντινές παραλίες η μια αυτή που βρίσκετε δίπλα στην σχολή σκι ,την οποία την έπερναν μέχρι πρότινος με απευθείας ανάθεση όλα αυτά τα χρόνια. (βλέπεις ειναι κολλητοί του στρατηγού ) και στο κανάλι οι άλλοι 2 επιχειρηματιες απο τους οποίους ο ένας είναι Κουμπαρος του στρατηγού και ο άλλος κολλητός της αντίπ/σης στους οποίους επεσε κατακόρυφα η δουλειά τους όταν άνοιξε η πλαζ .ακομα με ενοιμερωσαν απο το δήμο ότι ο ένας απο τους 2 στο κανάλι για την εκμετάλλευση της πλαζ χρωστάει ένα υπέρογκο πόσο , μάλλον δεν έχει πλήρωση ποτέ αν αυτό είναι αλήθεια . ΑΣΕ που και οι 2 κάνουν χρήση σε αριθμό ομπρελων παραπάνω απο αυτό που έχει η άδεια τους με αποτέλεσμα να μην μπορώ να κάτσω πουθενά με την πετσέτα μου διότι έχουν αφήσει πολύ μικρά κομμάτια παραλίας τα οποια ειναι και ακαταλληλα για κάποιους που δεν θέλουν να πληρώσουν ξαπλώστρα

  47. Κώστας Δόσκαρης says:

    Απαντώντας στα τελευταία σχόλια, θα ήθελα να ενημερώσω τους αναγνώστες του porosnews για τα εξής:

    Η Αλλαγή Πορείας είναι η παράταξη που δημόσια, με ξεκάθαρες θέσεις και πράξεις κάνει αγώνα για την ανάταση του τουρισμού και την τόνωση της επιχειρηματικότητας του Πόρου. Αν, όσοι από τους ανωτέρω σχολιαστές είναι πραγματικά πρόσωπα έρχονταν στις συνεδριάσεις του ΔΣ, θα ήξεραν ότι όλα τα θέματα που αφορούν σε αδειοδοτήσεις καταστημάτων, άδειες λειτουργίας μουσικών οργάνων, διαγωνισμούς για παραχώρηση παραλιών κτλ, δηλαδή όλα τα θέματα που συνδέονται με την ενίσχυση της τουριστικής επιχειρηματικότητας, υπερψηφίζονται χάρη στις ψήφους της δικής μας παράταξης, αφού αρκετοί σύμβουλοι της πλειοψηφίας τα καταψηφίζουν συστηματικά ή απέχουν από τις ψηφοφορίες προκειμένου να αποφύγουν να τα υπερψηφίσουν. Η παράταξή μας, σε αντίθεση με τη δημοτική αρχή, είναι επίσης εκείνη που δημοσιεύει επίσημα τις θέσεις της και τις προτάσεις της για όλα τα θέματα. Επομένως είναι τουλάχιστον απρεπές να γίνεται προσπάθεια διαστρέβλωσης των θέσεών μας.
    Σε ό,τι αφορά τα θέματα των παραλιών, οι ανωτέρω σχολιαστές με απαράδεκτο τρόπο προσπάθησαν να εμφανίσουν το άσπρο ως μαύρο. Ενώ είμαστε εκείνοι που ανελλιπώς σε όλα τα συμβούλια προκαλούμε την δημοτική αρχή να παραχωρήσει νομίμως τις παραλίες, να κάνει διαγωνισμούς και να αφήσει τους επιχειρηματίες να τις λειτουργήσουν χωρίς τους πουλάει προστασία («είσαι παράνομος, αλλά σε εγώ αφήνω να δουλέψεις,»), ορισμένοι κοινοί συκοφάντες τολμούν και μάς χρεώνουν διάφορες θεωρίες συνομωσίας, τις οποίες βασίζουν σε επιχειρήματα επιστημονικής φαντασίας.
    Σε ό,τι αφορά το Ασκέλι, κ. «Γιώργο Γκούμα», μάλλον καρφωθήκατε, αφού μέχρι και τη χθεσινή συνεδρίαση του ΔΣ, ποτέ δεν είχε ανακοινωθεί ότι υπάρχει πρόβλημα με αυθαίρετες κατασκευές στην παραλία. Προφανώς εσείς το γνωρίζατε, αλλά η παράταξή μου όχι. Όταν εμείς βγάλαμε την ανακοίνωση και ζητήσαμε την άμεση λειτουργία της παραλίας, μιλώντας για νομιμότητα αναφερόμασταν αποκλειστικά στο θέμα της καταγγελλόμενης από τον κ. Αλιφέρη (ΧΩΡΙΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΑΨΕΥΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥΣ) συνεργασίας του ξενοδοχείου με την προηγούμενη εταιρία. Μετά το σχόλιό σας και άλλες πρόσφατες αναρτήσεις στο ίνερνετ, ο επικεφαλής της παράταξής μας, κ. Δημητριάδης, στη χθεσινή συνεδρίαση, ζήτησε από τον Δήμαρχο να ενημερώσει αν τίθεται ζήτημα αυθαιρέτων και εκείνος αποκάλυψε ότι από το 2009 η Κτηματική Υπηρεσία έχει κοινοποιήσει εκθέσεις αυθαιρέτων για την πλαζ Ασκελίου, τις οποίες ο ίδιος «ανακάλυψε» μόλις τις τελευταίες μέρες. Εκείνος λοιπόν ήταν που το «ανακάλυψε ξαφνικά», αφού προηγουμένως το ανακάλυψε, επίσης «ξαφνικά» ο Λιμενάρχης Πόρου (και αφού προηγουμένως και οι δύο δεν το είχαν ανακαλύψει, όταν 3 φορές είχαν υπερψηφίσει τις αποφάσεις παραχώρησης των αυθαιρέτων, ούτε όσο οι προηγούμενοι επιχειρηματίες λειτουργούσαν την πλαζ). Να λοιπόν που δεν έμεινε κρυφό ποιος είναι ο «καταγγέλλων». Είναι πράγματι απαράδεκτο ότι το ανακάλυψαν τώρα και εύλογα αναρωτιέστε αν είναι τυχαίο. Με τη διαφορά ότι δεν είναι καθόλου εύλογο, το ότι τον σχετικό προβληματισμό τον στρέψατε προς τα εμάς. Ποιος είναι ο λασπολόγος τώρα;
    Τέλος, για να σάς προλάβω, παρότι ο Δήμαρχος, ο Λιμενάρχης, αλλά και εσείς ο ίδιος με τη δημόσια γνωστοποίηση του θέματος, ανοίξατε τους ασκούς του Αιόλου, η θέση της παράταξής μας δεν αλλάζει. Εξακολουθούμε να ζητάμε την άμεση λειτουργία της πλαζ και ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΠΙΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΜΕ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΜΠΗΣΟΥΜΕ ΜΕΣ’ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΑΥΘΑΙΡΕΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ ΠΑΡΑΛΙΑ. Αντίθετα, ζητήσαμε από τον κ. Στρατηγό να κινήσει άμεσα τις διαδικασίες νομιμοποίησης των κατασκευών, όπως έπρεπε να έχει κάνει από το 2009, ώστε μέχρι το επόμενο καλοκαίρι το ζήτημα να έχει λυθεί. Δεν μπορώ να σκεφτώ μια περισσότερο υπεύθυνη στάση και μια πιο ξεκάθαρη διαβεβαίωση και περιμένω να δω με ποιο τρόπο κάποιοι θα προσπαθησουν να την διαστρεβλώσουν…

  48. Ν.Δ. says:

    Κύριε Δόσκαρη καλά τα λέτε μέχρι ενός σημείου.
    Αλλά και εσείς δεν έχετε αντισταθεί στην γοητεία της εξουσίας. Οταν η αστυνομία εμφανιζεται για να μηνύσει το συγγενικό σας κατάστημα που ενοχλεί τον μισό Πορο με την μουσική που παίζει χωρίς καμμία αδεια απο Δημο, ΑΕΠΙ κλπ βγαίνεται με ύφος και κάνετε χρήση της ιδιότητα σας για να μην γίνει η μήνυση. Είναι το ίδιο κατάστημα που περιγράφεται παραπάνω ως οφειλέτης του Δήμου πολλών χιλιάδων ευρώ που φαντάζομαι οτι και εκεί έχετε παρέμβει για να μην γίνει αναγκαστική είσπραξη των οφειλών εκμεταλεύομενος την σχέση που αναπτύσεται μεταξύ των αιρετών ασχέτως παράταξης.

  49. ΝΙΚΟΣ ΔΡΟΥΓΚΑΣ says:

    ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΧΤΗΚΑ ΠΟΛΛΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΜΕ Ν.Δ.,ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΟΤΙ ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΩ ΚΑΤΙ ΤΟ ΥΠΟΓΡΑΦΩ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΟΛΟΓΡΑΦΩΣ. ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΩ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΩΣ Ν.Δ.

  50. Γιωργος γκουμας says:

    Κ Κώστα δοσκαρη η αλήθεια είναι ότι με πολύ θυμό έκφρασα τα παραπάνω σχόλια και δεν είχα σκοπό να ασχοληθώ ξανά ,αλλά θα μπω στην διαδικασία διότι απευθύνεστε σε μένα .οσον αφορά τις θέσεις της παράταξης σας να είστε σίγουρος ότι τις παρακολουθώ μέσα απο τα δελτία τύπου που αναρτητε και τις αποφάσεις του δήμου απο την διαυγεια .εχω λοιπόν την ικανότητα να διαμορφώνω άποψη χωρίς να χρειάζομαι ιδιαίτερες επεξηγήσεις απο διάφορους…….. Επιγραμματικά λοιπόν θα απαντήσω
    Α) άδειες καταστημάτων και μουσικών οργάνων κτλ. Δεν έχω αντιληφθεί μέχρι πρόσφατα ότι υπήρχε ποτε πρόβλημα και δεν ψηφίζοονταν,το αντίθετο έβλεπα .αν όμως ξαφνικά συμβαίνει αυτό προφανώς κάτι έχει αλλάξει . Τι είναι αυτό ; Μήπως είναι η σωρεία μηνύσεων και καταγγελιών που έχουν οι περισσότεροι σύμβουλοι της πλειοψηφίας ;(ανατρέξετε στα δελτία τυπου σας και εφημερίδα σας ) 2). Σε ότι αφορά την πλαζ στο ΑΣΚΕΛΙ η αλήθεια είναι ότι έχω μπερδευτεί απο την τοποθέτηση σας .τι εννοείτε λέγοντας ΚΑΡΦΩΘΕΙ Στις 29/6/13. Το Mellon .gr δημοσίευσε για ποιος λόγους έκλεισε η πλαζ μαθαίνοντας όχι μόνο εγώ αλλά όλος ο Πορος για ποιο λόγο έκλεισε ,εκεί ήταν που εξάγριωθηκα όπως και οι περισσότεροι βέβαια !!!!!! Βεβαίως συμφωνώ ΠΩΣ ο δήμαρχος ,Ο ΛΙΜΕΝΑΡΧΗΣ ΚΤΛ ΤΟ ΘΥΜΗΘΗΚΑΝ ΤΩΡΑ ; Για αυτό είμαι πεπεισμένος ότι κινηθηκε μετά απο καταγγελία .Κακος η παράταξη σας δεν το γνώριζε ( αν είναι αλήθεια ) διότι ξαναλέω μετά το σχετικό δημοσίευμα έγινε μεγάλος ντορος στο νησί .Αλλα και πάλι σαν αιρετός θα έπρεπε απο μόνος σας να ενδιαφέρθητε και να ρωτήσετε για ποιο λόγο πριν την οποιαδήποτε συνεδρίαση δεν λειτουργεί η συγκεκριμένη πλαζ.Εδω το νησί ΒΟΑ. !!!! τελικά εξακολουθώ να είμαι μπερδεμενος για ποιος είναι ο καταγγελων σύμφωνα με τα λεγόμενα σας .Ο δήμαρχος ο ΛΙΜΕΝΑΡΧΗΣ οι προηγούμενοι εκμετάλλευτες ΠΟΙΟΣ;;;;διότι μέχρι εχθές αυτό που είχα καταλάβει είναι ότι η παράταξη σας καταγγέλει την εμπλοκή των Πάραπανω και ότι ο κ Μανεσης είναι βιτρίνα . ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΩΝ ΤΕΛΙΚΑ οι ίδιοι οι εμπλεκόμενοι να μην θέλουν να λειτουργήσει η συγκεκριμένη πλαζ ;;;; Δεν καταλαβαίνω ; Τέλος για την ανευθυνότητα που μου καταλογιζεται για την δημοσιοποίηση του θέματος ,αυτό είναι ευθύνη του Mellon.gr Το οποίο το κάνει με επιτυχία .την πληροφόρηση δεν ξέρω απο που έχει; Γενικά αυτό που περιμένουμε όλοι μας είναι εσείς με υπευθυνότητα ( όλοι οι αιρετοί αντιπολίτευση και συμπολίτευση ) να λύσετε το θέμα ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΤΟΥ .

  51. Κώστας Δόσκαρης says:

    Είναι πλέον προφανής η μέθοδος που ακολουθούν όσοι προσπαθούν να θολώσουν τα νερά και να υπερασπιστούν τα πολιτικά και επιχειρηματικά συμφέροντα που λυμαίνονται τον Πόρο. Απέναντι στις επώνυμες τοποθετήσεις και στην επίκληση συγκεκριμένων στοιχείων, έχουν εξαπολύσει έναν οχετό ανώνυμης λασπολογίας και ρουφιανολογίας, πετώντας την μπάλα στην εξέδρα. Στα τελευταία σχόλια επιστρατεύτηκε και η μέθοδος της αήθους επίθεσης σε προσωπικό επίπεδο, για θέμα απολύτως άσχετο με αυτό της συζήτησης. Ο ένας «άκουσε», ο άλλος «είδε», ο άλλος «φαντάστηκε», ο άλλος «είναι πεπεισμένος» για τη θεωρία που έβγαλε από το μυαλό του, όλοι όμως το ίδιο ανώνυμα και το ίδιο ανορθόγραφα… Και όλοι χωρίς κανένα απολύτως στοιχείο, εκτός από την ανώνυμη προσωπική «μαρτυρία» ή «σκέψη».
    Για την ιστορία, το κατάστημα συγγενικού μου προσώπου έφαγε μια μεγαλοπρεπή μήνυση από την αστυνομία, οπότε μάλλον δεν έπιασε «το υφάκι που πούλησα ως δημοτικός σύμβουλος»…

  52. Το θέμα έχει πάρει πλέον ανεξέλεγκτες διαστάσεις. Έχουν επέμβει οι Λιμενικές και Αστυνομικές Αρχές, ενώ ακούγεται πως έχουν αρχίσει επώνυμες/ανώνυμες καταγγελίες από κάποιον/ους επαγγελματίες για να “χτυπήσουν” τους “αντιπάλους”.

    Ανεξάρτητα πως φτάσαμε εδώ – αυτό πρέπει να διερευνηθεί οπωσδήποτε και να αποδοθούν ευθύνες, όπου και αν βρίσκονται – είναι ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΟ να υπάρξει ΚΟΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ από όλες τις Δημοτικές Παρατάξεις και πίσω από εμάς να στηρίξουν με σύμπνοια όλοι οι Δημότες του Πόρου για το θέμα της επιβίωσης του Τουρισμού.

    Οι Παραλίες πρέπει να λειτουργήσουν όλες και να παρέχουν υπηρεσίες σε επισκέπτες και Δημότες στις υπόλοιπες 45 ημέρες που απέμειναν από την τουριστική σεζόν.

    Η Νομοθεσία που αφορά τις πλαζ έχει πολλές απαγορεύσεις – για τη προστασία του περιβάλλοντος – που οδηγεί σε μικρές ή μεγάλες παρεκκλίσεις από την Νομιμότητα. Πολλές φορές οι φαινομενικά αθώες μικρο-παραβάσεις, ξεφεύγουν από τα όρια και γίνονται μόνιμες πολυτελείς κατασκευές με δάπεδα, ψυγεία, μπαράκια κλπ. Ας θυμηθούμε διακοπές μας σε ένα οποιοδήποτε νησί της Ελλάδας.

    Νομίζετε πως τα μπαράκια και οι “καντίνες” στις διάσημες παραλίες της Μυκόνου ή της Σαντορίνης πάνω στη θάλασσα έχουν άδεια; Νομίζετε πως τα πολυτελή ντους ή οι τουαλέτες στις παραλίες της Ρόδου και της Σκιάθου έχουν άδεια κατασκευής; Δεν βλέπω όπως αυτή την φαγωμάρα που γίνεται στο νησί μας, σε κανένα άλλο μέρος. Εκτός και αν στην υπόλοιπη Ελλάδα τα πάντα είναι Νόμιμα και Αγγελικά πλασμένα. Μήπως όλα τα σπίτια στην Ελλάδα δεν έχουν έστω και μια μικρή ή μεγάλη παρέκκλιση; Βγάζουμε μόνοι μας τα μάτια μας, πρέπει να το καταλάβουμε πια αυτό.

    Ας ενωθούμε όλοι τουλάχιστον για τις επόμενες 45 ημέρες ώστε να μην γίνουμε ρεζίλι σαν νησί και ας ψάξουμε τα αίτια της κατάντιας αυτής,μετά την 1η Σεπτεμβρίου. Αυτή τη στιγμή το νησί απαιτεί ΕΝΟΤΗΤΑ και ΟΜΟΝΟΙΑ. Από Σεπτέμβριο βλέπουμε, γιατί από ότι φαίνεται δεν είμαστε ακόμα ώριμοι για κάτι τέτοιο σε μόνιμη βάση…

    Δημήτρης Συξέρης
    Δημοτικός Σύμβουλος Πόρου

Σχολιάστε