Αποπεράτωση και παράδοση προς χρήση του έργου στο λιμάνι του Πόρου



katsikarisstratigosΑπό το Γραφείο του Αντιπεριφερειάρχη Νήσων κ. Δημήτρη Κατσικάρη, λάβαμε το ακόλουθο δελτίο τύπου:

                       «Αποπεράτωση και παράδοση προς χρήση του έργου αποκατάστασης βλαβών κρηπιδωμάτων νέου λιμένα Πόρου»

 

Ο Αντιπεριφερειάρχης Νήσων Δημήτρης Κατσικάρης, συνοδευόμενος από τον Δήμαρχο Πόρου Δημήτρη Στρατηγό, τον Γενικό Διευθυντή Αναπτυξιακού Προγραμματισμού της Περιφέρειας Αττικής Θόδωρο Καρδοματέα, τον Διευθυντή Τεχνικών Έργων της Π.Ε. Νήσων Νάσο Μοσχολέα και τεχνικό επιτελείο, επιθεώρησε το έργο της «αποκατάστασης βλαβών κρηπιδωμάτων νέου λιμένα Πόρου», προϋπολογισμού 568.488 ευρώ, το οποίο χρηματοδότησε και κατασκεύασε η Περιφέρεια Αττικής.

Με το έργο, αποσοβήθηκε ο κίνδυνος κατάρρευσης του λιμανιού και πλέον δίνεται εκ νέου η δυνατότητα ασφαλούς πρόσδεσης των πλοίων, αφού αποκαταστάθηκαν επιτυχώς οι μεγάλες βλάβες των υποσκαφών των κρηπιδωμάτων και η ανωδομή, στη θέση μπροστά από την περιοχή στάθμευσης των ταξί, σε μήκος περίπου 120 μέτρων.

Η αρχική μελέτη προέβλεπε την αποκατάσταση τμήματος της ανωδομής, πλάτους που κυμαινόταν από 6,5 έως 10 μέτρα. Μετά από αίτημα του Δήμου Πόρου οι υπηρεσίες της Περιφέρειας Αττικής, προέβησαν στην αποκατάσταση όλης της επιφάνειας μέχρι το οδόστρωμα, συνολικής έκτασης 1.300 μ2, για λόγους ομοιομορφίας και ασφάλειας, ενώ τοποθετήθηκε μεγαλύτερος αριθμός δεστρών αλλά και κρίκων πρόσδεσης σκαφών (7 δέστρες και 25 κρίκοι αντίστοιχα), εγκατάσταση όλων των δικτύων υποδομής που απαιτούνται, για την μελλοντική διέλευση δικτύων νερού και ρεύματος προς εξυπηρέτηση των τουριστικών σκαφών που θα δένουν στο τμήμα αυτό του κρηπιδώματος, αλλά και τοποθέτηση της υποδομής για την εγκατάσταση πίλλαρ και φωτιστικών σωμάτων.

Τέλος, κατά την επιθεώρηση του έργου, έγιναν δεκτές οι παρατηρήσεις και το αίτημα πολιτών για τη δημιουργία σκαλοπατιού από την πλευρά του δρόμου και δόθηκε εντολή για την κατασκευή του, προκειμένου να διευκολυνθεί η προσβασιμότητα των πολιτών.

Ο Αντιπεριφερειάρχης Νήσων Δημήτρης Κατσικάρης μετά την επίσκεψή του, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Το έργο της αποκατάστασης των βλαβών στο λιμάνι του Πόρου, στηρίζει την αναπτυξιακή πορεία του νησιού σε μια εποχή που το κεντρικό κράτος απουσιάζει και ο πρώτος βαθμός της αυτοδιοίκησης δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να χρηματοδοτήσει σοβαρές παρεμβάσεις. Το ίδιο έχουμε κάνει για το τμήμα του λιμανιού που κατέρρευσε, με εγκεκριμένη και κωδικοποιημένη χρηματοδότηση 800.00 ευρώ. Προσπαθούμε να δίνουμε λύσεις στα πραγματικά προβλήματα των μικρών μας πατρίδων, με έργα ουσίας που απαντούν στις πραγματικές ανάγκες των πολιτών, με το βλέμμα στραμμένο στο περιεχόμενο και όχι στη βιτρίνα και αποδεικνύουμε στην πράξη ότι το μήνυμα του Περιφερειάρχη Γιάννη Σγουρού «με έργο πάμε μπροστά», έχει αντίκρισμα αλήθειας».

 




Comments (8)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Μπρεχτ says:

    «Κατά την επιθεώρηση του έργου, έγιναν δεκτές οι παρατηρήσεις και το αίτημα πολιτών για τη δημιουργία σκαλοπατιού από την πλευρά του δρόμου και δόθηκε εντολή για την κατασκευή του».
    Κατά τ’ άλλα ορισμένοι ισχυρίστηκαν επισήμως ότι: 1ον) δεν σηκώθηκε το υψόμετρο και 2ον) όλα τα έργα γίνονται με μελέτες (Άκου εκεί «δόθηκε εντολή». Εδώ θες να φτιάξεις ένα σκαλάκι στο σπίτι σου και σε πηδάνε στις αδειοδοτήσεις και στις εγκρίσεις αρχιτεκτονικών επιτροπών…).
    Φανταστείτε τι γίνεται στα έργα του ΒΙΟΚΑ, από τα οποία κρίνεται η οικονομική μας επιβίωση. Ο καθένας ισχυρίζεται ό,τι θέλει και ο καθένας «δίνει εντολή» για ό,τι γουστάρει!
    Έρε Δημητριάδης που σας χρειάζεται!

  2. Dimdim says:

    Επίσης ορισμένοι ισχυρίστηκαν επισήμως ότι υπήρχε σκαλάκι και πριν…..

    Απίστευτο θράσος, άκου εκεί ότι υπήρχε σκαλάκι και πριν !

    Πέραν των τρολλ, ο Πόρος έχει αρχίσει να μπαίνει σε ένα εξαιρετικά κακό μονοπάτι υπό την επικοινωνιακή καθοδήγηση της Αλλαγής Πορείας, αυτή της αρνητικότητας για τα πάντα.

    Δεν υπάρχει έργο που να έχει γίνει στον Πόρο (ή και στην ευρύτερη περιοχή) που να μην σχολιάζεται αρνητικά.

    Από το λιμάνι, την ξύλινη προβλήτα παλαιότερα, τον Βιοκά, την ανάπλαση, τα σχολεία, τις ιχθυοκαλλιέργειες, τον επαρχιακό δρόμο, τις ανεμογεννήτριες, τα πάντα !

    Με την γκρίνια μόνο κανένας δεν πήγε μπροστά πατριώτες…

    Αντί να δούμε το θετικό της επισκευής του λιμανιού, για να μην γίνει όπως έγινε μπροστά από την Αμβροσία, και να φωνάζουμε εκ των υστέρων για χαμένες θέσεις ελλιμενισμού (κοινώς με τίποτα δεν ικανοποιούμαστε), γκρινιάζουμε για τους 5-10 πόντους που ανέβηκε.

    Κακό το μονοπάτι που έχουμε επιλέξει πατριώτες, δεν θα πάμε μακριά….

  3. ΣΤΕΛΙΟΣ says:

    ΠΟΙΟ ΣΚΑΛΟΠΑΤΑΚΙ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ?ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΟΤΙ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΕΙ ΚΑΤΑ ΜΗΚΟΣ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΡΑ ΠΡΟΒΛΗΤΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ ΕΦΟΣΟΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ.

  4. Μπρεχτ says:

    Dimdim δεν υπάρχεις σου λέω δες εδώ την φωτογραφία με το ταξί και κάνε τουμπέκα όπως σου πρέπει. Που θα με πεις και θρασύ κι από πάνω.

    https://www.porosnews.gr/elections/%CE%B5%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B3%CE%AE%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%B5%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CF%8D/

    Φυσικά δεν υπάρχει έργο που έχει γίνει σωστά.Αν εσύ είσαι συνηθισμένος να μυρίζεις και να κολυμπας στα σκατά (ανθρώπινα και ψαρικά) μαγκιά σου.

    Εγώ το θεωρώ αποτυχία.
    Το έχω γράψει ξανά. Εμένα και ο ένας πόντος μου κάνει διαφορά. Είναι θέμα συνήθειας προφανώς…..

  5. Πάνος Θεοχάρης says:

    Στέλιος ++++

    Μας ενοχλούν οι 5-10 πόντοι ή 20 για άλλους, και δεν μας ενοχλούν τα αυτοκίνητα που είναι 100 πόντους πιο ψηλά από το πεζοδρόμιο……

    Μας ενοχλεί το πεζοδρόμιο και δεν μας ενοχλούν τα δεκάδες μηχανάκια…..

    Αυτό είναι το τυπικό παράδειγμα “του έδειχναν το δάσος, και εκείνος κοίταγε το δάχτυλο” (ούτε καν το δέντρο).

    Y.Γ.: Το επίπεδο των trolls χαρακτηρίζει και το επίπεδο του porosnews, την στιγμή που όλα τα σχόλια περνάνε από έλεγχο.

  6. Μπρεχτ says:

    Θεοχάρη τελικά ανέβηκε ή όχι η στάθμη; Πάρε κι εσυ δωρο μια τουμπεκα.
    Είναι συμβολικό το θέμα.
    Ένα τόσο απλό έργο έγινε πάλι χωρίς καμία μελέτη και χύμα.
    Πρέπει να καταλάβουμε ότι καθετί που κατασκευάζεται στον Πορο προσθετει ή αφαιρεί. Οφείλουμε ο,τι καινούριο κατασκευάζεται να είναι κ όμορφο.
    Για τα μηχανακια κ αυτοκινητα διαβασε τι εχει πει ο Δημητριαδης κ σταματα να μας πιλαλας.
    Υγ>συμφωνω απολυτα μαζί σου για το επιπεδο. Πολυ κακως ο Κανατσιδης σου επιτρεπει να λερωνεις το φορουμ και να γκρινιαζεις συνεχως σαν να εχεις τα ρουχα σου.

  7. ΣΤΕΛΙΟΣ says:

    ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ………………ΔΕΕΕΕΕΕΕΕΕΝ ΘΕΕΕΕΕΛΟΥΝΕΕΕΕΕΕ.ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΝΗΣΙ ΜΠΑΧΑΛΟ.

  8. Γιάννης Γκούμας says:

    Τι χωρίς μελέτη έργο λέτε ρε παιδιά; Η περιφέρεια μελέτησε πόσα κυβικά μπετό πρέπει να ρίξει για να καλύψει ένα κονδύλι που θα “πεταγόταν”!;!;! και βρήκε ένα μέρος να τα ρίξει; Παλιά μου τέχνη κόσκινο από εποχές νομαρχίας. Επίσης επειδή θα σηκωνόταν πολύ η παραλία, φροντίσανε και υπολογίσανε πόσα κυβικά μπάζα χρειαζόταν να διώξουν. Δεν τους βγήκαν τα μαθηματικά όμως και διώξανε λιγότερα από όσα ρίξανε και ψήλωσε η παραλία.

    Τελικός απολογισμός, πάλι λευτά βγάλαμε και πάλι έχει μπετό εκεί που είχε μπετό. Συγχαρητήρια κύριοι. Για το διπλανό κομμάτι που απλά τούμπαρε γιατί δεν ήταν ενωμένο με οπλισμό με το υπόλοιπο ούτε λόγος. Όπως έγινε και απέναντι και τραυματίστηκε άνθρωπος. Θα γίνει άραγε εξέταση αν έχει συντελεστεί εξαπάτηση του δημοσίου (σχετικός νόμος δημοσίων έργων) ή θα το κάνουμε γαργάρα πάλι;

Σχολιάστε