Ανά μισή ώρα ξανά τα φέρυ μποτ Πόρου – Γαλατά



porosnews-DSC001291Θετικές εξελίξεις για τις θαλάσσιες μεταφορές της περιοχής, έφερε η διάσπαση της κοινοπραξίας των φέρυ μποτ Πόρου – Γαλατά.
Από την 1η Μαρτίου που έσπασε η κοινοπραξία στα δύο – οι Ποριώτες πλοιοκτήτες (Βασιλείου – Ραδίτσας με 2 πλοία & Χατζηπέρος με 1) από τη μια και η Ρίτσα Δαρσινού με δυο πλοία, από την άλλη – το ένα καλό νέο, έρχεται μετά το άλλο, καθώς η κοινοπραξία της κας Δαρσινού μειώνει τις τιμές των εισιτηρίων, στα δρομολόγια που θα εκτελεί, ενώ η κοινοπραξία των ποριωτών αυξάνει τα δρομολόγια ανά μισάωρο ξανά.
Μάλιστα, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, και τα φέρυ της κας Δαρσινού, θα εκτελούν δρομολόγια από εδώ και στο εξής ανά μισάωρο.
Τα μισάωρα δρομολόγια, θα είναι μεν προσωρινά (για 10 ημέρες), θα μονιμοποιηθούν όμως σύντομα, αφού συνεδριάσει το Σ.Α.Σ.
Έτσι λοιπόν ο ανταγωνισμός που προέκυψε από τη διάσπαση της κοινοπραξίας, έρχεται να ωφελήσει τη σύνδεση με την Πελοπόννησο, τόσο με πυκνότερα δρομολόγια, όσο και με φθηνότερα δρομολόγια, τουλάχιστον κατά τα 2/5 των φερυ μποτ.
Η είδηση ανακοινώθηκε από τον κ. Στρατηγό στη συνεδρίαση του Δ.Σ. της περασμένης Πέμπτης, ο οποίος ήταν ιδιαίτερα καυστικός προς τους πλοιοκτήτες.
Σχολιάζοντας την είδηση ο δήμαρχος δήλωσε «Πέρσι πήγαμε στο Σ.Α.Σ. με ομόφωνη απόφαση του Δ.Σ. και διαπαραταξιακά παρασταθήκαμε, και μόνο οι μη έχοντες απευθείας σχέση με το Υ.Ε.Ν. στήριξαν τις απόψεις του Δ.Σ. στην απόφαση. Δηλαδή στους 25 οι 6. Οι 19 ψήφισαν υπέρ των πορθμείων. Εφέτος, με λιγότερα εισιτήρια καταγεγραμμένα, από τα στατιστικά που κρατάει το Λιμεναρχείο – γιατί αυτό επικαλεστήκανε πέρσι και μειώσανε τα δρομολόγια ανά μία ώρα – έχουμε τη μια κοινοπραξία να έχει κάνει μείωση του εισιτηρίου, ενώ πέρσι δεν έβγαινε και την άλλη κοινοπραξία να κάνει τα δρομολόγια ανά μισάωρο».
Συνεχίζοντας ο κ. Στρατηγός, ανέφερε πως έχει ετοιμάσει ένα έγγραφο – αναφορά προς τον Υπουργό, το Γραφείο του Πρωθυπουργού και τη γραμματεία του Σ.Α.Σ., για το δίκαιο αίτημα του Δήμου Πόρου, που είχε απορριφθεί πέρσι από το Σ.Α.Σ. , ενώ αναφερόμενος προς τους πλοιοκτήτες δήλωσε εμπαίζουν και κοροϊδεύουν ένα τόπο και πως με τις πράξεις και τις αποφάσεις τους, καταρρίπτουν τα στοιχεία που κατάθεσαν πέρσι. «Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά» είπε.




Comments (3)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Γιάννης Δημητριάδης says:

    Έβγαιναν και παραέβγαιναν λοιπόν! Όπως ήταν προφανές άλλωστε. Απλώς ήθελαν να μεγιστοποιήσουν το κέρδος τους. Δικαίωμά τους είναι βέβαια, αν οι νόμοι το επιτρέπουν, αλλά τουλάχιστον να μην κοροϊδευόμαστε. Επ’ ευκαιρίας, ας κάνουν την αυτοκριτική τους και όλοι εκείνοι που έσπευδαν να επιχειρηματολογήσουν δημόσια υπέρ του ισχυρισμού της πρώην ενιαίας κοινοπραξίας, ότι τάχα έμπαινε μέσα με τα μισάωρα δρομολόγια. Τώρα που το θέμα ξεκαθάρισε («βγαίνουν» ακόμα και με λιγότερη κίνηση), ας χρησιμοποιήσουν και οι επιβάτες τη δύναμη που μπορούν να έχουν σε μία μη μονοπωλιακή αγορά. Στο βαθμό που μπορούμε, να προτιμάμε την κοινοπραξία που εξυπηρετεί περισσότερο τον τόπο: Σήμερα, εκείνη που έχει δρομολόγια ανά μισάωρο. Αύριο, αν και οι δύο έχουν ανά μισάωρο, εκείνη που ενδεχομένως έχει δρομολόγια πιο αργά το βράδυ κ.ο.κ.

    Γιάννης Δημητριάδης,
    επικεφαλής μείζονος μειοψηφίας Δήμου Πόρου

    Υ.Γ. Αμφιβάλλει κανείς ότι κάτι αντίστοιχο ισχύει και με τις τοπικές γραμμές των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών;

  2. Πάνος Θεοχάρης says:

    Ναι, αμφιβάλω εγώ….

    Όπως αμφιβάλει και η πραγματικότητα μαζί σας κ. Δημητριάδη, όπως αμφιβάλλουν και τα οικονομικά αποτελέσματα των ανωνύμων εταιρειών που όλες μπαίνουν μέσα με τα μπούνια, όπως αμφιβάλουν και τα στατιστικά της κίνησης των επιβατών.

    Αλλά το να κάνεις κριτική στον αέρα είναι τσάμπα…..

    Όσον αφορά τα πορθμεία του Πόρου, είναι σχετικά εύκολο να βρείτε αν μπαίνουν μέσα ή όχι, δεν έχετε παρά να τους ζητήσετε ευγενικά τον ισολογισμό τους.

    Και επειδή είναι προφανές ότι καμία ιδέα δεν έχετε από επιχειρήσεις, η αλήθεια είναι ότι τα πετρέλαια δεν είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα των πορθμείων, αλλά η σύνθεση τους λόγο του μεγέθους τους, αλλά και η αναχρονιστική πολιτική του ΥΕΝ περί αναγκαστικής δρομολόγησης 10 μηνών ανά έτος, όταν η αυξημένη περίοδος κίνησης είναι πολύ μικρότερη….

  3. Μ.Π. says:

    Ευτυχώς λοιπόν που υπάρχουν τέτοιες εταιρίες που αποφάσισαν να μπαίνουν μέσα με τα μπούνια για χάρη του επιβατηγού κοινού!
    Τώρα κατάλαβα ότι πληρώνουν απ’ την τσέπη τους για χάρη μας!
    Μάθαμε και κάτι άλλο: ότι τα στατιστικά της κίνησης των επιβατών αποτελούν μέτρο του αν μια γραμμή μπαίνει μέσα ή όχι.
    Όταν η κίνηση μειώνεται αυτό σημαίνει αναγκαστικά ότι η γραμμή μπαίνει μέσα.
    Αποκλείεται δηλαδή να κερδίζουν και στις δύο περιπτώσεις, και απλώς να μειώνεται το κέρδος. Επίσης, αν μια μεγάλη ναυτιλιακή με δεκάδες πλοία σε όλη την χώρα δεν είναι κερδοφόρα, αυτό σημαίνει υποχρεωτικά ότι και κάθε γραμμή της ξεχωριστά δεν είναι κερδοφόρα. Δηλαδή, επειδή η HSW σημειώνει ζημιές πανελλαδικά, αυτό σημαίνει ότι και η γραμμή των flying στον Αργοσαρωνικό (αυτή που το καλοκαίρι για να βρεις εισιτήριο πρέπει να κάνεις αίτηση μία βδομάδα νωρίτερα) είναι από μόνη της ζημιογώνα.
    Όσο ζεις μαθαίνεις.

Σχολιάστε