Ανά μια ώρα τα δρομολόγια των φέριμποτ Πόρου – Γαλατά μέχρι τον Μάρτιο



porosnews-DSC001291Ανά μια ώρα εκτελούνται από εχθές 1η Νοεμβρίου τα δρομολόγια της απογευματινής βάρδιας των φέριμποτ Πόρου – Γαλατά. Να σημειώσουμε ότι η αλλαγή των δρομολογίων ήταν γνωστή στο Λιμεναρχείο Πόρου, καθώς τα χειμερινά δρομολόγια έχουν εγκριθεί από το ΣΑΣ, εδώ και αρκετούς μήνες.

Ωστόσο, ούτε από το Λιμεναρχείο, ούτε από τους πλοιοκτήτες, δεν υπήρξε καμία σχετική ενημέρωση προς το επιβατικό κοινό  και προς τη Δημοτική Αρχή, με αποτέλεσμα τόσο ο Δήμος και όσο και οι επιβάτες να αιφνιδιαστούν από τις χθεσινές αλλαγές.

Μάλιστα ο ίδιος ο Δήμαρχος ενημερώθηκε για τις αλλαγές, από παράπονα επιβατών.

Έτσι λοιπόν, από εχθές μέχρι τον Μάρτιο, τα δρομολόγια Πόρου – Γαλατά, τις απογευματινές ώρες θα πραγματοποιούνται ανά μια ώρα.

Να θυμίσουμε πως η σύνδεση Πόρου – Γαλατά είναι από τα σημαντικά πρόβληματα, το οποίο θα κληθεί να αντιμετωπίσει ο νέος Δήμαρχος Πόρου, κατά τη διάρκεια της θητείας του.




Comments (12)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Παναγιώτης Μουστάκας says:

    Δυστυχώς η ασυδοσία των πλοιοκτητών συνεχίζεται.

  2. Σερβιτόρος says:

    Δεν βγαίνουν οι άνθρωποι μωρέ…

  3. Πάνος says:

    “Ωστόσο, ούτε από το Λιμεναρχείο, ούτε από τους πλοιοκτήτες, δεν υπήρξε καμία σχετική ενημέρωση προς το επιβατικό κοινό και προς τη Δημοτική Αρχή, με αποτέλεσμα τόσο ο Δήμος και όσο και οι επιβάτες να αιφνιδιαστούν από τις χθεσινές αλλαγές.
    Μάλιστα ο ίδιος ο Δήμαρχος ενημερώθηκε για τις αλλαγές, από παράπονα επιβατών.”

    Παρόλα αυτά, η αλλαγή είναι γνωστή από 3 Ιουλίου (Θέμα Δ5)
    http://www.yen.gr/php/download_xitem.php?xitem=37516/gnomSas0314.pdf

    Βέβαια στο ΣΑΣ που είχε προηγηθεί την 1 Ιουλίου, ούτε ο Δήμαρχος είχε πάει (Στρατηγός), ούτε ο εψηφισμένος Δήμαρχος (Δημητριάδης), τελικά εκτός ότι δεν πήγαν, μάλλον δεν έκαναν τον κόπο να μάθουν και τα αποτελέσματα ή τα θέματα…

    Όχι ότι θα μπορούσαν να κάνουν κάτι, όσο κι αν γκρίνιαζαν.

    Το πορθμείο αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα που έχει και το Πόρος-Πειραιάς. Μεγάλα πολυέξοδα ferry, με λίγη κίνηση.

    Η λύση είναι είτε αγορά μικρότερου ferry (λιγότερα πετρέλαια και λιγότερο πλήρωμα) που θα δουλεύει συνέχεια τον χειμώνα με βάρδιες πληρωμάτων, ίσως και με εναλλακτικά συστήματα πρόωσης (ηλεκτρικό). Είτε ανταγωνισμός και όποιος αντέξει.

    Πάντως χτίζεται και καινούργιο ferry από τοπικό πλοιοκτήτη, αλλά είναι άγνωστο αν θα έρθει στο Πόρος-Γαλατάς, ή θα πάει αλλού, ή θα πουληθεί κάποιο από τα υπάρχοντα.

  4. ΣΚΟΥΡΓΙΑΣ says:

    oxi re si tha ta enosoume ola mazi kai tha kanoume gefira

  5. Σερβιτόρος says:

    «ΟΜΟΦΩΝΑ ΘΕΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΑΠΟ ΤΑ Ε/Γ – Ο/Γ ΠΛΟΙΑ ΜΕ ΕΙΚΟΣΙΤΕΤΡΑΩΡΗ (24) ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΒΑΡΔΙΩΝ ΣΤΙΣ 14.30 ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΕ ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΕΥΡΟΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ
    ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΕΝΑ ΤΟΥ Ω.Π.: 171340/03-14 (ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ) ΣΗΜΑΤΟΣ Λ/Χ ΠΟΡΟΥ.
    ΚΑΘΕ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΣΤΗ ΒΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΕΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΛΟΙΟΥ Η΄ (ΔΙΑΖ) ΠΛΟΙΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΙ».

    Πού βλέπεις ρε Θεοχάρη την αλλαγή από μισάωρο σε μία ώρα;

  6. ΣΚΟΥΡΓΙΑΣ says:

    i kathe kinopraksia theli peripato.
    paleotera pou then ipirxe kathe pote ginotane to dromologio thimase? molis gemize efevge ke etrexe na prolavi ke to alo

  7. Κώστας says:

    Πάνο εσύ που ήσουν και μέσα στη ναυτιλία, κάνε έναν υπολογισμό των εξόδων που αναφέρεις να περικοπούν (πετρέλαια, πλήρωμα) και μετά πες μας.

    Θα έχεις προσέξει ότι τα φέρρυ με το που δέσουν σβήνουν μηχανές, δηλαδή καίνε χοντρικά 10 λεπτά να πάνε και 10 να έρθουν, 20 λεπτά ΤΗΝ ΩΡΑ είναι αναμένες οι μηχανές.

    Δύο μηχανές από 300 λίτρα το 24ωρο κατανάλωση ξέρεις πόσο καίνει τα 20 λεπτά και οι δύο;;;

    10 λίτρα πετρέλαιο ΤΗΝ ΩΡΑ που κάνουν δρομολόγιο, δηλαδή ανά ΜΙΑ ΩΡΑ δρομολογίου καίνε χοντρικά 7 ΕΥΡΩ πετρέλαιο.

    Η αλήθεια είναι ότι φέρυ μποτ με πανιά ΔΕΝ έχουν ναυπηγηθεί ακόμα.

    Μας δουλεύουν όλους αυτοί, κι εμείς καθόμαστε…

  8. Πάνος says:

    Σερβιτόρος, αν ήσουν εκεί στο ΣΑΣ να σερβίριζες καφέδες, θα το άκουγες κιόλας.

    Αν δεν ήσουν εκεί, έπαιρνες τηλέφωνο το λιμεναρχείο Πόρου και ζήταγες ένα αντίγραφο του σήματος.

    Δεν ήταν κρατικό μυστικό, αρκεί να ήθελες να ασχοληθείς λίγο παραπάνω, αλλά με αυτή την βλακεία να υπάρχουν 3.5 μήνες μεταξύ εκλογών και παράδοσης, ούτε με τα βασικά δεν ασχολούνται πλέον, ούτε οι πρώην, ούτε οι νυν.

  9. Πάνος Θεοχάρης says:

    Κώστα παρότι ο υπολογισμός σου νομίζω ότι είναι λάθος, παρόλα αυτά, κάπου εκεί καίνε πετρέλαιο, μπορεί και λιγότερο. (Απόσταστη μισό μίλι, 10kn@90%RPM, 6kn@50%RPM, 300hp*2*50%*210gr/Kw*1.2gr/lt*1,2KW/Hp*10’/60’=15lt * 0,7€/lt = 10.5€ ανά δρομολόγιο, 21€ ανά κυκλικό)

    Βέβαια 21€ το κυκλικο δρομολόγιο, μεταφράζεται σε 300€ την ημέρα, (9,000 τον μήνα που μοιράζονται στις εταιρείες) διόλου ευκατοφρόνητο ποσό, σημαντικό για να δικαιολογεί την περικοπή των δρομολογίων. (Στα 18 πλοία που είναι πλέον, αναλογούν 1800€ τον μήνα).

    Ο “Δημητράκης” πρέπει να έκαιγε το 1/4 του πετρελαίου που καίνε τα μεγάλα, είχε και τουλάχιστον ένα άτομο λιγότερο πλήρωμα (άλλα 3Κ€ το μήνα τουλάχιστον)

  10. Πάνος says:

    Τα νούμερα παραπάνω μπορεί να είναι εντελώς λάθος, καθότι δεν ξέρω ούτε τι μηχανές έχουν, ούτε με τι ιπποδύναμη ταξιδεύουν τα 4′ ταξιδιού που κάνουν.

  11. Κώστας says:

    Για να μην το κουράζουμε με αναλύσεις τρελές.
    Το φερυ που δουλέυει κάθε μέρα ανά μία ώρα μπορεί να δουλεύει και ανά μισή.
    το μόνο μεταβλητό έξοδο είναι το πετρέλαιο που θα κάψει και όπως είδατε δεν είναι πάνω από 15 ευρώ, που θα τα πάρει, γιατί έστω και 3 αυτοκίνητα θα μπούν μέσα.

    τα υπόλοιπα έξοδα παραμένουν ίδια ακριβώς. Το πλήρωμα δεν πληρώνεται με το δρομολόγιο, ούτε η ασφάλεια του πλοίου είναι με το δρομολόγιο. Αν ο ναύτης κάνει 3 ή 13 τα ίδια θα πάρει.

    Λοιπόν όλος ο ντόρος γίνεται για να κερδίσουν από τα κομμένα δρομολόγια τα πετρέλαια, δλδή τα 15έυρα των ενδιάμεσων δρομολογίων την ημέρα.

    έτσι απλά…

  12. Γιάννης Γκούμας says:

    Το γεγονός ότι επιλέχτηκε να μεγαλώσουν τα πλοία και Πόρο-Γαλατά και προς Πειραιά δεν αποτελεί δικαιολογία για να μην έχουμε συγκοινωνία. Ήταν “εσφαλμένη” επιλογή των ιδιοκτητών οι οποίοι νόμιζαν ότι η περίοδος των παχιών αγελάδων θα διαρκούσε για πάντα. Η υποχρέωση παροχής επαρκούς συγκοινωνίας ως κοινωνικό αγαθό, από όσους εκμεταλεύονται την δημόσια συγκοινωνία, δεν έχει αλλάξει.

    Αν τηρούνται οι νόμοι είναι άλλο καπέλο, όπως επίσης αν υπάρχει σχεδιασμός σωστός είναι τρίτο και πολύ μεγαλύτερο καπέλο.

Σχολιάστε