Η “μαμά” της γκαλερί Citronne Τατιάνα Σπινάρη



φωτό: Χάρης Ακριβιάδης

ΣΕ ΠΡΩΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ
Η “μαμά” της γκαλερί Citronne Τατιάνα Σπινάρη

Είμαι ιστορικός τέχνης στο Boston College και έρχομαι χρόνια στον Πόρο για διακοπές. Ο άντρας μου κατάγεται από δω. Έχουμε σπίτι εδώ και έξι χρόνια, πάνω ακριβώς από την γκαλερί Citronne. Το όνομά της παραπέμπει στο Λεμονοδάσος.

Ο Πόρος είναι ένα νησί με λογοτεχνική παράδοση και όχι εικαστική. Σκέφτηκα ότι θα ταίριαζε μια καλοκαιρινή γκαλερί στο νησί. Κι έτσι ανοίξαμε την γκαλερι. Με υποστήριξαν πολύ, φίλοι μου ζωγράφοι απο την Αθήνα.

Οι πρώτες αντιδράσεις των κατοίκων ηταν θετικές. Υπήρχαν πολλοί που δεν είχαν ξαναπάει σε γκαλερί. Τους προκαλέσαμε με μια έκθεση του Στήβεν Αντωνάκου που έχει έντονα μινιμαλιστικά στοιχεία.

Το κοινό, είναι όλων των ηλικιών: μικρά παιδάκια, μαθητές, συνταξιούχοι. Όσοι δίσταζαν στην αρχή είναι πλέον εξοικειωμένοι.

Παναγιώτης Τέτσης, Χρόνης Μπότσογλου, Σωτήρης Σόρογκας, Κρις Γιανάκος, Άγγελος Αντωνόπουλος και πολλοί ακόμα καλλιτέχνες, έχουν εκθέσει τα τελευταία χρόνια. Το φετινό καλοκαίρι, προκαλέσαμε έναν διάλογο ανάμεσα σε φωτογραφία και ζωγραφική.

Η έκθεση “ο Ηδονικός Ελπίνωρ” του Γιάννη Ψυχοπαίδη με την οποία θα κλείσει η φετινή σεζόν, αναφέρεται στο δεύτερο και τελευταίο μέρος της “Κίχλης” του Σεφέρη. Παρουσιάζονται οι δύο κύκλοι έργων του καλλιτέχνη με το ίδιο θέμα, οι οποίοι, όμως, απέχουν χρονικά σχεδόν είκοσι χρόνια.

Θα ήθελα στο μέλλον να εντάξω κάποια προγράμματα εκπαιδευτικού χαρακτήρα στην γκαλερί, τα οποία θα περιλαμβάνουν οργανωμένες ξεναγήσεις και διαλέξεις.

Από το Saronic Magazine




Σχολιάστε